Fórum - Téma


Autodrom Most 24.3.2012 jízdy pro veřejn


Fórum O Srazech a akcích Autodrom Most 24.3.2012 jízdy pro veřejn



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 22

2012-03-21 16:43:05

P11 stopro není pozink a 144 myslím že taky ne. až p12 začli být

2012-03-21 17:12:06

ahahaha,, no tak to je supr,, s cenou se asi nepochlubis za kolik si to bral viď... divím se že to prodal když si stím dal takovou práci vemeš ji do mostu ?

2012-03-21 17:29:29

Cenu víme a do Mostu ji bere

 Svobi
2012-03-21 17:45:07

Taky budu letos opravovat neco co vykouklo na podvozku .

Jinak on ani ten pozink neni vyhra . Ted nam ve skole ukazoval co udela samotnej pozink v solnem prostredi za 14 dni rezave jak prase jako kdyby tam nebyl . Dobra ochrana ,ale se soli je taky v prdeli samotnej .

2012-03-22 09:29:14

Hele, tak jak a kde se tedy v tu sobotu sejdeme?? Myslim ted hlavne prazaky jeste nekdy rano. Ja jsem porad za ten Radotin u motokar a pak hezky pekne smer Slany a dale do Mostu.

2012-03-22 10:18:54

toliko k antikorozni ochrane obavam se, ze to je pribeh celeho auta, takze po mostu to jde na vyvareni, jen se desim, co kde jeste vykoukne.

Jinac pruziny nasazeny, byl to neskutecny oser a porod. Predek jeste horni ramena oba svislaky.

Auto si trosku sedlo, ale nic strasneho, takze do mostu dorazim bez pretrubkovani ICcka, zatim. Dnes to zavezem jeste na geosku a hotovo.

Jinak cena je znama jen krouzku zasvedcenym a tak to i zustane.

2012-03-22 10:42:43

O kolik si to tak sedlo? A jak Ti to zustalo pohodlny? Predpokladam ze jsi bral asi stejny nebo velmi podobny pruziny jako ma tofoj.

Jinak s tim porodem kdyz se to delalo, podobne to bylo i u me, nejaky trable byly, ale nakonec celkem OKi. I kdyz na nejaky veci jsem asi jeste narazil, tak aby se to nemuselo jeste jednou trochu prehazovat... Snad pomalu taky zacinam premyslet o jinych pruzinach.

2012-03-22 12:28:42

jiné než serie bych tam dnes asi už nedával, já mam HR pružiny klidně ti je pujčím na vyzkoušení :D hned se rád vrátíš k původním...

Artee je mi jasné že to určitě prodal za málo ( v poměru ceny kterou do toho investoval ) to je v ČR celkem běžná praxe alespoň když pozoruju 200sx club. no hlavně ať slouží... nicméně stejně asi nemůžeš moc nafoukat když máš takhle vysokou kompresi ne ?? podle videa co jsem viděl ve vláknu u Jifa bych to viděl na cca 170 - 200 k výkonu jak to vidíš ty ?

2012-03-22 12:50:46

Ja jiny pruziny davat nebudu. Ale asi mam nejaky problem na jednech stavajicich. No to je jedno. Mam doma jeste jedny nahradni na predek (stock) A HR pruziny fakt ne, ty jsou sileny. To jak maj kluci ty Weitec, tak ty jsou fakt poladeny. Tofoj me s nimi vezl a naprosto pohodlny, auto vubec nebylo tvrdy, dalo se i properovat. Takze zase tak spatny tyhle nebudou.

Jinak Arteee ma urcite vic vykonu. Tam bude cca tak 250k, ale zmereny to presne nema, muze to byt tedy treba jeste o chlup vice. Ale co nas v tom vezl, tak asi urcite. A kroutak bude taky slusne povyrostlej.

2012-03-22 13:03:21

a to se dá těch 250k na předku ovládat jo ? to musí být mazec )) no já viděl jen to video co měl jifo na foru a tam to tak nevypadalo. těším se na most jsem na to hodně zvědavý

2012-03-22 13:27:46

odhad je někde na úrovni sériového DET, tj. 220 HP a na přední kola to není prdel

Luky : asi ten Radotín cca. 7:20 SELČ jak navrhoval i Petagne. Ještě se musí vyjádřit Arteee a taky Judy, či se u Slanýho připojí

2012-03-22 14:10:57

HR jsou tvrde, ale napr. progresivni Eibachy (original na STW) jsou naprosto v pohode (sam je mam). Weitec nemam zkusenost, ale jestli jsou progresivni, tak to muze byt klidne blizko serii...

Komprese nema zadny negativni vliv (v obecne rovine), vse je to jen o spravnem nalazeni (az 500HP na seriove 10:1 DE-T je mozne).

Ten Arteeho setup by mel mit pri tom zvysenem tlaku cca 250hp urcite...

2012-03-22 14:30:53

HR jsou des sutry, mel jsem je kdysi na felde, sly pryc, protoze tak rozsekany podvozek a ridice jsem dlouho nevidel.

Tyhle weitec vypadaji neagresivne, jeste nemam dlouhodobou zkusenost, ale vcera, kdyz jsme to spustili ze zvedaku, tak jsem to projel po okoli kvuli brzdam, a aby si sedly ramena a etc. Vysledek? - pri normalni rozmlacenosti clovek nepozna prilis rozdilu, neco jineho je pri vetsim propruzeni (pricne prahy, atd), tam je citit, ze je to "tvrde", takze progrese funguje. Ale jak rikam, byla to je jizda na par metrech kvuli brzdam. Ted jede auto na geo, a pak to teprve vyzkousim po testovacim okruhu (mesto Praha, znate lepsi? ).

Rekl bych, ze ted je to srovnatelny s Resiho Audi S4, kde by tusim melo byt neco od Eibachu.

Kazdopadne Weitac je prevleceny KW, takze to, ze nejsou moc znami nepovazuju za nevyhodu, protoze oproti Eibachu bylo jednani kvuli dodavce uplne jinde. Ochota, rychle terminy. Eibachu se jakoby uz nechtelo ani neco dovyrabet, kdyz to nemaji skladem a uz to nejaky patek ani nevyrabi. Co dodava koncernu, tak asi uz jednotlive zakazky posila na hodne vzdalenou kolej.

Add vykon: Vlado v Mostu ti cenu klido poseptam ;), jinak zmereny to nemam, a opravdu tu nebudu hazet cisla, protoze i kdyz mam srovnani z jinych aut, tak uz jsem se nekolikrat presvedcil, ze pocitove silnejsi auto melo namereny vykon nizsi. Hodne dela prubeh, a to, jak se auto celkove chova. Urcite to bude pres 200koni, je to splaseny, kdyz se to nafoukne na full boost (0.7bar), tak to nema problem ve 140 zacit hrabat. Pridani plynu pred apexem zatacky rovna se rovna smrt. Takze asi tak ;)

Komprese stavi problem a to detonace smesy, pri lazeni mas dve moznosti, korigovat smes ci predstih. Prvni cesta je spatna, je to defacto maskovani detonaci. Druha cesta je spravna, ale samozrejmne posouvani predstihu snizuje vykon. Ja pouzil jinou teplotu svicek a musim zase dolazovat, neb se detonace objevuji casteji.

Proto si i myslim, ze v mostu mi ten vykon bude na dve veci, resp konkretne na ty dve delsi rovinky Jinak spis budu nestastny.

Add sraz, jo klido, a kde v Radotine? u motokar? ci kde? Jinak Resi jede opravdu jen jako muj spolujezdec, proste je po tom karambolu s olejovym rozvodem vyplasenej a zacal si vic vazit penez

2012-03-22 14:41:04

Ja bych to videl prave u tech Motokar. Cas nevim, stanovte si neco Vy, ja se prizpusobim. Ten kdo tam byl uz asi vi zhruba jak casove se tam da dostat a taky tam trefi.

2012-03-22 14:51:17

jj ty HR jsou fakt kameny taky jsem je dal doprd... to se nedalo. kdyby tu byly luxusní silnice tak ještě bych možná pouvažoval ale stejně mam tam ted origo a naprosto ideální, sice to neleží na zemi jak jsem byl zvyklej ale chování versus pohodlí je skvělé.

Jak je to s výškou těch pružin u těch eibach a weitec versus origo víte někdo?

fakt bych chtěl vidět ten graf toho průběhu z brzdy,, to musíš někdy Artee uskutečnit a pochlubit se

ještě uvidim jestli pojedu do Loun zítra nebo bych jel v sobotu ráno s Vámi. To by byla už slušná Nissan jízda :)

jj s tou kompresí to sem přesně myslel jak řešíš pak ty detonace... každopádně všechno jde nějak vyřešit - jak píšeš.

No hoši děláte mi radost,,, objevují se VE a DET a tak to má být :D

2012-03-22 14:54:53

No a taky prvni zavady (viz. Judy). Ale snad to bude mit brzy OKi. Kdovi co se v tom prihodilo...

 Svobi
2012-03-22 16:04:34

Artee : Jo ta rez je tam klasika, jeste trochu niz jak zakryva kapsu smer do prahu- tam jsem to casto videl rezave.

Potom spoj jak mas podlahu jako pod cestujicima vzadu jak se napojuje na kastli tak tam . A jeste komar mel na primce v hajzlu ve predu podlahu . A pak nad zadnim tlumicem liska na nosniku .

2012-03-22 19:13:59

Co se stalo judymu?

 Svobi
2012-03-22 19:15:19

polamal se moturek

2012-03-22 19:32:21

No to je široký pojem


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 22