Fórum - Téma


Autodrom Most 24.3.2012 jízdy pro veřejn


Fórum O Srazech a akcích Autodrom Most 24.3.2012 jízdy pro veřejn



1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 22

2012-03-25 22:38:11

Možná na tom nic není, ale se 195cm sem rád že nebouchám kolenama zo toho malýho volantu co tam mám, protože pod původní sériovej volant se vlezu velice natěsno... takže u mě to je kurva problém Musím nahodit nějakou skořepinu a dát i úplně dozadu a na podlahu

 Svobi
2012-03-25 22:54:18

Podradit dokud si rovne a ne v zatacce a tolik bych to nehrotil u te predokolky .

Jinak jak rika thommy ja taky nemam sanci se tam zkroutit. V kazdodenim provozu pokud nebrzdim tak podrazuju z meziplynem ,ale stou brzdou se tam vytocit zaroven mi moc nejde . Jeste tak jak jsem rikal, tak nejlip u Daihatsu tam se mi to obcas povede .

Jinak co jsem koukal na vsechny foto fabie a urvanyho zaveseni proste blato . Ta nema snad ani jedno kolo rovne vse pokrivene. Ale je fakt kdyz jsem byl ve skodovce auto sjelo do skarpy a uz byl krivej zadek .

Sakra to nase napravy jsou jinej drobecek .

2012-03-25 23:50:30

Fabie má dobrý podvozek tak možná pro dědu do města, myslím že vím o čem hovořím, S fábií I combi 1.4 mám najeto takových 20tis km a teď i s tou úplně novou II po facelitftu (máme je v práci od března) to už taky 1000 km bude.

Z mého pohledu má to auto problém hlavně v absolutní nečitelnosti na limitu, zatímco u nissanu člověk ví co se děje, fábie se pořád tváří že je všechno v pohodě a najednou je člověk v příkopě ani nevím jak, zažil jsem párkrát nechtěný přetáčivý smyk ve svém autě a vyjímečně se mi to stalo i v té fábii (v zimě) a je to opravdu diametrální rozdíl, takže se ani tolik nedivím že to otočil na střechu, to prostě není podvozek na okruh ale do města a na rozbité okresky/dálnice.

Jinak s tím podřazováním - já jsem to začal dělat hlavně pro svůj dobrý pocit, zezačátku je s tím člověk spíš pomalejší a jízda je méně plynulá, ale myslím že se to naučit dá, dneska už s meziplynem podřazuju vždy, často i brzdím levou nohou - auto se do zatáčky celkově srovná, a přijde mi že má člověk lepší možnost kontroly auta, zejména na horším povrchu, i když je limit daleko. Nebudu tvrdit že to umím, ale snažím se i o to brždění a přitom podřazení s meziplynem - to se mi daří při rychlejším přeřazení, když jedu více v pohodě tak někdy otáčky klesnou víc než bych chtěl a není to úplně přesné, ale i tak lepší než bez meziplynu.

Nejvyšší level je přechod z jednoho do druhého - brždění levou nohou, zachování pedálu brzdy ve stejné pozici a přechod na brždění pravou a přitom podřazení s meziplynem.... Ale tohle se mi povede tak jak chci jenom vyjímečně :-D A i na okruhu je tohle věc která většinu lidí spíš zpomalí oproti tomu předchozímu což podle mě rozhodně smysl má i v rukách (nohách) méně zkušeného pilota

Ve fabii brždění levou nohou samozřejmě nepřichází v úvahu - ta stará 1.4 to neuměla, a ta nová co nám dali 1.2 TSI 63 kW taky ne, je to věc ECU, jakmile má člověk nohu na plynu a zmáčne brzdu, je to jakoby dal nohu z plynu, takže si všechno akorát zhorší a celé auto se rozhodí

2012-03-26 08:44:23

Taky mame v praci Fabii kombi 1.2 TSI. A na ty obcasny sluzebky je to tak akorat, na okruh bych se s tim bal.

Jinak do priste to snad trochu poladim ty meziplyny, at to tolik nedostava. Ted jsem byl na okruhu prvne a hlavne i tak jsem jel asi jen 2,5 jizdy, takze nic moc. Ale jezdit dele, tak by se vse asi postupne vylepsovalo.

2012-03-26 12:33:35

k těm pneumatikám...zkusil jsem si 195/45 R15 ještě staré eagle F1 made in germany a nechci nic jinéhoSice Jagy měl pravdu, že to vypadá trochu komicky, ale primka se chová hned jinak. Letos dodrandím jedny letňáky co mám v garáži a pak jdu do těhle rozměrů jen ještě úplně nevím jakou pneu

2012-03-26 13:14:36

Tady je moje stihaci jizda, Fakt dik tomu dedkovi. Jen predesilam, ze nepatril k poradatelum, ale byl jiste strasne dulezity, kdyz ridil, kdo a v jakem poradi vyjede na trat. Takze kdyz auto i ja bylo maximalne ready, tak tofi a ostatni byli uz v trapu

24.3.2012 Most - part 2

Thank you very much to old man, who stop me in pit line. This guy isn't a crewman from circuit promoters So I had free circuit in front of me.

Car: Nissan Primera P11/144, SR20DE+T@0.7bar

Most, nissan, primera, SR20DE ...

2mato  
Mato
2012-03-26 13:55:57

to je blbe ze stary tam sekal machra nieco by som mu povedal...

inac pekna jazda aky cas si spravil ? zaujimalo by ma nejake porovnanie

PS: dufam, ze si hned nevypol motor

2012-03-26 14:03:49

To me taky nastvalo, ze me hodili cervenou vlajku pred cilovkou, protoze se mi kourilo z brzd, potreboval jsem je vyfoukat.

Motor nee, otevrel jsem kapotu a vrcel, cekal az se spusti savany a pak to vypnul, kdyz se to vyfoukalo (takze tak 5min vrnel, mozna vic, behem toho kecani to utika )... Na tom turbu se dalo grilovat

Ale ty brzdy no. Je videt na tom videu jak se od nich kouri.

Casy, leda z videa na kolo, nemam predstavu, ale byla to stihaci jizda, chtel jsem nekoho sjet, ale ten blbecek udelal takovou diru, ze to neslo. /na videu je videt, ze sem uz sjel posledni auta - to Toledo nepocitam, ale v tom me stopnuli/

Nejlepsi bylo, ze zamnou ve fronte byl uz snad jen Luky, takze kdyby ten stim pickupem kreten pockal (na videu je videt, ze podava panovi u brany teprve listek, takze na trati nemel co delat!), tak se vubec nic nestane. Sem chtel naklepnout Tofojovi. Ale to by stejne nevyslo, protoze za a) jezdi Most fakt mistrne, za b) mu to jede fakt paradne.

jizdu na to jsme to zkusili znova, ale byli jsme predtim v Moste - mesto a hned do fronty, takze auto prehraty a uz nastaveny mapy byly malo a detonovalo to priserne, takze jsem jel ctvrt plynu (i tak to obcas cinklo) a trapil jsem se, Tofi chudak na me cekal, protoze furt cekal, kdy se pres nej prezenu. To video sem muzu dat taky, ale je to trapeni

2012-03-26 14:13:28

Já to nějak nechápu, proč Tě nepustil když to ani nebyl pořadatel...??? A jinak jsi měl zase aspoň klid na jízdu ne? Dovolil jsem si odhadnout časly podle videa - první kolo 2:23, druhé 2:20, třetí by podle mě možná bylo pod 2:20 kdyby bylo celé. BTW co tam máš za desky vepředu?

2012-03-26 14:42:29

Asi nejlepší video ze všech zatím, no jede to nějak rychlejš

2012-03-26 15:32:30

Tak panove, jen na vysvetlenou jeste s tou Fabii, proc jsem byl tak pokoren. Dozvedel jsem se, ze ma 137,5 koni a 332Nm a navstivila DieselPower.cz. Navic dotycny uz nekde jezdil co jsem videl a daval si to, takze sance nebyla. Navic ta vaha oproti P11 se spolujezdcem. Mozna jeste par uprav a vyrazne dopilovani jizdy (hlavne brzdit pozdeji a lepe to soupat do zatacek) a treba bych se uz trochu drzel.

 Svobi
2012-03-26 15:34:20

No a co ta octavka by nemela mit sanci . No musis priste vic ostre

2012-03-26 15:39:28

Luky můžeš být v klidu, na Top spéd by si ho ale setřel jak nic Jak kamarád z Goľfem 140 HP a šílený krouťák a maximálka 195km/h

2012-03-26 15:39:54

Oktavka?? Vim snad jen o jedne z videa, byla to nejaka ta nova RS, tak kdovi. Ale s tofim by meli trable. Ja fakt nemam sanc, jel jsem prvne a ani vykonove na tom nejsem jak jini. Tofi taky kdysi rikal, ze jak tam byl parkrat priste, tak uz si dovoloval vice a nebal se brzdit pozdeji. Uvidime, az tam pojedu po nekolikaty jako tofi...

Ale neni to podstatny, dulezity je otestovat auto, aby vydrzelo a pekne se projet.

PS: Alespon neco Thommy, hehe.

Jo a jeste jak povidal Slooter, ze nekde na sprintech davala Fabka TDI jak nic hromadu jeste vyrazne vykonnejsich aut, ze to byla echt prca.

 Svobi
2012-03-26 15:42:21

Ja byl na sprintu s leonem ten mel nejakych pres 130 a docela jsem se drzel ,ale sprint no .

Myslim ze cervenej kombik te predjel .

2012-03-26 15:44:34

Tak ty jsem si nevsiml, jen modre RS v kombi tusim.

2012-03-26 16:06:58

no ta nová RS má sice 200 koní ale 1450 kg, já myslím že to nebude takový rozdíl, částečně je to o lepších pneumatikách, ale především o odvaze řidiče Taky má turbo, takže to nemusí tak točit, což zase znamená snadnější řízení, ale 0-100 za 7,3 s, takže jenom o něco málo rychlejší než N14 GTI (7,5) - kolik má primera nevím, asi necelých 9?

 Svobi
2012-03-26 16:09:56

RS oktu v zatackach davam . Naposled me brzdila. Jenze na okruhu ti uplachne diky vykonu.

2012-03-26 16:10:38

Nevim, ale teprve tam jsem videl jak dost lidi ma ty kary slusne poladeny. I ty nejvetsi "sunky" co se pomalu rozpadaly (vypadalo to tak) byly udelany drsne motoricky a mely treba i original karbon dvere, apod. Koukali jsme s Thommym.

Jinak vyfotili nam i tofoje v akci

http://www.autodrom-most....byl-den-otevrenych-dveri/

2012-03-26 16:18:46

Jo přesně tak, na pohled obouchaný a fádný auta ale mechanicky v top stavu I Mišák je tam na foto, jak čeká na start za tím modrým Zetkem


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 22