Fórum - Téma


Benzin viac ako 95 oktanov


Fórum Technický koutek Benzin viac ako 95 oktanov



1  2  3  4

2008-11-30 22:35:07

myslim,ze pokial sa nezmeni predstih,tak to urcite nebude mat ten ucinok ako by to malo po nastaveni predstihu ,ale teraz to kvoli comu tu pisem. stala sa nam takato vec na Maxime A33 3,0V6 http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=71346 a v nissane nam bolo povedane,ze nevedia cim by to mohlo byt,ale ze to moze byt aj tym,ze ak sme tankovali 100 oktanovy benzin. Takze kazdy nech si usudi po svojom ci to bude len tak skusat,alebo nie,ale myslim,ze ako pise Jagy,alebo Semtex ,ze upravit predstih a potom sa nic take nestane.

2008-12-01 11:51:56

pred rokom som bol na emisiach, a v pohode som presiel s hodne nizkymi hodnotami, s vadnym katalyzatorom by to neslo!

Od benzinu to nebude urcite!

2009-05-30 02:51:45

Ahojte,

mozem potvrdit ze benzin VPR100+ bez uprav motora znamenal lepsi chod, rychlejsi nabeh do otacok, pruznost. Navrat k 95 znamenal zistenie, ze tankujem "spinavy" (prilis detonacny) benzin. Otazka stale ostava, ako si na Sunny N14 zmenim predstih? Neviem cim to je, ale nejak neviem ako na to. :( Prosim poradte..

Sundancer

2009-05-30 11:11:19

Co se tyka tankovani vysokooktanoveho benzinu vs nastaveni tovarniho nastaveni motoru na BA95 ... http://www.oleje.cz/forum...67387b2f8d772a94bc70f#713 ... nasledne na posledni strance od toho sameho cloveka dodatek... Samotneho me to zajima... Je mi jasny, ze auto s rizenym predstihem je absolutne jedno, co tam lejete, podle bohatosti smesi nastavi predstih, ale SR20DE nema rizeny predstih, takze podle chemickeho hlediska bez upraveni predstihu ciste z logickeho hlediska pouzivanim vyssiho oktanoveho cisla motoru moc radost nedelate, ze to vrci klidneji neznamena, ze je vse OK ...

Opravdu bych rad vedel jak to tedy je, protoze co clovek, to nazor, chci znat nazor skutecne fundovaneho cloveka (treba kentoya a jini, co do toho vidi???)

Osobne tankuju shell V-power (ne racing, takze 95okt)... Jo jinak, maminka moji zenusky pracuje v ustavu, ktery provadi nepretrzite kontrolu kvality benzinu na cerpacich stanicich, krom toho, ze to je nehorazna mafiarna, tak mi bylo podpultove receno, ze zrovna nektere cerpaci stanice shell neoplyvaji kvalitnim palivem (mluvi se pouze o obyc BA95, VP jsou dovazene, ci aditivovane primo v rafinerii), takze shell nebrat jako mekku vsech benzinek...

2009-05-31 22:58:48

Na každou firmu se najde špína , to nepopřeš . Já tankuju jenom u Schell . když jsem brával tam kde jsem viděl dobrou cenu nebo prostě benzinku , tak jsem pozoroval jak ten motor umírá ...výkon nic , řval jako prase , spotřeba větší ..Beru u schell (většinou V-Power ) a jakmile jsem musel nabrat jinde, tak jsem si myslel že je něco špatně jelikož mi přišlo že to nejede. S OMW nemám zkušenosti . Ale také na ni slyším jen dobré věci .

S tím vyšším oktanovým číslem : někdo mi říkal že tím můžeš odpálit , teď mě prosím neberte za slovo přesně si to nepamatuju a moc tomuhle nerozumím , písty, ventily, pístní kroužky nebo něco podobného . ...tak teď by to chtělo radu odborníka (HONZO DO NÁAS )

2009-05-31 23:37:33

SCHELL FOREWER

2009-06-01 00:56:34

kam shell?

2009-06-01 11:56:31

hrubky navždy

2010-05-08 10:15:38

Ahoj, Sorry, že otvíram staré téma, ale už asi 2 roky tankuju OMV carerra 100. Teď jsem se dočetl o přenastavení předstihu na 17°, zajímalo by mě, jak to udělat, aby bylo vše správné??? Díky za odpověď

2010-05-08 10:37:04

Spravne? Nevim, co myslis.. nech si nastavit predstih na 17° v kazdem servisu, kde maji stroboskop. Ja za to v Nissanu daval snad 200kc za nastaveni.

2010-05-08 10:52:40

O.k, Zkusim zaject do nissanu. Neuškodí to nějak víc motoru než teď, když je předstih na 15°???

2010-05-08 11:20:30

bude to platit aj na mojej 1:8? QG18DE ? s tym prestihom? ci ja nemam zo serie 15° ako SR20DE? docela ma to zaujima...

2010-05-08 12:25:09

kup ty tablety do benzínu jak tu někdo psal v jiném vláknu výsledek bude stejnej a je s tím méně práce než ještě hejbat s předstihem navíc ten konstruktér toho o motoru ví více jak ty takže bych mu věřil.

2010-05-08 12:37:27

Aumirek: za to ty toho vis strasne moc Nekdy lepsi mlcet, nez psat hlouposti, kdyz o tom motoru nevis ani prd. Hlavne to neni poprve, co to pises neco uplne mimo.

Kerky: Zjisti si kolik mas predstih seriove a o ty 2° muzes bez problemu zvysit.

Kadli: Neuskodi, co by skodilo? Kazda jednotka je v serii hooodne podladena a ma obrovske rezervy (kvuli spotrebe, emisim, atd. atd.) Tech 17° je na 100okt. naprosto bezpecne. Dava se 19° i vic.

2010-05-08 13:48:36

jagy nebudu se hádat kdo co ví to opravdu nemá cenu.Pokud bys o tom něco věděl mlčel bys.Oktanovej nárok motoru se určuje náročnými a drahými testy.Podle tebe jsou zbytečné a konstruktér by měl napsat do techničáku čím více tím lépe.Ono tu opravdu neplatí jako u adidas čím více pruhu tím více adidas.A pokud bys chtěl motor upravit tak ti prozradím tajemstvi těch uprav by muselo být opravdu více než jen ten předstih.A takové řeči natankoval jsem 100 oktanovej a okamžitě to bylo poznat sice znám ale to je z říše pohádek v tom lepším případě jen placebo.I když teda jeden odborník se mne snažil přesvědčit že nemám pravdu že čím více oktanu tím větší bouchavost benzin má.

2010-05-08 15:23:11

No vzhledem k tomu ze v manualech je psanej predstih 15 +- 2 stupne tak si myslim ze 17 nicemu neuskodis,ale pro jistotu tankovat ten 100 oktan. Takze vidis ze ten konstrukter tam dava rezervu . Delaj to podle me prave ze kazdej tam tankne neco jineho.

2010-05-08 15:31:11

ten konstruktér tam samozřejmě nejen dává ale musí dát rezervu nebot na ten oktanovej nárok má vliv více faktoru mimo jiné i počasí.A ty 2 oktany navíc nemá nějakej velkej vliv.A že to někomu jede lépe je krom toho placeba i jinej duvod.Koupíš u jedné pumpy 95 oktanu u druhé třebas pančovanej 100 oktanu ale ve skutečnosti třebas jen 80.

2010-05-08 15:49:51

17° je pro SR20DE 103 kW normální hodnota, mám to tak nastavené už přes rok ..... většinou tankuju 95 a jen občas 98 nebo 100 ... subjektivně mám pocit, že je to lepší než standardních 15 .... stálo mě to 10 minut práce a hraní si s polohou/natočením rozdělovače (mám lampu doma).

Ono je to celé složitější, předstih se mění v závislosti na otáčkách a moderní motory většinou stejně upravují předstih v závislosti na chodu motoru (detonace).

2010-05-08 15:53:11

Já kupoval benzín od rusáků v Milovicích a ten se rozlišoval podle barvy.Bílej,zelenej a červenej.Každej stál jinak ale všechny stály za ho... Mě to vyžralo díry do karburátoru.(Škoda 105)Jinak je pravda,že tolerance +,- 2 stupně bývá skoro u všech aut.A taky je pravda,že u jedné pumpy je 98 suprová a u druhé pumpy je 98 jako 95.Moc bych s předstihem nešteloval,protože potom vezmeš benzín u jiné pumpy a budeš předstih dávat zase na 15 stupňů?Spíš bych se zaměřil na svíce.Ty dávaj tu správnou jiskru.

2010-05-08 18:22:00

brouček ta barva byla i u našich benzinu aby se to poznalo no a ruská auta měla na rozdělovači takové kolečko abys to nastavil podle toho co tam dáš za benzin ale jinak opravdu ty 2 oktany jsou bezpředmětné to je nic mnohem duležitější je pumpa kde bereš


Odpovědět

1  2  3  4