Fórum - Téma


Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Fórum O vozech našich členů Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 17

2013-11-20 23:15:29

blesku ty ani radu nepotřebuješ

Plno lidí tady ty specifikace ještě pořád nezná tak ať se o nich dozví

A VE je jako DE tak nemusíš trvat na detajlech,vždycky se debata trošku rozvine tak buď rád

2013-11-21 08:49:00

bmarcellus: VE praveze jako DE neni, proto je na miste se o tom pobavit...

2013-11-21 10:08:02

pani, ako prve si treba pozret spacifikaciu oleja predpisanu vyrobcom a teraz nemyslim viskozitne rozsahy. Nasledne je vhodne poznat prevadzkove teploty oleja v konkretnom motore pri danom type pouzitia a podla toho zvolit viskozitnu triedu. Pre Bleska by som odporucil 5W-50, plnu syntetiku, predpisanej normy a specifikacie, takyto olej znesie ako celorocnu beznu prevadzku, tak aj okruh..

2013-11-21 10:14:31

když už je tu opět tato debata - co říkáze na texaco 5w-40 (N14 GTI) na zimu? Mám teď na výběr buď to a nebo castrol, který jsem odmít, na jaře dám zase Mobil 1 5w-50 který tam je teď. Ten 5w-40 beru i tak trošku jako proplach protože do jara víc jak 2000 km nenajedu.

2013-11-21 10:14:44

raddy: No to jsi nam nerekl ale nic noveho.

2013-11-21 10:41:04

Jagy: teraz celkom nesuhlasim. V tejto teme skutocne nikto nezmienil specifikaciu (napr podla ACEA A3/B3...) ktora je klucova a viskozitna trieda byva odporuvena vyrobcom v urcitom rozsahu v zavislosti od typu prevadzky a klimatickych oodmienok. Druha vec je ta ze doporucenia vyrobcu z roku 97-2001 dnes prekracuju z hladiska noriem takmer vsetky oleje snad okrem fritovacich.

2013-11-21 10:49:06

jagy: aha tak se omlouvám.Ještě se mi nepovedlo narazit na pojednání o tom,že DE není mazaný stejně jako VE.Píše se jen řízení vaček tak z toho jsem vycházel a budu rád,když mě odkážeš na správný články

blesku ano,je potřeba si nastudovat,u kterýho oleje se při jaký teplotě a tlaku přetrhne olejový film.To je hlavně pro profi závodění a turbomotory.

2013-11-21 10:52:54

Aby sme zmenili temu. Chcem dopredu menit sedacky. Mam sice jednu skrupinu ale esteticky sa mi to tak nepaci

Vase nazory na alternativy:

1. cervene Recara z ITR

2. Sparco Pro 2000

Za alternativu 1 hovori komfort a estetika ako u serie (su navyse proti Recaram z Eva alebo ATR sklapatelne o 3kg/sedacka lahsie a maju este o nieco lepsie bocne vedenie- skusal som)

Za alternativu 2 cca 15kg uspora hmotnosti, ultimativnejsie bocne vedenie a ori pouziti so viac bod pasom vyssia bezpecnost. Proti - viac pritahuie pozornost policajtov, nie je to uz taky sleeper a nizssi komfort. Cenovo to vyjde podobne za pekne neposkodene pouzivane kusky cca okolo 500Eur za par

2013-11-21 11:02:53

Sel bych urcite do Sparca uz kvuli vaze, vedení a zpracování.

2013-11-21 11:04:52

Bylo tu jiz psano, ze VE ma jinou (o dost silnejsi) olej. pumpu a motor nema napr. hydra. Proto neni moc vhodny husty olej. I proto jsem zminoval zkusenosti s olejema ze Sev. a jizni ameriky, kdy vetsina ma 5w30 a nejcastejsi znacka Mobil1.

Blesk: Jenze na to ses ani neptal... nebo jo? Sedacky jsou subjektivni, takze to co ti vyhovuje.

2013-11-21 11:36:36

Ty Sparco 2000 jsou krásný ale přijdou mi až moc ultimativní na stroj na značkách do běžnýho provozu.Ale jestli máš na ježdění TDI RS a Almeru na hraní,tak je ber.

Já bych chtěl polohovatelný,kdybych se chtěl svézt někam dál,tak bych asi nevydržel bez doladění sklonu opěradla.

2013-11-21 17:13:57

Já bych dal sparca jsou úžasné jezdil jsem snima stima pridavnyma polstarkama a super úplně komfortní a přitom zážitek z auta super.

2013-11-21 17:25:37

Nahodou, diky tomu ze kdyz sem koupil nissana ve kterym uz sparco bylo a tenkrat sem stim jezdil 2x tydne do prahy, tak me ta sedacka paradne srovnala zada, pac do te doby se sedel jak p... = leva ruka na stredu volantu a hlava mezi sedacka ridice a spolujezdce

2013-11-21 17:35:18

dvoricp: stačilo napsat styl tuzer jako správný VWckar ze si mel předtím koncern

2013-11-21 21:01:31

svobi: nene nemel

2013-11-21 21:29:50

blesk666: ak neplanujes dlhsie cesty, bral by som Sparco - lepsia volba na okruhy + co samozrejme velmi dobre vies, uberes na vahe predku, co bude velkym prinosom. Inak ak planujes 90% okresky a vozenie sa, plne postacuju Recaro. Ja som osobne nadmieru spokojny a tie z ITR si vravel ze maju lepsie bocne vedenie ako moje, takze na spominany ucel asi ideal

2013-11-22 21:09:49

Prave za pomoci Bona dokoncena instalacia a zapojenie RPM switcha a AEM Uego wideband lambdy s budikom.

Aj touto cestou za to Bonovi patri velka vdaka. Switch odskusany - spina ako ma. Panel je zatial len nasadeny a cez display pojde este tmava folia.

2013-11-23 09:02:02

blesk666: tvoje fotky mi vždycky rozproudí krev,stejně jako almerygt. Jen tak dál,protože nebude trvat dlouho a Jimmy_GTi vám bude šlapat na paty

2013-11-23 10:43:43

blesk666: paraada! Velmi sa mi paci toto riesenie... Krasna praca.

2013-11-23 21:02:39

Dakujem za pochvalu. Inak kabelaz od solenoidov sne natiahki do ciernej trubicky 10mm rovnakej ako je origo kabelaz a nasli sme pre nu aj body o ktou sme to pripaskovali aby to vyzeralo ako origo. Vsetky spoje v motore aj v kabine sme zaizolovali zmrastitelnou buzirkou.

S Matom budeme len radi ked pojde Jimmygti podobnou cestou.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 17