Fórum - Téma


Až odejde primera - co potom? .....


Fórum Pokec všeobecný Až odejde primera - co potom? .....



1 ......... 16  17  18  19  20

2015-03-22 17:39:06

ferdikf: jo jo motory z bmw 2.5 td

2015-03-22 18:13:41

gladiator: Calibru jsem měl tu nejslabší 2,0 8v - 85 kw (1,8 se tam určitě nedávala ) a s tou jsem jel dle GPS 202 km/h ,normálně za provozu. Prý u té Omegy občas zlobí elektrika,různá čidla na motoru a tak ....Auto spolehlivé jako Primera,Almera

už asi není

Romik: já už gumy nepálím,jezdím pohodově(po městě),limuzína musí jet klidně,zvolna aby měli kolemjdoucí na co koukat

Jinak Omegu právě pamatuju,tak skoro před 20 lety,to jsme jí měli v servisu....Taky jsem se s ní svezl

2015-03-22 18:16:47

vasekskyline: Kamarád má tu Céčkovou Omegu, čili ta poslední a svezení opravdu parádní. Motor 2.2dti myslím a ten zátah suprovej na tak těžký auto. Jediná věc, která by mě na tom štvala, jsou ty hrozný interiery.. Nebo spíš palubní deska..

2015-03-22 18:36:05

luksov: právě u C Omegy dost zmrvili ten vnitřek,podle mě(i jiných)ho má Omega B docela hezký.Mě by motor 2,0 - 100 kw

stačil ,Omega má cca 1500 kg , takže by to rozhodně mělo být živější než moje nynější Primera WP11 1,6 - 73kw .

To jsem vlastně taky měl Passata B5 1,6 74 kw ,a výkonově mi to taky stačilo - já už nelítám

Ta Omega prý je líná po městě(rozjezdy)ale nad 80 km/h prý ožije,a na dálnici se jí líbí(Opely mají dlouhý převody)

Tak uvidím,někde v bazaru jí projedu

2015-03-22 18:52:51

vasekskyline: Přesně moje slova, když jsem prodával p10 66kw, tak jsem si říkal, že i základní motorizace u Omegy by jela lépe jak moje 1.6. Interier u Béčka se mi taky líbí víc a přesně těm Omegám je nejlíp na dálnici, takovej dálniční koráb! Úplně ideální na cestování k moři.

2015-03-22 20:34:24

Vasek:

řekl bych pokud by se ti podařilo sehnat opravdu pěknou omegu 2,0 , tak seš dítě štěstěny. Člověče, já bych do ní taky rád šel, ale spíš je to utopie. Před lety jsem prodával v autobazaru a s omegou byla vždy radost se projet ....vlastně si do ní lehnout, rozvalit se a odvalit se na pěknej houpací se pojezd . ....ovšem nebrat 2,5 TDS od bmw - i když, pokud si pamatuju, měl odlehčeno na kilowattech (ze 105ti na 96 myslim) oproti bmw, takže asi by dýl vydržel ...... ovšem pod 10 nafty nešel... což se dá u šestiválce čekat. Ale neměl žádný vrchol krouťáku nebo něco takovýho. Lenivě a dlouho zatahoval, musels ho trochu víc vytočit aby se to hýbalo(aspoń teda ta 105kW originál BMW verze) Pravda je, že v té omeze (naftové) jsem asi nejel a pokud si mlhavě vzpomínám, tak ta lehká úprava od Opelu tomu TDS pomohla - možná právě v tom divném průběhu křivky krouťák / výkon .... Každopádně určitě bude lepší asi ten dvoulitr benzín ...

2015-03-22 21:50:40

ještě dodám, že se dělaly ještě silnější benzíny a to 2,5 a 3,0 (ten se myslím značil taky MV6) . Jeden z nich ( asi ten 2,5) byl technicky a životnostně vynikající - ovšem samozřejmě papaly ...... chtělo by si o tom něco pohledat ...

2015-03-22 21:56:09

Nejhorší asi budeš mít sehnat pěkný kus. Tady jsem tak koukal Mě také padly do oka samozřejmě před Primerou

http://www.sauto.cz/osobn...mega/10531004?goFrom=list

Vypadá hezky i sedačky už má dobré, jen ten motor asi bude pěkně žíznivý, chtělo by ji to oplynovat nejlépe už kdybyb byla

2015-03-22 22:01:21

peši: Jojo, co jsem nejvíc četl, tak se doporučuje ta 2.5 v benálů nebo ještě 3.0 mv6 a Céčková měla i 3.2.. Jenže těch je taky jako šafránů.. Na bazoši nějaké jsou za docela směšné částky. Povoz to musí být parádní.

2015-03-22 22:05:43

Myslím si že i Audi a4 2.5tdi není špatný vozítko i když má 2.2 tuny tak to dokáže rozhýbat, a za tu dobu co ji znám a jezdím sní tak drží

2015-03-22 22:09:34

kubatik15: 2.5 tdi jediné starej 5 válec nebo pak nové 3.0 TDI . Ale ta 2.5 V6 TDI je shit nakladnej.

2015-03-22 22:12:42

kubatik15: jestli mluvíš o šestiválci TDI 110kW, tak to bych teda nedoporučoval. Jedině snad na jízdy po dálnici nebo pořád v otáčkách. Při volnoběhu (častá jízda po městě ) se nedomazával a vydíraly se proto vačky. A to kvůli řídkému oleji který se tam musel dávat .... I když možná mluvíš o nějaké starší verzi - nechci kecat, moc si to už nepamatuju ... tohle byl problém PD .... lít tam vodičku 0W0 a chtít aby to mazalo ...

2015-03-22 22:17:26

svobi - přesně tak. Původní (a vlastně úplně první) TDI byl ten pětiválec 2,5. A ten jo ..... ovšem to abys asi pohledal ...

2015-03-22 22:20:08

NO mám na mysli 2.5 tdi 132 kw quatro znám to auto skoro 3 roky a motor jede krásně tahne a spotreba po městě kolem 8-9litrů a to se neloudam a nestěžuji si. Nwm záleží od kusu ale mam manual s automatem to jezdi za 14 litrů ve městě :DD jinač za poslední 3 roky se do motoru neinvestovalo akorát na jaře musím pročisti trubku od mazání turba, začíná hvízdat jinač co se týče ježdění jsem spokojený..

2015-03-22 22:22:25

A co se týče starého 2.5 5 hrnku tak znam člověka co má v transporteru t4 myslím ten 5 val nevím jestly je stejný jak u Audi ale má půl milionu a jezdí stále což se divím

2015-03-22 22:40:12

3.0d od bmw. Ty první 2.5tdi což bylo 110kw jsou prej na nic, odchazely cerpadla a buh vi co jeste, vyrazna turbo díra a kdo nejezdil dlouhy štreky, tak se mu pořádně ani nevyplatí. Ty novejsi 132kw jsou prej mnohem lepsi..

2015-03-22 22:45:14

Luksov: No jako i u tech 132 kw je taky turbo prodleva začína tlačit kolem 2000 otaček .. ale jsem spokojeny zvlášť stou spotřebou a ve městě to nešetřím kvaltuji kolem 2500 otáček. Jako jen jedno mi vadí na Audi prostě je to moc vyditelné auto .. jinač paráda zatím jako s KO podvozkem to stále drží na silnici a to quatro 8. generace je fakt dobré hlavně v zimě

2015-03-23 09:34:18

kubatik15: Ta 132 kw ma už myslím taky roller rocker vahadla takže je po problémů ( stejnej princip roleru jako je u SR) .

Vacky ma vydreno hafo 2.5 podle me je to hlavně o oleji ,ale celkové ten motor slabší . Bosch Vp44 čerpadlo , Debilni rozvody ...

Quatro je furt stejne u nich bud je tam snekac mezinaprva nebo planetovka maka to stejně . Pak akorát do toho keca ESP a podobne chujoviny. Me spis sere stim ze maji většinou motor hrozné ve předu a je nedotaciva

2015-03-23 21:35:34

Svobi: NO jako 110 kw a 132 kw byly stejné jen od čerpadla až po vačky jen ŘJ a vetší turbo měly jestly si dobře pamatuji.

NO tak je to o oleji a taky o tom jak to točí viz výše příspěvky Já liju 5w30 a jede šlape no ty rozvody o tom ani nemluv rozebírat celou stěnu a demontáž altíku to je taky sranda .

Ty ale to ESP nekecá furt což se i divím akorát těd mi funguje-nefunguje ESP díky tomu že mám 1 gumu jinou než ostatní .. a mám obavy o diferák jakože pěkně to vibruje

2015-03-23 21:36:14

když už se tu řešila Omega (jako klukovský sen), tak trochu přiložím : http://veteran.auto.cz/cl...500-blesky-z-cisteho-nebe


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20