Fórum - Téma


alu kola RSW???


Fórum Technický koutek alu kola RSW???



1  2  3

2009-04-15 20:35:20

Já mám taky kola z P12

tom
2009-04-15 20:36:32

Tak stojej pekne za hovno,bo jsou od RONALU z Pardubic....

2009-04-15 20:42:05

Ja ted vazil origo Almeracky kola jsou to 16 nactky a s gumama maj 20 kilo jedna ,ale ty se jen tak nezkrouti protoze maj materialu nevim kdo to pro ne vyrabel ,ale ta vaha je hruza. To je to blby na nich

tom
2009-04-15 20:54:35

Svobi,mas pravdu,ty moje jsou taky tezky jak krava. No ale jsou origo......

2009-04-15 20:55:58

Slunik: Vzdyt se ptal na ty kola ne? Uvedomuje si nekdo, na co se David tazal? Neptal se, jeslti to Pepovi nebo Frantovi bude stacit na Favorita do prace..

Priklad:

Nekomu taky vyhovuje obleceni od trhovcu, ale kdyz se nekdo zepta, jestli je kvalitni, tak reknu preci pravdu. Samozrejme, ze hodne lidem to bude bohate stacit, nez drahe, znackove a kvalitnejsi obleceni. ALE.. to neni podstata diskuze, jestli to nekomu staci nebo ne.

(ten priklad je v obecne rovine, aby mi zas nekdo nenapsal, ze i trhovci maji kvalitni hadry...)

2009-04-15 20:56:13

Budu se muset zeptat v servisu, jak mám těžké kola

tom
2009-04-15 21:01:29

Alesi,radeji je doma zvaz na vaze. Je to o pet set levnejsi. A pravdivejsi. No ale zase diky takovym jako jsi ty ,tak znackove servisy jeste prezivaji.....

Slunik  
2009-04-15 21:04:20

jagy:Já vím na co se ptal.Ale mě jde o to (asi jako většině,která reagovala na tvou odpověď),že prostě napíšeš šmejdy a hotovo.Jde o to proč si to myslíš?Měl jsi je?Pokud ano,tak napiš v čem to jsou šmejdy.Alexxx je třeba má a je s nima spokojený.O nic jiného nejde.Jde o to,aby jsi vysvětlil proč to jsou šmejdy.

2009-04-15 21:06:10

Ale vážně, já jsem ještě ty kola neměl v ruce, takže mě nikdy nenapadlo bádat, kolik váží. Jsou origo, takže asi ti žlutí soudruzi konstruktéři věděli, proč je tam dali a dál jsem to neřešil. po ničem nepátrej, nic neřeš a hlavně neživíš, tak nepřepínej

2009-04-15 21:13:29

Jj, taky mne to zajímá. Co je na těch kolech daných značek tak špatného?

2009-04-15 21:37:20

Můžou se dost podstatně lišit ve výchozí metalurgické kvalitě slitině, způsobu její refinace a modifikace při odlévání, vlastním způsobem odlévání a následného tepelného zpracování kola a tím i ve výsledných mechanických vlastostech.... rozdíly mohou být a jsou také v přesnosti a kvalitě obrobení a následné povrchové úpravy (eloxování, lakování). Důležitá je zbytková nevývaha, které se dáeliminovat několikerým způsobem vyvažování (dynamické, statické) ... zkrátka je toho strašně moc, co ovlivnuje kvalitu, cenu a hmotnost kol z lehkých slitin.

2009-04-15 21:48:54

vyčerpávající odpověď - nematuroval jsi v Žiaru nad Hronom

2009-04-15 21:49:44

Ne .. v Mostě ...

2009-04-15 21:52:00

Tam není hliníkárna, tam jsou akorát ci....

2009-04-15 22:21:39

No to máš pravdu, ale zato tu taky máme nejvíce vytněných žigulíků v republice. Hliníkárny jsou tady v okolí dvě. Nemak (Most) odlévá hlavy válců a Kolbenschmidt (Ustí) je největší středoevropský výrobce hliníkových pístů. Takže tu know-how máme ....

2009-04-16 01:42:52

franta.s myslim vystihol podstatu-rozsirim to este trochu. su 3 kategorie kvalitnych diskov z hladiska pouziteho materialu a sposobu jeho spracovania:

1. magneziove (velmi lahke velmi drahe-odsudeen s ich cenou vyhradne pre motorsport.

2. kovane - kombinacia vyroby zakladneho polotovaru odlievanim a nasledne kovanim za ucelom zmeny struktury materialu - kuje sa vacsinou len v jednom smere a tym dojde k predlzeniu zrna a zhusteniu materialu - dosledkom coho je koleso pevnejsie ale ako bolo povedane je uz skoro nemozne ho vyrovnat ak sa skrivy a ked sa buchne z boku dojde lahsie k jeho poskodeniu-to je ale cena za to ze taky disk moze byt pri oevela mensej hrubke materialu pevnejsi ako klasiky odlievany-disky patria k tym najdrahsim a su hojne vyuzivane aj v motorsporte pre ich nizku hmotnost a vysoku pevnost

3.odlievane za pouzitia progresivnejich metalurgickych procesov (napr nizkotlakove odlievanie)-v kombinacii s vhodnym tvarom sa da pevnostou priblizit kategorii 2 obvykle su o nieco tazssie kedze musi abyt o nieco hrubsie steny materialu na rovnaku pevnost

vhodnou konstrukciou sa da aj u klasicky odlievaneho disku ubrat materialu kde ho netreba a dat ho tam kde ho treba - cize tvar podlieha v prvom rade funkcii - tieto disky dokazdu byt relaitivne zaplatitelne, pomerne lahke a zaroven pevne, obvykle su ale o nieco drahsie ako najlacnejsia masovka kvoli tomu ze sa musi zaplatit aj nejaky vyvoj ktory sleduje aj aku maju disky hmotnost a pritom aby boli pevne.

to co mozno vidiet na vacsine vozidiel v tychto dnoch su bud Al disky originalne kde zalezi na postoji vyrobcu aku kvalitu disku bude mat-hmotnost riesi malokedy (len pre niektore sportove modely) alebo ten zbytok kde je to plus minus podobne len lacnejsie. daju sa najst aj kvalitne disky ktore nie su az tak horibilne drahe ale ako vsetko vyzduje to prejavit hlbsi nielen povrchny zaujem. Inak nema zmysel o tom "fundovane" diskutovat

2013-09-30 13:08:16

mam bmw e46 328ci coupe. a momentalne mi auto stoji v servisu ,protoze jsem vyletel ze zatacky a preskocil celym autem v celku dost vysoky chodnik. a ted me ceka oprava predni a zadni napravy .

Ale co me nejvic prekvapilo !? mam na tom alu kola 18 9,5j chrom od firmy RSW a hned po tom karambolu sem zajel vyvazit kola a s prekvapenim to odneslo jen jedno kolo na ktery se muselo dat 10 g zavazi a na podvozku musim vymenit celou napravu,takze ten kdo rika ze to sou blata ,tak myslim ze je poradne neotestoval jeste ..

pokud to kolo dostane ranu z boku a pri vyvazeni nepotrebuje ani zavazi..myslim ze sou dobry...

BMW


Odpovědět

1  2  3