Fórum - Téma


BenyCZ - Almera Gti


Fórum O vozech našich členů BenyCZ - Almera Gti



1 ......... 2  3  4  5  6

2016-02-08 19:47:15

benycz: radost pohledět, jak Almeru zachraňuješ Jsem zvědav jak prokouknou ty brzdiče.

 BenyCZ
2016-02-22 15:34:07

Tak trošku pokrok, třmeny doma, ramena bez čepů a siláčů na pískování a barvě. Trochu se to natahuje s dílama, ale budiž progres: přední vodící čepy správný, zadní čepy správný, pístky a gumičky taky. Takže ještě přední pístky a gumičky a můžu skládat. Tu třmeny před a po:

 BenyCZ
2016-03-07 17:38:57

Hlemýždím tempem pokračuju - ramena jsou doma zpátky z lakovny i s držákama, zadní třmeny složený. Zbývá počkat na šrouby do ramen páč původní to nepřežily a hurá skládat.

 BenyCZ
2016-04-13 17:22:26

Tak jestli to ještě někoho zajímá tak se snad odstranila největší osina v p*deli, protože se ukázalo, že akebono přední brzdový pístky je vlastně nemožný sehnat. Docela jsme si s tím s Jagym lámali hlavy a všechno marný. Což zapříčinilo dlouhou pauzu... Ale to bych nebyl já kdybych se to nesnažil nějak ochcat. Vzal jsem strejdu googla a hledal což se podobalo tomu jako když se vezmou vidle a přehází se celá kupa hnoje. Výsledek se ale dostavil, našel jsem pístky na Daihatsu Fourtrak a je to. Vejška a průměr stejný, liší se v zápichu 47mm origo vs 49,7mm Daihatsu a průměrem co tlací na desku 49,5 vs 52,8. Ani původní pístky však netlačí na desku celým průměrem takže nepředpokládám problém. Takže zejtra už jsem snad na kolech a můžem na technickou.

PS. Kdyby někdo chtěl všechny čísla dílů na akebona co se daj najít na Almerách stačí říct, mám už komplet.

2016-04-13 17:59:36

To víš,že zajímá To je nechutný,co jsi musel všechno udělat,abys nemusel měnit celý třmeny Snad to bude fungovat,dej vědět

Jak to na fotkách smrdí novotou,to je paráda

 BenyCZ
2016-04-13 18:03:25

bmarcellus: Děkuji, děkuji. Ono co jsem tak vykoumal tak na almaře se vyskytujou snad čtyři typy brzd, liší se to v kravinkách jako je to uchycení - vodící čepy nebo ty pitomý pístky.

2016-04-13 18:10:58

benycz: kdo by řekl,že je to stejný jak u francouzů

 BenyCZ
2016-04-13 18:17:41

bmarcellus: Nejhorší je ta dostupnost, čísla dílů v pohodě najdeš, jenom už ne nikoho kdo by měl. Frantíka máme v rodině jednoho - Megane I grandtour už asi 11 alet a navzdory všem zlejm jazykum v pohodě slouží.

2016-04-16 10:42:27

no to je celkom pekny oser s tymi brzdami. Neboli jednoduchsie ich nahradit cele niecim inym?

V tomto smere ma naor BMW velku vyhodu aj co som mal M3 E36 rok 1995 nebol problem prakticky nic priamo v BMW objednat a vacsina dielov bola pomerne rychlo dostupna a dokonca lacnejsie ako na Japoncov. To je skoda

 BenyCZ
2016-04-16 10:49:13

blesk666: Asi jo, nejlehčí by asi bylo koupit z jiný Almery tu druhou verzi třmenů i s držákama a byl klid. Ale už to mám hotový a když někde upeču gumičky tak nevadí, ty se daj sehnat snadno. Jen doufám že mám aspoň desky stejný...

 BenyCZ
2016-04-29 10:23:54

Takže jsme po technické, počet závad nula. Ještě jsem byl pochválenej za stav, technik vzpomínal jak almary lítaly na rally. Emise taky pohoda, žádná předesílaná hysterie se nekonala. Abych shrnul co se vlastně všechno dělo:

Repase přední nápravy:

Opískovaný a lakovaný ramena, stabilizátor, držáky

Silentbloky Strongflex 80shore

Kulový čepy

Spojovačky stabilizátoru

Řízení:

Čepy

Manžety

Brzdy:

Komplet opískováno + lak

Pístky + gumičky + vodící čepy

Lanovody ruční brzdy

LP čidlo ABS

Tak už se z toho pomalu stává slušnej kousek, co se týče stavu. Doporučuju výměnu siláčů za polyurethan, asi jedna z nej úprav cena / výkon. Je to teď o hodně přesnějsí, nervozita zmizela. Jediný co mě mrzí že kvůli změně zaměstnavatele se teď z almary stane daily...

2016-04-29 20:28:52

benycz: Pokud naše auta mají spadnout zpátky do režimu daily car,tak už je na čase si ke GTi sehnat další Micro autíčko.

 BenyCZ
2016-04-30 10:36:54

bmarcellus: Taky mě to napadlo, uvidíme. Jedná se o nájezd 70km denně tak to zas není tak strašlivý.

2016-04-30 12:15:29

K tem nasim starym jebkam ma cenu kupovat dalsi auto ? Je pekny ze se to snazis dat do "top" stavu, snazim uz se o to taky a stalo me to uz skoro tolik co to stw a porad to neni z vnejsku ani videt

S tou zmenou souhlasim, staci jen dat podvozek opravdu do kupy a i v serii popr s PU se to auto chova skvele.

 BenyCZ
2016-04-30 12:24:07

sakul: Tak to jsme na tom stejně, u mě to taky není vidět zvenka, spíš zespoda. No a finančně... Nákupku auta nějak nepočítám.

2016-04-30 23:14:22

benycz: 70 km denně je hodně. Veliká amortizace hlavně při trpění v zimě a tím se veškerá snaha o udržení nadstandartního stavu stírá a vyžaduje ještě víc úsilí,který je neúměrný typu auta. Znám to dobře z nedávný minulosti.

Přeci jenom je to cca 17.000km ročně. Na hrkocání do práce by opravdu stačilo něco vobyčejnýho,co se může voťukat a nevrážet do toho s láskou prachy,tak jako do už dneska vzácnýho GTi

Já čím dál vážněji přemýšlím o Micře K11,nebo ještě jedný Almeře N15. Autoklempíře mám kamaráda z lidskýma cenama,tak by se něco poopravilo a vesele by to plnilo to,u čeho už GTi trpí,nebo je nepohodlný.

 BenyCZ
2016-05-09 18:08:42

Tak jsem asi poslední kdo přezouval, mělo to menší háček kterej jsem nezvádal časově a logisticky řešit. Měl jsem připravený i epesní krytky, ale kvůli náboji tam nevlezou, A chtělo by to nějaký hezčí matky... Nicméně tu je výsledek:

2016-05-10 16:35:15

benycz: taky pěkně kynou přes ráfek....

 BenyCZ
2016-05-10 17:19:02

bmarcellus: Aspoň to u obrubníku neorvu. Příště zkusím jiný gumy...

 BenyCZ
2016-08-13 12:58:07

Zatímco ostatní upravujou, já opravuju...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6