Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 54

2014-09-21 20:00:18

bmarcellus: Prd makovy Oplatilo by sa,lenže každý chce zarábať melóny a za všetko chce platiť háka,preto sa tým mrdkam darí,produkt skopíruju,nakúpia lepši materiál a zložia za lacno,klasická rovnica pri ktorej sa potom každý "díler" búcha do hrude,to isté len za lacno

Blesk::KW som mal na skúšku na emku,super podvozok,varianta 3,ale išiel som ešte do lepšieho,auto už mám pomaly splatené a mohol som si dovoliť priplatiť,aj keď za cenu že niekde ubereš,poznáš to Pokiaľ nie si dphčkar nemôžeš mať všetko naraz,ale postupne áno..

2014-09-21 20:12:43

Tahle diskuse má smysl pro BMW nebo VW, kde je z čeho vybírat v různých cenových úrovních .. a není důvod kupovat nějaké alternativy.

Na Primeru nebo Almeru je ten výběr omezený a těžko se bude někdy rozšiřovat, viz ukončení výroby výborných pružin Eibach.

2014-09-21 20:30:45

franta.s: Mám ich na daily primere,sú super,majú 4 roky a žiadna hrdza plus minimálne opotrebenie,v kombinácii s 17 super,aj keď sú to veľké kola na sériu GT,ale funguje to super,aj na deravých cestách.Od kedy sa nerobia?Ja keď som svoju sportline kupoval 10/2010 tak mi to bolo vymené za nové takže asi sa to ešte vyrábalo,pochybujem že to bola uloženka.

2014-09-25 20:23:50

Tak už je motor sešroubován a šlape. Uff,konečně.

Jen mám technický dotaz: při akceleraci,a to i minimální chrastí zřejmě ventily.Sedne si to doufám,nebo je to jinak? Předtím to nedělalo a rozdělovač je zpátky na rysce,co se udělala před rozebráním.

Jsem z toho rozladěnej

 Svobi
2014-09-25 21:03:04

bmarcellus: ajeje nevracel podložky přesně kam mel . Mas tam vahadelko vždy pro dva ventily a podložka jedna ma menitelnej rozměr a ma to bejt v jedné rovině . Jsou tam hrozné malé rozdíly ale někdy to pak může vice cvakat. Většinou se to vsak uklidní může bejt zavzdusnenej i hydrostel . Ale co vim kazdej zapomíná na ty podložky a da je ruzně ,ale většinou je to snesitelny nebo to stichne .

Da se to i seřídit vzít uchylkomer a dělat vejsku mezi sebou aprehazovat podložky případně dokoupit

Postě jezdi a něco najezdi a kdyby se to nestišilo tak seřídit ty vejšky

2014-09-25 21:20:09

Svobi šlo to prý nazpátek tak,jak to tam bylo.Teď jsem se ptal.

Já nemůžu mít něco normálně ty vago

Něco vodjedu a uvidíme

 Svobi
2014-09-25 21:27:41

bmarcellus: Tak to je fajn tak to si sedne . šikovnej pan

2014-09-26 06:30:06

svobi: díky za poradu,

2014-09-26 08:29:27

Delali jste i sedla? Tim se mohla vule posunout.

 Svobi
2014-09-26 08:31:06

jagy: Ne ty nedělal

2014-09-26 18:38:48

Jagy: Jak píše svobi. Volnoběh teď produkuje větší vibrace a je nevyrovnaný - občas zhoupne otáčky o cca 200-300 dolů.

Svobi,co takhle u Tebe znovunaladění předstihu,přecijenom je hlava nižší?

2014-09-27 20:55:26

Pod hlavou bylo namontovaný těsnění Victor Reinz,takže origo nebylo a někdo už se v tom kdysi hrabal a neobtěžoval se asi s případným rovnáním hlavy

Zatím mám tedy víc následných starostí,než se zaplacením.Po zapnutí něčeho el. poklesnou otáčky a na klimu houpají pořád při zapnutých světlech,nebo větráku naplno.

2014-09-28 01:53:13

bmarcellus: mrkni na volnoběžný ventil jestli je vše dobře zapojené ,jak elektrika tak hadice a jestli je dotažený... při vyšším odběru by to mělo přidat otáčky a srovnat.. ale třeba se to časem dá do kupy jako to cvakání

2014-09-28 08:15:06

meny: díky za radu. Zrovna dneska se přetěsní. To cvakání je hodně decentně řečeno.Chrastí to,jako by tam hydra vůbec nebyly

NO_HITS  
Laďa
2014-09-28 09:37:44

bmarcellus: nemáš to třeba zavzdusneny?

2014-09-28 11:39:13

Hydra byly nalozne v oleji nebo jste vymyckali do prazdna?

 Svobi
2014-09-28 12:13:29

jagy: Taky už jsem se ptal . Já je vždy dal do oleje před montáží vymačkal potopené do oleje a bylo okamžité ticho. Na svoje jsem bral i jeden novej od tebe tenkrát ( starej se mi nezdál ) a udělal jsem snim to samé .

2014-09-28 16:12:16

Prý jak se vyndaly,tak se položily a opět namontovaly.Jelikož se to nelepší a nedá se tak vpodstatě jezdit ani mestskýma rychlostma,tak to musíme rozebrat a udělat hydra znovu.A potom kdyžtak tedy koupit nový

Je na to nějaký osvědčený způsob,nebo návod,čím je zmáčknout?

(u žádnýho motoru to prý nikdy dělat nemusel a brzo to ztichlo samo)

Kolísání otáček až téměř ke chcípnutí pokračuje Vypadá to na přisávání falešnýho vzduchu,ale nevíme kde.Odvětrání hlavy je osilikonovaný,hadička zkrácená,volnoběžný ventil vyčištěnej a přetěsněnej a furt to není dobrý.

Nic tomu nechybí,tak co s tím proboha je....

2014-09-28 16:58:04

bmarcellus: PCV ventil este vymen. Jagy ti to za par KC vie dodat. Hydra sa daju kupit nove aftermarket

2014-09-28 17:08:18

blesk666: aha,tak se to jmenuje.Ten se celý osilikonoval jak to šlo,právě aby se eliminoval a nepomohlo to.Nebo je lepší ho dát nový - může blbnout?


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 54