Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1  2  3  4  5 ......... 54

2013-09-08 21:57:06

Dík klucí za podporu almery

Holt tam bude rejha kterou přetřu metalízou a lakem a zbytek tý gumy odleštím.Nechtělo se mi do toho šahat kitem a dělat stříkání boku.Ten lak je strašně choulostivej,protože je auto podomácku celý stříkaný.Kolo se mi snad taky povede dát dokupy a dotřít stříbřenkou.

SakulíKu přesně ty si měl bejt dneska na mým místě a byl bys vychechtanej

2013-09-08 21:59:14

bmarcellus: vlastne keď to bolo už striekané, tak si to asi mal nechať na tú poistku a spraviť prístrek pod tou líniou čo vedie po boku a rovno by ti ošetril aj tie lemy (či to je na druhej strane ?).

2013-09-10 16:44:47

Tak jsem to dá se říct zachránil. Wurth sundal gumu,ale na kole byl krátkej.Tam to zase šlo pomalu ale jistě CarSystemem. Zůstal jen důlek,jeho profi oprava,aby to nešlo nikdy poznat by stála 2500.- Prdím na to vyřizování,to bych pak musel obejít celý auto

2013-09-17 14:36:00

Jednou se u každý N15 poroučí táhlo od motoru stěrače

Nejlepší je to ve 3h v noci za deště

2013-09-24 15:59:58

Po roce a půl mi odchází spojkový ložisko,tak už se objednává.To zas bude kvůli tomu porod - šmejdskej Aisin

2013-09-24 16:18:57

bmarcellus:

vsak cela spojka origo (Valeo alebo Luk) aj s loziskom nestoji nic dramaticke (cca do 150 Eur) a mas na dalsich 100-200tis km pokoj. zas ono zname nie sme taki bohati...

2013-09-24 16:37:13

blesk666: Na to že ja aisin nad valeo či luk je to bída aby vydrželo 22tis km tak co pak oem koupit žejo

A na 100-200 tis už nic oem dávno nedělají

To je jako kupovat termostat.5 z 10 se neotvírají jak mají a to nemluvím o laciných atrapách.

NO_HITS  
Laďa
2013-09-24 16:49:16

blesk666: nebyla origo náhodou exedy ? tvrdil mě to kdysi tuším jagy, tak sem exedy objednal a nechal namontovat, tak snad vydrží, za ty peníze by měla :D

Marcel: radši ty táhla u sebe zkontroluju aby mě to pak v deš´tu nezaskočilo nebo v zimě až budu mít zasněžený a omylem drbnu do páčky :-P , jestli to z obrázku chápu tak je to tam jen nacvaklý? kolik to táhlo stálo ?

2013-09-24 17:16:53

no_hits: Momentálně stojí 612Kč A je to kus opravdový zku...niny moc špatně vyrobený.Ty dva protikusy spolu dlouho nevydrží (má tendenci se to kroutit a táhlo pak jednoho dne vyskočí a už pak nedrží). Na červený sem to měnil dvakrát.Poprvý se to stalo za deště a podruhý ještě ve stejným roce přesně jak máš obavy při přimrzlých gumičkách a brnknutí si do páčky.Tehdy sranda 2x za 750Kč

2013-09-24 17:18:17

Já spojku jen přeobložil , ložisko namazal a mam klid a mam 250 000km .

A termostat mam made in Japan a je klid mam i někde starej origo OK.

NO_HITS  
Laďa
2013-09-24 17:27:41

svobi: já měl při koupi zhoblovanou lamelu, přítlačák + ložisko exedy japan, a lamela valeo , takže už byla měněná

2013-09-24 17:27:46

svobi: Na červený jsem dal tři origo japal termosty a až poslední fungoval jak má.Mít ho pod rozvodama tak bych almeru dávno zapálil.

Lamelu a ložisko jsem dával nový před rokem a půl s novým motorem od jagyho a tam bylo origoš s malilinkým vaklíkem vpořádku po 200 tis km.A lamela z85% vpořádku po 200 tis km nebejt rozlámanejch pružinek po mým uměleckým přeřazení

Horší je,že tyhle oem šmejdy co tam musíme kupovat teď,se cpou do nových aut normálně a lituju ty majitele co to kupujou jak divý - koukejte mám nový auto

2013-09-24 17:38:47

A proc si nedas neco lepsiho treba keramiku nez ty klasiky

2013-09-24 18:27:34

Osvedcene je ked uz tak cely set od jedneho vyrobcu. Keramika je na daily nepouzitelna

NO_HITS  
Laďa
2013-09-24 20:13:04

blesk666: popojíždět s keramikou v koloně po městě by bylo docela náročný a nemuselo by to dobře dopadnout - přecejen jak se kousne tak hned zabere :D

2013-09-24 20:27:02

Original je Exedy a dobry je i LUK. Jestli spis nebylo spatne namazano lozisko...

2013-09-24 20:29:19

to když je lamela Aisin rozpálená,tak taky docela kouše.Zabere na krátký dráze pedálu a pak musím popojíždět při vícero plynu a prokluzu,nebo bych se podíval někomu do kufru S keramikou bych asi hned stlačil kolonu na polovic

2013-09-25 18:13:23

Dneska jízda po Sokolově s téměř zadřeným spojkovým ložiskem,skoro sem nezařadil a zpátečka přes zuby před hafo divákama,jů to byla vostuda

A pak sem nabral kurz domu a po čase začalo řadit jako předtím Takže zatím odkládám další pálení benzínu ..............

2013-09-25 21:36:05

bmarcellus: to nepotesi a zrovna ve meste tak jsi to odstavil a budes opravovat

2013-09-27 22:02:55

Aktualizace stavu spojky:

Po +- 25 tis km ložisko jen šustí jako na sucho,ale nemá vůli.A na účtu je Aisin,avšak je to SKF Japan Křivdil jsem aisinu

Lamela Aisin hotová,pružinky jsou volný,vydřený plošky a chrastí to celý při zatřepání jako hračka.Na stav obložení se radějí podívejte sami.V tomhle stavu a sjetosti při tak málo km jsem to neviděl nikde a ten povrch je kapitola sama pro sebe Ta co jsem vytáhl po 200 tis byla luxusní a hladká.

Je nutný dát i přítlačák nový?Tenhle je původní a vypadá dobře.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 54