Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 54

2014-07-06 22:38:35

Aktualizace: zváženo jen na klasický osobní váze,ale pro představu to stačí.Váha je v porovnání řekl bych dost zajímavá (tloušťku už jsem z důvodu ojetí neměřil)

2014-07-07 12:55:13

bmarcellus: Ještě si k tomu průměru mohl připsat i tloušťku a bylo by to komplet

2014-07-07 14:43:31

cenda: tahle by ti to nestačilo?

2014-07-07 20:06:57

bmarcellus:

2014-07-08 17:52:54

na hrubke je este markatnejsi rozdiel. pekne

2014-07-19 22:27:57

Dneska se uskutečnil náhlý nečekaný sraz s Jimmym_Gti v Mostu (na hradě Hněvín s výhledem i na autodrom Most) a jeho novou kočkou - nutno dodat opravdu jen ůčelově provozovanou pro tvrdý chlapy

Zase se mi smál,že mám nejtišší auto,co zná a pravý JDM má volant napravo narozdíl ode mě

2014-07-19 23:19:38

tak my lítáme kousek od vás a nepotkáme se. Tak holt příště

 Romik
Roman
2014-07-20 01:58:46

bmarcellus: skoda toho volantiku na druhe strane

2014-07-20 10:11:04

po projížďce v tom mě to ani nějak netrápilo. Překvapivě, zvykneš si fakt rychle

2014-07-20 10:24:36

Věřím,že převládne auto nad řidičem a ten se přizpůsobí. Ja si do toho sedl a byl jsem jako chlap na gyndě ... Hlavně po 18cti letech sezení na levý straně

Svezení mě ještě snad čeká,teď se to nehodilo,nebyl jsem tam totiž sám

BMarcellus, 2014-07-19 22:27:57 napsal:

Dneska se uskutečnil náhlý nečekaný sraz s Jimmym_Gti v Mostu (na hradě Hněvín s výhledem i na autodrom Most) a jeho novou kočkou - nutno dodat opravdu jen ůčelově provozovanou pro tvrdý chlapy ..

Zase se mi smál,že mám nejtišší auto,co zná a pravý JDM má volant napravo narozdíl ode mě .. .. .. ..

2014-07-20 13:37:02

bmarcellus: Tvrdý chlapi s měkkým "i" je schválně?

2014-07-20 17:31:58

jaymz: opraveno Psala to moje sekretářka a ta prej ví co je správně a žádná gramatika jí do toho nebude kecat .....

2014-07-20 18:43:12

2014-08-02 18:07:08

Myslím,že už můžu přidat svou první recenzi mých nových UHP Hankook Ventus V12 Evo2 205/45 R16 na přední ose.

Píšu jí proto,že je to asi to nej,co se dá v tomhle rozměru koupit za super cenu a žádná značka nenabízí srovnatelnou paletu kvalit důležitých parametrů na každodenní používání sportovním stylem jízdy. (kromě těch Top,dražších o 1/3 a víc)

* na vodě při nadprůměrných rychlostech stále super - cit v řízení,přilnavost,řežou se vodou tak,že když už začne aquaplaining ve stojící vodě,nebo tekoucí vodě přes silnici,tak stačí jen držet volant rovně a i tak je cítit,že je auto stále mírně ovladatelný

* na suchu taky,jenomže jsou vyrobený tím stylem,že jsou o 1 cm užší na běhounu,než předchozí verze Evo,co jsem nechal na zadní ose. Konkrétně 205 mm vs. 215 Proto mi bylo divný,že grip v zatáčkách je menší a aby né,kdyý mi chybí 2cm gumy na asfaltu

Normálně se nebojím podezřívat Hankooka,že právě v roce tuším 2010 udělal gumu,co se výkonnostně zařadila mezi nejvyšší konkurenci a smetla je zároveň cenou - jenže podváděla tím,že je guma širší,než papírová hodnota.

Teď je potřeba kupovat na 7,5 palcový disk 215/45 r16,aby byla bočnice rovná jako u předchozí verze a né to hnusný Áčko s vystouplým ráfkem

A proč to říkám? Protože jsou to neuvěřitelně skvěle vyrovnaný gumy ve všech parametrech.Jen je škoda,že předchozí Evo si drží vyšší cenu než nová Evo2,jinak bych je koupil,abych měl všechny 4 stejný Nebýt těch přidebilněných povinných faceliftů,který postihujou i pneumatiky,tak tento článek nemusel vzniknout a já neměl tak pitomě vypadající auto

Ještě zajímavost,jak si jsou podobný vzorky Hankook a Dunlop,který patří mezi tři Topinky

Všichni ale víme,že na poli dezénu už není co vymýšlet

Ještě si dovolím přidat seznam výkonnostních kategotií pneu sestupně:

letní ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Trackday and Competition Summer (slick)

Extreme Performance Summer (semislick)

Max Performance Summer

Ultra High Performance Summer (moje kategorie)

High Performance Summer

Touring Summer

celoroční ////////////////////////////////////////////////////////////////////////

High Performance All Season

Touring All Season

zimní ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Ultra High Performance Winter

Premium Touring Winter

Touring Winter

NO_HITS  
Laďa
2014-08-02 18:13:51

S tím užším běhounem mě zklamali , jinak díky za info a srovnání ještě 3 roky ty pneu nebudu muset řešit ( teda pokud je do té doby nesjedu :D ) Není ten Dunlop až moc podobnej tomu cooku ? :D

 Romik
Roman
2014-08-02 21:43:38

bmarcellus:

2014-09-07 22:49:05

Aktalizace Hankooků

Musím ale říct,že se na druhou stranu polepšili se směsí a zatímco se V12 Evo stále víc trhají na hrubých úsecích asfaltu v Mostu,tak Evo2 už krásně žmolkovatí jako semi

Na silnici jsou Evo2 ještě víc ovladatelnější,ale taky lehoulince (opravdu jen lehoulince) hlučnější a tvrdší jízda.

2014-09-07 23:11:37

bmarcellus: ty v12 jsou az nezdrave vyzvejkany se mi nelíbí co dělají.

Ty v02 vypadá už OK no

2014-09-07 23:20:17

svobi: taky mají 9 jízd za sebou

2014-09-19 20:26:33

Tak jsem napůli cesty ke zprovoznění - nesnáším tenhle pohled


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 54