Fórum - Téma


Až odejde primera - co potom? .....


Fórum Pokec všeobecný Až odejde primera - co potom? .....



1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 20

2014-12-27 19:54:04

no jo, to mitsubishi by nemuselo být špatný. Jezdil jsem kdysi několik let služebně s jeho (myslím) předchůdcem Space runner (nebo to je možná stejný akorát runner měl šoupací boční dveře) - a to co vydrželo - hodně dobrý .... a pamatuju - 1,8 16V - docela raketka na kolech - opravdu neuvěritelně ochotně vytáčející se motor (ovšem byl to r. v. 1993 - tudíž ještě emisně ne moc škrcený..) - pokud si pamatuju nestalo se aby někdy stálo kvůli nějaké závadě ...

Ono všeobecně mitsubishi si ani dneska nepotrpí na nějaký serepetičky a cinkrlátka - funkční auto - sám bych možná bral novýho Lancra - ovšem je dost úzkej uvnitř a Galanty se dneska prodávaj jen v Japonsku a v Americe ....

... ale platí zas jedno a to stejný - bacha na korozi spodku .... i tříletej Lancer byl zespodu už místama orezlej- šetří na nástřiku - to je prostě fakt .

Jinak myšáky nemaj chybu ( když nepočítam ten hrůznej dizajnovej výtvor Colt ...... takový krásný byly třeba před 25ti lety) - myslím technicky

2014-12-27 20:22:30

vasekskyline: S Volvem to nema nic spolecneho, pokud vim. F4R puvodem vychazi z F7P/F7R (puvodni Clia 1.8 16V/Williams, R19 atd.).

K4M je konstrukce totozny s F4R, vypada i vzhledove naprosto stejne, jen o neco mensi. Par mesicu zpet koupil kamarad Megana prave s timto motorem (potkany) za 7tis. kc, dily ho staly 5tis. kc, zbytek jen prace a ma vcelku rozumne auto na zimu/popojizdeni.

2014-12-27 20:23:29

Každopádně příští rok budu shánět Primeru dvoulitra.

2014-12-27 20:40:09

jagy: Nechci se přít kdysi jsem to měl nastudovaný,měl jsem zájem o Lagunu I(před lety),a tam doporučovali raději klasický 2,0 83kw. Kdyžtak i tady to píšou : http://www.tipcars.com/ma...a-nabizi-pohodli-133.html

Jinak Clio I 1,8 Williams měli příbuzní (zachovalé dovoz CH)a to bylo vážně letadlo

Ještě jsem taky někde četl že prý Nissan 350Z , má blok motoru od Renaulta !! původ co je 3,0 v Laguně I

2014-12-27 21:15:51

Když už jste tu začali s renaultama, co si celkově myslíte o Laguně II? Ideálně nějaký benzínový motor. Vím o problémech s tou startovací kartou, ale motory by měly být OK, ne?

Díky.

NO_HITS  
Laďa
2014-12-27 21:44:07

Co jsem slyšel tak ve space staru jsou výborný ty japonský motor 1.3 a 1.6 - prej to jsou podobný nesmrtelný motory jako nisaňácký GA, jinak co jsem četl tak dost lidí má problémy s 1.8 hlavně s tím, že jim to žere olej nebo že se zadřel, a ty diesely byly taky horší ... holt francouzský motory se nezapřoum, co jsem procházel kluby tak 1.3 a 1.6 se řešily hodně vyjímečně, jinak všechny motorizace mají společnej neduh a to je studenej spoj v kapličce PP uprostřed, stačí ale rozdělat a hrotovou pájkou přepájet a zas to povalí ... před cca půl rokem jsme o tom autě uvažovali pro otca tak jsem si něco málo nastudoval

2014-12-27 22:06:20

no_hits: to bylo zřejmě 1,8 GDI - první přímý vstřik benzínu . Jestli tam dávali taky ten starší, tak ten byl naopak výbornej

2014-12-27 23:13:01

vasekskyline: Nikde s tim Volvem nemuzu nic najit (teda jen spojeni s tim, ze Volvo jejich motory pouzivalo), ale s tou nespolehlivosti je to blbost. Kdyby to byl spatny motor, tak se nepouziva tak dlouho a do spickovych sportovnich aut, vc. napr. posledni novinky Praga R1 - prekonalo hodne rekordu, hlavne ve spolehlivosti. A na tom Tipcarsu pisou jen o hydrech, coz jsem sice uz slysel na dvou Clio Sportech hlucnejsi (pres 200k najeto, velmi bidny stav), ale to neni motorem, ale spatnou udrzbou.

Stare Clio je bud 1.8 16V nebo 2.0 Williams (rarita a sberatelsky kus).

VQ je Nissan motor a vzdy byl (jeste davno pred spojenim s Renaultem) a naopak Renault VQ motory hojne pouziva.

2014-12-28 08:34:25

Jagy : jasný ,já o tom mám jen povrchní informace , takže se nepřu .

Jinak co si myslíš o tom motoru 1,6 16v - 79 kw (K4 M) Renault ?

Koukám tady jeden pěkný Space Star : http://www.sbazar.cz/j.de...1-nova-stkdovoz-srnnajeto

Mě by snad nevadil ani ten motor 1,3 , stejně jezdím většinou po městě nebo okresky.

2014-12-28 11:54:25

vasekskyline: známej se Space Starem měl dřív menšího Colta z r. 1991 a tam byla 1.3 v pohodě bez poruch.

2014-12-29 00:20:54

vasekskyline: Podle me je v pohode... hlavne pohlidat nebo radsi preventivne udelat rozvody a mel by byt ok. Tyhle benziny vydrzi, bal bych se DCi

2015-01-01 11:37:03

jagy: Tak ako píšeš motor F4R je výborný motor! Má niekoľko prevedení .774 .776 .710 a pod... Ja som mal F4R776 Turbo 120KW v Megane Privilege RS... Auto fantastické podvozkovo, motorovo, komfotrom, brzdami aj výkonom... Jedine čo sa mi veľmi nepáčilo bola tá prdel... To by som vyriešil kombíkom ak by nestratil jazdné vlastnosti tak jasná náhrada P11 pre mňa...

BTW k tým hydrám - V Tipcarsesa asi nerozumejú veci - to niesú hydrá ale presuvník vačiek... Pri zlej údržbe/nekvalitnom oleji to po naštartovaní zavrčí - má sa to meniť spolu s rozvodmi... Mne to robilo tiež, po výmene oleja prestalo úplne (auto dlhšie stálo)...

Inak Megane RS drží rekord na Nordschleife medzi HOThatchmi...

Tak posudte sami...

2015-01-01 11:43:24

chrener: už nedrží a taky to nevypovídá o tom,jestli je držák to auto,co ho porazilo.

2015-01-01 11:53:50

bmarcellus: Tak neviem čítam práve najnovší SPEED a tam to je čierne na bielom... To je mi ale fuk... Ja to auto môžem odporučiť konkrétne túto výbavu s týmto motorom... Iné som nemal a iné by som ani nechcel (megane)...

A na aute nebol ani gram hrdze mal som 2007...

Ale každý nech si dopraje to počom túži...

Trebárs ja by som najradšej z môjho Xtraila vytrhol ten ťažkopádny motor QR20 a SWAPOL tam SR20 alebo F4R lebo QR je neuveriteľná pijavica... bohužiaľ ale musím vymeniť auto...

2015-01-01 16:35:05

chrener: ajo máš pravdu,na tlumičích Ohlins,+10k má rekord zpátky.Tunit se dá do nekonečna

Pro odlehčení tématu: Tak to swapni,šikovná dílna si poradí,vždyť třeba do starých Volv se nechá dát V10 z Vipera,nebo M5, Pijavica? Vždyť cena paliv jde dolú

Nebo prostě jen změnit na alternativní palivo. A nebo to tedy vyměnit za vůz s dražší a úspornější technologií,avšak taky náchylnější na bolístky Ty už to taky docela dlouho prodáváš viď?

2015-01-01 17:17:27

bmarcellus: Megane se da aspon koupit. Za to Seat, co ten cas zajel si nekoupis. Takze ano, Megane je rychlejsi a zabavnejsi, to je bez debat. A hlavne je to uz stara generace, kde Leon je o generaci novejsi. Kazdopadne obe auta jsou vyborna, jen Leon je vic daily zamereny a Megane vic sportovne.

Renault ma pole hatchu pod svou nadvladou, proste to umi a neboji se udelat auta zamerena vic pro nas.

Chrener: 120kW je GT, ne RS. A ano, hluk muze delat i presuvnik casovani na saci vacce.

2015-01-01 17:19:34

jagy: taky by je mohl pro nas prodavat o neco levneji

2015-01-02 08:20:06

bmarcellus: áno predávam ho už dlhšie. Ponúkal som ho komplet so všetkým čo mám a nepodarilo sa tak som ho dal na plechové kolesa 15" a znížil cenu o 1300€ ale aj tak to nejako nepomohlo...

Romik: o kolko lacnejšie by si ho chcel?

2015-01-02 10:35:45

chrener: bych vsechny new auta prodaval max kolem 200tacu

2015-01-02 12:06:52

romik: důvod?


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 20