Fórum - Téma


Almera N15 GTI nebo Primera P11 GT?


Fórum Primera P11 Almera N15 GTI nebo Primera P11 GT?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-08-24 17:00:29

co je lepsi?

2011-08-24 17:04:47

P11GT protoze az to nekam prastis tak mas sanci na preziti

2011-08-24 17:37:38

hruška nebo jablko, co je lepší? Hlavně musíš napsat na to co chceš

2011-08-24 19:37:44

souhlas se Svobim, P11 je v bezpečnosti značně dál (aspoň podle testu EuroNCAP ) i když i ta už je prostě na dnešní dobu zastaralá... . P11 o něco prostornější v kabině + větší kufr.

N15 bude svižnější

2011-08-24 19:51:30

pro zajímavost :)

P11 http://www.youtube.com/watch?v=RNnHyd405cg

N15 http://www.youtube.com/watch?v=z8sEqcWq4f0

2011-08-24 20:53:45

http://euroncap.com/results/nissan.aspx

2011-08-25 06:56:59

Vy si kupujete auto na to aby ste naburali?

2011-08-25 09:00:26

Ne, ale kdyz uz ho v tom dnesnim svete kupujeme, tak radeji aby bylo i vcelku bezpecny, nikdy nevis kdo to do Tebe narve. A na druhou stranu, cim vetsi auto, tim lepsi. Bohuzel svezeni pak uz neni treba takovy jak by jsme si prali.

2011-08-25 09:13:37

to jsou výmluvy , já mám N14 a taky žiju, prostě člověk musí víc předvídat, i chyby ostatních a aspoň se nenechá ukolébat že pro něj fyzikální zákony neplatí taky ty testy jsou asi v 60 km/h jestli se nepletu? Osobně tedy preferuji lehčí auto která stihne zastavit než vůbec nabourá.

2011-08-25 09:44:39

Presne tak. Osobne nikdy nepochopim lidi, co resi pasivni bezpecnost... a jestli N15 nebo P11? Kdyz vas nekdo sestreli, tak je to stejne jedno...

2011-08-25 12:55:41

jak primera tak almera GTI se dokážou pohybovat v takových rychlostech, že je úplně jedno jestli sedíte v pětihvězdičkově oceněným NCAP tanku nebo čínským taxiku. je třeba si uvědomit že všechny testy jsou dělané při 60 km/hodinu, s vyšší rychlostí exponenciálně roste energie vozidla. pokud chceš bezpečné auto tak to chce klec a ani klec tě nemusí zachránit, auto tě sice nesešrotuje ale při čelním nárazu nad 100-120, km/hodině kdy se zastavíš na místě tvoje orgány narozdíl od tvého těla putují dále, zpřetrhá se ti aorta, otok mozku, plíce se potrhají o žebra a v neposlední řadě se nejspíš posereš protože ti to vymačká veškerý obsah střev a nejspíš i žaludku. chceš sportovní auto, obě auta jsou sportovnější, bezpečnost nemá cenu řešit. tyhle auta nejsou nebezpečnější než běžná vozidla z hlediska pasivní bezpečnosti, jediný jejich problém je že s nima jedeš podstatně rychleji. radši bych se zaměřil na aktivní bezpečnosti, kvalitní brzdy, kvalitní pneu, pravidelné technické prohlídky a tu nepovinnou výbavu "Ego" nechat vždy doma:D a nebo koupil autobus či kamion nebo hummera H1 pak se nemusíte bát ničeho

a jinak co se těch testů píše tak to nejsou verze GT a GTI ty měli ještě dodatečné výztuhy nebo aspoň primera určitě

2011-08-25 13:37:51

ježiš co to je za kecy??? to je jasný že si to nikdo nekupuje s tím, že chce bourat ! Vy jste fakt drsňáci

to je jasný že člověk musí předvídat, myslet za ostatní, udržovat auto v pořádku atd. ale to prostě neřeší otázku, když někdo sestřelí tebe. A že je jedno v čem se tak stane je taky nesmysl. Dlouho jsem zastával názor, že radši starý velký auto než novýho prcka. Pravda je samozřejmě někde mezi, nelze pokládat 5ti hvězdičkovýho Matize (asi má míň) za bezpečný auto. Má sice karoserii z vysokopevnostní oceli (příslušné části), ale malou deformační zónu to nezachrání. Tudíž při nárazu jak píše Chmelda, karoserie je tuhá a nezdeformuje se, ale člověk dostane pěknou pecku zevnitř... . Proto radši větší auto. Další relativita EuroNCAP je že to odpovídá nárazu do podobně velikýho auta. Ale každopádně - EuroNCAP je ňáký snad objektivní měřítko a určitě při výběru auta řeším i jeho pasivní bezpečnost, protože ta už ze své podstaty řeší to, co já neovlivním - zmírnění následků nehody. A člověk může jezdit sebebezpečnějš a zachránit tím x situací, ale všechno se uhlídat prostě nedá. Btw. v tom autě často nesedíme sami a už kvůli posádce radši bezpečnější auto.

Ale každýho věc.

A že to není o nic nebezpečnější auto než jakýkoli jiný - odpovídají svý době, ale ta doba je už 15 let zpátky.

2011-08-25 14:06:47

Koukam ze se to ubira uz trosku jinym smerem, tak mu zacneme radit jak chtel poradit, zda GTI nebo GT.

Ja jsem pouze odpovedel na to, zda si kupujeme auto ze v nem chceme nabourat, tot vse. Ja jen za sebe muzu rici, ze vetsi auta mam radeji, citim se v nich proste bezpecneji. Ale Sunnyho GTI(-R) bych zkousnul, to je vyjimka

2011-08-25 14:18:18

spravne, jedine N14 GTI nejlpe + VE do GTI-R bych asi uz nesel, za tu cenu je dneska pekne WRX se stejnym vykonem.

2011-08-25 14:26:39

Petagne: Ale s tim si zacal ty, ze je to bezpecnejsi... odpoved je jasna, je to uplne jedno. Pochopte, ze ten rozdil P11 vs. N15 je minimalne. Jsou to stare auta a ve vysledku je to proste jedno, at si to chete priznat nebo ne. Ja si podle toho auto urcite vybirat nebudu, protoze vim, ze kdyz ta rana prijde a prijde "dobre", tak muzu mit treba tank... a nepomuze mi to. Je to proste pasivni bezpecnost a ta neni vsemocna.

A P11 vs N15 obecne je taky jedno, obe auta maji velky potencial, svoje plusy i minusy. Jsou to obe dobra auta

2011-08-25 15:30:30

osobně bych doporučil Hummera H1, žít někde kde jsou větší širší silnice a bál se o svou rodinu tak neváhám a jdu do něj, připlatil bych si i za pancíř a pak ti může být kdejaká bouračka jedno pokud to nebude kamion ale jakýkoliv osobní automobil při střetu rozcupuješ. poradíš si s běžnýma palnýma zbraněma, zvládneš i pozemní minu.podle mě je výhodnější mít mohutný a pevný auto který při střetu nepohltí veškerou kinetickou energii ale naopak ji až tak neztratí a přenese na protijedoucí auto, kterým prostě projedeš. Zkusit vyloženě ofenzivní taktiku. proti pevné překážce by to byla jiná, ale věřil bych že bych s ním zboural kdejakej strom nebo barák

2011-08-25 16:00:35

však jo Lukyisku, to nebylo proti tobě ...

a uznávám, že otázka výběru auta asi směřovala jinam, ale tak myslím, že se při koupi auta maj zvažovat různý pro a proti ...

btw. nezačal jsem já, ale Svobi ... mně pak jen nedalo nereagovat na ty řeči, že je to ve výsledku jedno, což prostě není ať si říká kdo chce co chce. Všechno je o ňáký pravděpodobnosti - ať už bezpečnost, spolehlivost, ... .

Chmeldo: "přínosná" reakce

2011-08-25 16:43:11

ja dost pozeram na bezpecnost auta...clovek si povie ze ked ma Nissan Navaru, ze ma bezpecne auto, ale videl som ako tu Navaru rozmetalo nove BMW, ktore to chmatlo do deformacnej zony a este malo rezervy a Navara KO :)

a N15 GTI vs P11 GT? co sa tyka bezpecnosti jednoznacne P11, to je o triedu vyssie no :) a verim ze P11 dokaze byt stale este bezpecne auto tak ako aj novsie auta nizsich tried...inak bych bral aj N15, ale asi len tu faceliftovu :)...o P11 GT zatial mozem snivat :)

a NCAP sa testuje sice pri cca 60kmh, ale zoberme si ze ak ma dojst k nejakej celnej zrazke kde dokaze clovek zareagovat, tak stiha dobrzdit napr zo 100 na tych 60 a bum...samozrejme pri rychlosti 100+ celny naraz sa da prezit akurat tak mozno na zadnych sedackach...

Moja almerka ma aktivne opierky hlavy, ktore povazujem za velmi dobry passivny prvok :) a celkovo sa v nej tiez citim bezpecne...

2011-08-25 17:19:39

Ale zase kdo bourá ve 100 km/h? Nejčastěji ten kdo neumí předjíždět a sejme ho kamion. A i když někho předjíždí blbě a vjede do mého pruhu tak v 90%ti procentech případů se i s tím dá pracovat, když člověk nejede nadoraz a vidí kam jede, zbývající případy holt neovlivním, jako neovlivním že mi na hlavu může spadnout letadlo. Problém ale vidím právě v tom že ten kdo má příliš bezpečné auto se snáze nechá svést např. k tomu že vidí přerušovanou čáru, tak předjíždí a už nepřemýšlí o tom že ten kamion je přece jenom trochu delší.

btw zakladatel vlákna stále ještě nenapsal na co to auto chce, všiml si toho někdo?

2011-08-25 18:14:12

no hlavně on nenapsal ještě nic dalšího ani ktomu......až to bude číst tak zapomene co vlastně vůbec chtěl v tom prvním příspěvku


Odpovědět

1  2