Fórum - Téma


Autodiagnostika řídící jednotky motoru


Fórum Návody Autodiagnostika řídící jednotky motoru



1  2  3  4  5 ......... 26

2008-04-30 11:45:52

Nema nekdo popis chyb na P10?? Zatim to na zadny problem nevypada ale chtel bych si to jen tak cvicne projet...

2008-05-28 06:46:17

vcera jsem to zkousel na Almere N16 a ty kontakty jsou na spodnich rozich. dratek se tam musi nechat po celou dobu vaseho proverovani a kody jsou nejspise stejne jak uz bylo popsano!

2008-06-03 19:26:22

Zdravim, nevíte jestli to funguje i u P12 ky? Opět mě nechala na holičkách a do servisu daleko! Po ujetých asi 200km jsem zastavil u benzinky, natankoval, zaplatil a neodjel! Točí točí a nic! Asi zase ten zrádný snímač vačky! Už podlruhé za pul roku!!

2008-06-11 19:33:39

já se taky přikláním k P10 - nebo je to stejné ? dík

Dux
Radek
2008-06-11 20:40:08

P10

2008-06-30 09:43:10

Dnes sa mi rozsvietila kontrolka diagnostiky na Primere WP11C a uz nezhasla. Previedol som kontrolu kodu chyby presne podla navodu od Janisa a prebehlo to bez problemov. Po spojeni kontaktov 1 a 8 asi na 5 sekund a naslednom rozpojeni sa kontrolka pekne rozblikala v postupnosti 10 dlhych, 4kratke, 2kratke, 10 dlhych bliknuti a potom sa to opakuje. Takze kod chyby je 0420. Podla vypisu je to TW CATALYST SYS-B1 P0420. Poradi mi niekto o co konkretne sa jedna ??? Pred niekolkymi dnami som zaregistroval pokles vykonu pri prudsej akceleracii na akomkolvek rychl. stupni pri cca 42OO ot. Robi mi to stale. Inak ostatne vlastnosti chodu motora su normalne. Vdaka za kazdu radu

Vyhladal som si na nete , ze toto chybove hlasenie znamena chybne hodnoty lambda sond B1 , teda tej , ktora je pred katalyzatorom na zvodoch vyfuku motora. Pricin moze byt niekolko. V nasavani vzduchu / chybne hodnoty z cidla vahy vzduchu /, vstreky, zapalovacie cievky, sviecky, samozrejme katalyzator, alebo netesnost vyfukoveho potrubia, elektricke kontakty v zucasnenych obvodoch a pod. Prejavi sa to v danom momente, ak nedojde k dokonalemu spaleniu zmesy, napriklad hlasenim chyby lambda sondy. A nakoniec moze ist o pokazenu sondu. Prekontroloval som , co sa dalo, no na chybu som neprisiel. Obidve sondy aj vsetko ostatne je vizualne v poriadku. Pokles vykonu pri 4200 ot. pretrvaval. Prisiel na rad Nissan servis v Kosiciach a diagnostika Consultom. Bez cakania, velmi ochotne, technik za polhodinku overil , co mohol. Consult vyhlasil 2x detekovanu chybu P0420 , teda 2x nameranu zlu hodnotu prvej sondy. Pocas kontroly sa sonda spravala normalne. Ohrev aj vystup signalu ok. Prva otazka po kontrole bola , ci som neumyval motorovy priestor. To ano , umyval som ho par dni pred vyhlasenim chyby. Teda jednou z pricin moze byt chvilkove nedostatocne spalovanie z dovodu strat po " zatopeni " konektorov a pod. Technik chybove hlasenie vyresetoval, samozrejme s upozornenim , ze to vobec nemusi byt vyrieseny problem. No ihned po ceste domov zo servisu auto ide do otacok bez zavahania. Zrejme pomohol navrat z nudzoveho do normalneho rezimu. Cena za Consult 370,- Sk. Uvidime, ci sa hlasenie objavi opat.

2008-06-30 11:04:37

Zdar, skusal som spustit diagnostiku, ale neslo mi to (N16 1,5 2001).

Otocil som klucik do polohy On, teda svietila kontrolka motora, spojil som drotikom dva krajne kontakty, ale nic sa nestalo. Vie nekto poradit?

2008-07-07 20:42:44

musis to spojit drive nez otocis klickem

2008-07-08 15:10:05

kuci nechapu postup propojeni,nemate foto,mam p.10

2008-07-13 22:13:22

Odzkoušeno na terránu II a fungujeto. Kupodivu mi to nablikalo kód 55

2008-07-25 01:05:20

neviete ci by to fungovalo aj na B12 ??

Dux
Radek
2008-07-25 01:10:32

NASSIN:

2008-07-26 18:30:35

ludia viete mi niekto povedat preco mi riadiaca vyblikavala kod 12345 ??? pls co to znamena ?? alebo kde to najdem :)

Dux
Radek
2008-07-26 21:38:33

spis to bude 12. 34. a neco

2008-07-27 01:12:28

nie som si isty ci tam mam vahu vzduchu lebo som ju este nevidel :)))) ale knock sensor mozno.. ale ani tym si nie som isty.. GA16i je typ motora co mam ;)

2008-07-28 18:41:01

Ahojda, měl bych malej dotaz mám Micru K11 rok 1993 konektor klasický, (takový co je na prvním příspěvku, dále od duxe a tak...) mno ale problemje v tom že když otočím klíčkemdopolohy ACC tak se mi takontrolka nezobrazí, tedy vymontoval jsem přistrojovou desku a zjistil že tam tak žádnou kontrolku nemám , u které by bylo logo motorku a napsano CHECK , (je tam ale spousta prázdných ...) ale mám tam napsáno ABS v této díře kontrolku, která se nerosvící , a přitom ABS vůbec nemám , mno takjsem se chtěl zeptat jak tedy zjistím u svého autí nějakou chybku ..... jsem z toho smutnej a nechtěl jsem to zkoušet abych něco nespálil

Mám nejspíš tu horní palubku , tu spodní určitě ne....... tech drátu si newšímejte je to jen obrázek z netu

2008-07-30 16:20:04

Mám P11/144 2,0TD s konektorom EURO OBD a vyblikáva mi kod 55 teda 5 dlhých a 5 krátkych ale podľa toho čo som čítal by mi mal pri tomto type konektora dávať štvormiestny kód. Alebo je u TDčka s riadiacou Bosch použitý ešte starý spôsob hlásenia?

2008-07-30 20:57:20

Alexxx:

Micru nemám,abych ti řekl hned,kde má kontrolku CHECK,ale vem si svítilnu a prosvěcej postupně všechny neosazené kontrolky otvorem pro žárovku - z druhé strany koukej,jaký symbol ti na přístrojovce vysvítí.Až najdeš kontrolku CHECK,osaď ji objímkou se žárovkou - pokud nemáš originál,mám vyzkoušeno,že tam jdou i objímky a žárovky ze Škody Favorit - mně scházela kontrolka ABS.

Na ty nápisy na fólii nekoukej,nemusí vždy odpovídat reálnému zapojení.

2008-07-31 20:38:54

Janis: Tak asi mám smůlu ale sice kontrolky tam jsou možná i blikaj ale nikdy je neuwidím ,moje werze má bohužel zrowna w tom budíku co jsou žarowky ABS CHECK a CVT , ma prostě celé pole wyplňěné a tedy není přes tonic widět ať se tam swítí čimkoli tak jedině sehnat asi jinou přístrojowku ,nějakou nowějšíííí

2008-08-01 09:33:11

mixall: Přesně tak, P11/144 TD nemá OBD II normu, je to ještě starý způsob.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 26