Fórum - Téma


Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Fórum O vozech našich členů Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1 ......... 13  14  15  16  17

2014-08-02 23:35:10

proc plastovyho megana? Astra OPC je lepsi a hezci auto.*

2014-08-02 23:47:45

Astra OPC nie je spatna a ano vyzera lepsie ako Megan. Ale Megan RS Cup jediny mne osobne so sucasynych hatchov hovori to co statsie generacie schopnych aut. Dava za volantom tie spravne emocie.

Tu spravnu mechanicku spatnu vazbu medzi vodicom a autom. Ma vynikajuce riadenie ake nema ziadny iny sucastny hatch. Jeho

2014-08-03 09:24:04

Jenom ten zvuk ti bude chybět. Jinak není co řešit s MRS

2014-08-03 10:06:32

blesk666: právě že OPC je na tom lépe jako celek,ale nikdo to neví,proto se ptám MRS je mezi Focusem a Astrou.Ale sklamaný určitě nebudeš.

2014-08-03 15:05:05

Podle mého blesk moc dobře ví co dělá...

2014-08-03 15:41:22

Bmarcelus: ja som porovnaval a vyberal spomedzi: Focus ST, (RS je uz moc drahy a nikde proti Meganu v testoch moc neuspel), 3 MPS, Leon Cupra 280, Astra OPC, Megan RS. Focus ST som vyradil ako prvy pre jeho nijak lepsiu dynamiku, pre mna neprehladny a "Korejsky" vuzerajuci stredovy panel a prilis synteticke lahke riadenie a az prilisnu kultivovanost. 3 MPS bolo po prvej generacii pre mna trochu sklamanie ze nic nevie lepsie ako predchodca a este stratila jej zivelnost od 2ky hore. V zasade sa rozhodovalo medzi efektivitou, prakticnostou, rozumnou cenou Leona Cupra 280 a expresivitou vybornym riadenim, reakciami MRS a vyzorom OPC. OPC sa nakonirc diskvalifikovalo samo ked pri teste "odislo" servo a auto muselo na odtahovke potupne z okruhu. Plus OPC je uz prilis tazke a je tym z tejto trojky najpomalsi hh v realnom porovnani.

2014-08-03 16:48:39

jaymz: to jistě ví,ale i já vím co říkám Ale už je koupeno a nezbývá než pogratulovat k řidičskýmu autu ve vztahu k dnešní době.

Ještě víc gratuluju Dejvovi

2014-08-03 17:42:14

Bmarcelus:

Este ma predsa zaujoma v com preferujes OPC a ci to je na zaklade osobneho porovnania?

Dave to samozrejme vyhral. Na aute ma jednak uz v podstate vsetko vyriesene a s ohladom na moju uchylnost pre detajl tak uz len taka montaz sedaciek zabrala desiatky hodin. (Par hodin hladania hotovych pojazdov s konstayovanim ze za jedine riesenie od Bride nedam cca 600Eur, takze kupa druhej sady origo Nisaan pojazdov a ich neuspesny pokus ich prisposobit- nebol som s vysledkom spokojny tak som to vyhodil a rozhodol sa to urobit namieru od zakladu- najst vhodne univerzalne pojazdy od OMP a zakupit ich, kupit pasovinu, namerat, naohybat, zvarit, obrusit, znovu pripasovat, dat opieskovat, dat nakomaxitovat, kupit skutky, namontovat, zistit ze mi nepredali pevnostne, tak ist kupit lepsie a znovu namontovat). Toto ke len kedna z X veci a na ktore som si musel irvat nejaky cas toto vsetko Dave ma uz vyriesene a ma to este asi o polovicu lacnejsie ako mna vysiel nakup veci bez ceny prace este. Uz pri Cliu som si oovedal ze do toho nepojdem ale moznost kupit Bonov Nissan a dokoncit ho do podoby s VE a este aj si moct na okruhu odskusat ze je viac ako konkurencie schopny a velmi zabavny a ma surovost a bez prostrednost zavodneho auta co tak milujem. Ale ako som iz spomonal kedze nie je cas tak som siahol po aute ktore so sucastnuch hh poskytuje pre vodica zazitky a schopnosti najblozssie takymto autam. Vukaslal som sa na prakticku stranku, estetiku, kvalitu plastov, udelatka (nastavitelne kadeco) ale sustredil sa len na pocit za volantom a potom som sa tresol po cele ake to ke lahke a objednal Megane RS

Napriek tomu ze je asi najmenej prakticky a moderny (co prave preto) z vyssie uvedeneho vyberu. Stale je daleko pouzitelenejsi ako bol Nissan. Megan tiez planujem mat max 5rokov (tolko mam aj predlzenu zariku nan) a zatial na nom najazdim tak do 120tis km takze nebudem riesit nejaku jeho dlhovekost

2014-08-03 17:46:11

Gratulujem obom ... super voľba chalani, som zvedavý kedy si to dáte s Maťom na SK ringu ...

2014-08-03 18:06:47

blesk666: no já si myslím,že se to mělo probrat předem,když už sem chodíš,to by jsme vážně jako fandové uvítali.Postavil si nás před hotovou věc,tak to rozebírat do detailu nemá smysl.A asi se zavřenýma očima bych taky chtěl dál jet s meganem,ale jen na okruhu - možná.Ostatní negativa si vyjmenoval sám a tak nervozní auto (v dobrým slova smyslu) na univerzální použití taky každý nepreferuje.Pro tebe PRO,což je tedy fajn.

Sice jsem viděl a četl několik recenzí renomovaných odborníků ze slavných periodik,ale osobní zkušenosti nemám,což mě tedy pasuje do role kecela

2014-08-03 19:28:55

blesk666: Jeste tomu chybi podvozek, prevodovka, samosvor - pak to bude TOP. Takze skvely zaklad, jen doufam, ze to nebude za chvili v inzerci...

Marcel: No ja ti nevim, jel jsem v 250 RS i v 265 Cup a nevim, co se ti na tom nezda?

2014-08-03 21:14:11

jagy: podvozek prozatím ponechám a až doslouží tak se půjde jinou cestou.

převodovka a samosvor to máš pravdu, to jsou asi první věci které se budou řešit.

No pochybuju že by se v čr našel druhý magor jako já který by to dokázal finančně ocenit.

2014-08-03 21:29:45

nismosprinter: To je rozumne...

Magor? Ani ne, naopak nejlepsi a nejlevnejsi volba koupit hotove auto. Tu cenu bych dal i ja a stejne tak kazdy, kdo si umi spocitat co poctiva stavba stoji.

NO_HITS  
Laďa
2014-08-03 21:52:14

jagy: je to tak tahle podle mě za tu cenu stála ať ta cena byla jakákoliv

2014-08-03 21:56:35

no_hits: nemám rád když se spekuluje o cenách. Myslím že si to s Bleskem necháme pro sebe. Blesk potřeboval rychle prodat bez nějakých větších dohadovaček a já ...... já mám teď před barákem dvě N15 :)

2014-08-03 22:06:55

jinak Blesku pochvala za nastavení odklonů. Kamarád co jezdí vrchy, tak mi nechtěl věřit že tam není špéra.

2014-08-03 22:08:45

Opravdu to potřebuje samosvor? Na mokru možná, ale na suchu na dobrejch gumách si nemyslím že by to zrychlilo. Takže mi jde spíš o využítí.

Co ten podvozek, dokážeš zjistit tuhost pružin? Bejvá to na nich vyražený, DGR má 7/6kg, což si myslím na Almeru akorát. Na P11 sem byl docela překvapenej z 10kg na předku, ale nakonec si myslím, že to bude ten důvod proč mi to připadá lepší než BCčko.

2014-08-03 22:16:32

tofoj: měl sem tu čest řídit Dvoriho speciál a špéra co je ve VZR převodovce, to bylo prostě něco úžasnýho.

Momentálně je auto odstavené a bude se řešit přihláška. To bude lahůdka. Takže nevim co je na pružinách D2 , ale předpokládám že je to stejný kyt jako který jsem tenkrát kupoval na mého ex bílého N14 na vrchy. Předek na fest a zadky úplně povolený.

2014-08-03 22:22:17

já chvilku zkoušel Maťovo N15 a právě mi nepřišlo že by ten samosvor nějak pracoval, protože něměl příležitost na lepivejch pneu a s tím krouťákem.

No je pravda že GTi bud vepředu podobně zatížený jako P11, tak proč tam taky nedát 10kg pružinu. To by se dalo zařídit kdyžtak Takže auto bude víkendovka? Někdy vyrazíme to někam prohnat

2014-08-03 22:32:15

tofoj: auto na víkend, to si nemohu dopřát. spíš na volné dny v Mostě a v Brně a různé jiné příležitosti na okruzích. když bude čas.

Jasně až budou značky, musíme tady v okolí Prahy něco podniknout. Pozveme i Tomáše se svym stěhovákem :)


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17