Fórum - Téma


Benzín versus diesel


Fórum Technický koutek Benzín versus diesel



1  2  3  4  5

2008-02-14 21:23:30

No by se muselo asi hooodně šáhnout do motoru... ale z 0 na 200km/h za 19,2s to musí pěkně upalovat . Tak kdo někda listoval Tuning-magazínem vzadu ví oč kráčí v performance testech ...

2008-02-14 21:31:33

u chalanov z AMA som videl okrem ineho pekne upraveny Golf II ktory ma momentalne cca 300PS, ma aj LSD diferak a aj tak chalani hovoria ze to ma znacny problem s trakciou a navyse upravy Golfu I a II nikdy nekoncia, stale je sa tam vraj v com vrtat Urobi sa jedno vysere sa druhe, vraj typicke pre tieto auta ked sa upravuju a to povedal antijapan lover zatazeny a jazdiaci tiez na VW group (Audi S2). neni vsetko ist rovno a rychlo, aj ked niekto si to mysli, specialne majitelia TDi-ciek

2008-02-14 22:48:54

Naprosto zbytecna diskuze.. benzin je jasne lepsi, nema cenu o necem diskutovat.

2008-02-14 22:57:49

blesk ono ked kupis golfa co ma rok vyroby 1990 vykon 90koni a narves tam 300 koni tak ti odidem vsetko s tym rataj ze mas vlastne nove auto tak je rozumne uvazovat ze co takto poskladat si vlastne auto

2008-02-14 23:19:57

bonjowi: no jo ale tenhle kousek nesplňuje to co od něj majitelé koncernových dieselů čekají,levný provoz,dostupný servis a hlavně určitě nejzdí za 5.........,ale ani za 10.Takže hezký kousek techniky,ukázka šikovnosti,ale pro běžného uživatele těžko použitelné srovnání.Podobných speciálů zas tolik nejezdí.Vzpomínám si na autokrosový speciál,který u nás ofiko jezdil před cca 20ti lety.Borec tam měl 4 wartburgy.Na každé kolo jeden motor.Nechápu jak to synchronizoval,ale jezdilo to a dost dobře.Akorát to mělo hodně poruch.Maximálka byla někde na 170,takže nic moc ,ale čtvrt míle s tím zajížděl pod 10. Z 0-100 pod 6.Za komančů na tehdá ještě neotevřené dálnici u Ořecha,kousek za Prahou.Jo to byly časy.Také se tam proháněl speciál na dvou kolech se zastavěným motorem ze 613Tatry,dokonce tam byla dvoukolka s leteckým motorem Walter tuším 12ti válec.Musel mít obrovské protizávaží,které se točilo proti otáčkám motoru,jinak by to ,když prý přidal plyn, lehlo na bok......Takže aby to nebylo OT.Kde má být výkon musí být benzín.Z menší hmotnosti motoru lze u benzína dostat víc kobylek.Tak to prostě je.Nějakých 280 koní má i tahle oturbená P10 a tou by si asi ten fauvé jen tak neporadil http://www.youtube.com/watch?v=PxO9dXIwPkM

2008-02-14 23:24:35

řekl bych,že tam někde na konci se to Porsche zařazovalo na Nissana

http://www.youtube.com/watch?v=T7Jgygz1PqI&NR=1

2008-02-15 01:28:07

To je B13 Sentra.. ta byla v USA a JPN.. je to shodne z velke casti s B13 NX a N14 Sunny... tedy podvozek, motor, interier, atd.

2008-02-15 07:16:25

Já už 13 let jezdím jen v ropácích!! Je to lepší - ale není to Nissan, rotože nissan nemá dobrý diesly. Dobrý jsou až ty DCI, nebo na malých Mikrách ty motry PSA 1,5 D

2008-02-15 08:40:26

Máš pravdu, to je překlep, je tam opravdu 100, ale jinak to sedí . Jinak jsem dneska zkoušel Mazdu s kámošem, který si koupil Corolu Verso s motorem 2.2 D-4D D-Cat o výkonu 177k a 400 Nm krouťák. Musím podotknout, že je o trochu rychlejší, ale zase bych řekl, že s tak velkým rozdílem ve výkonu je na 1 km ve stoupání jen o 70m předemnou. Asi to dělá aerodynamika - je přece jen o pár cm vyšší.

2008-02-15 10:02:26

no na normální ježdění je lepší diesel. Nemám diesely rád ale je to tak. Díky turbu lepší pružnost a u starých s rotačním čerpadlem pěkná spotřeba která se nedosáhne s benzínem ani náhodou...sice malej rozsah otáček ale lepší krouťák..

2008-02-15 10:20:23

Když se vráttím k nadupanému Golfu, tak pokud to samé uděláme s benzímen nemá nafta šanci. Např EVO R 360 EVO R420. dělá to rallyatr a mitsu na to uznává záruku. Číslo udává koně Při testech 911 turbo, f360 stradale ani Zonda ho nedojeli. Ale to mluvíme o exotech. A to nemluvíme o Skylinu v úpravě co má 1000 koní.

Jinak na porovnání je ideální turbonafta vs. turbobenzín.

2008-02-15 12:26:08

Na jazdenie, udrzbu, naklady na servis, spolahlivost a radost z jazdy radsej benzin. Cisto len kvoly spotrebe, radsej diesel. No aj ten hlavny dovod uz zacina byt zaujmave , ci sa diesel az tak vobec oplati , lebo spotreba u benzinu bude max o 1,5 az 2l vyssia. (beriem do uvahy normalne jazdenie mesto, mimomesto a dialnice v ramci predpisu +do takej 140-150km) OK .

Vcera som cital dalsi clanok ohladne realnosti spotreby udavanej vyrobcom a skutocnou spotrebou. Vyskum vykonal EAC (Europsky autoclub) prebiehajuci od roku 2000 na 250 novych autach so zameranim na realne dosiahnutu spotrebou u benzinovych a dieselovych autach -mesto, okresky, mix, o kolko sa priemerne mylia udavane namerane hodnoty spotreby udavane vyrobcov a real .

U benzinu bol priemerny narast spotreby oproti udajom o 17,2% (spotreba EG mix 7,7l/100 priemer z testu 9l )

u diesloch bol priemerny narast spotreby o 23,8% (EG mix 6,3l vysledky testu 7,8l/100km )

Zaroven pocas testu bolo aj potvrdene , ze s max defensivnou jazdou sa da priblizit k udajom o spotrebe podla vyrobcu. Ale s dovetkom, ze to uz nie je jazda ale eko mizeria.

Pri malych osobnych autach diesel nema podla mna opodstatnenie, pri strednej triede a nabehu viac km (len kolko musi byt tych km ,ak zohladnime vsetke + a - prevadzky, prvotnych vstupov a nie len cenu usetreneho paliva) uz skor ano. SUV a luxusne limuzinky tak tam urcite uz vyhody dieselu su vacsie.

2008-02-15 12:34:31

Já jsem si nekoupil ropáka abych ušetřil, ale kvůli pocitu z jízdy. Prostě ropák se nemusí točit, aby jel.

2008-02-15 12:59:34

Pocit z jizdy u diesla? Tak nevim.. jezdim na obojim a pocitu z jizdy se u dieslu opravdu mluvit neda.. hlucny motor, nizsi vykon... benzin krasne tichy, vykonejsi.. To, ze auto jede, je pouze pocit.. ale realne nejede lip jak benzin.. to dela turbo, ktere "zatlaci", ale v malem spektru otacek. Nevim, co je spatneho na toceni... to je na tom to nejlepsi.

2008-02-15 13:33:35

Přijď si někdy poslechnout 2,2 dCi v P12

2008-02-15 13:47:17

kockar mel pred sunnym GTi 2.0D a kdyz jel svyznou jizdou tak jezdil za 10L to jezdi ted s Gti čkem a je to trochu o necem jinem.

2008-02-15 13:59:14

Alesh: Mame doma 2.5TDi V6.. je to sice V6 ale porad diesel.. hlucny, nepekny zvuk.. je to proste diesel... srovnavat s benzinovym V6 ani nema smysl.

2008-02-15 14:34:06

No měla jsem možnost projet se v dieselové Mazdě 6 - ten slabší dvoulitr a popravdě chvíli jsem zvažovala, jestli je to diesel. Neskutečně tichý a i svižný motor. Když pak nastartovali vedle stojící VW s dieselem, byl to rachot a chrochtání jako od traktoru. Takže není diesel jako diesel. Benzín má zase jiný charakter, každé má prostě své.

2008-02-15 14:44:43

Nissaňácká 2,2 dCi se nedá srovnat s 1,9 od pitkina

2008-02-15 15:34:35

Kazdy ma to svoje . Diesel urcite nie je zly, stale sa zlepsuje chovanie moment, vykonove krivky vyuzitie spektra otacok ale zas berme do uvahy : Atmosfericky benzin verzus turbo diesel tak tu musi byt urcity prospech pre diesel a nevyhoda chybajuceho turba pre benzin.

Mne osobne vadi na dieselu ten zvuk (ak je auto nove tak je cekom ok utlmene ale s poctom km ten hluk rastie a zaroven aj prach vnimavosti k zvysujucemu sa hluku a vibraciam u vodica sa postupne znizuje) a tiez vibracie ci ako to opisat dost posobiace na moje telo, okokeby som bol na diskoteke a blizko pri reprakoch, chveje sa mi cele telo a rychlo pride unava.

Mazdacky 105kW diesel som skusal je fajn tichy a na urovni ale od Hondy 2.2 veeelmi pekne no a ked pride od Hondy novy diesel ,tak to bude pan diesel.

zatial

diesel mi pripada svojim spravanim ako balisticka strela prudko naberie na kratko rychlost ,stupa a potom uz len pada a sup preradit

benzin je ako raketa zem-zem , zem vzduch pokial nedojde palivo len castejsie radit a to mi zatial extra nevadi


Odpovědět

1  2  3  4  5