Fórum - Téma


Benzín versus diesel


Fórum Technický koutek Benzín versus diesel



1  2  3  4  5

2008-02-14 15:19:47

to by si chcelo najst rovnake motory co sa tyka vykonu atd.

tak isto ake td maju turba atd tak zobrat rovnaky motor beznin teda rovnaky objem atd

potom by to bolo porovnatelne.

ak atmosfera s rovnakym vykonom tak uz je to take divne.

za dalsie v prospech diesel-a je zatial spotreba nevyhody bu som veru nepisal ze drahsi servis pretoze

ak ide vsetko ako mat tak ziadny rozdiel.ale co je zaujimave je ze spotreba nie je brutalne rozdielna

a za tu navysenu cenu pri kupe plus vysej cene za naftu uz neviem ci sa to nejako rentuje urcite len

takym co jazdia vela a mimo.

tak isto o tom rozbehu z 0-100 by som tiez nejako nekecal pretoze aj benzin moze byt chujovo sprevodovany a budes musiet radit rovnako. diesel ak bude mat dlhsie kvalty tak sa uz vyrovna. takze aj prevodovka do toho hra svoje.

2008-02-14 15:40:58

Také Vám trochu přispěji do konference. Do práce jezdím Mazdou 6 2,0 MZR CD s 143 koňmi s točivým momentem 360 Nm, auto je super živé táhne za plynem a je cítit tzv. turboefekt - v 1800 ot/min zabere a ve 4000 pomalu umírá. Když dám za 2, tak vystřelí jak z praku, ale max na 2-jku je při 5000 ot/min 80km/h. S Nissanem, který má jen 131 koní a krouťák 186 Nm ale pojedu na dvojku s přehledem 120, kde už u dieselu pomalu končí turboefekt na 3-ojce a pokud chceš jet za plynem pomalu řadíš 4-ku.

2008-02-14 17:02:50

a s tym servisom som to asi nemyslel tak ako ty miskus,ale tak ze vacsinou ma kratsie servisne intervaly,cize napr vymena oleja a kedze sme na nissanclube a vsetky benzinove nissany maju rozvodovu retaz,takze s rozvodmy niesu ziadne starosti,tak aj tam sa dost usetri pri vymene rozvodov.a proti nafte mam jednu vec.v zime mrzne lepsie povedane tuhne a to je jedno ci mas auto za 30 000 alebo za 2 000 000.a kupovat aditiva su tiez vydavky navyse.

2008-02-14 17:10:28

Navrhuji čistě nezávazně vedle sebe postavit benzín vs. nafta a porovnat obě 81kW auta.

Vyzývám tě Maxíku na sprint ... P.S. Musíme sehnat třetí osobu co nám natočí video ... 200m rovina bude myslím stačit

2008-02-14 17:11:17

Záleží také na poháněné nápravě. Když bude se stejnejma parametrama jako předohrab, tak zadohrab vyhraje.

2008-02-14 18:55:19

Nereknu vam co je lepsi, ale spis nazor na to, ze benzin, zvlast silnejsi od tech dvou litru nahoru, tak ten je spis na rychlejsi svezeni, mezi mesto, dalnice a tak... Zatimco ve meste se mi zda, ze je to akorat furt podtocene a to se mi moc nelibi... Zatimco diesel do mesta dobry, chrochta si spokojene i v nizsich otackach.

A ty diesly co se tyce zavodaku jsou fakt vyjimecne, protoze uz samotny benzin jako palivo muzete celkem dobre udelat do zavodaku, zatimco nafta... ta se pouziva furt ta sama, nevim ze by byly nejake zavodnejsi nez co prodavaji u shellu

2008-02-14 19:07:45

ojoj o tej nafte by som to tak isto netrvdil ze je to presne ten isty diesel ako u shell benzin tiez nie je to iste takze pozor.

okrem toho tusim do kazdej nafty je vyrobca povinny pridat nejakych 5 % mero(metylester repky olejnej tusim)

a taketo fajnoty co mi obycajny ludia ani netusime.

ale som za vybrat auta s podobnym vykon a predohrab(zadohrab) do detailov nezachadzajme zatial to bude stacit.no este navrhujem rozdeli na 100m 200m 400m 1km ak jesto kde a potom merat zrychlenia 0-100

cim viac tym lepsie.

som zastancom benzinu ale diesel ma co to do seba no az ked najazdim viac ako 30 000 rocne mimo mesta

2008-02-14 19:36:09

V celé diskuzi ovšem nepadl dotaz na jaké ježdění by to auto mělo být. Na klidnou jízdu za málo kaček se určo bude lépe stavět asi ten diesel. Pro nějakého čerstvého nadšence s řidičákem bude benzím jak dělanej. Ale musíte uznat sami, že aby člověk měl u benzínu max. kroutící moment musí hooodně točit a to se odráží na celkové spotřebě

Jinak kdo si troufne na TDičko??

2008-02-14 19:51:12

já si troufnu

2008-02-14 19:56:29

To ja už bych měl sevřený půlky někde od 200 vejš

2008-02-14 20:01:02

Neposlouchejte Bonjowi, řadí se mezi vášnivé TDíčkáře . On říká, že mi pořád ujede , má Golfa 3 v kombíku 1,9 TDi 81 kW a chce ujet mé micruše 1,6 benzín 81kW. Asi zapomíná, že mám jen cca 1000kg. a sere se mi v jednom kuse do diskuze

2008-02-14 20:03:59

Já nevím, no nemám právo nikoho soudit, ale pokud takto jel po našich cestách, je to pěkný hazard. Je to z jiného soudku, ale třeba rychlost a často s tím spojená bezohledná jízda s nutkáním něco si dokázat, připravila už tolik lidí zbytečně o život. Jako těch osm nešťastníků, co jelo ještě před pár hodinami do práce.

2008-02-14 20:05:33

Chci jen demonstrovat (převážně hlavní pravidlo sprintů), že záleží hlavně jen na řidiči a ne na nadupaným autě. Ámen

2008-02-14 20:08:43

DORIS: Neboj se...Bóďa jezdí rychle jen na letištích

2008-02-14 20:09:06

No, moc aut mi prozatím neujelo

2008-02-14 20:14:22

BonJowi. Tak to je pak jiná.

2008-02-14 20:23:33

BonJowi : malinko mi uniká jak zpřevodovanou rychlostku to má.Na to,co ukazuje tachák při 5000,bys musel mít alespoň 8kvaltů.Ze sériové převodovky a těhle otáček to není možné.Zkus si to spočítat stálý převod/převodové poměry na kvalty/otáčky a uvidíš,že je to nesmysl........ .Jinak jsem byl účasten,psal jsem o tom jinde,přímé konfrontace oktávkyRS diesel vs P11GT a chrochták se chytal akorát po rozjezdu tak 80-100m pak už pápá.I když má 6 kvaltů,tak tam kde bylo na GT za 3 on jel už za 5.Asi tak.

2008-02-14 20:37:45

Bohužel se nejedná o muj vůz, ale klidně bych ho bral

Zde je vysvětlení a nějaký počteníčko, každopádně klobouk dolů!

http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=17

2008-02-14 21:16:03

lenze po takych upravach by benzin este aj s turbom tomu golfu len zamaval.

2008-02-14 21:21:57

ADA_P11: asi si sa upisal ale 120km/hod na dvojku asi nie, max 100km/hod ti to da,


Odpovědět

1  2  3  4  5