Fórum - Téma


Až odejde primera - co potom? .....


Fórum Pokec všeobecný Až odejde primera - co potom? .....



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 20

2013-08-03 21:12:14

Tak já už mám taky vyřešeno. P10 si to předevčírem odsvištěla na vleku na vrakoviště a už 14 dní jezdím s oktávkou 1,6 MPI. A jelikož mi P10 už dlouho pořádně netáhla a cukala, tak je to obrovský posun vpřed. Styl jízdy je jinačí, absolutně to nevybízí k řezání zatáček a já zjišťuju, že to ani nepotřebuju. Užívám si tichého podvozku, přesného řízení a řazení a pomaleji než s P10 s tím nejezdím. Jen rozumněji, bez divočení. A pochopitelně, úsporněji. P10 jak už nebyl motor v kondici, žrala 13 litrů v kombinovaným provozu, byť převaha město, s oktávkou jsem kolem 8,5, ještě jsem úplně celou nádrž nevyjel, bude to ještě o něco míň. Jak říkám, pomalu nejezdím, šlápnu si na to. Climatronic se v těchto teplotách moc hodí, všechna okna v elektrice, tempomat, výbava elegance. Zatím fakt spokojenost. Na autě je vše původní, kromě kol a baterky, holt to má najeto poctivých 53 tkm. Investice tak nejsou do oprav, ale do tažného, střešní nosič, nosič na kola na tažné, rádio s mp3, vše již zakoupeno. Na plánu mám jen svíčky a brzdové destičky, jinak absolutně není co řešit.

2013-08-03 21:20:37

jindra999: a co jsi měl s tou P10, koroze? pokud jsi neměl i špatné tlaky ve válcích tak se většinou to cukání a podobné věci dá vyřešit poměrně levně.

2013-08-03 21:30:59

Koroze hrozná, ne jen blatníky a prahy, ale i nosné části, hlavně vzadu a v postatě všechno. A nakonec chcípl motor úplně.

2013-08-03 22:21:16

jo holt nám začínajú Primuše umierať...

2013-08-04 21:23:03

ja som presedlal na Primeru P12, r.2006 1.9dCi, 88kW... šľape mi v pohode, P12 ja takmer ako nová, pri kúpe mala najazdené iba 56700 km. Bola to celkom výhodná kúpa... najazdil som už cca 1800 km, kombinovaná spotreba zatiaľ do 6,7L... a mimo mesto len 4.9L, ten 6 prevodový stupeň je na spotrebu úžasný výmysel ... zatiaľ som spokojný... starú Primušku P11 combi chcem predať... a sporadicky ju bude užívať syn - vodič začiatočník.., no syn by chcel niečo menšie... pre neho je combik dlhý, zle sa mu s ním manévruje hlavne pri parkovaní a v meste... Ale rozlúčiť sa s P11 je mi celkom ľúto, podvozok na nej bol naozaj skvelý, taký pohodový ale dalo sa s ním ísť aj razantnejšie, ked som na to dostal chuť...no aj motor 2.0TD som mal celkom vydarený a bol spoľahlivý... na P12 je podvozok dosť tuhý a tvrdší, na ceste sedí tiež dobre, len vzadu sa mi rodinní pasažieri sťažujú, že to tam s nimi drkoce, že vraj v P11 to bolo oveľa pohodlnejšie.... no ja sedím vpredu, takže ma to až tak netrápi...

... takže si zvykáme na nový povoz... no hold... čas a techologický vývoj v čase a priestore sa nedá zastaviť... zatiaľ sa to nikomu nepodarilo

 Svobi
2013-08-05 09:13:39

Já už jsem měl ledacos k Primeře pač když dotáhnu auto z D tak si snim většinou chvilku jezdim než se prodá .

A zatim mi nevyhovovalo žádné auto jako moje prímka.

Měl jsem Boru v plné výbavě jakou měla málo která a motor 1.9 tdi 96kw a to auto prostě na primeru nemá , neni tak pohodlné , špatné sedačky na dlouhé trasy(oproti GT), rozmístění ovládacích prvků nesmyslné - odpoutává od řízení a nevidíš na cestu.

Focus - kámošovo , žere to ,hnije to , sere se to - NE , jinak fajn :D

ZAfira třeba úplně jinak zaměřené auto no , Nuda prostě ,ale svému účelu rodiného auta asi slouží dobře .

Dvojková octávka v plné výbavě - Jako proti jedničkové posun vpřed ,ale stejně to neni žádnej šlágr , vadí mi tam posez za volantem , palubka pro koleno , a je to předražený jako kráva a vs P12,Avensis,Accord.... se to nečape ..

Dost mě zaujal Xtrail , na to že je to SUV ,tak to dobře sedí , zvláště při přudšim zašlápnutí plynu před zatáčkou kdy to projedeš na 4x4. Prostorný a pohodlný i na cesty , možnost 2t přívěsu , pocit bezpečnosti .. Zklamali mi mě laciné plasty akorát.A jak projíždí přes nerovnosti super

Co je třeba u zmiňované jedničkové oktávky hrozné je řízení , přesné neni právě vůbec je přeposilované jak blázen, převod malej je vhodné akorát do města , v zatáčce musíš přehmatávat , při úhybném manévru taky naprd - a ještě ze špatným podvozkem .A je malá . Je to prostě auto pro lidi co nebaví moc řídit a je to jen dopravní prostředek ,ještě vté naftě se to dá pochopit jako auto na dení ježdění . Ale zase předražené a rozdíl můžeš radši projezdit.

2013-08-05 19:59:27

svobi: ještě jsi zapoměl pohanit Passata ...No ne,máš pravdu s Octavií,že je malá,a i malý rozvor,nejistý podvozek...

Já tedy měl dříve taky hodně aut,a vždycky se mi líbili spíš auta pohodlnější a větší,z japonců třeba Mazda 626,nebo ze starších Renault 21,to byl koráb..

Do Passatu jsem sedl,a hned věděl kde co je,prostě mi sedl.Netvrdím že je to nejlepší auto,ale za ty peníze....

Schválně za kolik bys sehnal tu celou napravu(ramena)na Passat B5 ??jen podotýkám,že v sadě jsou i kuláky na řízení...No a pak si to sečtěte u Primery P11 ,horní ramena,+ ložiska těhlice+ty kuláky řízení(spodní ramena nepočítám,u P11 vydrží hodně),nebude to náhodou dohromady podobná částka ??

Jinak já to mám v benzínu,mě spíš upoutal originál,slušný stav,a taky že ode mě vykoupil starší(Primeru).

 Svobi
2013-08-05 20:54:19

vasekskyline:

Ja nerikam ,ze Nissan je nej,ale delal auta pro ridice ,ktere to bavi.

Chytre rozmistene ovladani..

Ona ani ta Bora nebyla spatna ta moje se mi celkem libila,ale za ty prachy jsou dle meho nazoru lepsi auta.

Ono nekdy ty skody,vw opravdu drzi dobre ,ale ne v

vsechny a jsou to auta nemasny neslany..

Maj dobre motory nafty drzaky,ale jen 1,9 tdi , a stare petivalce a pak prej 1.8t nebyl zlej motor.

Jinak spis pruser

2013-08-05 21:18:39

svobi: v pohodě,jen diskutujem...Já ani Passata cíleně nescháněl ,jen se tenhle vyskytl,a ještě mi docela ocenil Primerku na protiůčet. Jinak já byl s Primerami vždycky spokojenej.

Tak písni schválně za kolik seženeš ramínka na Passat ??Jen tak pro zajímavost.

2013-08-05 21:24:34

Stejná částka to možná bude, ale všechno kromě horních ramen má většina P11 ještě origo a funkční. A co v tom máš za motor?

2013-08-05 21:56:53

tofoj: už před lety,jsem u dvou P11 řešil ložiska těhlice,dostane se tam voda vyreznou.....a P11 stárnou,ted už budou vymlácené víc. Třeba ted ten kombík co mám,sice STK prošel(bez velkých vůlí)ale celkově už tak trochu plave(asi horší tlumiče),a právě od předních kol je cítit každá jamka...Ono všechny Primery jsou tužší,do sportovna...

V Passatu mám 1,6 MPi -74kw, vím slyšel jsem zase spoustu odsouzení,ale mě to stačí ,jede to líp než současná Primera 1,6 16v 73 kw.Primera už má motor horší...

2013-08-05 22:05:07

o těch ložiskách sem ještě neslyšel, že by někdo měnil. Ale narážim jenom na ty zachovalejší kousky.

Njn, ten motor ale nutně musí do plynu. Jinak to žere a nejede.

2013-08-05 22:40:39

Pašík je pro seriozní chlapi co nemají potřebu závodit ani sami se sebou a Vašek dobře pozná co mu sedí a s čím se spokojí Sice až ho naloží tak pozná co je užraná líná MPI,ale jak říkám,ví co dělá,vždycky tu psal rozumně.Stav auta je kolikrát klíčový.

Jedinej bezínovej motor,co zvládne vysoký počet km je 1.8T 20V.Jede a dokáže být skromnější než SRrko.

Dávej Vašku pozor na rádoby hnijící kabely pod kobercema.Trpí pronikající vlhkostí od nánosů sněhu do auta apod.

2013-08-05 22:55:26

tofoj: Loziska odejdou klidne rychle... staci, at se poskodi kryci gufero a je to rychle. Sem tam je prodavam, takze ano, odchazi to... ja uz menil na cerne P11 LP - klasika gufero KO a vyrezle loziska.

2013-08-05 22:59:37

tofoj: tady máš ty ložiska v těhlici : http://www.nissanclub.cz/...lect=218330#message218330

mira.urban ,tam píše odkazy na diskuse i několik let staré.....to jen že už se to řešilo,a řeší...

 Svobi
2013-08-06 17:06:44

Tofi: ja uz je menil taky . Celkem casty .

2013-08-10 00:20:17

vasekskyline: pokud vím, ten passat, pokud nemáš B5 nějaký ty první - 97 až cca 99, tak pak už to nějak vylepšili (ten předek), po faceliftu pak už určitě ..... Každopádně B5 je poslední PASSAT - tam se ještě používaly díly z audin (tzn. od luxusnějšího bratra), např. výfuk s kurva trvanlivostí ..... Potom (B6 nebo jak to značí od 2005 cca ) je to už jen podělanej golf - žádný trvanlivý díly z audin, ale z golfa .... zas dam za příklad ten výfuk ...... Onehdá to bylo pěkně popsaný ve Světě motorů ................... takže asi to neni špatný ....

Každopádně minulý týden jsem byl pod mojí primerou a nevim nevim, jak ten spodek bude vypadat za dva roky - prostě se mi zdá, že ať dělam co dělam, dojede to na korozi ........ bohužel

 Svobi
2013-08-10 16:56:09

Mam pekny zadni vrata na passata bez koroze. Kdyby nekdo chtel nebo vedel

2013-08-10 22:52:13

zadní vrata mám nějaký ten puchýřek,ale na výměnu to není.Mám Passata B5 r.v. 98(stejnej ročník,jako sem měl Primeru),a jsem spokojenej.A na to že je to 1,6 74 kw.To jezdí pěkně,plynule zrychluje až do 6000ot.

Zrovna dnes jsem jel od známích,od chalupy se vyjíždí na hlavní a přímo do kopce z obce ven...Primera P11 1,6

66 kw,se musela pořádně roztáhnout,aby v tom kopci dosáhla a udržela 80km/h.Primera 1,6 73kw,už to dala z přehledem...a tento Passat zrovnatak v pohodě,žádné velké vytáčení a taky jel tak. Ani se nezdá,že by měl nějak velkou spotřebu.To když jsem měl W10 2,0 85kw,to žralo po městě,na každé cuknutí se hnula rafika,hladiny v nádrži.

takže já jsem spokojený,robustní,bezpečné,komfortní auto za pár korun.Pravda náké chybičky má,co si postupně odstraním.

2013-09-09 20:52:34

Tak chlapi ,musím si snad sypat popel na hlavu.Měli jste pravdu.....Moje spokojenost trvala měsíc,včera jsem Passata po "dohodě" vrátil dovozci.....Hned napíšu příčinu....spotřeba motor.oleje,ale pořádná.

VW mě tedy hodně zklamal(bylo tam i hafo,drobnějších závad),a nyní jsem uplně bez auta.....a scháním....

Samozřejmě nejradši Nissana ,nebo alespon Japonce.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 20