Fórum - Téma


Autodiagnostika řídící jednotky motoru


Fórum Návody Autodiagnostika řídící jednotky motoru



1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 26

2015-05-08 11:41:21

ferdikf: no a v tom je ten fígl, když ho honím, tak taky po čase jede dobře , problém nastává, když jedu slušně s rodinkou.

2015-05-08 15:20:18

rado4077: auto se ti nenápadně snaží naznačit, že má rádo 4000+ na otáčkoměru

2015-05-08 21:47:34

Nj něco na tom bude, když valím po hlavní, tak je to v poho a vždycky když přijedu do ucpaný Chrudimi, tak to začne kravit. Vyloženě se jí popojíždění po městě nelíbí a mě taky ne.

2015-05-09 09:26:40

Mne auto hazelo taky chybu knocku,ale pustilo me k omezovaci,jen ty nizke otacky staly za prd a cukalo to. Knock jsem vymenil a zadna zmena,az rozvody to zmenily. Takze v nekterych pripadech muze cukani motoru zpusobene necim jinym ve finale hodit chybu knocku. Ale pokud to ve vysokych otackach nejede a je i vyssi spotreba,tak to ten knock muze byt a nebo i vaha vzduchu. Ja koupil knock od Chrenera,jestli to byl Facet nebo tak nejak,uz nevim. Funguje bez problemu,cena byla kolem 6 kil. Pristup k montazi strasnej,momentakem jsem se tam nedostal,takze utazeno jen odhadem. Od vymeny cidla a potom i rozvodu se chyba nezapsala.

2015-05-09 09:34:48

stan34: vaha uz je vymenena za novou. Vsechno je serizeny podle manualu, a kdyz jsem mel vahu od tebe tak to jelo ag na ranni cukani v pohode. Proste asi bude lepsi vymenit cely vuz....

2015-05-09 10:26:41

rado4077: co je to za vahu vzduchu? Jestli to neni original tak to vyhod TPS si urcite kontroloval, rozdelovac a kabely taky.. Pak uz jedine sledovat lambdu kolik hazi kvuli moznym netesnostem..

2015-05-09 10:30:19

djmicho: vaha uz je tam ctvrta a vyzkousel jsem snad vsechny, ktere se na cecko prodavaj :D takze je tam origo Bosch. Jak jsem psal, vse je serizeno. Uvidime vymenim lambdu a knock a uvidime co to udela.

2015-05-09 15:11:31

rado4077: Pokud je váha ok a dává správné hodnoty, tak zkus ten knock. Já jsem se s tím céčkem taky natrápil, ale teď teda jede a bez problémů. Snad jsem to nezakřikl. Akorát ve spotřebě mám trošku hokej. Když jezdím svižně, tak mi spotřeba slezla na lpg na 7,8 a když to jen hladím a na okrskách se přes 90 nedostanu, tak jsem na 8,7. A to jsem byl strašen, že mě to po vymlácení katů sežere. Nedíval ses někdy na rozvody v jakém jsou stavu?

2015-05-09 15:26:42

Na rozvody jsem nekoukal. Vubec totiz nevim co tam hledat :(

2015-05-09 15:41:25

rado4077: http://www.nissanclub.cz/...tema/sr20de-244992?kols=8

Škoda, že jsi přes celou republiku, mrkli bysme na to, zase tak složité to není. Já měl starý řetěz vytáhnutej o jeden dílek oproti novému a napínák jsem měl na čtvrtém zubu. Takže vše nasvědčovalo tomu, že je to ok, ale asi nebylo, když se to po rozvodech tak změnilo. No a svody a kuchec katů tomu pomohl jako prase.

A nemáš přicpanej výfuk zbytky katu? Já ho teda vymlátil všechen, ale jestli jsi ho jen proždouchl, aby tam byla větší díra, tak se mohl zbortit a přicpat.

2015-05-09 18:53:06

stan34: Vymlaceni puvodniho katu je blbost. Kazdopadne kdyz je to udelano spravne (tj. za stejny prumer) je to vzdy jen plus. Vic to zrat nemuze...

2015-05-09 18:55:45

Njn. To je taky moznost. Nad tim jsem neuvazoval. Ale to by nejspis rachotilo. Skoda ze nemam poblizy nekoho kdo se vyzna...

2015-05-09 19:04:37

jagy: Pro mě to byl spíš takový test, jestli ty katy opravdu drží céčko tak přiškrcené a když jsem zjistil, že ano, tak jsem s tebou řešil svody z gt kvůli hlučnosti původních svodů už bez katu. Rozdíl je markantní......

2015-05-11 11:34:04

Tak mám zase nový poznatek. Dneska jsem jel do práce a cukalo to jako blázen celou cestu. Dojel jsem do práce, vyložil věci dal si cigáro cca 20 minut. Nasednu do auta nastartuju a auto zase jelo úplně jinak. Sem tam si cuklo, ale jinak celkem plynule, tak už nevím.

2015-05-11 11:46:03

rado4077: Já taky ne... Našetřím na novější auto který nerezne a bude po starostech...

Mě to teda cuká jen občas v nízkých otáčkách a ve vysokých to netáhne... Včera když jsem jel a Primeru docela honil, tak jela bez problémů.. a paměť závad bez chyb. Potom jsem nasadil klidné tempo a u toho tempa taky zůstala.... Opět knock sensor... Takže budu asi jezdit nad 4 tis ot...

2015-05-11 11:56:05

rado4077: A nějaké chyby zapsané v řj?

2015-05-11 11:58:41

Je tam pořád jen knock sensor, už to ani nemažu. Jen mi je to prostě divné, vypnu a zapnu motor a jede pokaždé úplně jinak.

Edit: Vyměním knock a je to poslední co zkouším, pak jde z domu, ať si ženská říká co chce. Už jsem celkem dost nas*anej.

2015-05-11 12:12:46

rado4077: Zkus to, ale mně to vyhazovalo knock v důsledku toho cukání. Takže u mě vyhozené peníze, ale mám jistotu. Bohužel jinej knock na zkoušku nemám, ten starej se rozpadl při demontáži, nešel povolit. Budeš brát novej nebo starší?

2015-05-11 12:16:46

Starsi menit to za novej a zjistit, ze to neni ono by me asi polozilo. Kouknu se jeste na ty rozvody. Hold je to stary auto.

2015-05-11 12:28:38

rado4077: Já kolem toho svého chodím po špičkých, aby se něco zase neposralo a nezačalo to cukat. U těch rozvodů je blbé, že musíš shodit olejový filtr, když se chceš dostat na napínák. Změř si shora, po sundání víka, vzdálenost mezi kolíky na napínáku a po vyndání si ho zamáčkneš na tuto vzdálenost a budeš vidět, na kterém zubu jsi. Ale ty rozvody by asi blbly furt a ne jen někdy, tohle bude v něčem jiném.


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 26