Fórum - Téma


Almera N15 1,4 bílomodrý kouř z výfuku


Fórum Almera N15 Almera N15 1,4 bílomodrý kouř z výfuku

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2007-10-24 07:46:06

Když jsem jel do kopce, tak mi auto začalo kouřit jako dýmovnice. Voda neubyla. Po vymontování svíček byly 3 mokré od oleje. Najeto mám poctivých 120 000. Myslíte, že to bude těsnění pod hlavou? To by přece většinou mizela voda. Ani teplota nešla nahoru a auto jelo, ale strašně kouřilo. Měli jste někdo podobný problém? Auto vůbec předtím olej nežralo. Kdyby bylo špatné gufero ventilu, tak by byl olej jen v jednom válci a ne ve třech.

2007-10-24 08:12:17

co olej kedy meneny a teraz ho je tak ako ma byt nezacalo zrat. nie je ho tam nahodou viac.

dalej zmerat aspon tlaky ak su nizsie naliat trosku oleja cez sviecku a znovu odmerat tym ak sa tlaky vyrovnaju tak piestne kruzky ak nie tak pravdepodobne ventily ale to by skor mozno suviselo vsetko z vykonom.

hlavne klud

2007-10-24 11:46:32

ak to dymi aj nadalej,zmeraj kompresne tlaky

2007-11-09 07:45:43

Hlava natlakovaná a přebroušená - v pořádku, gufera ventilů vyměněna, pístní kroužky vyměněny, nové těsnění pod hlavou. STÁLE TAM VALÍ OLEJ DO PRVNÍHO VÁLCE. Máte někdo nějaké nové nápady? Už mě to vyšlo na 11 000,- a furt je to stejné. A to jsem si ty kruhy měnil sám. Závada se projevuje nejvíc po zahřátí. To za mnou není skoro ani vidět. Napadá už mě jen snad vodítko ventilu.

2007-11-11 23:00:19

Mas olej vo vzduch.filtry?

2007-11-12 12:36:03

To Serzino- Co znamena prosim ta olej vo vzduch. filtry?? Menil som tiez na almerke a bol zvonkajsej strany cierny a vyzeral akoby bol zamasteny od oleja..Inac motor absolutne nedymi a ide ako "svicarky". Dik za odpoved

2007-11-12 13:00:28

jano13,zhlboka dychaj,o nic neide !Origo vlozka je impregnovana olejom .serzino myslel vacsie mnozstvo ktore vytvori mlacku v airaku

2007-11-12 13:50:52

Zavezl jsem hlavu do firmy, kde se tím zabývají. Zítra budu vědět víc. Olej ve vzd. filtru není. Taky jsem se tam díval,jestli si to náhodou nepřisává z filtru PCV. Musí být něco s vodítkem. Jinak se tam ten olej už dostat nemůže. Je problém na prvním válci. Celý motor jsem vlastnoručně překruhoval, takže spodem to nejde. Spíš by mě zajímalo, jestli už jste někdo měli takový problém.

2007-11-12 14:24:13

Radula: si menil len za origo kruzky? teda ziadny vybrus len kruzky ? podla coho si posudzoval ci menit len kruzky, podla opotrebenia plochy valcov ci podla coho?

2007-11-12 16:12:39

Vzhledem k tomu že tam leju už 100 000 km olej mobil1 0w-40, auto za studena nehoním a ve válcích byly vidět ještě stopy po honování z výroby, tak výbrus nebyl potřeba i písty byly v pohodě. Myslel jsem, že se něco odehrálo se stír. kroužkem, ale nic konkrétního jsem na něm nenašel. Tahá si to olej z hlavy. Zítra budu vědět víc.

2007-11-12 18:43:12

tak drzime palce, snad to budu tie ventilove voditka v prvom valci

2007-11-12 19:55:25

a preco si tie kruzky menil?

2007-11-12 21:20:07

kruzky by sa mali tusim zmerat sparovou mierkou na zamku piestneho kruzku inak ma nic nenapada.

v akom stave boli ventily a ventilove sedla?nezda sa mi velmi ze by si tak vela oleja dokazalo prisat cez voditko

daj potom vediet.

2007-11-13 19:01:24

Ja som raz opravoval s tymto problemom Suzuki swift 1,3 16V a tiez som si myslel ze kruzky su v tahu a tak sme ich vymenili a vymenili sme aj gufera na ventiloch a zabrusili sme ich nanovo ale nic to nepomohlo, a tak buňohuzial sa to odstranilo az vymenou hlavy valcov, pretoze mala nejaku mikropuklinu ktora po zohriati pustala olej do valca.

Odvtedy auto jazdi ako nove. Bohuzial ta hlava co sme opravovali musela ist do vykupu zbernych surovyn ako aj tie peniaze co stal repas.

2007-11-14 13:55:07

ZÁHADA ROZLUŠTĚNA: Mezi víkem ventilů a hlavou je těsnění, které má těsnit odvětrání z kliky a to pak směřuje přes hadici do sání. Těsnění netěsnilo, takže si motor přisával přes toto špatné těsnění olej z hlavy do sání a protože je první válec nejblíž, tak to valilo do toho prvního válce. PĚKNĚ TO TI JAPONŠTÍ JOUDOVÉ VYMYSLELI. POKUD TEDY BUDETE NA MOTORECH GA SUNDÁVAT VÍKO VENTILŮ, TAK JE POTŘEBA SILIKONEM UTĚSNIT TOTO TĚSNĚNÍ, JINAK BUDETE LABOROVAT TAK JAKO JÁ MĚSÍC S HLAVOU, KROUŽKAMA ATD.

2007-11-14 14:04:28

no len aby to pravda bola...

2007-11-14 14:44:35

nerozmumemi celkom tejto pasazi: "Mezi víkem ventilů a hlavou je těsnění, které má těsnit odvětrání z kliky..." odvetrenie z kluky ide cez hlavu do sania? na to by mal byt tusim PCV ventil. a teraz ma napadlo ze ten sa ma pravidelne menit. co sa moze stat ked meneny neni (ak servisuje garazova firma co o tom ani nevie ze tam je). trez som si na tu vecicku spomenul ze som to vobec nekontrolovakl ani nedal menit. vsimol som si toho v zozname pravidelnej udrzby k N15 1,4 ktrou sme mali nejaky cas predtym

2007-11-14 16:03:31

b666 odvetranie je cez viko ventilov ,je tam to spominane tesnenie a ked sa poskodi motor ci prisava tade olej,ale do vsetkych valcov a nie iba do prveho ako V TEJTO ROZPRAVKE

2007-11-14 16:57:01

Když si myslíš, že je to rozprávka, tak si to mysli dál. Tento problém nastal 2 dny po tom, co jsem přetěsňoval víko ventilů, ale nechtěl jsem pořád věřit, že toto mohlo mít na to vliv. Teď už to vím. Nejvíc si toho nasává první válec - je nejblíž tomu vývodu. Schválně si to na nějakém pokusném králíkovi zkus a uvidíš.

2016-03-12 20:32:23

radula: dnes jsem řešil to samé. po přetěsnění ventilového víka mě šel občas modrý kouř z výfuku. Je tam ještě jedno malé těsnění které v sadě nebylo (dole uprostřed) a tím to nasávalo roztřikovaný olej. Nové těsnění je zrějmě tlutší. A staré bylo už ztvrdlé jak kámen a nedosedalo.


Odpovědět