Fórum - Téma


Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Fórum O vozech našich členů Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 17

2013-11-23 21:06:54

blesk666: koukam pekna prace a co bude nasledovat ???

2013-11-23 21:09:00

Romik: teraz este naladenie u Raddy-ho a potom vymena prednych sedaciek

2013-11-24 03:43:06

blesk666: Odkedy si ju dostal do rúk ,permanentný progres ... a ešte k tomu krásnym spôsobom, kvalitná práca to sa mi ráta . Teším sa až Vás uvidím chalani ja som ešte len v plienkach čo sa úprav týka... ale aspoň vidím reálne možnosti, aj vďaka Vám

2013-11-24 15:42:50

blesk666: cierne trubicky na kabelaz som si nakupil aj ja, ale od leta som sa k tomu este nedostal, tak hadam na to teraz prijde ten spravny cas. Este raz chvalim, paradna praca... A Bono je velmi sikovny a ochotny chalanisko, klobuk dole

2013-12-03 08:48:53

auto je momentalne odlahcene o 87kg. este pojdu vymenit predne sedacky za lahsie. ocakavana uspora hmotnosti by sa mala potom priblizit 100kg co je pri tom ze auto ma komplet interier a aj rezervu a povinnu vybavu myslim slusna uspora, ani som tolko necakal.

odlahcenie kg dole seria po odlahceni

klima komplet demontovane (chladic, kompresor, vymennik, trubky) 15,0

odstranene a zavarene stresne okno 12,0

odstranene komplet audio 6,0

vymena origo volant s airbagom za semisovy 2,5

odstranene airbag spolujazdca 3,9

odstranene hmlovky zaslepenie karbonove platnicky 1,2

odstranene asfaltove platy z podlahy 16,0

odstraneny zadny stierac s motorcekom 1,2

odstraneny zadny zamok kufra 0,2

lahsie disky ATS DTC Superlight 4,8

Decat 2,0

nerezove zvody-AMA 2,0

Lahsia baterka Panasonic 4,0

coilover kit D2R 8,0

odstranene zadne pasy s navijakmi 4,3

duralova remenica na kluke a vodnej pumpe 1,7

kovane duralove matky na kolach 0,5

OE airbaox nahradeny K&N s karbon prepazkou 2,0

SPOLU 87,27

NO_HITS  
Laďa
2013-12-03 09:20:45

paráda, toto bych jí dopřát nemohl

2013-12-03 09:29:03

blesk666: parada... este by sme mohli spolu na jar 2014 zajst na vahu a zistit ci je to skutocne tak... Je napr. mozne, ze 70mm vyfuk bude naopak tazsi ako OEM - to tazko povedat, nevidel som ziaden clanok na AOC, kto by to vazil.

Teraz som riesil otazku lepsieho hlinikoveho chladica a s Gregom sme riesili odhadovanu vahu Mishimoto vs OEM a prisiel k tomu, ze je cca raz taky tazky ako OEM... Nakoniec som ho nezobral, lebo mi nezostali volne prachy, tak mozno niekedy pred letom, uvidime...

NO_HITS  
Laďa
2013-12-03 10:05:12

almeragt: dojeďte na váhu do Brna (Barňoch ju má v práci) a aspoň se kouknu na ty vaše auta :-P

2013-12-03 10:23:28

ALU chladice jsou podle me zbytecne pokud vylozene neni problem s chlazenim.

Ja davam aftermarket, co ma +10mm na tlousce. Vic neni potreba.

2013-12-03 11:19:37

no_hits: Moje váha v práci je pro kluky už relativně nezajímavá. Zváží auto celkově, ale v jejich případě už bych vážil i celkové rozložení (viz. odkaz), páč by je to mohlo posunout zas o kousek dál v progressu.

https://fbcdn-sphotos-e-a...40659354_1854709983_n.jpg

2013-12-03 12:18:20

no_hits: na jar by sme sa mohli dohodnut na stretnuti a pojazdeni na okruhu v Brne To by sa mi pacilo viac...

2013-12-03 12:27:25

almeragt: Tak to se přídám

2013-12-03 12:44:41

almeragt: á uhodila hlavička na kladívko To neprojde a už vidím těch důvodů co by No-Hi vypsal

2013-12-03 12:49:27

Já bych přijel...NOhits může dělat případně safetycar nissanclubu

2013-12-03 13:25:33

barňoch: prave preto nevyhadujem zadnu cast auta a co najviac odlahcujem predok, aby sa zlepsil pomer vahy predok : zadok

2013-12-03 13:29:18

jagy: skor koli bezpecnosti som pisal ze zaklad je vyhodit ten povodny 15 rocny chladic ako mozne miesto poruchy kvoli veku a namahaniu tlakom. navyse sa to na okruhu a s termostatom na vyssi tlak (Nismo alebo z 300ZX) viac tlakuje a riziko povolenia stareho je relativne velke.

2013-12-03 13:31:07

blesk666: Jojo....je to tak jak říkáš... Musel jsem si to vyzkoušet a P10 jsem odlehčil přespříliš..takže máš pravdu, že odlehčit moc a nerovnoměrně není žádná výhra

2013-12-03 13:32:58

blesk666: ano, ja som rozmyslal nad tym iba kvoli dvom dovodom:

1.) neskutocne tepla v lete a pri jazdeni na okruhu asi jedna z malo povedzme "nutnych" uprav

2.) zvysenie bezpecnosti poruchy, i ked moj nie je stary - ma cca 5 rokov...

NO_HITS  
Laďa
2013-12-03 14:11:08

jaymz: jasný , zapnu žlutý mlhovky, z okna vlajku s logem klubu a uděláme lap of fame :D (nebo shame ? :D )

.

K tomu vážní vozidla - nejlevnější je si za 200kč zajít na test tlumičů, napíšou vám mimo jiný váhu na přední a zadní nápravě s přesností na kg

2013-12-03 19:19:08

blesk666: krásne odľahčenie to auto má na to potenciál a určite to je cítiť .. dosť


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 17