Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 54

2014-09-19 20:27:21

Tak jsem napůli cesty ke zprovoznění - nesnáším tenhle pohled

Hlava sejmutá o 14 desetin,než se srovnala.

2014-09-19 20:38:52

bmarcellus: Ja se dnes konecne dostal k te moji a jeste to bude fura prace motor stale vevnitr ale veci okolo pomalu mizi :) jen sem zvedavej jestli to pak zas poskladam :D

2014-09-19 21:14:50

Tak podobně propálenej jsem měl 3 válec. Kolem 200tkm je jeho smrt při větším zatížení . Hlava hezky orovnaná ,pěknej povrch

2014-09-19 21:19:14

svobi: zvláštní shoda SR20 není nesmrtelný Akdyž jsem si dneska vyslechl,co obnáší rozebrání,tak už chápu,že jsi raději spěchal zpátky do školy A cena tomu bude odpovídat

Neměl sem foťák,ale povrch je hezounkej,úplně se mi zastesklo po obrábění

NO_HITS  
Laďa
2014-09-19 21:27:36

bmarcellus: po těch kilometrech má na to motor právo přecejen není to tank GA14DE... nechceš zrovna udělat i kroužky + šálky na kliku když to máš rozhozený ... věř, že by to na škodu nebylo a měl bys na dlouho pokoj

2014-09-19 21:31:21

no_hits: není to potřeba,půl motoru je pořád na autě a funguje parádně podle všech dostupných parametrů včetně opticky zjistitelných.Tam není co renovovat.Teď do toho nasypu přes osmičku a pak si to ode mě můžeš koupit za 150 tisíc,abych nebyl tratnej

2014-09-19 21:53:02

Hehe, SRko fakt není tank. Beztrestně do něj tlačím vzduch a 100Nm navíc si dává s prstem v nose. Ani kapka tvýho oblíbenýho oleje nemizí. Jinde by lítaly ojnice, praskaly písty, rozlítla se převodovka a bůh ví co všechno. Tyhle motory neumíraj samy od sebe.

Problém nebyl v motoru ale v jeho chlazení, doporučuju zkontrolovat prostupnost chladiče klimatizace a při delším kotli na okruhu sundavat přední značku. U mě nebyl s teplotou vody problém a topí mi to víc.

Marceli, tak ať je to co nejlevnější a můžeš se podívat zase do Mostu.

2014-09-19 22:23:19

Těšnění nemá moc společnýho s motorem vím o více SRkách co umřelo těsnění pod palicí při 190-290 tkm . S někerýma se ani hrubě nejelo, neměli ani lpg .. . Prostě je to slabej kroužek co se vyhřeje a ztratí své vlastnosti .

Marcel : No jo na zajímavé práce neni čas místo toho se mrdám přes týden už na rodinném autě půl metrové díry a ještě plná huba keců za lak ve spreji kterej nikdy nebude sedět a navíc na místě lemu kterej do půl roku vykvete zas se stim fakt nehodlam mrdat

2014-09-20 00:11:58

tofoj: Tome díky,myslím si,že se mi do 25.10. nepodaří zajet nový těsnění,aby si sedlo,ale snad se ještě sejdeme ne?

Kolik mu tak mám dát času,než budu moct bezpečně předjíždět??

Ono taky nikdo neví,jestli už nebylo kdysi měněný Ale určitě se teplota musí hlídat,to jen já byl ukolíbán tím,že se předtím 3x (8 jízd) nic nedělo a vařily jen brzdy

svobíku flákni pak přes to transparentní Dip ať na to nemůže vlhkost a dojezdit to

2014-09-20 00:16:04

bmarcellus: Zajíždět těsnění ale prosímte . 100km at se pořádně odvzdusni systém,zkontrolujes tesnost a pak tomu davat klidně na prdel jak zamlada .

Foto mého těsnění jak vypadalo a jde krasne vidět jak funguje voda coby dekarbonizace

2014-09-20 00:21:28

svobi: klub paličů těsnění Správná hospodyně má čistý hrnce - kdo další??

Tak já to mám ještě zažitý ze Škodovek po 500 km dotáhnout hlavu a mezitím si sedalo těsnění a tak

No nic no,DGR se teď hoodně vzdálilo

NO_HITS  
Laďa
2014-09-20 00:27:25

svobi: jo jo voda dělá divy resp. vodní pára ... nechce někdo vyzkoušet dekarbonizaci destilkou v rosítku? :D :D :D

2014-09-20 00:28:17

bmarcellus: to je dobré To ani dobre neznie DGR: dogŕcam sa,dávam gayom riť

2014-09-20 00:32:18

cedex: to se tu dvoum lidem líbit moc nebude,hihihi

2014-09-20 01:07:17

bmarcellus To je čisto sranda,myslím že to nikoho neurazí nech si dá každý na auto čo chce..Ja momentálne čakám na troška inú bižutérku na moju Me46,ale dám zarobiť vždy radšej Eu ako ázii,aj keď tí chrochtáci tulipánsky nie su zrovna najlacnejší

2014-09-20 10:47:15

To máš výhodu,že na tvoje auto to dělá snad každý,kdo má dílnu,zatímco hnissan je speciální značka a nikomu kromě asie se to nevyplatí dělat a proto se kvalita hledá tam.

2014-09-20 13:13:23

Nohitsu nemusis mít ani destilovanou a nebat se rozprasovace ,ale naopak to tam lit docela na hulvata tak aby motor běžel .

Ale ruco je ruco stejnak kluci

Ono některé německé zázraky jsou daleko horší než ten Taiwan dělány stejnak v Číně a tvrdé jako prase na deutsche cesty bez diry. Když už tady podporovat tak rovnou cz firmu jako je protlum který je na hodně dobre úrovni .

NO_HITS  
Laďa
2014-09-20 13:21:48

svobi: je to možný např ideálnější by byla možná měkká voda ale destilkou / deminerálem se nic nezkazí

2014-09-20 13:55:21

svobi: zrejme pises o podvozkoch a tam by som suhlasil len s tym Protlumom. Ten je skutocne na spickovej urovni ale vyhradne pre hobby a zavodne pouzitie.

V Taiwane co spominas su znacky povodom z Taiwanu aj tam vyrabane (D2, BC Racing, XYZ)- ich kvalita je za dane peniaze adekvatne vcelku solidna. Nemecke podvozky napr. KW V2,V3 a hlavne Clubsport su vsak nad urovnou Taiwanskych podvozkov ako kvalitativne tak aj funkcne a hlavne rada Clubsport je uz podvozok porovnatelny so spickovymi podvozkami od Protlum.

Pseudopodvozky Pseudo Nemeckych znaciek vyrabajucich v Cine (TA technix, V-Max a pod) nie su suce vobec nanic

2014-09-20 16:44:31

blesk666: blesk to plně souhlasim ty pseudo jsem myslel . Samozřejmě jsou i podvozky na špičkové úrovni jen si pak člověk zaplatí .


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 54