Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 54

NO_HITS  
Laďa
2015-04-22 23:47:42

bmarcellus: Zlatá 1.4/1.6 na ty jsou ATEčka skladem všude Proč sis nevzal od jagyho EBC green (chápu že red se ti nechce platit na daily)

2015-04-23 00:11:29

Jako kdyby na GTi nešly věci sehnat, pěkná kokotina..za tři roky žádný problém a to jsem měnil kde co.

ATE desky jsem řešil dostupnost nedavno (kvuli novemu majiteli) a taky byly k dispozici.

2015-04-23 18:46:37

jaymz: kokotina je to,že všude jinde to jde,ale APM v tom má problém.Sháněl jsem to u nich proto,že to mám blízko,mám vysokou slevu a vřelý vztahy a možnost to mít hned. TRW mi přišly dneska a jestli budou jalový jako minule,tak jagy bude z Moravy posílat do Zas.. ,tedy Západních Čech normální (všudejinde k mání) destičky

Laďo důvod je ten,že v tom nikdá nebyl problém,až tento rok.A víc než 400-600 za total vobyč desky se nehodí dávat. Stejně jako víc jak 100 Kč za litr oleje.

Každou chvíli se to mění.Loni jsem bral z Rožnova přední brzdový set na Micru (mimochodem kotouče jsou zvlněný a přitom minimálně namáhaný s nájezdem pár tis km) a ve finále jsem to samý mohl mít levněji a bez poštovnýho.Teď to je obráceně

TRW přišly,takže se pokusím je rychle zbrzdit,jestli bude v nádrži co pálit a pak zas budu jagyho spoky zákazník

Jo a jestli máte někdo živnost jako autoservis,tak APM má akci na flaty od Bosche za 450 za sadu + další věci,co jsem ani neprohlídl a leták tam zapomněl.

2015-04-23 19:58:57

bmarcellus: jak to je mozne ze svemu sportaku nedoprejes poradne desky

2015-04-23 20:04:34

romik: páč to má DGR na splátky

2015-04-23 20:30:14

bmarcellus: tak si mas koupit treba Starline obic a chvilku jezdit slusneji a posetrit na lepsejsi desky a pak je tam dat na dalsi sezonu

NO_HITS  
Laďa
2015-04-23 21:36:04

Máš zvláštní rozpočet, sada na předek od ATE serie na 1.4/1.6 stojí 800 - 1000Kč , s takovým rozpočtem bych nic nekoupil ani já

2015-04-24 08:07:26

romik: co myslíš tím slušněji? Jezdím v podstatě v rámci předpisů a rozhodně nebrzdím na krev před přechodama a křižovatkama.Kromě 2x čtyř kol v Mostu a poslední 50km projížďce ty brzdy pracovaly jako kdykoliv jindy,co mám auta. Proč tedy šetřit na desky za 3000 Kč postrádá momentálně smysl,když sice práci mám,ale už jen třetinovou mzdu proti dřívějšku - kdy jsem si taky nevyskakoval A taky tak drahý a dobrý desky sjezdit stylem daily jízd a využít jejich tepelnou odolnost jenom z 5% procent je úplná škoda na autě,co není těžký a přemotorovaný.

no_hi: kde ty bereš tyhle cifry by mě zajímalo?! To máš tedy krutě drahý provoz Almery Minimálně ti uteklo,že mám 42% slevu na odběr.Jestli máš přinejmenším přístup na internet a koukl na porovnání cen,tak bys tohle nenapsal.Japanpartsi začínají na 360 Kč

A jistý člověk mě přesvědčil,že leckterou zn. umí ještě levněji,než já se slevou

ATE mi nabízeli za 563 Kč a za tu cenu mám tedy TRW,ty jsem na autě měl předminule.

2015-04-24 12:41:50

marcel: jo vklidu, já jen reagoval na nohitsův blábol o dostupnosti dílů pro gti a co se desek týká, že se sehnat dají.

Jestli máš slevy jaké máš, tak je jasné že to řešíš takhle a taky rozumím, proč si nešel do EBC.

No a k návrhu od Romika...jak se to říká? Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci? Zde to platí dvojnásob. Tím že teď by dal Marcel největší bláto a za rok případně řešil drahé desky by zrovna neudělal ekononomicky nejvýhodnější řešení

2015-04-24 17:52:54

jaymzi: tak nějak A ještě bych se rok dva bál,že bych měl něco nedůvěryhodnýho na brzdovým systému Radši ty peníze dám autoelektrikáři na vedlejší zapojení klaksonu a mohl kdykoliv prohodit volanty.Bez něho to vypadá,že budu mít brzo kolizi

2015-04-24 18:13:07

bmarcellus: jo ja to chapu stema deskama

2015-04-24 18:36:11

Víte někdo,kde se nachází a dá vypojit řídící modul na airbag u mojí almery?? Nikde jsem to pod středovým tunelem nenašel a žárovka pod kontrolkou v přístrojovce není,abych jí mohl vyndat.

2015-04-24 21:48:09

jaymz: Jestli muzu taky neco k tem EBC. Tak ja mel ty Green a mizeli taky docela rychle. Pri klidnem jezdeni bez nejakeho prudkeho a dlouhodobeho brzdeni byla do roka pulka pryc. Ty Redstuff na 96kw primeru jsem mel za 800 a ty i po roce byli skoro jak novi a ted koukam ze jsou jeste o 200 levnejsi

2015-04-25 19:32:25

Tak já se taky nenudil někde v rodiným kruhu a od včerejška se vrtám v brzdách Micry,kde zřejmě ještě nový kotouče kopou a musí se zkusit nový A Almery,kde už jsou nový desky podstivě zajetý po Krušnohoří. Asi u někoho schovám klíče,protože sem našel další,loni vybudovanou,skvělou širokou a hladkou silnici,co se vine jako jedna z hromady špaget,hozených na talíř. Vrchy tam na sebe asi dlouho nenechají čekat

Řidičům začala sloužit nová horská silnice z Perninku do Nejdku

2015-04-25 20:07:49

bmarcellus: ses ubec nenudil co tak koukam a stahovak na pistek jo mas nebo sis pujcil to ja nepouzivam mam na to uni system presneji tohle a jde to taky pekne a jdeou poznad desky jak brzdy odproti tem Ashikam ?

2015-04-25 20:28:09

bmarcellus: Tu samolepku plácni na zadní okno, tam to bude asi nejlepší..Nebo spíš nejviditělnější.. Mám jí v plánu taky.. Ale nemůžu sehnat to vylepšení co máš na SPZ pro EU...

2015-04-25 20:47:23

romik: tak to já vůbec neznám,co ty máš za pazmekty na to Já si sadu na zatlačení koupil před měsícem,abych neotravoval a měl to poruce. A hned mám dělat celýho pažouta Jinak to s tím co mám jde náramně dobře a hlavně šetrně

Zatím to nepoznám,musel jsem jemně začít ohřívat,ale nepřehřát,jen aby se lehce jakoby vypálily.Pak zase chladit a pořád dokola,jenže v horách se moc chladit nedá. U OEM se to prý nemusí,ale přivyknutí na provozní režim pak trvá dýl. V několika vesnicích na křižovatkách jsem byl dobrej exot pro místní kluky,když sem tam tak stál,dával přednost a z podkol se dýmilo,protože jsem zrovna chtěl chladit a nečekal zastávku Ten smrad je hnusnější,než když se pálí spojkový obložení,ale už je hotovo a maximálně ještě jedno kolo a smrdět přestanou. Tu silnici si musím dát ještě jednou obráceně směrem nahoru,ale jestli se dá poznat rozdíl,to je ještě brzo.Brzdná síla je rovnocená,ale fading při dlouhým brždění bude časem menší. Jedině až budou zvyklý a někdy pojedu na modrající kotouče,tak poznám rozdíl v tom,co už je na ně moc )

Stále se ale nepřestávám divit,kolik brzdný síly přenesou ty moje gumy a jak precizně funguje řízení i držení stopy i tam,kde to zrovna není hladký kobereček.

2015-04-25 20:57:13

bmarcellus: a piskaj ti nez se zahrejou jako kdyz brzdi vlak

2015-04-25 21:00:27

luksov: tam už mám přeci autodrom Most na okně nad stěračem Na kapotě to případný sníh a mráz poničí.Rád bych jí někde už měl,nezbývá než jí hodit ve větru na auto a kam se chytí,tam zůstane.......

Tak to už je asi vyprodána pro veliký zájem

2015-04-25 21:05:27

romik: vůbec nepískají To dělají tvrdý,závodní za studena.To se mi líbilo v gt3 po městě,tak se pozná drsný auto a chodci dávají pozor,jestli doopravdy zastavíš a nejsou jako slepice


Odpovědět

1 ......... 27  28  29  30  31 ......... 54