Fórum - Téma


Almera Tino


Fórum Almera Tino Almera Tino

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3

2008-12-29 19:51:08

Nazdar hoši ! Chcel bysom sa opytat ohladne mojho problemu..Takze teraz v zime ked je okolo -5..-10 c,tak ked rano idem nastartovat tak auto vrti perfektne a aj naskoci ,ale hned skape...Takze to startujem tak ze dlhsie drzim starter nech ho trosku rozvrti viac a potom uz slape...Nemate niekto podobny problem? nafta je o.k a j filter je meneny..nic ma nenapada..ked je okolo nuly tak to natoci v pohode.... Poradite mi nieco? Dik

2008-12-29 19:55:27

Pokoukni se vedle ted se to resilo 2x . Muze to bejt hodne veci od baterky , zhavicich svicek, ventil vstrikovaciho cerpadla , pak od serzina prej vyset klapka zustane , nebo pres nejakou hadicku se zavzdusni . A jak ti chyti chyti ti na poprvy a pak hned chcipne ? Skus ji nechat zhavit dyl jeste po zhasnuti kontrolky. Dnes jsme vymenili na nasi kie baterku pac nestartovala a dnes rano jsme chteli jet na test baterky a tocila uplne na houby tak bylo jasny tak jsme koupili novou baterku a supr . Se starou jak jsem rano tocil tak taky blafla ,ale hned chcipla. Ted jsme koupili Vartu silver dynamic 74Ah a 750A no bomba za 3000kč

Odkaz na vedle na tema http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=90481

2008-12-29 20:01:31

jasne toci paradne aj chyti len ako pisem spravi brm,brm a chcipne...

2008-12-29 20:06:47

To by mohlo bejt nejaka svicka . Jak ti bezi motor kdyz ho nastartujes hned bezi klidne ? Takze ti chytne skoro hned nemusis dlouho tocit? Nebo nekde problem se vzduchem nebo palivem kdyz blafne a chcipne napadlo by me ze si prisava vzduch nekde skusil bych dat pruhledny hadicky u motoru na naftu jestli tam nejdou bublinky ,ale zalezi co napisou zkusenejsi . Nevim je to divny

2008-12-29 20:09:42

asi to bude ta klapka na vzduch ..Prosim mohli by ste mi sem hodit vlakno alebo nejaky navod ako sa to cisti..dakujem ,

Je to v tej klapke na vzduch...Ked dlhsie drzim starter aj ked naskoci motor a trochu pridam tak zacne bezat normalne...Je to take ako keby nemal vzduch...Musim vycitit tu klapku...je tu ten navod niekde alebo TINÁCI robil to uz niekto...

2008-12-29 20:24:19

Než se v tom zacneš vrtat tak před startováním napumpuj naftu ručně at víš že nepadá

2008-12-29 20:29:33

De o to zda ta klapka je zatuhla sajrajtem v sani nebo jina zavada. Klapku kdyz bys to chtel delat pud jen schodis hadici kni a ocistic ji treba steteckem s technickym benzinem nebo nejakim takovim sracem nechat pak odvetrat. Jenze takle ji udelas jen z jedny strany . Nebo ji odpojis od vseho vyberes ven a doma v teple vycistis ,ale nevim cim je ovladana predpokladam ze eltricky tak by ji nemelo vadit uplne vybrat . Taky knam prijela oktavka na praxi ze nestartuje pri normal startu byla jak bez komprese a musela se taky vycistit klapka

2008-12-29 20:40:17

O.k vyskusam to dik...

2008-12-29 20:49:52

jo radsi bych nezapinal klicek kdyz bude venku mohlo by to hodit nejakou chybku

2008-12-29 23:53:35

Jestli mluvíte O Di2.2 tak to rozhodně klapka být nemuže protože plynový pedál ovládá čerpadlo(elektricky) a ne klapku

a žhavení také ne protože jestli to chytne normálně tak žhavení maká dobře a všechny současný Diesely žhavý cca 2-5min po naskočení motoru kvuli emisím Takže bych skusil tu těsnost pal.systému a vyprat váhu vzduchu

2008-12-30 00:37:43

Vtom pripade je divny co napsal serzino nebylo nahodou vic typu tich motoru ? http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=90481

2008-12-30 12:17:01

No tak to opravdu nevím Mám tu motory 3 jeden z Tina jeden z N16 a jeden z P12 vše 2.2 ale ani u jednoho nevidim žádné klapky tak by mě to také zajímalo,rád se něco přiučím!! a dokonce i přepad nafty je trubka a ne hadička??Tak fakt nevim. Problém je že u 2.2Di odcházej čerpadla to je známé a těch mít 20 tak sou za chvilku všechny prodaný.

2008-12-30 14:49:37

To ale příteli neznamená že je tam trubka a né hadička že nemůže padat nafta.-)

2008-12-30 15:05:03

Vždyť já také psal že kontrolu pal.systému bych dělal jako první Já neřek že nafta nemuže padat,jen tam ta hadička prostě není,proto tomu nerozumim

2008-12-30 15:21:01

nafta může padat klídně i trubkama k nadrži může být nekde rezavej povlak a ani to ze začatku neteče jen to přisává vzduch,anebo v čerpadle je jeden blbej o kroužek kterým to padá vymenit jde ale tam by to teklo bylo by to vidět i cítit.

2008-12-30 16:29:10

Ono ani tak nešlo o to kudy padá,možností je mraky,muže to být jakýkoliv spoj.Ale jde o to že někdo psal že je tam hadička a já tu ty motory mám tři a ani jeden ji nemá všude sou trubky- tomu sem nerozuměl

2008-12-30 18:02:35

TINO 2,2 tdi ma klapky v sacom potrubi ovladane podtlakom tie treba odstavit.tie mozu ostat zaseknute v zatvorenom stave a motor potom dostava len polovicu vzduchu a ked sa ktomu prirata este ten sajrajt co ide z EGR ventilu s olejom z turba tak je problem na svete

fi.lip pozri si ak mas motor tdi z Tina klapky su na sacom potrubi tesne pri hlave styri prepojene tahlom

2008-12-30 18:12:55

Filip- Jo to muzu potvrdit ze cerpadla odchazej ,ale to o ktery jsme te obrali zatim funguje dobre dokonce auto ted vyborne startuje(tuk tuk ) bud to dela nova baterka nebo to cerpadlo nebo pri vymene neco vycistlili

Jinak mam pocit ze serzino drive psal ze ze zacatku tam byli klapky a pozdeji uz ne tak nevim je mozny ze to delalo bordel tak to zahodili

2008-12-30 18:22:16

radek66 ty mas asi problem iny po nastartovani pri vacsich mrazoch cerpadlo da vacsi predstrek motor zaklepe a elektronika ho odstavi.Nechaj si to skontrolovat v Nissane na diagnostike.

2008-12-30 18:50:48

Zajtra rano to natotocim s tym ze najskor skusim natahat naftu rucne a uvidim..Inak s tym cerpadlom ma nestraste kua Moje tino ide jak hodinky ma nabehane 90000km a to poctivych to auto je ako nove ..Mozno este raz vymenim filter a tak...Ked sa zohreje tak potom uz ide startovat na brnk...Inak keby padla nafta tak mam problemy aj v lete nie?.. Uvidime..Zajtra dam vediet...Dik za napady


Odpovědět

1  2  3