Fórum - Téma


Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Fórum O vozech našich členů Blesk666-Almera GTI-(ex Bono83)


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 17

2014-05-15 16:55:15

blesk666: Vilo, parada, gratulujem...

2014-05-15 17:00:31

blesk666: Moc hezkej výsledek.

2014-05-15 17:14:15

tak to som rad ze si spokojny:) musim sa hlupo opytat, ake sa bezne vyskytuju vysledky s tvojim setupom? A sup sem s grafom..

2014-05-15 18:26:16

Neviem ci sa mi sem podati dostat graf z mobilu z PDF

2014-05-15 20:07:35

Vysledek super... +/- to odpovida tomu, co to ma mit, takze jde videt, ze byla dobre odvedena prace.

2014-05-15 20:41:02

blesk666: Krásné auto a super motor

2014-05-15 21:06:06

Mam Samsung tlaciaren s WiFi a NFC, Samsung telefon a aj tak som sa s odoslanim PDF na tlaciaren natrapil. Nakoniec to slo len tak ako to predtym asi 50krat neslo. Samsung je smejd ako vsetky korejske haraburdy.

Inak chlapy diky. Konecne mam klud na dusicke. Na chvilu

2014-05-15 21:23:19

Super, je dobre zes to odladil a paradni vysledek

2014-05-15 21:31:19

dvoricp: odladene to je takto cca mesiac a pol aj s tym je nabehane cca 1tis km ale na brzdu doslo az teraz. Kaxdopadne dakujem

2014-05-15 21:32:29

pekny priebeh vykonu. Tak na tvojom ako aj na Matovom nebol problem dosiahnut hladky prechod cez prepnutie vacky,preco maju poliaci vzdy taky nepekny pokles? Specialne Matov motor ma prechod cez switchpoint dost razantny, keby nebol plynuly,hodne by to kazilo dojem z motora,aspom pre mna urcite...

Dvorcip:rovnako ako Matove auto aj toto som ladil len na ceste...

2014-05-15 23:22:41

raddy: Kde maji polaci pokles? Jeste jsem nevidel jediny graf, kde byl pri sepnuti VVL pokles...

2014-05-15 23:52:09

N15GTI SR20VE inside: http://youtu.be/1ZKkVypxjHo

2014-05-16 06:01:09

jagy: Raddy asi myslel tento fakt - nie je to zrovna pokles, ale vykon nestupa pekne linearne a je presne vidiet bod zopnutia vaciek /sposobene tym ze prepnu skoro/. Maju to tak odladene chalani tu na klube a aj Bittcar, pozri si grafy... V bode zopnutia zostane nachvilku vykon na rovnakej urovni /nestupa/, zatial co napr u mna to nie je mozne spozorovat a vykon stupa linearne. Staci aby troska posunuli bod zopnutia...

2014-05-16 07:39:36

jagy: je zvlastne ze si doteraz nevidel ziadny graf s poklesom po VVL, pretoze:

a, na kazdom grafe od poliakov, vratane tych od judyho a spol je jasne vidiet POKLES krutiaceho momentu po VVL a z neho vyplivajucu stagnaciu stupania vykonu

b, na tuto temu sme sa naposledy bavili ked sa vratili chalani s polska a tvoja odpoved bola "ze to tak proste musi byt, lebo.."

ako som poukazal uz viac krat, je to dosledok prilis skoreho prepnutia VVL a na brzde by som ocakaval ze sa s tym pohraju, nakolko existuje velmi jednoducha a uplne presna metoda ako najst idealny bod VVL.

pripajam graf, pokial nemas nieco s ocami, urcite najdes ten zakerne skryty pokles krutaku.... mne osobne by to na takomto tocivom motore urcite vadilo...

2014-05-16 08:09:23

raddy: Tohle uz jsme resili minule - nevedel jsi jaky byl VVL bod sepnuti (ne, opravdu neni na 5500rpm) a opet opakuji, ze nejdulezitejsi vliv na sepnuti maji vacky, vyfukove a saci svody. Takze to, ze ma Blesk nebo Mato sepnuti vyse, nez je "bezne" tak je z urciteho duvodu...

2014-05-16 08:12:55

jagy, nie som si isty ci ti rozumiem, akoze som nevedel aky je bod zopnutia VVL? na kazdom grafe je to presne uplne presne vidiet.... a keby aj nie, ako je mozne, ze na matovom a vilovom motore to mozne nastavit je....je uplne jedno, ake su vacky, sanie, vyfuk, znova pisem ze existuje exaktna metoda ako najst bod zopnutia bez poklesu krutaku a stagnacie vykonu..na akomkolvek setupe. jediny dovod, preco ma vilo a mato VVL tam kde ho maju je plynuly narast vykonu, ziadny iny...ak by bol nizsie, vznikne presne rovnaky pokles a stagnacia ako poukazujem...

2014-05-16 08:18:23

z grafu to vypadá, že vačky měly spínat o 500 ot. pozdějš. Ale mě by spíš u závodního auta štvalo to zvadnutí za 7300.

Jak se u bleska posunul omezovač? Musí se měnit ten krystal?

2014-05-16 08:21:15

raddy: Pisu o tom jak vysoko bude VVL je primo ovlivneno tim, jake ma motor vacky, vyfuk. a saci svody - rozumime si? O tom, jak se prichazi na nejlepsi bod sepnuti samozrejme vime, to z nas nemusis delat blbce...

Graf Judyho a Diega VE nema pokles se sepnutim VVL nic spolecne, stejne tak tebou prilozeny graf (Bittcar), kde je VVL uz o 500rpm drive nez mirny pokles. Proc tam ty poklesy jsou je otazkou, ale urcite kvuli nizkemu bodu sepnuti VVL.

Tofoj: Blesk ma Nistune, nastavi si omezovac primo v ECU... jinak u Bittcaru klesa vykon az po 7700ot. a opet pisu, ze tohle je omezeno sacima svodama - viz. Matuv motor.

2014-05-16 08:21:56

tofi: ako blesk, tak mato maju nistune, ziadne krystaly preboha:)))

2014-05-16 08:23:18

jagy, sorry ale nerozumiem ti...


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 17