Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 54

NO_HITS  
Laďa
2015-04-12 00:46:48

bmarcellus: tak je pravda že na 1.6 se shání líp stock věci v druhovýrobě např brzdový věci, tlumiče výfuk atd

2015-04-12 09:17:37

no_hits: díly jsou kapitolou sama pro sebe jako u všech tuctových vs. vyhraněných modelů. U nás je to ještě brnkačka,ikdyž homokyneťáky na GTi je v obyčejným krámu nemožný sehnat (tedy aspoň ty,co by pasovaly) a proto před budoucí výměnou spolíhám na našeho Jagyho,že se povede dodat správný.

S 1.4 , 1.6 je prostě jednoduchý život a lehký ježděníčko

2015-04-18 19:35:21

Dneska jsem si užil víc jak v Mostu. Byl malý provoz bez cyklistů a havěti a tak jsem prohnal gti po tak nádherných vlásenkách skoro bez rovinek.Samý kopec nahoru,dolů,boule,propadliny,klopení a sto druhů asphaltu. Vzal jsem to závodnickým režimem: usadit se do sedačky a spolíhat na jejich bočnice,kroutit volantem,co je neocenitelně blízko s příjemným semišovým povrchem,nechat pracovat podvozek a Hankooky a pak už sebou nechat jen lomcovat Na gumy bylo ještě chladno v týhle sotva desetistupňový zimě,co nechce odejít,ale fakt bomba dneska. Rozpálený vejfuk bez velkýho katu,co zní jak splašky dostal zajímavý hlubší řezavý tón,brzdy Ashika začaly brzdit kousavějš a okamžitě,skvěle se dávkovaly,ikdyž už spínalo ABS a gumy popiskovaly na nerovnostech.Kotouče přebalený Bremba podle fotky můžou vyprávět,ale tenhle brzdový set je pro tohle auto skvělý a levný. Vždycky,když už mám celý disky od prachu (sice né rezavýho přepálenýho jako z Mostu) a jsou vidět i stříbrný (asi kovový) šupinky tak vím,že to byl fakt nášup.

Neměnil bych ani 16cky kola.Člověk má na nich pocit,že sedí mezi kolamaa né na ních.Je to takový 20ti% pocit z toho,co jsem měl v Po. GT3. Je to směšný,ale je to tak

Na takových lesních silnicích třetí třídy ,když se Almera GTi pořádně ždímá a rozpálí a vyšší výkon je k ničemu (platí to i bez úprav zavěšení),tak umí majitele odměnit a nadchnout.U mě teď samozřejmě trojnásob

Ještě jedna věc: nevím sice,kolik tam byl nastavený předstih,protože jsem svobimu nekoukal pod ruce,ale už v Mostu se mi nezdálo,jak jalově se otáčky šplhají k omezovači v druhý půlce stupnice.Asi si to sedlo.Tak sem ještě o kousek vrátil rozdělovač (doprava) a auto se vytáčí úplně jináč

Budu muset na kontrolu a seřízení........

Joo kdybych uměl vyprávět barvitěji,to by bylo jiný počtení

2015-04-18 20:10:38

myslím že popisovat umíš skvěle, úplně jako bych seděl vedle tebe a cítil jak si to dáváš

2015-04-18 21:00:40

Díky Dejve,no vždyť si za stejným volantem a autě se stejným DNA seděl taky

 Romik
Roman
2015-04-18 21:36:24

bmarcellus: ty jsi tomu zase dal ale pokourit chudak auto

2015-04-19 16:40:07

Kdepak,auto vůbec neprotestovalo a já neskřípal zubama,nejednalo se o ničení a naopak křičelo pojď,dáme si to znovu!

Jen tedy musím upřesnit něco,co se týká brzd Ty Ashiky jsou tedy super po ohřátí,ale ubývají tempem nečekaným.Přitom kotouče jsou jetý jem minimálně..Dával jsem je loni v červenci,najel maximálně 8000 km a po včerejší jízdě cca 50km,kdy měly ještě cca třetinu tloušťky jsem dneska ujel 5km a jsou sjetý na plech,až skřípou Jěště že jsem v Mostu nejezdil dýl a včera neujel o kilometr víc

Takže teď mám čas přemejšlet,co tam pořídím.Škoda je,že pro mě nic nedělá třeba Pagid ........

Například přechozí kombinace desky TRW co brzdily líp za studena a kotouče ATE odešly současně po 27tis km.Předpokladem bylo,že už dalších tolik tísíc km kotouče nevydrží a ejhle,vydržely by

 jaymz
Marek
2015-04-19 16:51:36

Super, auto slouží jak má a to je paráda.

2015-04-19 17:07:06

Desky tu mám starší ale na zanovni kotouč škoda. Textarem,ate,TRW neudelas chybu . Předstih už nevím jestli se nedávalo radši 15 po tich detonacich

Pagid mám v katalogu ale dodání zda vubec jde nevím a dnes už to he Hella pagid

2015-04-19 17:20:48

svobi: desky dám fungl,nejdřív se zeptám tady v APM co mi nabídnou. Ale díky. Ještě že jsem si čerstvě pořídil sadu na zatlačování pístků,když už mám ve frontě na servis brzd tři plechovky

Tak zjisti můžeš-li ten ´´hellgid´´

edit: na netu jsou k dodání zadní do dvou dnů píšou. Hmm... ještě loni to neexistovalo,vyzkoušel bych je

2015-04-19 18:42:26

Tak zatím jsem přední desky textar a hella - pagid na gti nenašel Necham to na vás,jestli máte někdo nabídku

EBC Red Stuff platit nebudu,to vím jistě a jaký jsou ty Febi-Bilstain někdo z vás ví? Jinak to asi jistí ATE,jestli nic neseženu

2015-04-19 19:08:22

Textary má Elit. http://www.elitecat.cz/Ar...ehicleTypeID=1&TTab=False Mě taky čeká výměna, tuhle po nepříliš rychlý projížďce trošku hořely, ale nevím co tam je... Hoď pak pls na forum co jsi vybral, nemám zkušenost s jednotlivejma značkama co se týče cena/výkon.

 Romik
Roman
2015-04-19 20:11:44

bmarcellus: to tim tempem menis desky kazdej rok nebo 2x do roka ??? ale zase zalezi jak casto jezdis

 Srupik
David Průša
2015-04-19 20:31:55

bmarcellus: EBC Red Stuff jsem mel na primere 96kw a nevim cim to ale po roce jezdeni a ze jsem jim taky obcas daval couda z nich nic neubylo a byli jak novi :D

2015-04-19 22:44:48

EBC minimalne zlute, jinak jsou to vyhozene penize. Kazdopadne vzhledem ke svemu stylu bys Marceli mel prejit na poradnou desku, nez ty serie, ktere ti proste nestaci.

ATE umim i na GTI trmeny (presto, ze v katalozich nejsou).

2015-04-20 09:10:25

bmarcellus: pekne napisane, vidiet ze si auta uzivas, co je super...

Toto oblozenie je sice drahe, ale funguje vyborne - mam osobne odskusane - jazdia na tom aj zavody do vrchu:

http://www.brakes-pads-di...ke-pads/nissan-sunny.html

http://www.brakes-pads-di...s42-blue-carbon-based.php

2015-04-20 15:55:47

Maťo no vida,že Pagid dělá i na moje auto a věřím,že jsou supr Jenže za cenu celýho novýho brzdovýho obložení na Audi A8,nebo nový sady pneu

Míro máš pravdu,ikdyž ty ashiky mi doopravdy stačily,až se divím co vydrží,ale jsou měkký až běda

U nás v APM mají ATE taky,do druhýho dne,což je fajn a moje pravděpodobná volba z nouze. Ty žlutý EBC někdo z vás umí za akceptovatelnu cenu,která by mě pro ně zlomila?

2015-04-20 17:24:35

Tak asi zůstanu na zemi a spokojím se s obyč ATE. Na teplotně odolnější se mi nechce uvolnit 4,5krát víc peněz,ikdyž srdíčko by chtělo.Kruci,kdyby tak existovalo cenově něco mezi Logicky je pro mě v mojí situaci na daily autě lepší, dát po roce nový při tom občasným svezení se a peníze v GTi utopít do něčeho jinýho - pořád je co udržovat Tedy zatím,protože v budoucnu s novýma kotoučema se situace může změnit

2015-04-20 18:50:27

bmarcellus: bohuzial je to tak, takmer vsetky zavodne dosky, ktore stoja za to su niekolkonasobne drahsie ako klasicke nahrady OEM...

2015-04-22 17:28:16

Průběžná zpráva: ATE desky dorazily,ale zadní.přitom objednány přední Aktuálně ze všemožných značek mají dostupnou jen jednu sadu TRW a ještě k tomu v německu.K čemu mi je sleva 42% to tedy nevím A to není jístý,jestli zítra dorazí a jestli je vůbec náckové najdou,což jim prý dělá problémy také

Bože takový komplikace kvůli destičkám na běžný bezcený auto................... jako by to byl speciál Le Mans

Stejně asi musí bejt nějaký erupce,zároveň přišel vzduchovej filtr na SRko,místo GÁčko a divím se,že dvě sady pružných stěračů Heyner jsou,co mají bejt


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 54