Fórum - Téma


Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Fórum O vozech našich členů Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17

2013-10-17 20:33:39

DE su prve 3 fotky- olejovy filter na boku. DE bolo takto proste udrziavane a stale ciste (auto uz dost dkho nejazdi v zime ani za dazda)

VE nie je na fotkach este ocistene bude este cistejsie- nevidelo nikdy ziadnu sol asi takze neni nic ani zaoxidovane. Renenice idu aj spolu s altikom prehodit na VE (altik je origo Nissan uplne novy

2013-10-22 00:45:49

Zatial to vyzera takto:

Doska Nistune 4 napojena v ECU a motor vo vnutri. Vo stvrtok by sa malo dokoncit kedze sa Serzinio musel uz venovat inej praci

2013-10-22 11:35:36

blesk666: paráda už aby bylo hotovo

2013-10-22 18:41:30

jeste par veci zapojit a muzes litat

2013-10-26 20:36:48

blesk666: krása inak sa divím prečo si ešte neodrezal dole to závažie z poloosi...

2013-10-26 21:09:25

Chrener, tiez som na to zavazie ako ty pozeral

Pozrem to a podla toho bud pojde alebo zostane. Pasky ale 100% drzali a neni tam ani naznak korozie

2013-10-26 22:26:31

Az na to, ze poloosy u N14/N15 nepraskaji, takze jestli tam je nebo neni zavazi je uplne jedno...

2013-10-27 06:40:51

Jagy tiez som to tak bral. U P11 je problem ze sa dostava pod zavazie voda a hrdza oslabi poloos az sa oslabena nakoniec ukruti. U N15 a N14 sa to ale nedeje zrejme z dovodu ze je zavazie na poloosy lepsie utesnene a poloosy maju nozno kvalitnejsi antikorozny nater.

2013-11-19 14:37:38

po swape VE

2013-11-19 14:39:51

blesk666: parada Vilo, gratulujem... Uz len poriadne odladit a bude to super

2013-11-19 18:20:51

blesk666: ju to je ta hezky

2013-11-19 18:34:01

Dik chalani. Konecne jazdim. Bolo zufalo malo casu... zacuvilu zazimujeme. Ked by niekto chcel doporucit rucnu umyvarku v BA kde pouzivaju kvalitnu chemiu, nie su drahi a auto je v bezpeci tak mozem jernu na Racianskrj odporucit (umyvam tam uz dlhsie)

NO_HITS  
Laďa
2013-11-20 01:27:32

krásná práce

2013-11-20 19:21:18

Aky davate olej majitelia VE?

Mam v plane dat Mobil 1 5W50 alebo Valvoline VR1 10W60, alebo Liqui Molly 10W60, alebo Castrol TWS Motorsport 10W60.

2013-11-20 19:41:16

blesk666: Vilo, aky pouzivam olej ja vies - MOTUL CHRONO 10W40, teraz chcem pouzit Millers 10W50 NT, Nanodrive

vybral som dve info z SR20 fora:

1. I think that Nissan specifies 10W30 for the SR20VE. These engines tend to have higher oil pressure than the SR20DE.

2. Nissan factory oil for the SR20VE is the 7.5w30 that is considered Nissans 'factory fill'

5w30 is good for colder climates, brand is a personal choice.

VE runs higher oil pressures due to tighter clearances and no hydraulic lifters to constant fill, along with the need to provide instant VVL pressure when activated.

hadam ti to pomoze aspon troska pri vybere... Ja by som siel do Mobil one

NO_HITS  
Laďa
2013-11-20 19:43:12

blesk666: valv nebo ty moly, 60ku kvůli zatezi, pokud ju budeš zimovat tak je to jedno, pokud ju budeš chtit startovat v zime tak radsi ten valv, je ridsi ale na mensi zatez, jinak na celorocni 5w50, idealne na zimu 5w a na leto davat 60ku pokazde s proplachem at se to nemicha

2013-11-20 19:57:43

Mato dakujem za post info. Informacii nie je nikdy dost. No Hits. Preplach praveze nepovazujem za dobre riesenie. VE aj DE hlavy maju velmi uzke mazacie kanaliky a akykolvek olej alrbo preplach s cistiacimi ucinkami moze mat pre tieto motory fatalne nasledky tym ze sa niekde nieco naraz uvolni a upcha mazaci kanal. Zrejme aj preto je napr u Hond mansim zlom Castrol TWS ako oleje ako je prave Motul 300V, Millers Oil- ktore su na baze triple esterov - co poviem sprosto ale su viac sunteticke ako ostatne "plno" syntetiky. Plus tieto oleje nemaju velku chemicku stalost kedze v motorsporte pre ktory su navrhovane sa olej meni ovela castejsie. Nemame tie motory od nova- vtedy by to bolo ine. Takto je podla mna lepsie pouzivat skor viac menej vyssir uvedene "obycajne" oleje pre vyssiu zataz ale aj bezne pouzitie. Nemaju obvykle tak rozpustacie vlastnosti (cistiace)

Preto je dotaz primarne na majitelov VE. Ja mam prave najbkizsie k tomu Mobil 1 5W50

2013-11-20 20:02:11

Daval jsem hodne 10w40 a nebyl problem. Na beznou jizdu v poradku.

10w60 ma hodne velky tlak oleje a moc se pro VE nedoporucuje. Originalne je 5w30 a toho bych se zhruba drzel. Takze 5w30 nebo 5w40 a idealne olejovy chladic.

Ja tedy zvazuju Millers Oil 5w40 a samozrejme chladic.

2013-11-20 20:21:25

Ja davam castrol 10W60

2013-11-20 20:23:38

blesk666: ja si nemyslim ze to je pravy dovod, preco oleje ako Motul nepouzivaju. Podla mna je to primarne otazka ceny... Motul pouzivam roky a nemyslim ze by sposobil akykolvek problem olej... Znacka je vylucne osobny vkus... googli napr skusenosti s Millers - nasiel som same pozitivne ohlasy...


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17