Fórum - Téma


BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Fórum O vozech našich členů BMarcellus Almera N15 GTi SR20DE


Diskuze o vozidlu

1998 Almera N15 2.0

57 fotek  |  1073 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4800 ot./min. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (103kW).

Původem je Italka :-D Motor je měněný 2011 za stejný a 2014 nový těsnění pod hlavou se stažením hlavy o 0,14mm - najeto má o cca 40.000 km míň


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 54

2014-06-29 12:15:43

Sedí jen opticky z 80%,kromě jednoho úchytu,kde se zvětšila díra se musí ostatní tři převařit.Sám si mi odpověděl,že máš šikovnýho a trpělivýho svářeče

2014-06-30 21:20:00

jagy: no ked sedia rozmery tak preco nie? ved napriklad Recaro sedacky sa daju prisposobit do kazdeho auta ci nie?...inak teraz mi jeden nissanista z Novych Zamkov ponukol sedacky zo Toyoty Supry take pekne hnede plysove a podla obrazku vyzeraju nevysedene a su aj v elektrike.on si to upravil do svojej almery N15, 3dv.hatch aby mu to pasovalo, aj elektriku si napojil a chce za ne cca 100eur komplet aj zo zadnymi.co vy na to?vyzeraju takto nejak len v bordovo-hnedej farbe http://i104.photobucket.c...9/Lashout_UK/Supra/t3.jpg

2014-06-30 22:02:17

aquarius1971: Vzdy bude potreba to upravit z jineho auta, nic nebude sedet bez uprav.

2014-06-30 22:53:57

Nesnaž se vymyslet vymyšlené, o tom co a jak je třeba upravovat zde bylo napsáno hodně...a rozhodně to není žádné hihi haha a za půl hodiny není co dělat.

2014-07-05 23:42:50

Tak jsem udělal v garáži malou revizi starých a nénových kotoučů

Jen mi chybí přesná váha,abych je mohl zvážit

2014-07-06 08:30:52

bmarcellus: to jsou teda kotoucky kdyz uz i RS ma veci kotouce jak ty nase pekace tak to asi jede

NO_HITS  
Laďa
2014-07-06 08:48:35

bmarcellus: sbírka sstarých kotoučů ve větší ceně jak moje auto :D :D

2014-07-06 09:13:17

romik: když to váží 1600kg... co by si chtěl

2014-07-06 09:55:11

Pekáč od Šáde má kotouče skoro jak MPS? Nevšiml jsem si, že by to nějak moc brzdilo... jinak bych prosil kotouče GT3 dopředu a ty RSový dozadu, at to aspoň trošku přibržďuje křáp těžkej

2014-07-06 10:27:54

no_hits: jen 1 kotouč PCCB stojí 120.000Kč

thommy: gt3 má kolem 1450 kg (o 100kg víc než RS a to jede a brzdí velmi velmi dobře na Zimmermanech a deskách Pagid ) A panam. má 2000 kg. Váha pro tohle auto v týhle koncepci není problém v žádným ohledu.Spíš naopak viz. GTR,nebo 911 turbo S.A tam kde ano,tam se tohle auto nevejde,nebo nehodí. Tohle už bys nikdy nepoužil,kdybys doopravdy věděl,co je sportovní limuzína !

djmicho: zase by ses s tou váhou skoro nerozjel a už vůbec né zatočil.Možná by ti ruply poloosy

2014-07-06 10:29:50

bmarcellus: to ale patřilo k RS- Škode Octavia RS

2014-07-06 10:36:17

bmarcellus: kratší převodovku z GT a rozjede se to brzdy na Primuši jsou strašný.. ne přímo otřesný! pár krát člověk přibrzdí ze 190 na 80 a hoří to jak prase

2014-07-06 10:36:37

thommy: Ahaaa takže 1350 a né 1600 jo! I na ní vůbec není znát,že by měla být těžší,než má být.Jede a brzdí skvěle a dobový testy to potvrzují.Doporučuju číst a svést se,já jsem s tím autem obden v kontaktu a nestačím se divit.

djmicho: neříkej,že se ti to povede opakovaně rozhulákat na tak děsivou rychlost,kterou jezdí naše almera 1.6 běžně? Jinak budeš si muset koupit vyšší řadu desek a nic hořet nebude víš

2014-07-06 10:40:39

djmicho: To neni brzdama, ale deskama... stale stejne pisnicka. Velikost kotouce, pocet pistku nebo velikost desticky sama o sobe nic neznamena, kdyz tam jsou blata.

2014-07-06 10:53:20

jagy: řeknu to takhle 3000km za 14 dni na novejch kotoučích Jurid a deskách od Zimmermana a kotouče začínají házet při 3. a víc brždění už se ozývá dost nepříjemný hučení, takže bud budu muset jezdit předpisově a budu za volantem 4 hodiny denně jen do práce a z práce nebo tam prostě fláknu širší kotouče (22mm jsou šlupky, chce to 28mm alespoň) a budu mít klid..

2014-07-06 11:16:50

djmicho: Divne, ja davam levne kotouce a (polo)zavodni desky a nikdy jsem nemel problem. Kazdopadne moznost upgradu je hodne, od minimalne poradnych desek (ne, Zimmermany to nejsou), pres brzdy z P12, Z32 az po Z33 (obyc. nebo 4pist). Moznosti je hodne, zalezi kolik do toho chces investovat, jake potrebujes nejmensi kola (zimaky), atd...

2014-07-06 21:52:47

Jen by mě zajímalo kolikrát to tady budeš ještě Jagy muset napsat, než to lidem dojde a přestanou vymýšlet ptákoviny...

2014-07-06 22:08:27

jaymz: Ještě mooooockrát

2014-07-06 22:11:55

Ono bude i docela zaklad brzdeni. Zatim co minuly roznov lukin jeste s byvalou primerou pomalu "tavil brzdy", ja nemel problem s nejakyma no name.

2014-07-06 22:17:04

No to je základ... :)


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 54