Fórum - Téma


Autodiagnostika řídící jednotky motoru


Fórum Návody Autodiagnostika řídící jednotky motoru



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 26

2009-10-25 09:32:05

ahoj

vyblikalo mi to 2 chyby 18 a 43

43 je tedy ten potenciometr skrtici klapky,

ale CO JE CHYBA 18?

diky za pomoc

2009-10-31 20:52:32

Ahoj

Mam stajný problém - obpověděl ti někdo? - jak jsi postupoval?

můj e-mail Lejsekm@seznam.cz

Děkuji za odpověď

2009-11-01 11:22:43

Ahoj,

zatim nikdo nevi, tak patram na netu, ale uspesnost je nulova...

2009-11-01 11:29:07

Ahoj,

pokud máte čas napište jak jste postupovali při vyblikání diagnostiky u Almery N 16 r.v. 2001.

Předem děkuji Jaromír

2009-11-02 12:27:56

zkousel sme na P12 anejak nic. prijde mi ze tam check engine ani neni :) jen v rohu mam takovej ten motorek cervenej ale ten nic nedela . a prave ze pri studenym motoru se objevi a sviti a kdyz se motor ohreje a nastartuju znova tak tam uz neni / nevite nekdo ?

2009-12-14 16:35:27

skuste sa pozrieť na toto http://www.index-q.sk/cardiag/index_diagnosis.htm

2009-12-19 18:48:33

Ahoj kluci kamos mi dneska pichnul ridici jednotkuz na diagnostiku.Zjistil mi vadne cidlo polohy vackove hridele.Hledam tento nahradni dil na netu a nemohu ho najit.Nemate nekdo kontakt na stranky kde by sel tento dil objednat primo na P11 1,8 16V 84kW r.v. 1999

 Svobi
2009-12-19 20:25:24

Neni nahodou vytahanej retez a to cidlo nehlasi mimo ?

2009-12-19 20:52:15

Jak píše Svobi z 99% je to řetězem to čidlo udává jiné hodnoty oproti druhému o nějaký stupeň a jednotka napíše jako závadu pouze to čidlo,řetěz ona neumí poznat Ale jestli ho mermomocí chceš tak mi napiš nebo zavolej.

2009-12-20 09:39:23

http://www.h-diag.cz/news/e-obd-diagnostika/

2009-12-21 11:02:44

No jde o to ze jsem prvni majitel a auto ma najeto 110tisic km.Pochybuji ze by byl uz spatny retez na rozvodech.Mimoto jsem si nasel na netu nejcastejsi zavady tohoto auta a je tam prave toto cidlo zmineno jako velmi poruchove.tudis jsem presvedceny o tom ze bude spatne.Uz jsem ho sehnal takze hned jak ho namontuji tak dam vedet jak to dopadlo.Diky za odpovedi.

2009-12-21 11:42:20

Záleží jak s tím jezdíš, pokud jezdíš na nižší otáčky než 2000 a víc,tak si ho vytaháš mnohem rychleji. Dokonce už se to tu řešilo Někdo s N16 měl ten samej problém. Myslím, že tam udával také najeto něco málo přes 100tis.

2009-12-22 03:07:36

jezdila s tim mama po meste do 2500otacek.Dneska v nissanu vymenily cidla na vacku a na kliku za 3427Kc a problem vyresen.

2009-12-26 21:09:27

mam jenom technickou otazku... Kdyz uvazim benzinovy motor, nizko objemovy (2l-), tak preci podtaceni motoru musi rozvody naopak setrit, protoze proste takovy motor nema vubec zadny kroutici moment v tak nizkych otackach, takze na rozvody nepusobi zadne drasticke sily aby se "vytahaly". To spis prave ve vysokych otackach, kde se rychle pridava plyn, tak teprve na retez pusobi uz nejaky moment, primo umerny krouticimu momentu v poloze plynu, tam bych cekal, ze se budou "vytahavat" ...

Nebo je tato uvaha spatna?

Obecne mam za to, ze podtacenim motoru spis trpi primo spalovaci soustava (krouzky, pistky, ventily ... )

2009-12-26 21:23:23

Uplně nejhorší na rozvody je, když někdo jede na pětku 50 Km/hod. *188* Tak jezdí s oblibou můj kolega. Podřazuje, až to už znatelně cuká Kdysi jsem na něho ječel, teď jsem v klidu, je to nakonec jeho auto a jeho věc.

2009-12-27 09:51:05

Již jsme to tu také zmiňovali. Schválně jdi sednout na kolo přehoď si na nejmenší kolečko a zkus jet do kopce. Neutáhneš to a ten řetěz se tou námahou i natahuje,ale pokud přehodíš ne lehčí převod začneš šlapat lehčeji a řeťezu se také uleví jde lehce a opotřebení(natažení) není takové. To samé se děje i u motoru.

2009-12-27 11:14:57

no to prave nevim, zda je to dobre prirovnani, protoze retez na motorce/kole je pohonny, tedy prenasi veserou silu motoru/nohou primo na hnanou soupravu (zadni kolo), kdezto retez rozvodovy toci jen koleckama, na kterych jsou vackove hridele, ty kladou konstantni odpor, ne jako kolo, ktere klade odpor dany trenim a souctem potenicalni a kineticke energii pusobici proti kolu, preci...

2009-12-27 11:16:53

Cullmann - jj, to je dost přesné a názorné přirovnání.

Arteee - to máš sice pravdu, že ten řetěz "nic" netáhne, jenže když jedeš třeba na pětku těch 50Km / hod., tak to pěkně cuká. A tento cukavý nepravidelný chod se přenáší i na rozvod a tyto rázy řetěz vytahují.

2009-12-27 11:31:04

cukani beru, to je jasny, tak jsou spickove momenty, ale to prirovnani s kolem je blbost ... Kazdopadne jezdit s motorem tak, ze cuka, to muze opravdu jen nelida.. Ale stejne si myslim, ze retez dostava vetsi zahul pri situacich typu: motor toci 4K rpm, vy najednou seslapnete plyn az na podlahu, pustite a zase seslapnete. A protoze ma motor v techto otackach kroutici moment uz vysoky, tak zmena uhlove rychlosti retezu je vedena prave pod timto krouticim momentem a proto trpi (skube se snim)...

Tedy dle meho rozvody trpi pri rychlych zmenach a neplynulou praci s plynem (do ktere samozrejme spada i to cukani), ale rict obecne, ze plynula jizda v nizkych otackach nadmerne zatezuje rozvodovy retez se mi zda nesmyslna, protoze on proste ma stalou zatez danou trenim vacek o vahadla a tam je jedno jak rychle se to cele toci.. Ten retez netahne to auto, to tahnou pisty tam to trpi, pomaly chod = pomale vyprazdnovani, pomala komprese = vyssi teploty = jine objemy materialu = degradace tesniciho materialu (ventilova sedla, pistni krouzky atd).

2009-12-28 00:00:35

podla mna retazi neprospeje ani vytacanie studeneho motora...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 26