Fórum - Téma


Autodiagnostika řídící jednotky motoru


Fórum Návody Autodiagnostika řídící jednotky motoru



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 26

2009-10-07 18:29:25

Malá nápověda

http://www.youtube.com/watch?v=WmoXdxRFBNU

2009-10-07 18:37:18

To je dobrýýýý, takový polopatický To už snad pochopí každej.

2009-10-07 18:41:41

neviete to este niekto prelozit ja tomu nerozumiem

2009-10-07 18:45:57

No to by mě ani nenapadlo ale ptej co nevíš, já Ti odpovím No Jožko my česko - slovensky rozumíme, ale horší je to s tou mladou generací ta už je v prd.. a je to škoda.

2009-10-07 18:53:20

no,když jsem tady četl to jak to je vysvětlené a jak to každej chápe,tak mi to nedalo a musel jsem to udělat.Teď to je opravdu polopatický a snad velmi srozumitelné

2009-10-07 18:55:30

cullmann : to bol len ironicky žart, inak si to vyriešil exelentne.

2009-10-07 19:22:17

Jo Jardo nafilmoval jsi to dobře, jsi uplná TV hvězda, je v Tobě skrytý talent, Barandov stále bere.

Jinak ale pochvala, hodně lidem to pomůže a vo to go.

http://www.youtube.com/watch?v=WmoXdxRFBNU

2009-10-07 19:43:54

Jo,Jardo.Dobrá práce.Sice vím jak se to dělá ale hodně lidem to pomůže.

2009-10-07 20:57:38

Abych vám tu nespychl . Ale nebylo by zlé aby se takto řešila spousta návodů. Obrazně to pomůže víc než jen o tom psát. Nissánkům zdar

2009-10-07 21:02:31

To máš pravdu a je to určo dobrý nápad do budoucna.

2009-10-12 19:42:33

je mi to blbe tu opet psat, at nemate blbe narazky, ale fakt u me p11 to nefunguje. Stejnym postupem akorat spojuji CHK a IGN krajni kontakty na rozsirene casti konektoru a nic. Zkousel jsem ruzne varianty postupy, spojovani dratkem, kanc sponkou, jednou jsem zjistoval i zkouseckou jestli je proud na CHK nebo IGN na jednom by mel byt proud uz nevim na kterem, proud tam byl ale proste se to nerozblika. No nic se.u na to. Pri napojeni diag. v servisu neni problem s urcenim chyb, takze dratky a konektor budou asi Ok.

2009-10-14 19:15:01

Podle tohoto videa jsem to udělal i na N15, ale jiné konektory a pohoda. Fungovalo to-55. Dobrej návod, lepší než něco číst a s problémama si to umět představit.

2009-10-14 20:15:15

No hurá aspoň jsem to nedělal nadarmo.... Jsem rád,že to pomoho.

2009-10-15 21:44:10

Si piš, že jo. Dík.

2009-10-17 10:43:37

Mám Primeru P11-144 1.8- r.v. 2002 a nejde mi vyblikat chyba

Ale na Almeře N16 bez problému!

prosím o radu

2009-10-17 19:21:36

Mám N 16 2001, jaký je tam typ konektoru? Kde je nutno zapojit dráty, abych mohl udělat diagnostiku?

2009-10-18 16:29:41

Vzhlídni video, a nic není jednodužší http://www.youtube.com/watch?v=WmoXdxRFBNU

2009-10-18 16:38:35

Almerka: jo to video už p.Jaromír zhlednul,ale neví jestli je i u N16 stejné propojení konektoru. Přece jen je pod volentem a myslím,že je i o trochu menší než u mé P10. Je to má bývalá Almerka (moc si ji hýčká,což mě moc moc těší) A proto se bojí aby se jí něco nestalo.

2009-10-18 16:46:51

Díky za poklonu, opravdu se starám aby byla v pořádku. Již jsme projeli pár manuálů a je to těžko zjistitelné.

Podle diskusních příspěvků to pár lidí již dělalo. Prosím upřesněte,které konektory to jsou. Myslím umístění na N 16. Konektor na N 16 je rozhodně odlišný jak na primeře a je také jinde umístěn. Předem děkuji

2009-10-18 16:53:24

p Jaromír: Malé upřesnění. Tato Almera co máte je vyrobená ještě v Japonsku, mohou tímto být i odlišné věci (elektrika a způsob zapojiní,barevné rozlišení drátů atd.) od Evropských Almer


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 26