Fórum - Téma


Bezpečnost po faceliftu (2002)


Fórum Almera N16 Bezpečnost po faceliftu (2002)

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2

2012-07-02 16:48:54

Chtěl bych se zeptat, zda se po faceliftu v roce 2002 nějak výrazně zlepšila bezpečnost Almer? Někde jsem četl, že karoserie byla zpevněna. Je to pravda? Byl bych i rád, kdyby někdo sdělil své zkušenosti, pokud s Almerou někdy boural

2012-07-02 16:53:29

To nemůžeš brát podle toho jak kdo s ní boural, vždycky záleží na různých faktorech

2012-07-02 17:06:53

Však ano, ale každá sdělená zkušenost má pro mne hodnotu. Každopádně spíše bych chtěl vědět jestli s bezpečností něco dělali Japonci při faceliftu.

2012-07-02 19:29:26

Já si myslím že tam toho moc neproběhlo Krom toho že tam začly srát více francouzských dílů

2012-07-03 06:16:47

Bezpečnost almer N16 se po faceliftu jednioznačně zhoršila. Je tam hlavně napředjku podstatně míň bezpečnostních dílů!!

2012-07-03 09:54:38

hmm tak tohle je pro mě dokonce překvapením

2012-07-03 10:24:03

Já právě četl v jedné recenzi na AutoRevue.. Rovnou spíše budu citovat - "Nissan prošel crash testem v roce 2001 a dostal 4 hvězdičky. Při loňském faceliftu byla ještě zdokonalena bezpečnost zesílením karosérie."

Tak teď nevím co si mám myslet.. Bezpečnost je pro mne určitě celkem důležitá, ale to předpokládám pro všechny.

2012-07-03 11:44:07

Z hlediska karoserie jsem žádný změny mezi novou a starou kastlí nenašel (děláme hodně klempířiny), ale zásadní nedostatek N16 po faceliftu je ten, že nemá žádnou výztuhu v přední části auta. N15 po faceliftu, N16 před faceliftem, K11 po faceliftu, P11, P144 atd mají výztuhu - traverzu!!

2012-07-03 11:58:22

Takový kroky zpět fakt nikdy nepochopím. A předpokládám, že u sedana tam už není také? V oné recenzi píšou, že sedany se stále vyráběli v Japonsku, je tam nějaká šance, že v Japonsku to tolik nešidili?

2012-07-03 13:57:57

tak to ti zase tak zpaměti neřeknu, musel bychs e na nějakýho podívat jak k nám přijede do servisu.

2012-07-03 16:01:13

Lesik musis ale ujastnit co vlastne hladas..Retorika bezpecnosti je strasne zlozita,neda sa len tak povedat co je bezpecne a co nie,jednoznacne sa da povedat iba,ze dane auto A je teoreticky bezpecnejsie ako dane auto B.Zjednodusene ti poviem,ak v tom hladas dajme tomu golf iv,zabudni,ale je to urcite bezpecnejsie ako felicia,myslim ze dakde na urovni zdraveho golfa III 1996>.Nenechaj sa ale odradit ludmi ktory maju france komplex,ta francuzka by mohla zvladnut viac.Neburas len na predok

2012-07-03 16:33:27

V Japonsku se dělali pouze od 4/2000 - 3/2001, pak všechny sou už Sunderland.

A jen tak na okraj, čím starší auto tím má víc výstuh, P10 má i vzádu

2012-07-03 18:20:09

Potvrdzujem že N16 po facelifte nemá v predu výztuhu Našťastie sa to dá zohnať pomerne lacno - za 33EUR a už iba namontovať to tam... Na sedane som mal aj úchyty a stačilo prišrubovať na hatchbacku som musel uhchyty-štifty dorobiť. Montáž inak spočíva iba v demontáži nárazníka čo je vecou dvoch šrúbiek a asi 8 plastových cvokov plus vybrať žiarovky z hmloviek ak sú vo výbave. Upevnenie výztuhy ako som spomínal a montáži nárazníka. Polhodka strop.

Ak by mal niekto o NOVÚ výztuhu záujem píšte mi vzkaz....

2012-07-03 18:23:07

Tak mě jde asi o teoretickou (obecnou) bezpečnost. N16 před faceliftem dostala 4 hvězdičky, což je slušný, tak jsem předpokládal, že po faceliftu se to ještě zlepší, ale těžko říci. Každopádně první generace tedy měla výztuhu, ale crash test moc slavně nedopadnul, takže ono je asi jedno jestli tam je nebo ne. Záleží asi na jiných věcech.

Já se teď rozhoduju jestli koupit Primeru nebo Almeru, pokud Primeru tak jedině P11/144, pokud Almeru tak N16. Pokud se s těmito auty čelně střetnu v rychlosti 70 km/h dejme tomu s Octávkou či Fábií, ve kterém autě mám větší šanci na přežití? Chápu, že nejlepší by bylo si koupit Volvo XC90, ale tolik peněz nemám a vedle spolehlivosti chci taky aby auto bylo minimálně středně bezpečné v porovnání s ostatními auty v dané třídě.

2012-07-03 20:50:29

moj nazor je taky, ze almera je bezpecnejsia, lebo ma lepsi podvozok a to uz je bezpecnost, ktora dokaze zabranit takej kolizii, fabia je uplny opak almery co sa tyka jazdnych vlastnosti, octavia je natom tak ako golf, takze taky mensi podpriemer/priemer v danej triede a roku. Navyse N16 maju aj dalsie bezpecnostne prvky a to aktivne opierky hlavy a EBD, ktory ti skrati brzdnu drahu pri nalozenom aute, BAS-v krityckej situacii "dobrzdi" ucinejsie ako bez BAS...abs maju aj ostatne konkurencne auta v tej dobe. pocitovo sa mozes citit v almere dost bezpecne, ma celkom velky predok, celny naraz je rizikovejsi, ale hlava a hrud pomerne dobre chranena, bocny naraz je natom slusne, primera bude asi natom trosku lepsie (vyssia trieda), ale asi nebude mat EBD a aktivne opierky hlavy

proste uz len koli jazdnym vlastnostiach a ovladatelnosti auta+velmi dobry brzdny ucinok a podporne systemy nemozme oznacit almeru za auto v ktorom by si sa mohol bat jazdit

2012-07-03 21:55:58

Dle crash testu bych nevidel ze na tom je N16 zle a jeste kdyz se podivas na podlahu tak pod celou podlahou ma pekne nosnicky .

2012-07-25 22:17:44

3.7. jsem boural na předek. Mám N16 r.v. 2000. Ještě, že tam ta výztuha byla Asi bych dopadl daleko hůř.

2012-07-28 19:12:58

Máš nějaký fotky?

2012-08-15 21:02:43

Mám i další. Případně zašlu na mail.

2012-08-18 22:20:48

Boural jsem loni s předFL a nebejt výztuhy tak jsem mrtvej bez prdel*

něco mezi 80-100km/h napřímo do vzrostlýho stromu namokru se selháním snad všech bezpečnostních prvků..


Odpovědět

1  2