Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 54

2014-12-30 12:21:44

Dejve: geoška nejdřív 2.1.2015 Do tý doby jsem nepojízdnej tak,že to musím nechat odstavený

Laďo: za mlhovky bys čtyřku nedal a za lízo bys dal ještě víc?

2014-12-30 12:54:57

Foto za světla.Zadek musí nahoru a předek má i pro 16ctky malou rezervu na snížení (vyplní podběh o 1cm víc).

NO_HITS  
Laďa
2014-12-30 13:07:17

bmarcellus: nedal vymenim za predface s doplatkem :-P jinak zadek kousek zvedni a bude to vypadat dobře

2014-12-30 16:32:55

vyska je dobre- v rovnakej vyske (staci pozriet vodorovnost podbehu so zemou), aby sa zachovala neutralita auta nemalo by padat na cumak - presuva sa tak hmotnost dopredu co je ne predokolku spatne. Pokial teda to nerobis len pre to aby to vyzeralo

2014-12-30 17:00:42

Nohi a já se sním pak budu akorát bičovat z nudy co!?

Blesku primárně aby to vypadalo a nepohoršoval club traktorem A zároveň nezhoršil kvalitu pérování,když už přijdu o průjezdnost na zvlněných a propadlých silnicích. Takže napadání na čumák je nevyhnutelný,ale snad co nejmíň.

Co nadělám,je to N15 stavěná magorama závislejma na Saké a tak podle toho yvpadá umístění náprav a kol v podbězích. Máš pravdu,výška prahů vpředu a vzadu byla shodná,ale pořád to vypadalo,že auto jede nahoru, jak s přeloženým kufrem.

Před chvilkou jsem to zvedl o cca 2-3 cm nahoru (na tlumiči 1cm) a už to ladí k předku,který je 13,5 cm nad zemí a přes zimu to už níž nedám

No a na letňáky to vypiplám,jestli se to ještě bude hejbat

2014-12-30 19:46:02

vyzerá to perfektne a oproti sérii ďaleko vyváženejšie ... páči sa mi to príde mi to ako úplne iné auto.. premena z nejakého polo cross-offroad na pravý top hothatch

2014-12-30 19:49:51

Jak rika blesk, zadek niz je spravne kvuli vyvazeni a tezisti. Mel jsem to stejne na Cliu (Nkovy Protlum), zadny problem s prujezdnosti - predek +/- jak serie, zadek niz.

2014-12-30 20:12:48

jagy: Marcelovi jsem to včera vysvětloval celý den ,že ten zadek je lepší níž tohle byl můj kompromis .vypadalo ze to projde ,ale Marcel to chce proste vejš at ma stejnou škvíru mezi kolem. je to jeho auto tak ho nechme . A předek bych níž nedával pak se začne rozhazovat hodne naprava

NO_HITS  
Laďa
2014-12-30 20:18:35

Almera co nema mezi kolem a blatnikem misto na kopacak neni poradna almera

2014-12-30 20:27:16

svobi: já si říkal, že to bude z tvojí hlavy Mám taky opticky zadek o 2cm níž než předek. U benzínky se tomu možná vysmívaj, ale tady jde o funkčnost, i když už hodně detailní. Akorát to chce pohlídat geošku i vzadu a případně upravit tu středovou tyčku.

2014-12-30 20:30:21

tofoj: Zadek ma ted jako serie . Ja ho dal o 1cm níz nez origo . Geoska se u te almery ve predu kurevsky rozhazela to se musi seridit jde videt ze je to MCpherson a co dělá při útlumu :-D

2014-12-30 20:53:12

bmarcellus: pekne to mas to se musi uznat lepsi nez predtim

2014-12-30 20:55:17

Takže moje Almera to má vlastně v pořádku Pravý hothatch podvozek

NO_HITS  
Laďa
2014-12-30 21:03:59

patomino: nemá ty mas ten zadek moc dole oproti předku

2014-12-31 00:07:10

Sníženou průjezdností myslím to,že už nepojedu lesní cestou 160+,aby mi ty hupy neurazily nárazník kor při brždění.Konec skotačení v Krušných horách,jak jsem zvyklý

Klucí to vím už ze školky o tahání zadku po zemi kvůli vyvážení.Nedávno to řešili tím,že se přidala na zadek váha a opticky to bylo přitažlivý auto.Dneska dopředu dají lehký papírový motůrek a hliníkovou nápravu

Ale ruku na srdce,málokdo chce,aby jeho ''jediný'' auto vypadalo směšně jako nějaká kachna! Není jen pro zábavu a tomu určitě rozumíte Dokonce sem koukl na starou fotku červenýho bleska na oem alu a mám to stejně a to měl předek dokonce o něco níž

Nevím nevím,ale rozhodně bych to Tome přisoudil tomu,že už při vyjetí z garáže byla tma a nikomu se už nechtělo se zase vracet s autem od sněhu do garáže a venku mráz

Prostě takhle dobrý,snížení je i na zadku,nevím jak jsi to Svobi měřil :

2014-12-31 00:34:28

bmarcellus: Tak nevim, ale ze bych mel nekde urvat zadni naraznik nebo napravu? To vazne ne a nevsiml jsem si, ze by mel s tim nekdo problem treba na rally... a stejne nejaky velky zhup udela max. seriovy podvozek a ne tvrdsi.

Kazdopadne jsem jen rekl svuj nazor a dat si to muze kazdy dle sebe.

2014-12-31 00:46:30

jagy: si nerozumíme řeč je o předním

Jak se to veme,ono sériový neudělá větší propružení bráno nárazník na zemí,když je čumák o 15 cm výš než teď po úpravě

Stojím o každý názor a odpověď,proto tu jsem - jsme

Apropo už máš pro mě ty boční blikače??

2014-12-31 10:14:59

bmarcellus: 15 cm nad zemi je úplně v pohode to nemůžeš nikde jebnout

2014-12-31 11:22:21

svobi: kde sis to přečetl? 13,5 - jsem to i napsal. Až sleze sníh,tak retardér za barákem to rozlouskne

2014-12-31 11:30:36

bmarcellus: pekne bokem jako ja


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 54