Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 54

2015-01-11 00:37:32

Rozpěra má pravou funkci až v maximálním vytížení auta,což je u mě tak 5% z naježděných kilometrů. Mimochodem já mám ty štefty v dírách v rozpěře zapřený,jsou u dgr delší než na obyčejný almě,takže to bezpečně vydrží,než se vůbec někdy víc projedu.

2015-01-11 09:45:08

starost je to asi jak pro koho. Bejt to moje auto tak to rovnou vyklepnu a chytím šroubem. Starostí by pro mě byla např. koroze kastle.

2015-01-11 10:44:01

tofoj: řekl bych,že je to starost pro každého. Slibovali jste mi montáž zdarma,tak se čiňte

NO_HITS  
Laďa
2015-01-11 10:48:32

Podle me to zas takovej problém neni i když verim ze 3 srouby jsou lepší jak 2. Ono se omezi krouceni kastle hlavne od sebe a k sobe a vzhledem k tomu ze ta kontole na domek je z tlustsiho materiálu jak domek samotnej, se části rozpery krivit nebudou. Spis je větší zlo to ze ty srouby jsou vuci rozpere ve strihu coz neni optimální. Myslím si ale marceli ze sis měl sehnat ty stefty ... je to škoda. Na druhou stranu pokud je dgr solidní výrobce tak by ten delší steft mel mit poresenej stejne jako ty nastavujici knogliky na zadní nápravě aby se nemusel prorezavat ten kryr

2015-01-11 11:03:30

no_hits: delší kolíky existuji jen by sis za ne musel zaplatit jako u každého výrobce .

NO_HITS  
Laďa
2015-01-11 11:18:55

svobi: ja myslím že by to melo byt udelany podle originalu tj ten jeden steft delší a ne si za to nesmyslne připlácet protoze pak je to nepouzitelny když se bez uprav neda použít rozpera ktera v originalu je.

2015-01-11 11:43:02

no_hits: Jo já myslel ze myslís na stelovani tuhosti vzadu .

No tak je to dělané na almeru prostě a výrobce sežene nějakou dokumentaci na obyc almeru na Gti to těžko seženou a pak je to o zpetne vazbě od nás když narazíme na nějaký takový typ ,aby se jim to psalo a pro příště to opravili případně . Zpousta výrobců nedělá ani držáky na kabely ,hadice .. Za to Dgr chválí i když ne vždy to je na 100% . Je to sportovní produkt a ten si žádá často doladění v případě al éry je ta rozpera třeba dost nezvyklá

2015-01-11 12:09:17

stefty sa daju kupit aj samostatne. druha vec je ta ze ked to ma byt priamo na Gti tak by tam mal byt dlhsi steft podla mna automaticky. Na druhu stranu nie je to nijak drahy podvozo. (v porovnani s KW, Protlum, Ohlins...).

Marcel, niekedy je lepsie priznat si chybu ako svoje rozhodnutia obhajovat za kazdu cenu aj ked su zjavne spatne. To ze funkciu rozpery vyuzijes 5% casu znamena ze aj auto ako je Gti vlastne potrebujes len 5% casu...

NoHits: opakujem rozpera je takto plne nefunkcna. ak vies co je namahanie skrutiek strihom iste si vies predstavit aj co je namahanie ohybovym momentom rozpery v osi prelozenej stredmi zostavajucich 2 skrutiek. paku mas na kazdu stranu 1/2 roztece medzi tlmicmi. Na tejto pake dokazes ty sam rukami vyvinut silu ktora bude bez problemov ohybat rozperu okolo osi prelozenej stredmi tych zostavajucich skrutiek. (5mm hrubu pasovinu siroku 4cm ohnes na pake aj cca o 1/3kratsej ako je rztec medzi tlmicmi.(odskusane). Prave ty si no NoHits vzdy zastanca do nicoho nerezat, nemenit proti serii a tu kde si zlikvidujes funkcnost OEM Gti rozpery to zbytocne obhajujes.

NO_HITS  
Laďa
2015-01-11 12:20:27

blesk666: jak rikam neni to optimální. Na 1.4 toma spis vizuální efekt

2015-01-11 16:20:44

Ja nerozumiem , preco nekupite pevnostnu skrutku v obchode so spojovacim materialom? To vam je luto tych 20KC? Radsej tu vypisujte dve strany somarin a sprostosti a znicite rozperu. Rozmyslate? Uplna komedia.

NO_HITS  
Laďa
2015-01-11 16:52:59

bono83: tak v mym případe bych musel rozdělat obe sestavy předních tlumičů a zas je dat dohromady což bez nových náhradních dílů dělat na 16let starych dilech nadělá vic škody jak užitku ale v přípae marcela kterej to vše daval nový by to bylo jednodušší a rychlejší a taky vhodnější

2015-01-11 16:53:39

blesk666: máš pravdu,ale trochu akademickou v našich případech využití aut! Chyba to rozhodně není,když bereme vpotaz,že i tak se nic závažnýho neděje.Počítám s nápravou,čekám až se svobi dohodne u dgr,?jestli vůbec nějaká komunikace probíhá?,nebo se to třeba prošroubuje a přibodne podložka na rozpěru,až bude zase nálada s počasím. Nebo se koupí jiná rozpěra až to poplatím,co na tom.

Jak si na to tak brzo po letech přišel,že GTi potřebuju jen 5% času? To je snad normální,když auto slouží na každý den a nemám jich x starých,zánovních a nových,abych si vybíral Pro mě je to pořád jen príma Almera,kterou můžu sem tam víc popohnat a s 1.6 se mi dneska jezdilo líp a rychleji i bez rozpěr.Ta má mnohem víc nadání zatáčet,stačí si udržovat víc otáček a chybí jí jenom větší zátah,ostatní jen GTi dohání.Dneska mě zase mile překvapila holka,že tam kde těžkej motor letí ven,tak socka zatočí jak lotus,když dám příměr.

2015-01-11 17:09:04

bono83: To je ten důvod proč jsem to v neděli neřešil jinak a radši to dal bez rozpery než ji zbytecne ničit. Každopádně to je jedno a řeší se to tu zbytečně.

2015-01-17 00:15:01

Tak jsem to vzal dneska v noci neplánovaně do Tachova přes Mnichov a zpátky 200km a dva poznatky. Jak se mezi Bečovem a Mnichovem rozehřály brzdy na tý skvělý hladký Žížale při jízdě brzda-plyn,tak začaly skvěle kousat a okamžitě reagovat už na položení nohy na pedál Peckový svezení,..............i bez VE a milionu G v zatáčkách

Ten druhý je,že se na silnici I. třídy Almera s DGR chová jako rozeštvaná Micra K12 a neustále se na jakýkoliv terénní vlně na vozovce vertikálně shoupne hore-dole .Tlumiče pružiny rychle uklidní při nerovnosti a je to vlastně jeden rychlý pohyb,který nesvědčí klidnýmu cestování.To unavuje a votravuje (inženýři limuzín přesně tento pohyb maximálně eliminují a ví proč) i při 90km/h a doma mě sežerou,až se někdo poveze Dřív se auto ladně přeneslo a kdybych jel nacpanej,tak z toho někde akorát vrhnu Avšak když člověk zatlačí na pilu,tak si toho už moc nevšímá,prostě má pocit,že jede rychlejš,než ve skutečnosti a bez náklonů.Stabilita auta je samozřejmě na jiný úrovni,to se musí nechat. Zatím bych to shrnul tak,že to není na klidný cestováni s drahou polovičkou za 6,5 - 7 l/100,ale na samojízdu za 8,5 - 20 l/100

Uvidíme,jaký to bude dál,už se nízkoprofiláčů začínám bát

2015-01-17 09:15:10

tak vitaj takto funguju viac ci menej vsetky aftermarketove podvozky ale aj niektore uz v serii (Megan RS cup). preto stale hovorim uplne univerzalne auto neexistuje.

2015-01-17 09:29:19

To je rozdíl mezi 2 a 7 kilovou pružinou např. Ale i tak co jsme zkoušeli to Zetko, tak to byl prostě beton, mě to celkem obstojně filtruje nerovnosti s tlumičema na měkko.

2015-01-17 10:38:11

blesk666: přesně tak Pro objektivnost: Svůj díl má i to,že se v porovnání se stoickou Primerou takhle vpodstatě chovala hravá Almera taky.

Ono za tmy,kdy není provoz a na silnici je jen auto a řidič,který kouká do světelnýho kuželu,se člověk může naprosto přesně soustředit na to,jak a čím auto žije Ještě musím zdůraznit,že je to úplně vyhovující na materiál a cenu.

Hmm nebylo by od věci vozit prsatý stopařky.......dal bych do návodu.

tofoj: mám to na trojce a za desítku se asi nikdy nepodívám.Jinak všechna čest tomu,jak kulatě to filtruje nerovnosti,jen díky tuhosti to houpe s autem,jak kopíruje terén.Normální věc i u Pors. GT3 na magnetoreologických tlumičích v komfortním režimu. Tady chybí poddajnost při delších pružinách,co jsem si vždycky pochvaloval a díky tomu odpouštěl vizáž vysokýho podvozku.

2015-01-17 11:35:10

Já mam treba radsi tvrdost nad 10 prijde mi ze se chova lepe . Me to vyhovuje nez houpani at si to klidne drcne ,ale at to drcne a je klid houpacky neberem nejedem v limuzine v Maxime se mi chce spát

2015-01-24 18:37:34

Už jsem celej oranžově blikací

Divil bych se,kdyby u něčeho novýho něco sedělo,když za to chtějí peníze. Jako třeba objímka na patici žárovky Domácí kutil si našel pilník a vyřešil to po čééésku,přeci by nešel v mrazu 4 km pěšky zbytečně

2015-01-24 18:45:03

Njn kdo má bílý chce oranžový a kdo má oranžový tak chce bílý :D


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 54