Fórum - Téma


Antiinzerát na P10GT z 25.5. 2007


Fórum Primera P10 Antiinzerát na P10GT z 25.5. 2007

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3

2007-06-06 06:56:32

Milí Nissanisté, původně jsem nechtěl vůbec psát tento antiinzerát, neboť nepatřím mezi podělávače cizích obchodů, ale nakonec mi přece jen nedalo, abych neupozornil ty, kteří o tom alespoň něco víte, protože nakonec přeci jen zvítězilo, že radši upozorním “fandu“, který by třeba o tenhle vůz měl zájem, než abych podporoval nic nevědoucího cápka ve “zlodějně“ – byť třeba sebenechtěnější. Alespoň třeba někomu ušetřím benzín… Vzhledem k delšímu obsahu upozorňuji, že toto vlákno se týká inzerátu (viz inzerce) na červenou P10 GT z roku 1990, najeto 228 tis. Km, ze Znojma… Aby tu někdo zbytečně netrávil čas.

Všiml jsem si tohoto inzerátu pět dní po jeho vložení a kámošovi, co si chce P10 GT koupit – sedan a červený, jsem na něj upozornil, neboť vzhledem na svůj věk vypadala na fotce docela pěkně – jak už to ostatně bývá. Proto sem se onomu prodejci hned přes ICQ ozval a prodiskutoval sem s ním všechno možné. Co? To nemá cenu říkat, neboť 90% zásadních nedostatků mi beztak řečena nebyla, byť mé otázky na ně přinejmenším všeobecně směřovaly. O to větší bylo mé nadšení, když jsem se s oním prodejcem domluvil, že se na auto zajedu v sobotu (2.června) podívat s tím, že 2000 sleví a s tím, že mu za to tolik stejně nedáme, protože sem původně chtěl jet svojí skoro stejnou výstavní Primkou … Aby se kouknul na pořádný auto. Nakonec ještě poslal 3 další fotky sice většího rozlišení, kde už se kdejaký problém objevil, ale ve směs to byly jen blbosti – kromě toho lepší fotky interiéru a motoru – NIC. Vzhledem k tomu, že jsme nakonec jeli 3 lidi a moje Primka by takový náklad na našich super rovných silnicích s plnou nádrží bez štrejcnutí neustála, jeli jsme nakonec krásným Patrolem GR (viz Lumir), všichni 3 s Nissanem v něčem s dočinění, aby jsme mu to pěkně sjeli…

Přijeli jsme o půl hoďky dřív a on deset minut nato, protože potřeboval dofouknou rezervu kterou tam dal, neboť vpravo vpředu už byla slicka a na ostatních gumách sotva milimetr. Mimochodem, orig. 14´´ GT kola dobitý, zničený od soli. To by bylo to nejmenší. Abych šel od začátku – co sem teda od něj věděl – špatný brzdy, bourané na LP blatník, špatné gumy, uvolněný čep na přední nápravě, na korozi mi odpověděl, že jen LP blatník, ostatně naší diskusi z ICQ sem si uložil… Kdyby měl někdo zájem pro srovnání… A potom, že to bylo dovezeno z Německa, ale vzhledem k SPZ “ZNI XX-XX“ bůh ví jestli víc jak před 6-ti, sedmi a více lety… Ten cápek to měl rok a světe div se, původní TP k tomu.

Už při příjezdu bylo vidět ledacos – orvaný pravý zrcátko, z původního “lehce narezlého rožku LP blatníku“ se vyvinul shnilý špatně opravený a blbě nalakovaný blatník. Už když otevřel dveře, vyvalilo se čalounění dveří (mimochodem aretace žádná), div že dveře nevrzaly, při zabouchávání zvuk jako od Dacie… Obešel sem auto, zadní lemy pukavci zralý na promáčknutí, PZ blatník byl ťuknutý pod světlem tak blbě, že se světlo zamáčklo do kastle, světlo samozřejmě prasklý a jak jinak než “profesionálně“ opravený – to už sem nevěděl, ale z dalších fotek, co mi po diskusi poslal, se to dalo poznat, i když byly pod nezřetelným úhlem. Kryty prahů byly odlepený, vpravo po zbroušení by pár děr asi vyskákalo na povrch (ale to je typická bolest – budiž, proto sem vlevo už ani radši nekoukal), došel sem k přední kapotě – popraskanej, vyšisovanej lak – “ťuknutý“ to asi nebylo jen na LP blatník… Původně nejhorší věc patrná z fotek, ťuknuté PZ dveře se nakonec ukázaly jako to nejmenší a skoro neviditelné… To už sem jen zoufale kouknul na kámoše a říkám max. dvacet. Jenže to sem ještě nekouknul na podlahu. To sem si nechal až nakonec, protože na tohle sem měl zajímavý měřítko – a to jagyho GT Primku, která měla díry až na koberec, jenže ta měla najeto skoro už 400 tis. a projezdila půlku Evropy. Proto když sem se pod auto ohnul, málem se mě krve nedořezal, když na tom byla úplně stejně – a to už nevím, jestli se mi chtělo víc brečet nebo smát… O stavu výfuku, který byl možná ještě původní radši nemluvit, hlavně že měl koncovku… To už sem si v duchu říkal, že tohle bych si vzal možná já jen tak na blbnutí a to tak do 15 tis., když už bych se hodně slitoval, jenže pohled na smutného kámoše, a vzpomínka na jagyho Primku, který když už nic jiného byla o rok mladší (sice ojetější ), měla lepší interiér a aspoň klimatizaci a nakonec jí prodal za nějakých 13 000… Že těch 10 by tomu odpovídalo, ale to mu tam říct, tak by to asi nerozkejchal. Víc bych za to fakt nedal… Za sebe.

No nic – sednul sem za volant, nakvrdlal sem to, chytlo to sice dobře, ručička palivoměru v červeným poli, tak to jedu protáhnout. Spojka šla hodně ztuha, řazení ušlo, při brzdění byly hodně znát zvlněný kotouče, točilo to ochotně, ale přece jen se mi zdálo, že to nemá ten odpich, na který jsem zvyklý, auto ze začátku po rozjezdu lůzilo divný zvuky, ale bůh ví co to bylo – slyšel sem to poprvý (připomnělo mi to zvuk rozbitého serva z půjčeného Passatu) a než sem se zaposlouchal, přestalo to. Dal sem tomu troš

Dux
Radek
2007-06-06 16:00:06

2007-06-06 20:57:38

trošku co ?

2007-06-06 21:22:32

taky chci pokracovani

2007-06-06 21:56:26

Wally,ty jsi zlobivý.Napřed uděláš chudáka kluka ze Znojma nešťastníkem(beztak si myslel,bůhvíkolik za to nedostane) a teď ještě skončíš v polovičce tvého velmi poutavého povídání a my jsme všichni napnutí,jak to dopadlo.Tak honem piš piš piš nebo tě sní potkan.

2007-06-06 21:59:32

I to je solidní výkon, tolik písmenek naráz jsem v životě nenapsal

2007-06-07 09:15:47

Ani ve slohu?

2007-06-07 09:22:32

Co se stalo? Přetrhla se Wallymu nit?

Jak to dopadlo,piš,piš

Nebo Tě přetrhne naše výřivka

2007-06-07 10:27:14

Asi vycerpal maximalni pocet znaku na jeden prispevek.

2007-06-07 11:06:50

No hlavně aby nevyčerpal třeba maximální počet písmenek na měsíc

Wally, Ty nás ale napínáš

2007-06-07 12:13:20

Tak se nestyď, chcem další příspěvek... Ale upozorňuju tě, že až dorazím na sraz já, možná budeš mít ještě větší šok. Pokud ale zkoušky dopadnou dobře, tak se o prázdninách pustím do tý blbý rezatý potvory co mi ničí lemy!

2007-06-07 14:52:02

Jo lidičky, tady topho sem si vůbec nevšim, protože sem si to doma předepsal ve Wordu na dvě a půl strany A4... Koukám, že to tu diskuse nestihla, asi je omezená počtem písmenek a asi sem první, komu se toho podařilo dosáhnout... No nic, TO BE CONTINUED, protože předepsanej dokument nemám zrovna u sebe... Takže chvilinku strpeníčka...

ROMMO: ten kluk si to auto nezaslouží a rozhodně ho nebudu podporovat v takový zlodějně. Ať si to koupí kdo chce, ale kdo chce ušetřit benzín a chce to co na fotce, ať prostě nejezdí se ani koukat...

2007-06-07 21:08:10

Tak už to sem hoď Wally,bo všichni na to čekáme jak babky na další díl Esmeraldy.

2007-06-07 21:15:32

ROMMO: tak to si nedělej prdel. Když byla v bedně esmeralda, všechny stařeny v komárně zahodily motyky do brázdy a utíkaly čumět na bednu!

2007-06-07 21:32:58

Tak Wally kuwa dovíme se to bo ne ? Nerad bych na Tebe pustil hrudkovej ........ .... fu

2007-06-07 21:41:06

Alesh: hlavně nebožka babka Vašinová.Ráno jsem ji vezl do špitálu,na poledne už byla doma a odpoledne valila na kole s motyčkou na pole.A potom jak říkáš hurá na Esmeraldu.

2007-06-12 06:54:46

POKRAČOVÁNÍ PRVNÍHO PŘÍSPĚVKU VLÁKNA:

No nic – sednul sem za volant, nakvrdlal sem to, chytlo to sice dobře, ručička palivoměru v červeným poli, tak to jedu protáhnout. Spojka šla hodně ztuha, řazení ušlo, při brzdění byly hodně znát zvlněný kotouče, točilo to ochotně, ale přece jen se mi zdálo, že to nemá ten odpich, na který jsem zvyklý, auto ze začátku po rozjezdu lůzilo divný zvuky, ale bůh ví co to bylo – slyšel sem to poprvý (připomnělo mi to zvuk rozbitého serva z půjčeného Passatu) a než sem se zaposlouchal, přestalo to. Dal sem tomu trošku čočku, abych mu aspoň trochu toho benzínu projel za tu zbytečnou cestu – pořád s domněním, že na tom bude aspoň něco dobrý (motor), po cestě sem koukal po interiéru, tapecírunky ve dveřích odlepený, celkově zničeném a neudržovaném interiér (hlavně sedadla), spínač na PZ okénko nefungoval, šíbr nešel zasunout do střechy (to ani nevěděl – údajně) a nahoru šel jen z půli, plastový rámeček na řadící páce byl prasklý, hlavně že se do něj dobýval, aby tam dal nevkusný kýčovitý červený gumový kryt klacku, ve kterým byl ještě k tomu zašitej obal od sušenek. To už na mě bylo moc, parknul sem to u polní cesty, aby se s tím projel i potencionální kupec, ale to už sem mu říkal ať na to sere, i kdyby mu to slevil na 20, za kterých to byl ochotný vzít, ale kdyby aspoň to, po cestě sem se ještě zadíval na přední nárazník, který už na fotkách vypadal divně – že dostal tečku od obrubníku – a ne jednu, to bylo vidět na nespočet prasklinách… Korunku tomu všemu dalo, že před řidičem byla “uprostřed“ okna nalepená dálniční známka – a to ani ne letošní, která zakrývala sympatického pavoučka s dírkou…

Dojeli jsme zpátky na místo setkání, přičemž nám ještě od majitele Patrola bylo řečeno, že tomu nesvítilo jedno světlo, ale to už mě i kámošovi bylo fakt srdečně jedno, vylez sem a vzhledem k tomu, že sem čekal, že s cenou nepůjde moc dolů, že mu dám na místě max. 20. Naštěstí na to nekývnul, protože to bych kámošovi jenom nasral na hlavu. A tak sem mu jenom řekl, že až to neprodá, že se může ozvat a že pak teprve půjdeme s cenou dolů… A to pořádně…

Abych to shrnul – dojem z člověka? Mladej cápek, konkrétně v den setkání slavil dvacetiny, který absolutně nevěděl co doma má, který kašlal na veškerou údržbu, bůh ví jestli to bylo někdy mytý (interiér a motor teda určitě ne, alespoň v jeho vlastnictví), a prodával to v důsledku jeho chování k tomu autu, protože se mu to začalo totálně sypat a on nevěděl, co s tím… Když už jsme u toho – serióznost nulová, předešlé informace byly kusé, neúplně, na místě jen koukal a ani se nesnažil cokoliv zviditelnit. Kdybych prodával já, aspoň bych to vycídil, přilepil to co visí a dá se přilepit… Udělat první dojem. Tady nebyl dojem žádný. Jestli schválně nebo ne, nevím. Protože na to měl údajně kupce ve Znojmě (nějakej jeho kámoš), který mu za to dá určitě 25, ale zrovna ještě nemá prachy. Jestli mě tím chtěl dojmout nebo ukecat to už je mi jedno, stejně jako jestli si to koupí. Já si o tom myslím své. Sice tvrdil, že proběhla základní údržba v podobě filtrů a svíček, ale potom co sem vytáhnul úplně černej vzducháč (proto to taky možná nejelo, jak sem ze svého zvyklý), říkal sem si, že to už nemohl dokázat ani to ostatní, co je o něco málo složitější a nejde k tomu použít jen holých rukou… Dále úsměvná výmluva na to, že má tak sjetý gumy zněla, že jezdí 3x denně po serpentinách… Toď asi vše, svůj obrázek si na to udělejte každý sám, ale já bych si to nekoupil ani na díly, protože se z toho fakt nic použít nedá… Je na tom tolik práce že snad bude lepší, když si to koupí nějaký blbeček, který vedle toho uvidí za stejnou cenu posranýho Favorita a jenom mu tam zamlží oči ten rozdíl mezi 40/43/46/50 a 110 kW… Možná to tak bude lepší, aspoň už nebude mít dlouhého trápení, i když každé P10GT je škoda . Pravda, tohle byla nejhorší, jakou sem kdy viděl – v pojízdném stavu – a taky za nejabsurdnější cenu. Zlatá černá jagyho, nad kterou už sem se tenkrát dost divil… Bohužel, i když sem měl foťák, nakonec sem ho nevytáhnul, nebylo proč, ale dneska mě to mrzí. Byly by to zajímavé fotečky…

2007-06-12 07:00:06

No vyklubal se z Tebe pěknej spisovatel už tady taky jeden byl, ale to Tvoje je alespoň o něčem a ne mlácení prázdné slámy v každém případě Lubo je to teda "něco" fu

2007-06-12 14:03:55

hm uvedomenie si ze raz to moze cakat aj moje GT tak snad sa o neho starat az do smrti (mojej) . by mi srdco puklo to vidiet tak chatrat v rukach nejakeho nemleheta

2007-06-12 14:28:27

Tohle je fakt hnus, po tomhle mi až naskočila husí kůže. No tak to se budu taky raději o Primerku starat, jak nejlíp to půjde a nikdy ji neprodám, protože nesnesla bych ji vidět zuboženou v rukách jiného majitele. Byla jsem dost zdrcená, jak jsem potkala po roce naši bývalou P11, chtělo se mi brečet.


Odpovědět

1  2  3