Fórum - Téma


Almeragt - Nissan Almera GTi


Fórum O vozech našich členů Almeragt - Nissan Almera GTi


Diskuze o vozidlu

1998 Almera 2.0

16 fotek  |  614 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, SR20VE (140kW).


1 ......... 27  28  29  30  31

2016-03-10 13:23:21

pokial by mal niekto zaujem, predam kompletne vyskladanu SR16VE prevodovku so skratenym a pevnejsim 3-4 prevodovym stupnom - cize sa odstrani problem so spolahlivostou pri aplikáciách s vysokym krutiacim momentom a zaroven bude 3-4 stupen ovela kratsi. Su 2 moznosti:

so seriovym samosvorom VLSD: cena komplet kratkej prevodovky 700 EUR

MFactory samosvor: cena komplet kratkej prevodovky 950 EUR

v pripade zaujmu piste SZ. Ak sa nepreda, zostane v zalohe v garazi...

2016-03-17 10:19:49

dnes dalsi diel do skladacky...

2016-03-23 10:32:55

prevodovka s MFactory, kolesa aj sedacky predane

2016-03-29 21:11:30

opat nejaky update - SR20VE 20V swap. Specifikacia bude rovnaka ako pri SR20VE:

SR20VE 20V

N1 vacky

Xcessive sanie pre 20V + upravene by Jagy:

velka vdaka Jagymu - opat sa vyrabala na mieru podlozka medzi sanim a sacimi parohami, vyrabali sa natrubky + porting a polishing sania...

Q45 klapka ktore som mal na VE

pouzity IACV ventil z VE

povodna AL 100mm sacia hadica so zapustenym MAF senzorom - taktiez Jagyho praca este z predosleho roka...

JWT filter by Jagy

thermal gasket pre 20V medzi sanim a hlavou valcov

Nistune

Nebudem pouzivat cievky, ale klasicky rozdelovac a svieckove kable z VE /je to jednoduchsie, nechce sa nam s tym prdkat/. Taktiez bude pouzite moje N1 ventilove viko... Narazili sme na maly problem, ktory vsak lahko vyriesime - otvory na sviecky /cievky/ na hlave 20V su vacsie ako na klasickom VE a taktiez samotne svieckove "fajky" su vyssie. Fajky sa iba skratia - to problem nie je. Musime vsak dat vyrobit cca 4mm puzdra ktore budu zapustene a zabezpecia tak aby "fajky" presne zasadli a boli tesnene /inak by mohlo hrozit zatekanie vody a "bordelu" do sviecok/.

Ako je vidno, samotny 20V je vo vela veciach rovnaky a zaroven ma par odlisnosti od klasického 20VE... Najzasadnejsim rozdielom je uplne prepracovana hlava valcov /zevraj najlepsie prudiaca hlava z VE motorov/, lahsie a uzsie ventily, uplne iny a spolahlivejsi rozvod, mierne vyssia kompresia /10.5:1 vs 11:1 v 20V/, iny saci manifold, vacsie vstreky /333cc vs 370cc/...

Neskor mozno Jagy alebo ja pridame par fotiek z vyroby sania...

Par fotiek:

2016-03-29 21:17:47

No a to jsem si říkal, že už to dál vyšperkovat nejde.. 20V bude určitě paráda a ten rozvod koukám opravdu vypadá robustně, tohle auto bude dělat radost

2016-03-29 21:39:34

Ty si ďábel dobře jedes . Jsem zvedavej na pocitovej rozdil doufám ze bude výrazný skok . U tohodle bych popremyslel o komplet laditelne ECU , cívky,flexfuel senzor a třeba ethanol zkusit apod. Civky mohly zůstat a bylo by.

Mas někde nastudováno jakou energii daj ty origo cívky vs ten rozděl ?

2016-03-29 21:57:08

svobi: uvidíme, nejaky obrovsky pocitovy rozdiel neocakavam... Paci sa mi ze je to spolahlivejsie.

O volne programovatelnej ECU som rozmyslal, ale momentalne to riesit urcite nebudem... Neviem do akej miery to prinesie uzitok - moze to byt kludne 10 PS voci 3000 EUR, co pre mna momentalne zmysel nema... Cievky nastudovane nemam, nie je cas. Riesili sme takto, lebo je to najjednoduchsie

2016-03-30 08:47:55

Co dodat, ja jsem to tusil Paráda

2016-04-01 12:37:12

konecne dorazili aj pneu, R888R v rozmere 235/40 R17

2016-04-01 13:41:19

Hmm, tak to vypada velmi dobře Mato, tesim se az se uvidíme a az zase v Almere povozis, opravdu SUPER

Ja uz mam také na ceste nove pneu a tesim se, Federal RS-R

2016-04-01 14:30:20

lukyisek: tesim sa aj ja, hadam to vsetko vyjde ako ma a podari sa mi auto do konca mesiaca doskladat... Federal RS-R maju vela pozitívnych recenzii, tak snad budu fungovat dobre

2016-04-01 15:04:53

No ja musim auto taky poskládat, mam toho pripraveno dost. Ty Federal jsou vyborny v pomeru cena/vykon, jezdi je hodne lidi i na okruhu a každý je chvali, kluci tady z klubu je taky mají a třeba i Tofoj a je spokojenej jak mu to funguje skvele i s turbem.

2016-04-02 01:33:54

Mato byl jediny, kdo projevil realny zajem o 20V motor po cloveku, ktery motor chtel, sliboval velky projekt a pak delal mrtveho brouka... takze ja dekuju, ze opet jako jediny je schopny posunovat CZ/SK, potazmo celou EU scenu smerem kupredu.

Mato pozadoval upravu Xcessive sani na 20V stejne jako na predchozim SR20VE motoru, takze probehla opet rapidni uprava a prepracovani celych sacich svodu. S vysledkem jsem spokojen a jsem zvedav, jak bude fungovat.

20V sani ma parohy kulate na vstupu do plenumu, namisto ovalnych u starsich VVL motoru. Takze pouzity kulate 50mm natrubky. Vse slicovano, vyportovano, vylesteno a finalne slozeno. Vstriky jsou u 20V motoru top-feed 350cc a jeste poupravim info, ze saci trubice je 85mm, stejne jako Q45 klapka.

Motor se jevi dle tlaku zdrave, uvnitr jak novy, takze jsem zvedavy na vysledky. Rad bych videl 250+PS, ale uvidime, zalezi na hodne faktorech. Kazdopadne je pecka, jak jde vcelku jednoduse (na pomery konkurence velmi levne) dosahovat u techto motoru 250-280PS. Nakonec jeste tedy fotky, at to neni jen tlachani:

2016-04-02 09:25:49

Takhle použitý nátrubky se mi jeví jako hodně dobrej nápad. Jinak to Xcessive sání se liší od série jak, větší plenum, používá větší klapku?

2016-04-02 12:14:22

benycz: Xcessive je prave jen plenum... a vubec ne kvalitni, cele se to musi pokazde predelat, at to je funkcni. Takze i natrubky jsou dodatecne privareny... a priruba na klapku je za priplatek na Q45 klapku (85mm). Standart je 60mm.

2016-04-02 12:34:08

jagy: Jo už rozumím. Každopádně 50mm sání do každýho válce je moc pěkný, snad nebude i ta větší klapka restriktivní. Ale věřím že víte co děláte a jsem zvědavej na výsledek.

2016-04-03 20:06:38

Jagy dal ponuku, ktora sa nedala odmietnut a spravil opat kus prace, takze velke dik. Verim ze to bude fungovat, kedze ideme v podstate overenym setupom z predosleho roka. Momentalne sa pracuje na prevodovke, tak hadam doskladame najneskôr o mesiac...

2016-04-16 09:37:34

malo sem uz chodim a viac menej hlavne kvoli Matovemu autu. Je vsak vzdy radost sledovat posun. Jagy tiez pochvala.

Aby sme mali este ten cas sa ist sa aj povozit. Som zvedavy ako budes hodnotit zmenu gripu na predku so sirsimi gumami.

2016-05-05 12:32:06

pomalicky skladame, dufam ze bude o mesiac hotovo. Konecne dorazili nove sedadla... Doteraz bolo auto v servise bez sedadiel, prevodovky a iných veci

2016-05-05 16:17:59

Modelky mezi sedačkama


Odpovědět

1 ......... 27  28  29  30  31