Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 54

2015-01-06 17:36:24

Vyůčtováfní z geometrie,jak jsem tam s tím vůbec mohl dojet :

Jel jsem to projet a první pocity jsou Bellissimo! Co má Réza už naděleno,tak to poskytne DGR Street. Vůbec nemám zapotřebí dávat tužší režim než pátý z třiceti a na zimních - profilu 195/50 R15 je to dobrá kombinace. Na hrbolatý silnici je to bez rázů a nakopávání auta,který byly nejvíc cejtit v sedínce a zádech.Tlumítka fakt rychlejš reagujou nahoru,ale i dolů Omezení náklonů a nedotáčivosti nemá cena rozebírat

Zatím to hodnotím jako dobrý kauf,uvidíme na 205/45 R16.

2015-01-06 17:52:10

bmarcellus: Az na to, ze ti meli dat aspon -2° na predek je to ok. Takhle to bude zbytecne nedotacive, ikdyz to ma na vic. Ale to jde lehce doladit...

2015-01-06 17:59:03

jagy: já vím pane Já to chtěl zatím takhle do jednoho stupně,zatáčky neřežu tak často a jde mi o rovnvoměrný sjíždění. Na 1,5 - 2 stupně je čas,až se do toho půjde opřít. Zatím se musí vyřešit to,aby šla dát nazpátek rozpěra. Buzíci jsou i na Taiwanu totiž

2015-01-06 18:01:47

bmarcellus: Toho sjizdeni u vetsiho odklonu se bat nemusis, vliv na to ma predevsim sbihavost a tu mas v norme. Ale jak rikas, do leta je cas...

2015-01-06 19:30:00

bmarcellus: tak jsi spokojen uvidis na letnich treba budes spokojenejsi

 Svobi
2015-01-06 19:36:23

Na zimu je tenhle odklon lepší .

No doladis to lehce ale musis zas na geo když to dáš jen na tlumici víc tak se ti rozjede sbihavost

2015-01-06 20:32:06

Njn, zlatej lichoběžník. Na 205/45 taky běžně jezdím do 5ti na tlumičích. Jestli by šel použít šteft z P11 horního uložení rozpěry, tak ten můžu dát.

2015-01-06 23:10:09

bmarcellus: čo ten rozdiel v záklonoch ? .... neskúmal si to ?

2015-01-07 16:20:11

jimmy_gti: je to údajně kvůli karoserii.

tome ty to tam máš řešený jinak koukám.Ty máš rozpěru na domku a já přímo na uložení,tak máš všechny stejný - ledaže by jsi měl dlouhý...

Jinak jestli by měl někdo doma starý horní uložení na N15 GTi,tak bych z toho ty delší štefty bral.

Svoje původní Kayaby se mi nechce rozebírat,budou jako náhrady kdyby něco.Mají teprv 2 roky a cca 30 tis. najeto.

2015-01-07 20:24:25

ta fotka není aktuální. Mám origo dlouhý štefty z P11GT volný. Vypadá to na M10x1.

 Svobi
2015-01-07 20:32:53

Ale dgr bude mít dost možná jiný tisicihran . A to origo Gt nebude tak dlouhé jako almerackej

2015-01-07 20:38:08

svobi: Mohlo by stacit upravit rozperu - ubrousit ten spodek, aby to nebylo tak vysoke. Upravoval jsem to tak na N15 rozpere, bral ji myslim NO_HITS do normal N15.

2015-01-07 20:53:54

bmarcellus: ty sbíhavosti jsou do plusu? I na zadní nápravě, nebo tam chybí "-" ?

 Svobi
2015-01-07 20:56:12

jagy: Taky jsem na to koukal ,ale cele to ucho je udělané do pruhybu a moc ochotně by to asi neslo stáhnout . O kolik si to zkrátil a podalo se to ?

Me se nechce ničit Gti rozperu i to kdyby pruzilo by šlo vyřešit nariznutim a svářením ..

Nejjednodušší je vytuknout steft a dat šroub jen by se pak musel chytat zespod. Na zimu je to fuk na léto se to doresi

2015-01-08 17:24:04

thommy: asi jo,budou tam chybět,když i vzadu jsou áčka od výroby. Tohle lejstrum není moc dobrý,viděl jsem mnohem srozumitelnější.

jagy je to jak říká svobi.příruba rozpěry je zalomená a neopírala by se tím pádem na domeček správně.

svobi snad by to mohlo jít vyťuknout přímo na autě a vrazit tam pevnostní šroub,nebo nerez. Zatím je čas ho nechat vyrobit.Jen tam pod kapotou něco chybí na tu samolepku

2015-01-08 18:29:55

bmarcellus: Normalne se odbrousi ta spodni cast a myslim ze i ta horni, co tam jsou "navic" a uz neni potreba tak dlouhy steft. Tak to maji standartne i N14 (rozpery zamenitelne). Delal jsem to na 1-2 rozperach, ale uz si to presne nepamatuju... ale NO_HITS by mohl vedet, protoze by myslim jeden z tech, co ji bral.

2015-01-08 18:52:42

jagy: já jen že to bylo první,co nás napadlo a hned to zatím zavrhli,jinak se to udělalo ihned . Díra padne níž a vyleze šteft,ale nakonci ta příruba zase přes zlom vyleze a bude se to chovat jako kolíbka.

Tady jsem se to snažil vyznačit.

2015-01-08 19:14:57

bmarcellus: Zadna houpacka tam neni. Kdyby byla, tak to nefunguje a neudelam to...

2015-01-09 16:27:35

jagy: kéž by.Rozhodně bych to chtěl vidět dřív,než to ubrousím a budu koukat zespod příruby,jak je mírně zahlá do V - můžu vyfotit. Možná to bude dřív,než ty fotky bočních směrovek,co mi máš zaslat

NO_HITS  
Laďa
2015-01-09 17:19:54

Ja měl tu rozperu na 1.6 a ted ji mam i na 1.4. Mam ji od jagyho upravenou- ten prostřední vystupek je ubrousenej aby nezavazel matce na klasicky dlouhym steftu a drzi jen na tech krajních steftech. Zkusim to po praci vyfotit z boku az blizka pokud nezapomenu


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 54