Fórum - Téma


Almeragt - Nissan Almera GTi


Fórum O vozech našich členů Almeragt - Nissan Almera GTi


Diskuze o vozidlu

1998 Almera 2.0

16 fotek  |  614 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, SR20VE (140kW).


1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 31

2015-10-13 13:51:39

... v poslednej dobe nebol moc cas na jazdenie a Almera bola takmer 2 mesiace v garazi az doteraz. Medzitým sa podarilo upravit par nevyhnutnych drobnosti:

1.) vymena sériového drziaka olejového filtra, ktory neustale praskal. Vymenil som ak dobre ratam 4 drziaky a kazdy z nich praskol. Naposledy som si povedal ze stacilo a definitivne sa to vyriesilo kupou drziaka od Autotech Motoring spolu s kitom na presunutie olejového filtra /v tomto pripade nevyhnutnost, nakolko na drziak nejde napojit priamo olej. filter/.

2.) s tym sa muselo zmenit vedenie hadic z/do olejového chladica, nakolko sme olejovy filter presunuli na lahko dostupne miesto = dopredu. Roman vyrobil drziak na prirubu

3.) ked sa s tym uz Roman hral, vyrobil AL airbox na filter tak, aby bol filter uzavrety a odtieneny od tepla z motorového priestoru. Cely airbox sa oblepil Teknofibrou - aby sa udrzal vzduchovy filter chladny.

Fotky zo vsetkych uprav poslem neskor...

Sezonu som ukoncil ucastou na Racingwheels day - volnymi jazdami na SK Ring-u 11.10.15. Akcia bola super, az na pocasie. Vacsinu dna bohuzial prsalo a pre moje "obutie" to nebolo vobec vhodne. Na vode bohuzial P ZERO TROFEO R, ani AVON-y bohuzial vobec nefunguju. Ked troska oschla trat, situacia bola uplne ina a podarilo sa zajazdit aspon 3-4 pekne kola na cas...

Bol som spolu s Patriciusom, ktory je perfektny partak a stretli sme vela dalsich kamaratov, vratane Bleska666... Patovi patri velka vdaka za rychlu opravu klbu cez obednajsiu prestavku /v lavom vonkajsom homokinetaku nebolo dostatok maziva a zacal vydavat strasne zvuky/.

Celkovo som spokojny, nakolko som nestihol nic pred navstevou SK Ring-u otestovat a auto fungovalo na vybornu, az na problem s klbom. Nikde nic netieklo, voda drzala krasne svoju teplotu a auto fungovalo podvozkovo aj motorovo perfektne...

Par fotiek nizsie...

2015-11-02 15:52:54

... cez vikend som finalne zakoncil sezonu 2015 na Slovakiaring-u, volnymi jazdami 2x30 min. Spravil som par slubenych fotiek nasavania /uzavrety hlinikovy box ktory je olepeny teknofibrou/ + drziaka olejového filtra a vedenia hadic olejového chladica, ktore robil opat Roman...

2015-11-02 15:57:59

... a dalsie

2015-12-15 00:43:00

som tu dlhsie nebol a po dlhej dobe ti pozeram pod kapotu - pekne ste doladili umiestnenie olej filtra aj to riesenie airboxu vyzera super funkcne. Som zvedavy na buducu sezonu co zas prinesie

2016-03-03 12:45:57

ako ste si mohli vsimnut, v inzercii mam par veci na predaj:

  • kolesa ATS DTS Superlight 7,5x17 - vaha 7,5 kg
  • pneu semislick AVON + Pirelli P ZERO TROFEO R
  • MFactory samosvor
  • 2x sedacka Bimarco Futura

v plane je nasledovne:

  • sirsie kolesa 8jx17 pre pouzitie pneu 235/40/17
  • lamelovy dif
  • sedacky ktore budu presne sediet mojej postave

Kolesa dnes konecne dorazili priamo z UK... povodne urcene pre Lotus - 8x17, vaha 6.9 kg

2016-03-03 13:25:50

Parada a ještě jsi se dostal s vahou trochu dolu Jsem zvedavej jak budou vypadat nazivo, podle foto se mi mozna vice libily ty ATS, kazdopadne jsou ty kola stejne především jen o funkcnosti. Levny ale asi nebyly

2016-03-03 13:33:37

lukyisek: diky a inak mas pravdu - v prvom rade mi ide o funkcnost... Moja poziadavka bola jasna - sirka 8 palcov, 17 palcovy rafik, vaha okolo 7 kg, tvrde disky. Jedine co vyhovovalo vsetkym podmienkam boli tieto kolesa. Co sa tyka vzhladu - urcite by som si na auto nedal nieco co sa mi vyslovene nepaci. ATS maju krajsi design - s tym suhlasim, ale nevyrabaju v sirke 8 palcov a vsetky ostatne boli zbytocne tazke - v priemere o 2-3 kg viac na koleso - a to sa bavime o motorsport kolesach...

2016-03-03 16:24:38

almeragt: a ještě hlavní otázka,která zde kupodivu nepadla ...:

Maťo,proč bude lamelový dif v tomhle případě (tedy N15) vhodnější a čím nevyhovuje Factoryův?

2016-03-03 17:26:48

bmarcellus: Lamelovy bude vzdy lepsi, nez mechanicky Torsen. Nektere vyhody: vetsi svornost, moznost nastaveni, jedno kolo je v zaberu ikdyz je druhe ve vzduchu, atd. Samozrejme to ma i sve nevyhody, jako napr. vyssi cena, nutna casta vymena oleje, lamely se ojizdeni - casem nutna repase, atd.

2016-03-03 17:50:41

jagy: Jedno kolo by mělo být v záběru i s torsenem ne? I když s menším momentem, to udává svornost - ale rád se nechám poučit.

2016-03-03 17:55:57

Jagy to povedal uplne presne... A Torsen s jednym kolesom vo vzduchu sa sprava ako open diff, takze nefunguje... Iba lamelovy - preto pouzivaju sutazne vozy lamelove /i ked niektore kopcove torsen - prave kvoli bezudrzbovej prevadzke/. Pri lamelaku musis menit olej cca kazdych 3000 km - aspon ten na ktory mam najvacsi zalusk...

2016-03-03 18:00:09

jagy: ok díky za přesný info. Jestli jsou potřeba zrovna tyhle ultimativní výhody,pak už se jen zamýšlím nad tím,proč má tak tvrdě sloužit zrovna tahle už tak bezkonkurenční Almera a né taková,se kterou se může popřípadě i chybovat (A O TOM TO JE) a opravovat bez toho,aby si člověk poničil stávající skvost ... Hlavně,když jde na okruhování o mega řidičský zážitky a né o dokonalý stav každýho dílu auta. Nic tím nikomu nevymlouvám,jen poničení Černoška bych nepřenesl přes srdce

2016-03-03 18:27:35

bmarcellus: potrebne nie je nic, ale tak to proste chcem

2016-03-03 18:37:05

almeragt: taky pádný důvod,vpodstatě zásadní

2016-03-03 18:53:30

lamelák do VZR převodovky se dá pořídit, nebo necháváš vyrábět na zakázku?

2016-03-03 20:17:48

tofoj: da sa kupit, dokonca od roznych vyrobcov...

2016-03-03 20:58:23

bmarcellus: a aby som vysvetlil - nehladaj v tom ziadne racio, ak by bolo, tak sa v tom dalej nevrtam a auto je davno predane. Paci sa mi vsak jeho surovost a funkcnost + ziadne nove auto nebude take, ako su tie stare - ma to odlisnu atmosferu, nema ziadne systemy a je to len o aute a vodicovi. Na druhej strane su urcite veci, ktore by som si predstavoval inak. Nakolko v amatérskych podmienkach funguje bohuzial takmer vsetko systémom pokus / omyl, som nuteny taketo pokusy robit. Sme len garazovi tuneri Aby som bol uprimny - MFactory diff je urcite super a velky upgrade oproti VLSD ktory tam je seriovo, ale je to stale krok vzadu oproti inym samosvorom, ktore som mal moznost vyskusat. Mam presnu predstavu, ako by sa to malo chovat. Preto padla volba na lamelak - i za predpokladu vacsich nakladov a vacsej obstarávacej ceny... A nemam na mysli iba chovanie na okruhu, ale aj uzivanie si jazdy po okreskach - tam mi to dokonca chyba najviac... Almera najazdila minuly rok cca 8.000 km a z toho 7.000 km po okreskach. Uzil som si naozaj celu sezonu.

Almera je bohuzial/alebo mozno aj vdaka bohu, mojou uchylkou... Mam v hlave este velmi dlho jednu predstavu, resp. plan. Chcel som ho realizovat uz tuto zimu, ale bohuzial na to neboli idealne podmienky - ani pracovne, ani casove, ani financne. Chvilu som zvazoval predaj, ale rozhodol som sa ist inou cestou - a to bude s predpokladom ze auto raz hadam zdedia moje deti :))) Verim ze sa mi to podari zrealizovat na dalsiu sezonu - mozem povedat ze uz teraz sa na tom intenzivne pracuje. V mojej predstave to ma byt ultimativna hracka /ktorou je uz teraz - nehladam vacsi vykon/, ktora ma perfektnu kasnu a absolutne vsetko v 100% stave. Predstava je, ciel je dany, teraz uz len na to vsetko najst cas, prostriedky. Aby som nezabudol - vo velkej miere mam stastie, ze tuto moju uchylku scasti podporuje manzelka... Na druhej strane je radsej ked sa vrtam v aute, ako keby som chlastal, alebo hladal frajerky

2016-03-04 09:02:57

Maťo, mas urcite nase pozehnani Sny je potřeba si plnit, pokud je to aspoň trochu v moznostech. Almeru si urcite musíš nechat, prodávat takove auto je nesmysl, nikdo to stejne poradne neoceni a ani nezaplati. A ty uz jsi v takovem stadiu, ze je to stejne TOP auto a funguje podstatne lepe nez většina novych rádoby "lepších" aut. Takze Almera uz musí zustat ve Tvých rukou, ještě si ji doladis a pak uz jen užívat, užívat a užívat.

2016-03-04 11:02:25

Ak by niekoho zaujimalo, ako minuly rok dopadol 3-4 prevodovy stupen, tak tu je par foto... Ak sa nepreda samosvor, alebo poprípade kompletna SR16VE prevodovka s MFactory, vyskladam si nahradnu prevodovku - vymnim kolecka na 3ke + 4ke, osadim Mfactory a bude v zalohe...

http://s1285.photobucket....E%20gearbox?sort=3&page=1

2016-03-04 17:19:34

almeragt: to vypadá jako zuby našich předškoláků

Maťo hezky jsi sebe a situaci popsal. Věř,že my jsme přes auta taky takoví,jde jen o možnosti,jakými disponuje každý z nás Rádi sledujeme tvojí seberealizaci a sníme o tom,kde by jsme taky chtěli být


Odpovědět

1 ......... 26  27  28  29  30 ......... 31