Fórum - Téma


AutoCar - "Hrdinove minulosti" Primera


Fórum Primera P10 AutoCar - "Hrdinove minulosti" Primera

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2

2009-05-17 22:52:43

Tak citam novy AutoCar, samozrejme ako vzdy od poslednej stranky.

A v rubrike "Hrdinove minulosti" na mna kuka Nissan Primera GT.

No, neviem ci sa sekol Richard Bremner, ale na fotke k clanku je P11 GT a nie P10 eGT.

Kazdopadne posledna veta o rychlo miznucich starych dobrych karach vplyvom srotovneho je az velmi pravdiva.

2009-05-18 06:38:28

Zachvíli Ti nařídí, aby jsi každých pět let koupil nové a to "staré" zahodil.

2009-05-18 06:44:54

Starý dobrý káry si MAJITELÉ nechávají protože k nim mají vztah a mají je rádi. Kdo dá sešrotovat pěkný, byť starý a nemoderní auto je barbar, který si za pár let bude rvát vlasy , že kus života a historie vyměnil za tuctový spotřebák , protože mu to relativním "pseudozvýhodněním" vládcové nacpali do hlavičky. .

2009-05-18 08:57:47

kus historie je i černobílá televize věřím že na ni dodnes čumíš poněvadž nejsi žádnej barbar

2009-05-18 09:28:34

Srovnávat černobílou televizi např. s Škodou 1000 MBX oboje rok výroby 1966..... Ale ty to víš určitě nejlépe. Mimo to, zdůraznil jsem, že pěkné auto.

2009-05-18 09:37:34

ale tady nejde o rok výroby ale že vše jednou doslouží nebo zastará a auto je věc jako každá jiná a bohužel nebo bohudík nevím ale trend je takovej že věci dosluží i když jsou ještě funkční i tu telku nekupuješ jako dřív na 20 let ale měníš dříve teda pokud na to máš v opačném případě ji udržuješ co nejdéle

2009-05-18 09:44:45

Je pravdou, že schnilý rozpadající se vraky by měly ze silnic zmizet. Měl jsem na mysli zachovalý, udržovaný a případně i něčim zajímavý auta, možná jsem se trochu špatně vyjádřil.

2009-05-18 10:03:41

ale jo to máš pravdu sám obdivuji stará auta a nejen auta ale i ten co kupuje co 2 roky nové auto tak ho nesešrotuje pokud se mu to nevyplatí finančně a raděj ho prodá pokud to jde

2009-05-18 10:16:38

Souhlasím s Pavlem53.

I starší auto v bezvadném technickém stavu mi v současné době může sloužit bez problému a dovolím si tvrdit, že v mnohém předčí i moderní auta, která jsou často už jen spotřebáky a dělaná příliš složitě. Mám skoro 18 let starý vůz. Kde potřebuji, tam mne spolehlivě doveze, údržba je nenáročná, opravy, kterých máme minimum, jsou snadno proveditelné a levné. Emise máme dokonce nižší, než u mnohých moderních aut. Poctivě a kvalitně vyrobená auta jsou už dnes vzácnost. Vidím to třeba, když porovnám auta, která máme - Mazda 6 se té staré Primeře P10 v mnohém vůbec nevyrovná a počítám s tím, že P10 tu Mazdu přežije. . Takže šrotovné je pro mne tabu, já se kvalitního a krásného auta ve prospěch nového a tuctového spotřebáku nevzdám.

2009-05-18 10:33:10

kolecko, nemáš možnosť ten článok oscanovat a hodiť to sem do článkov? rád by som si to prečítal dík

2009-05-18 11:09:58

Pavel53 to naprosto vystihl v prvnim svem prispevku ... naprosto souhalsim ...

2009-05-18 11:47:05

Pavel53: Na 100% souhlasím Pavel naráží na šrotovné Myslím, že zmizne hodně pěknejch aut, ale schnilý šroty budu potkávat pořád

2009-05-18 12:02:51

to šrotovné také nesouhlasím jde tu jen o to bohatejm přidat na auto normální člověk na to nemá nebo z něho vytáhnou poslední korunu a nakonec přijde o všechno.Jinak doris nesouhlasím s tebou samozřejmě mám li pěkné auto v dobrém stavu byl bych hlupák ho šrotovat.Ale ruku na srdce kolik těch opravdu starej aut je v dobrém stavu.Upozornuji že sám mám auto staré 10 let a šrotovat ho nehodlám za prvé je v celkem dobrém stavu a za druhé mi stačí a zadlužit se nehodlám.Ale ono jde i o to máš li auto pro sebe nebo jestli tě živí.V podniku máme více jak 1000 aut a jak se zavedla usporná opatření tak mimo jiné se rozhodlo že osobák nesmí bejt starší 5 až max 7 let nákladní o něco více.A jedinej duvod byl že to je mnohem ekonomicky výhodnější než držet ty stará byt v dobrém stavu.A jsem už dost starej a pamatuji jak přišla embéčka každej tvrdil není nad starou poctivou oktávku pak sovka favorit a tak dál a nikdá neřekl někdo je to super auto vždy jen ten předchudce byl lepší poctivej atd.Ps a nakonec jak se říká o peníze jde až uplně v poslední řadě.Příklad mám li opravdu krásné auto ale nevyhovuje mi už třebas chci větší nebo menší a rozhodnu se koupit novcé ale za to staré díky tomu přepisu dostanu třebas jen 20 ale šrotovné bude 50 ukaž mi jednoho co ho raděj dá za 20

2009-05-18 12:54:07

k tomu srotovnemu, moj nazor je ze ak si niekto siel kupit auto tak mu to prislo vhod, niekto tu spominal bohacov no pokial viem u nas bolo srotovne len na auto do 15000 eur a myslim ze prachac zacina pri vyssych cislach. Poznam dedkov na dochodku co si skoro rano lestia svoje skodovky a rozmyslam ci sa toho dozije aj moje GT , kto mal uplny vrak tak je jasne ze sa ho mohol vyhodne zbavit. Kto sa chce zadlzit tak sa zadlzi ci tu srotovne bude alebo nie.

Inak ja som tiez cital v jednom casopise recenziu na ojazdenku P12 a bolo tam spomenute P10 P11 GT a tusim tam bola veta, ze: "pred jazdnymi vlastnostami musela sklonit hlavu aj europska konkurencia " skusim ten clanok tiez naskenovat

2009-05-18 13:00:30

aumirek: Psala jsem o konkrétním voze a ano, většina starých aut bývá v dezolátním stavu, stačí mi vidět P10 v okolí, hrůza. Nicméně svoji starou P10 bych za novější auto nevyměnila, původně byla myšlenka, že po koupi P11 tu starou P10 dojezdíme a necháme si novější Primku, ale bylo to přesně naopak, P11 šla z domu, už to nebylo prostě ono. No a Mazda, kterou nyní máme jako druhé auto v rodině, je sice zánovní, ale je to spotřebák, jako zdrcující většina součásně vyrobených aut, kde se hledí hlavně na snižování nákladů a prodejnost. Právě myslím, že je škoda dávat šrotovat starší auta v solidním stavu, když by ještě mohla v rukách jiného majitele sloužit x-let místo nějakého vraku.

2009-05-18 14:01:40

však v tom ti neodporuji že je škoda dát šrotovat starší auto v dobrém stavu a pokud ti stačí a vyhovuje není problém ten nastane ve chvíli kdy potřebuješ z jakéhokoliv duvodu auto jiné a tu nastane ten paradox prodat pod cenou nebo sešrotovat za cenu mnohdy o hodně vyšší a jak říkám sám mám starší a nikdá jsem netoužil po uplně novém a to i v dobách kdy jsem si to mohl dovolit a za celej život jsem služeb servisu využil jen kontrola geometrie regloskop a podobné a i proto novější auta nemusím i když uznávám že jsou lepší ale nemusím auto co při poruše třebas kontrolky mazání ti odstaví motor a samo zavolá odtahovku.Ps ten servis neplatí pro služební auto tam chodim i promazat a měnit olej

2009-05-18 18:25:03

Když už mluvíme o starých autech, podívejme se trošku do historie naší značky. Nynější Nissany se začaly vyrábět v Japonsku již v roce 1914 pod označením DAT. V roce 1931 se k názvu přidala přípona SUN a vznikl název DATSUN , už v roce 1933 došlo k další změně a část výroby se začala označovat NISSAN. V roce 1962 bylo otevřeno první velké prodejní zastoupení pro Evropu a NISSANY se začaly masivně dovážet a prodávat. V roce 1983 byla ve Španělsku zahájena v závodě Motor Iberica SA výroba NISSANU Patrol a v roce 1984 započata v anglickém Sunderlandu výroba oblíbeného Bluebirdu. Toť pohled do minulosti. Je škoda, že vozů z té doby se u nás mnoho nezachovalo a tudíž ani sekce "veterán" v našem klubu vlastně neexistuje. Snad jsem vše uvedl správně. Pokud ne budu rád, když informace upřesníte případně něco přidáte.

2009-05-18 20:56:25

právě díky bluebirdu jsem se dostal k nissanům a vlastně vůbec k japonským autům (je mi 20 a bluedirda otec "sdědil" před 13lety

co se týká šrotovného: s postupen času se budou rozevírat nůžky mezi staršími auty, to je snad jasné. auta o která je postaráno, pokud vůbec stárnou, stárnou x krát pomaleji než jen plechová přemysťovadla...

tahle auta, ale hlavně ejich majitele nějaké šrotovné přece nezajímá-a to je dobře

kamarád má v rodině auta dvě, před 7lety koupili 323 a nechali si i předcházející 105ku, protože se o ni starali, takže proč se jí zbavovat. Pro někoho takového je šrotovné, mazda dostává péči a škodovka už stárne, takže proč se jí za těch x desítek tisíc nezbavit a nekoupit třeba Swith nebo Mazdu2, když druhé auto uživí a využijí

dneska jsem onen článek, kterým začalo celé tohle téma četl

2009-08-01 20:40:16

Tak v novom AutoCAR-e je dalsi hrdina minulosti:

Nissan Almera GTi.

fotil som to z ruky v Tescu iPhonom, takze iba orientacne foto.

2009-08-01 22:18:30

No , moc teda hezky o almerce nemluvily. Mě se třeba ten design líbí . Pro mě je almera krásné auto


Odpovědět

1  2