Fórum - Téma


AKá je vaša max.rýchlosť?


Fórum Pokec všeobecný AKá je vaša max.rýchlosť?



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 20

2mato  
Mato
2012-07-23 22:08:55

BM mne to nerozpravaj ja viem ake je stoleti az velmi dobre a tiez viem co su bludy ... staci si zajazdit na trocha viac autach a velmi ryclo zistis ze 130 za 5,5 litra pojdes ledva na najuspornejsich ropakoch nizkych kubatur prevazne a nie na benzine ani dieslovom 6 valci ani na hocicom inom s hociakou aero... to su rozpravky pre male deti

2012-07-23 22:13:42

Iba pre porovnanie 350Z po dialnici tempomat na 110km/h a spotreba do 10L/100km... čiže piánko nič pohoda , neviem si rpedstaviť že by to šlapalo za 6,36245L/100km ani dolu kopcom a to si myslím že Z33 má skvelú aerodynamiku ultraľahké disky a dlhú prevodovku točíš ľahko nad 2000 ot/min-1!

2012-07-23 22:27:31

P..135 taky to není ultramoderní motor je ale skvělej a veme si svojí porci.

2m.. bludy jsou to bohužel od tebe a nový velkoobjem. motory umějí využít palivo mnohem účiněji,ovšem na úkor životnosti. Nový pasat 2.0tdi normálníma rychlostma do 110 občas předjetí za 4,3l brnkačka.To je realita a ne z časopisu.Jinak o autech čtu 19let

2012-07-23 22:31:48

Patricius135: jenze tohle neni o max. vykonu, ale predevsim o prevodovce a aerodynamice.

2mato  
Mato
2012-07-23 22:37:16

BM co je mnohem ucinneji ? povedz mi o kolko sa zvysila ucinnost spalovacieho procesu u novych `ultramodernich` motorov... mi normalne pride , ze si tu robis prdel a ani to nemyslis vazne ... uz bmw na svojom `horcikovom` 3litri vedelo vykuzlit dobre spotreby a tak isto to dokazuje aj nova 335i ktora si pri 130 zoberie dakych 8,4l ale chod za vyspat z toho ze S8 ide za 5,5 pri 130 to je len tvoj vlhky sen bohuzial, bez pochybenia toho, ze tie nove motory su ozaj skvele vyladene aj tak je to len ulet pubertaka

2012-07-23 22:47:33

To jsem neřekl,dal jsem jen jiný příklady co to můžou potvrdit,že to není nereálný,těch příkladů znám milión a rozhodně říkám jen co znám amohl jsem vyzkoušet.Přeber si to jak chceš,i já se rád poučím něčím co jsi sám vyzkoušel ...

2012-07-24 11:57:49

Praxe, co jsem ridil (prevazne CR-nemecko-CR). Audi A4 2.0 TDi (jeste PD 103KW) rychlosti 130-160 spotreba 8-9l. BMW 318d (je to ekozmrdi dvoulitr, skrti vam vykon kvuli lepsi spotrebe = emisim) - udrzovani 130 7l, udrzovani 160 8-9l. Vsechna auta rokem vyroby 2010+

Takto bych mohl pokracovat. audi A6 s 3l V6 spotreba naprosto stejna, dalnice cca 8-9l.

No a ted ja praha-MB-praha, stim ze v pulce dalnice jsem se otocil a jel do prahy pro nahradni gumu do transita, kteremu po ceste explodovala, tedy tuto 60km trasu po dalnici jsem jel silne pres zakonem stanovene limity v CR, spotreba 8,6l/100km ... primera xxxKW SR20DE+T v konfiguraci jako 200SX, kdy dvoukilo bezne papa 10l i pri klidove jizde.

Velko objem je vykoupen vetsim poctem valcu, kdyz vezmes v uvahu pomer objemu na jeden valec a tvoje nizke otacky, jsi na tom s palivem s jednim pracovnim cyklem obdobne jako ctyrhrnek s vysimi otackami.

Ty spotreby jsou furt tak nejak stejne. Diesel neskutecne spori pri jizde do 90km/hod oproti benzinu, ale dejte ho na dalnici a uz to takova hitparada neni. Velko objem je to same, kdyz se na dalnci pojede 120, tak se dostanes na nesmyslne nizkou hodnotu, ale jed 160, kde je obrovsky odpor vuci chasi, obrovskym gumam, co tyhle auta maji a vahou vozu a jsi tak nejak furt nastejno. Praxe je neco jineho, nez "jejich" testy. Vsak se podivej do technickau za kolik mas jezdit na dalnici, me se to to povedlo jen jednou, jinak jsem vzdy vys.

2012-07-24 15:14:05

Porsche Panamera S Hybrid,V6 350K+50K elektromotor : K.V. - Praha a zpět průměrná rychlost něco mezi 70 a 80 km/h a 7,3L/100km

Pokud to poženeš tak 12L/100km

Při 65 km/h jede na 8. převod. stupeň sotva na 1000 ot/mim

Audi A4 3.0 FSI cabrio 2007 úprava MTM na 250K: K.V. - Verona a zpět a hodně popojíždění,většinou 130 až místy 200 2x 250 km/h a po návratu 8,5L/100 a ve 4 lidech

Jo a ty nový mají úplně jiný tření součástek pohonu než ty naše vyvinutý v 70-80 letech a přímovstřik tak co furt porovnáváte naše veterány

Zkuste s takovýma autama jet dálku na to sou stavěný a pak jsou ekonomický a sežerou míň jak tříválec HTP na 50km popojížďkách

2012-07-24 15:48:20

ALe co jsi ted napsal? podivej se na ta cisla, rikame oba to same, a to ze se vlastne za tech 30let ta spotreba nekam vyrazne nepohnula. Ja se svou primerou jel Praha-Solun, plus 14 dni v recku a zpet, celkem 4000km, prumerna spotreba 7,6l/100km .. byli jsme 4 (patricna bagaz na 14 dni v kempu!), klima stale zapla, a kopecky v horkych oblastech si dovedes predstavit. A cestu si najdi na mapach, je dalnice, srbsko rychlejsi okreska. takze zadnych 70-80. A ta spotreba je vcetne nekonecnych stani na hranicich a mytech s nastartovanym motorem (klima). Na veterana dobry, ne.

Vidis ja jak jsem psal o navratu do prahy a zpet k nehode, jsem taky jel pres 200 a tu spotrebu s nalozenym autem na 4 dny akce, kdy jsem mel vzadu na sedacce tri golfove bagy, asi 300 micu, kufr plny "kovovych" veci (nebudu rozvadet cemu se venuji) a 8.6 to je dobry na veterana, ne.

Jinak Ja spotrebu beru podle tankovani, onboard pocitadlum neverim, i u modernich aut se stava, ze dost kecaji, nevim proc ale je tomu tak. Nehlede na to, ze ted ani nemuzu, neb mi pocitac ukazuje uplny haluz (6.1l)

Jinak materialy jsou vesmes stejne, tedy pokud se bavime o internals, externals jsou jine, vic se pouziva plast. Jinak myslis, ze audi ma koncepcne motor ze 21stol? podivej se na zaklad FSI, podivej se na zaklad 2litroveho common railu, to jsou stale koncepty ze 70 let, jen se meni a vylepsuje extrnals. Primej vstrik je fajn, ale az se tu sejdem za tech 15 let, ja budu mluvit jak mi jezdi muj veteran, kterej je vsude prohnilej, a ty budes mluvit jak ti audi vubec nehnije, ale uz jsi menil 6krat vstriky ... nutno si uvedomit, ze vse je necim vykoupeno, a bohuzel v te auto technice ten pokrok ve spotrebe neni tak markatni na ukor naslednym opravam. Ale o tom, ze FSI je spatny nemluvim, to jsou dobry motory a Audi z nich umi vytriskat na stejnym bloku klidne 150KW navic.

Sem zvedav co BMW stim snad triturbovym dieselovym systemem, co ted predstavuji v M rade. Ma to naprosto nesmyslny vykon a spotreba papirove uzasna, ale je tam najednou toliks soucastek, co se muze pokazit, ze to bude fungovat min nez dva roky.

Jinak si to rekl spravne, 1.2 kubatury jsou zamysleny do mest a popojizdeni, tam jsou ekonomictejsi nez velkoobjemove obludy, ktere rozhybat znamena sileny resource management. A o tom to je, vyber auta podleha tomu, jak auto provozuju, proto je furt ten dvoulitr, ne-li 1.8 nejidealnejsim universem. Mam znameho s Land roverem (ta nejslabsi verze ~ 300KW) a ve meste, ani nechtejte vedet spotrebu. Ale ma to, protoze mu to vyhovuje.

2012-07-24 18:04:45

Svatá pravda píšeme to samé

Je to vykoupený spolehlivostí už jsem psal,a taky znám plno lidí co dělají ve VW-Audi a mají školení na motory a dnes jsou všechny jejich motory konstruovaný na 200tis km max

Ovšem turba u Porsche jsou jediný,co mají polohovatelný lopatky u benzínů a ta ekonomika a síla je famózní.Jezdím v tom občas a kamoš dá se říct obden a je to taková nepochopitelná věc pro neznalý,že to tu asi některý horký hlavy nepochopí.

Taky že ta Panam. Turbo S po 8mi tis. a po dalších 10tis. km dostala už dvakrát nový turba.A to poprvý i s novým motorem

Ale kdo má plnou šrajtofli,tak má na servis a je mu to putna,protože dostane náhradní adekvátní auto

2mato  
Mato
2012-07-24 21:57:10

BM necuduj sa, ze sa tu niekto do toho co si napisal obuje, S8 za 5,5 pri 130km/h je kravina jak traky o nic ine mi neslo iba o tieto ulety `ultra modernych` motorov... Artee pise rozumne, je to real, to je vsetko co som ti ja pisal ... taketo kydy ti nezozeru dnes ani na diskusiach pod testami kde je 90% audi a vw filov ... takze tak

2012-07-24 22:34:33

no vsechen spam cist nebudu, jen pridam, ze jsem nekde cetl, ze velky objemy pri drzeni rychlosti vypinaj nektere valce.

2mato  
Mato
2012-07-24 22:44:06

ale nie pri zatiahnutej rucnej

2012-07-25 10:07:22

Trilli, to asi budes muset cist, protoze to co jsi napsal tu bylo psano a i prave diskutovano... Jinak toto (pouzivani valcu ke spalovani) jiz mel napr Pontiac Firebird ze 70 let... Tam to ale smysl melo. Mel jsem tu cest. Blahove jsme natankovali za 200kila, hadejte kam jsem dojeli

2012-07-25 10:10:52

Na konec benzinky.

2012-07-25 12:11:42

skoro, bylo to asi 3m za benzinku, je fakt, ze jsme na vyjezdu notne plasili slicne slecny. No proste zde platilo prislovy "zralo to travu kolem silnice". Ale kdyz se ten motor rozburacel, tak to byla symphonie.

2012-07-26 20:07:40

O S8 to psal Danny,né já,tím bych to uzavřel

2012-07-26 22:39:47

kktina 130 za 5,5 na A8

s tym ma problem aj 66kW TDI - a to je najuspornejsi motor aky kedy bol

takze rozpravky pre male deti si nechajte niekam inam

2012-07-29 17:02:22

kecáš, i když jsi hodně zhubnul, hm, z kopce. Jen tak o představu, má bývalé Ztko, 550 ps, V max 275, převody nepustí víc. Další, mám MB e coupe 500, osmiválec 5,5 ccm, 425 ps, 1600 kg, omezeno v 250 km, motor toči je 4000 ot.

2012-08-05 12:20:02

Koukám, že za rok se tady vůbec nic nezměnilo, samej pohádkář maximálky bych u Nissanů neřešil, 90% jich je rychlejších než ostatní auta v provozu a i než zakladní trojkový bramboráci viz třeba ten můj 200km/h je těžkej problém a to je to skoro 2-litr, žere to jak kráva a 1.3 micra K11 mi na zrychlení natrhne řit :D s láskou vzpomínám na 210 tacho v N16


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 20