Fórum - Téma


Almera vs. xxx


Fórum Almera N15 Almera vs. xxx

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3  4  5

2010-01-10 15:56:01

Arteee ale ona ta oktávka opravdu muže mít i 5,5 při svižné jízdě ale po dálnici měli jsme kombik a ten na dálkové nešel nad 6 po městě je to o něčem jiném.

A stan 34 o tom to je že každému vyhovuje něco jiného a má možnost výběru ne jako za komanču bud 120 ku nebo žigul teda pokud jsi neměl bony nebo nějakej ten řád a tím pádem poukaz a každé auto má něco do sebe a své příznivce a odpurce chce to ale bejt trošku objektivní

2010-01-10 21:06:32

Přesně souhlas se Stanem, každý si najde svoje. Já se rozloučil s těžkým srdcem a nesouhlasem manželky a dětí ( ty brečeli ) s P11 a kopil TDi, se kterým můžu tahat karavan za přijatelnou cenu. Najedu ročně 20.000 kM, takže ušetřím cca 20.000 na palivu, ale min. 15.000 ztrácím na opravách oproti Nissanu ( a komfort hluku a designu ). Takže jsem +/- na stejných nákladech. Ale jak jsem psal, nechci zde šírit neshody ale pro mne je turbonafta nutností a Tdi od VW bylo nejrozumnější volbou ( oproti dCI a HDi ).

2010-01-10 21:53:24

aumirek, ale vzdyt ja se nepru, ja ti dal za pravdu, vzdyt sem psal, ze to jde i za min, kdyz se stim jede setrne ... Oktavka 86KW TDI PD ctyri lidi a bagaz na tyden, vylet do cerne hory, rychlosti slusne pres 130 a cely vylet za 5.7l/100 ... plus sem napsal proc .. kdyz uz jednou diesel roztocis, tak udrzeni tociveho momentu stoji min (ma proste vetsi moment setrvacnosti) .S Primerou kdyz se drzim tech 130 tacho, tak ciste na dalnici bude zrat stejne, kdyz se nebude zadat akcelerace. jinak podobny vylet jako s oktavou (recko - solun - pobrezi a zpet) jsem mel s primerou za 7.1l/100

2mato  
Mato
2010-01-10 22:21:12

to roztacanie turba tam nerobi najvacsiu spotrebu vstreky vstrekuju naftu podla otaciek a plynu a nie podla toho ci sa toci alebo netoci turbo...ked s tym budes chodit na volnobeh skoro bez turba tak to bude zrat najmenej...skor tam ide o ten stlaceny vzduchu ked fuka turbo + efektivita dieslu k tomu...

2010-01-10 23:13:22

A moje almera umí jezdit do předu....dozadu ...a když točím tou kulatou věcí co trčí z palubky tak i zatáčí ....dají se tam rožnout světla ...a s 1.4 to nemám potřebu natírat blbečkům v 19.TDI co chcou závodit ....

HAWK

2010-01-11 08:19:25

2mato, ale nezapominej, ze spotreba neni primo odvisla jen na otackach .. jen si spocitej, kolik tvoje primera spotrebuje na volnobeh se vsim vypnutym, a pak zapni vetraky naplno, dalkovky, rozehrivani zadniho okna atd ... Turbo dokud se neroztoci, tak cini motoru dosti silne problemy, je to velka vykonova zatez... Ja kdyz poprve sednul to trhrnku 1.4 TDI a pokusil se rozjet jako s benzinem, tedy spojku pustit do zaberu, a dale ji poustet stim, ze rovnou pridavam plyn, tak mi to chciplo, nez sem pochopil, ze nejdriv musim prohrabnout plyn, abych uvedl turbo do tociciho se stavu, tim ulehcil motoru a a chtel po nem, aby se to rozjelo .. proc myslis, ze vsechny TDI jezdi mezi semafory jak sileni (vzdy se rozjedou jako magori a pak tvdre brzdi), ono je to totiz pro spotrebu a konfort lepsi Ciste rozjeti pres spojku jde, na to ma dehet dost sily, ale je to dost zdlouhava procedura, a pak treba sluzebni A4ka kdyz to udelam (kolony popojizdeni, zasadne operuji bez plynu) a pak uz chci zrychlovat a zmacknu plyn, tak nejdriv prijde lag na e-pedalu, kdyz uz ECU zacne davkovat palivo, tak auto proste furt stoji, jak kdyby ses rozjizdel s primerou na trojku ... tot moje zkusenost, ktera jen podtrhuje moje zkusenosti s TDI, proste roztocit turbo je vykonove narocna vec... ECU si prida palivo, kdyz citi, ze se soucasnym setupem motor nechce.. Jinak moje maximum s dehtem je s Astrou combi v D (bez mocneho turba), 2l motor, palubni pocitac mi hlasil 43l/100, to hnedy uhli mi letelo z vyfuku ven, vic to neslo, coz je dobry, kdyz vezmu 2l turbo benzin, tak tam se videl daleko vetsi cisla

2mato  
Mato
2010-01-11 14:48:40

ja som pisal este aj od polohy plynu nie len od otaciek....ked spustis pridavne spotrebice jasne, ze beru vykon to som nepisal ze nie... letargia TDI je sposobena vacsimi turbami kt ma motor pri niz vykonoch ci otackach problem roztocit...preto lapa po vzduchu a nereaguje tak na plyn...ale suhlas ako vravis ECU sa snazi domiesat tak aby sa motor prebral co najrychlejsie ale to je normalne...ja som to pisal na margo tej zotrvacnosti, ze nieje to len o nej...ano udrziavat vykon a krutiak je lahsie nez sa nan dostat ale aj tak.... 43l :D ze letelo uhli z vyfuku haha

2010-01-22 23:03:11

mam nisan almerku 2.2 dc 81 kw a u nas mame take serpentinky do vrchov dva pruhy dlzka asi 7km protivnik ma audy A4 100 kW vytrel som mu ryt nedrzalo mu to v zakrutach a asi ani nema tolko skusenosti a odvahy ale pri starte ma dal po 300 metroch som bol vedla neho a na celej dlzke som ho nechal asi o 700 mozno 900 metrov almerka je proste zihadlo .......... ....... druhy pribeh :D ::: skusali sme kto vynde vysie v snehu v terene polna cesta super fiat bravo 2 liter benzin kedze mam naftu tak som bez problemov vyslapal na dvojke cely kopec som si pripadal ze mam 4x4 stym benzinom sa nevedel ani pohnut :DD almerku naftu odporucam tym ktory byvaju tam kde byva vela snehu ja byvam v horach a snehove retaze nepoznam :DDD


Odpovědět

1  2  3  4  5