Fórum - Téma


Autodrom Most den otevrene drahy na okruhu


Fórum O Srazech a akcích Autodrom Most den otevrene drahy na okruhu


Diskuze o srazu

Autodrom Most den otevrene drahy na okruhu

15 lidí  |  12 vozidel  |  43 fotek  |  0 videí  |  535 diskuzí

Zvu vas vsechny na dalsi znamou akci volne jizdy na okruhu v Moste Sraz na miste jako vzdy od 09.00 – 18.00 Cena 1 AUTO 10 min. = 150,- Kč dalsi info urcite jeste bude


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 27

2014-11-13 12:59:46

Perfektní jízda.

2014-11-13 16:01:30

bmarcellus: To neni o aute jako zakladu, neni to zdaleka seriova ITR (stejne tak postavim z fleku Clio nebo N14 na stejne urovni), ale o pristupu jak auto postavit (chape nebo necha si poradit malokdo) a pak travit nejvic casu jezdenim a pilovanim. Budiz jako motivace pro ty, co rikaji ze je 200hp malo nebo ze atmo nejede...

2014-11-13 16:23:40

jagy: ááá tak to je svatá pravda! Výkon není nejdůležitější,ale je to to první,co chce většina lidí mít za svoje peníze

2014-11-13 16:26:11

bmarcellus: Presne tak. A pritom nejvetsi rezervy jsou v nas a jedina investice je prave to jezdeni - ta nejvetsi zabava.

2014-11-13 16:34:16

jagy: souhasím s každým písmenem. Bohužel zážitek je prchavý (leze taky celkem dost do peněz a času) a lepší je pro většinu mít rychlý auto,než s ním být rychlý a zručný

2014-11-13 16:39:35

jagy: jenže jedna věc je stavit okruhovku, nebo auto vyloženě na blbnutí, a druhá věc je denní použitelnost. Většina z nás ty auta používá hlavně na běžný ježdění, jedinej o kom vím, že staví hardcore, je Jimmy. A ve výsledku je třeba pro mě cennější, že můžu v civilním autě dojet do Mostu, a jako bonus se tam pobavit na okruhu.

Ad rezervy v řidiči, já mám bohužel tu zábranu, že v první řadě myslím na šetření auta a bezpečnou jízdu. Mám k tomu autu vztah a chci s ním zase odjet. A už se mi to několikrát vyplatilo, když se mě snažilo pár závodníků sestřelit. Rychlej čas je pro mě až za jinýma prioritama...

2014-11-13 16:46:28

tofoj: mysleli jsme to v globálu a tebe se to netýkalo.Jsou tu jiní takový,co by se měli chytit za nos

Na daily samozřejmě není dost krouťáku se špatnou převodovkou a na dnešní poměry 21. století

2014-11-13 19:03:05

Ano, nebylo to konkretne na nikoho, jen ze to jde a bez vymluv. Ta Integra je 100% daily pouzitelna, jedine co v aute neni jsou zadni sedacky, airbagy a klima. Prave naopak zavodni auto nechtel kvuli omezeni ve vyuziti, chce jezdit kdykoliv ma chut a kdekoliv chce.

Na jezdeni jsou prave tyto testovaci dny, ne volne dny kdyz tam za 150 kc (nebo kolik to je) pusti kazdeho strelce ve vraku...

2014-11-13 19:32:48

jagy: on nejede on primo leti po tom asfaltu

2014-11-13 19:50:50

Dobře si to infi dává

Jedine co ho nakonec omezovalo jeste k lepsimu casu, byly gumy, vim ze jezdil R1R, zda tomu tak bylo i na videu nevim...

Ja se bohuzel letos v ramci testovacich dni na okruh nedostal, taky jsem byl odhodlany dostat se pod 2min

2014-11-13 20:02:38

dvoricp: Skoda, na tebe jsem cekal, co zajedes...

Ma tam 225 predek a 195 zadek Toyo R888.

2014-11-13 20:08:45

Jj, ja taky, dokonce jsem byl na to nazbrojenej

Tak to si dovolim rict, ze je dostal az na limit

2014-11-13 23:03:52

Tak konecne tofoj v akci Omlouvam se za zpozdeni, nejak to nedavam. Dalsi 2 jsou zkomprimovany, ale uz je nestiham nahrat na Youtube, tak snad az zitra..

Tofoj Most 25.10.2014 Primera P11 SR20DE+T #1

Nissan Primera P11 SR20DE+T @ 208HP/275Nm

Driver Tofoj

2014-11-14 11:46:00

Díky Luky, užili jsme si to. Jinak jsem jel předek 1,9 bar a v neděli na 2,2 mi to přišlo trochu lepší. Kolik dáváte tlak?

2014-11-14 12:05:16

Co se týká mě Tome, 2.1 a 1.9 místo 2.3 a 2.1.Na víc než oty 2-3 desetiny se to nestihne ohřát. Jinak je dobrý vézt Lukyíska,člověk má hned zprostředkovaný to,jaká je jízda.On má s čím porovnávat

2014-11-14 12:32:05

Nemas za co Tome a promin za opozdeni no...

Jinak to jsou emoce, je to proste nadhera jet na okruhu a užívat si to, zas tak často se tam nedostaneme, tak je třeba si to radne uzit

Jinak co si pamatuju, tak ja jsem na Primere foukal taky 2,3 a 2,0 - 2,1.

2014-11-14 12:34:30

to jo s Lukym je v autě vždycky prča, hlavně když ve stresu orá Sosnu

2014-11-14 12:43:37

tofoj: tak to prča bejt opravdu musela

Tome,možná by se měl Lukyn na jaře svést se mnou,co říkáš? Aby to mohl i u mě relevantně porovnat

2014-11-14 13:07:58

Marceli, budu potichu jak kostelni mys, ječet budu jen když se pohrneme ven jak smyslu zbaveni

Ale když poridis poradnej podvozek DGR a potunis to trochu, uvidíš to spravny peklo

2014-11-14 14:16:32

Kazda pneumatika ma trosku jine vlastnosti a jinak reaguje na zahrani a zmenu tlaku. Kazdopadne takovy zaklad je za studena cca 1.8-1.9 predek, zadek 1.9-2.0 (nezahreje se na o moc vetsi tlak). Od toho se muzete odrazit, po jizde by to nemelo mit rekneme vic, nez 2.3b.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 27