Fórum - Téma


Autodiagnostika řídící jednotky motoru


Fórum Návody Autodiagnostika řídící jednotky motoru



1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 26

NO_HITS  
Laďa
2013-03-07 09:12:46

machy: Bude to asi Rear o2 senzor - high voltage = zadní 02 senzor (druha lambda) má špatnou hodnotu napětí takže asi výměna a nebo je špatná první, motor blbě spaluje a proto druhá háže chybný (leč reálný) údaje ... ale asi bude špatná ta druhá

2013-03-07 09:16:42

NO_HITS: Díky za rychlou odpověď . Takže by to mohlo mít eventuelně i souvislost s tim výfukem, pokud by před druhou lambdou někde unikal, mohla by ukazovat blbě hodnoty? Každopádně prověřím a nastuduji. Tyjo, na co dvě lambdy? Neni to zbytečný kurvítko jenom?

EDIT: Každopádně auto za studena příšerně žere, po městě pojížďky do 5 km žere kolem 12,5l/100 jinak na dálku v pohodě pod 7l/100.

2013-03-07 10:48:26

machy: to je uplne normalni spotreba na dalku v pohode pod 7l je zase pro me nerealny

2013-03-07 10:55:17

machy, pokud si dělal něco z výfukem, s jeho částí kolem vlnovce, tak si mohl poškodit kabely k druhé lambdě, a na signálový kabel mohla přilítnout 12V z heateru lambdy, proto chyba "vysoké napětí". Druhá lambda na P11/144 je kvuli kontrole funkčnosti katalizatoru, ale vesměs je zbytečná, jednotka její hodnoty tak nějak ignoruje. Mám vyhozený oba katalyzatory a jednotka mlčí.

Odpoj druhou lambdu a na konektoru proměř, zda to nemáš někde vyzkratovaný. Je to čtyřdrát: dva bíle - heater, měl by mít malý odpor (prostě topná spirála, jednotky Ohmu), šedá a černá, černá je tuším signal z lambdy (proti šedému by si měl naměřit napětí v rozmezí >1V).

2013-03-07 11:00:29

Arteee: Já jsem zatím nic nedělal, ale už se chystám pod to lehnout až bude trochu lepší počasí.

Díky za tip, někam si ten postup napíšu. Doteď jsme byl majitel dieslu P11 a věci jako lambda a katalyzátor šly kolem mě . Jediné, co jsem dělal zatím je výměna K&N filtru zpět za origo airbox. Ani nevím, v jakém stavu je váha vzduchu a podobně. Každopádně lambdu proměřím podle tohoto postupu, díky.

2013-03-07 11:09:09

protlak: Jel jsem z Tábora do Plzně a zpět + nějaký pojížďky se studeným motorem po Plzni a spotřeba 6,7l/100km podle palubního počítače.

Jakmile jezdím po městě se studeným motorem, práci mám 2,5km od baráku, je tam kolem 12l/100km - to chápu, je to opravdu kousíček a trápení motoru, od jara jezdim zase na kole . Pokud jedu po městě třeba těch 5km a více se studeným motorem, je spotřeba kolem těch 10l/100km.

2013-03-07 11:21:45

machy: konektor od druhé lambdy je přístupný normálně od motoru, je mezi motorem a firewallem cca uprostřed motoru (prostě nad výfukem), takže na proměření nemusís pod auto ;)

2013-03-07 11:28:24

Arteee: Jojo, díky . Kouknu na to hned dneska odpoledne .

2013-03-18 16:30:00

Arteee: Tak jsem si včera auto hezky zvedl na zdviži a asi začínám pomalinku tušit.

1. Výfuk je celo nerezovej a nejspíš pěkně vykuchanej

2. K lamda sondě jsou ze svazku vytažené dva kabely a zaslepené

Na volnoběh je z toho strašně cítit benzín, musí to dávat velmi bohatou směs - proto asi ta vysoká spotřeba. Chystám se to uvést celé do původního stavu, o tyhle tunerský zásahy nestojim. Urazit ruce tomu, kdo se v tom hrabal, grrr

2013-04-04 20:19:55

Ahojte. Práve som kúpil diagnostiku ELM 327 bluetooth. Zakúpil som aj Diag. program Torque pro, na môj Samsung Xcover, plus som zakúpil aj EcoShifter Pro na meranie rýchlosti a pod. . Zariadenie sa mi podarilo spárovať s mobilom, aj keď mám pocit, akoby mi bluetooth na mobile vypínalo a zapínalo. Môj problém je, že na Primere P12 1,8 r.v. 2002, mi neukazuje nič iné, okrem teploty motora. Pritom by to malo ukazovať množstvo funkcií. Napr.: ot. motora, stav paliva atď. Diagnostiku mi to spravilo, je bez chybového hlásenia. Neviete niekto, či s tým majú problém Nissany?

Ten druhý program EcoShifter Pro mi stále pýta spojenie a nič mi neukazuje.Myslím údaje. Môže to byť v tom, že nemám v mobile internet?

Na druhom aute: Almera Tino 1,8 r.v. 2000, sa mi nepodarilo urobyť ani diagnostiku. EcoShifter pravdaže nefunguje tiež, ale tam to bude asi ročníkom auta.

Máte s týmto niekto skúsenosti? Ďakujem

2013-04-05 19:20:05

Dnes sa mi to podarilo spustiť na Tine, ale akosi to vypadávalo, jedine teplotu motora ukazovalo stále. Na potvrdenie GPS som musel dať "ok". Len neviem, či mi blbol bluetoth na mobile, alebo čo.

Ešte to budem musieť znova skúsiť na Primere. Torque pro sa mi podarilo prepnúť do češtiny a to tak, že som mobil prepol do češtiny, ale nie všetko je preložené.

2013-04-17 14:52:00

existuje nejaky sposob ako vyblikat chyby na p12?

2013-04-23 10:19:21

arteee: Ještě jeden dotaz. O víkendu jsem uvedl elektriku do původního stavu. Z váhy vzduchu tam byly vytažené nějaký kabely do kabeláže lambády č. 2 a celý to bylo oblbnutý jakýmsi neznámým integráčem a vykonovým tranzistorem, hrůza....

Můj dotaz zní, jestli je jedno jak jsou připojené dva bílé kabely od lambdy, nebo na tom záleží? Černej a šedej jsou jasný. Tady to budu muset udělat metodou pokus a omyl, jelikož vůbec nevím, jak to předtím od toho kutila bylo.

2013-04-23 11:46:40

machy: bílé na lambdě jsou topné, je jedno jak jsou zapojené, je to jako žárovka

2013-04-23 12:15:34

sponge: Super, díky, takže je by to mělo být nyní zapojené dobře.

2013-04-24 09:29:50

Je to tak, bílé kabely jsou výhřev lambdy, je to odporový drát, na polaritě nezáleží...

2013-09-02 12:54:39

janis: Zdravim. da se vyblikanim chyba take smazat?

Lastokwell, 2013-09-02 12:54:39 napsal:

janis: Zdravim. da se vyblikanim chyba take smazat?

2013-09-02 21:04:04

áno dá sa.

janis: "Autodiagnostický režim ECU ukončíte (a uložené kódy zároveň vymažete z paměti) stejně jednoduše,jako jste jej spustili - prostým opětovným propojením pinů CHK a IGN na minimálně 2 vteřiny při zapnutém zapalování."

2013-12-19 20:03:10

Artee: Tak přikládám volné pokračování mého příběhu z lambdou 2. Pořádně jsem utěsnil výfuk, chyba mi na cca 2000km zhasla. Nyní se rozsvítila zase stejna chyba P0140 a přibyl k tomu knocksensor. Kabeláž jsem prošel, tam už asi nic nevymyslim - je to všechno v gumové smršťovačce, pořádně zaizolovaný. Vyměnil jsem lambda 2 za jinou (z vraku, kde byla chvilku, ale fungovala), dal jsem jí kde má být, ujedu třeba 100km znova se mi rozsvítí kontrolka check engine. Při napojení na diagnostiku bluetooth a aplikaci Torque mi to ukazuje napětí na Lambda 1 asi 0,86 a na Lambda 2 cca 1,27V což je opravdu dost, když má být jen > 1V. A manuál mi toho taky moc nepoví, snad jen to, co už jsem udělal a popsal tady. Tak se chci zeptat, kde by mohl být ještě problém? Po čem jít? Dochází mi nápady . Může to dělat Lambda 1? Váha, nebo klapka?

2013-12-19 21:09:35

Stačí mít neučinej kat a bude to dělat bordel pořád . Pak tam šoupnout mezikus na druhou lambadu .

To co si napsal k lambdam mi ke stěstí nestačí ,abych to nějak zdiagnostikoval bych musel vidětl graf tich lambd...


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 26