Fórum - Téma


AKá je vaša max.rýchlosť?


Fórum Pokec všeobecný AKá je vaša max.rýchlosť?



1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 20

2012-07-15 12:29:29

Danny:

jojo plně s tebou souhlasim, ale tyhle kola mam napsany v technicaku. 16tku, 40 profil a teda reknu ti, ze ty litaky sou tak kurevsky siroky / hlavne v zadu / ze tam dostat ty 215 je docela problematicky :-D

Jojo po vyslechnuti nazoru tam opravdu mam v planu dat jiny kola, 16, 195 a taky naky nizkoprofilace, jen nevim jak moc slozity bude je primet aby mi to dopsali do technicaku

Ale ja si zas myslim, ze siroky kola jsou bezpecny. Kolikrat me podrzeli v zatackach. Zazitek jak na bezny silnici s prodlouhejma zatackama jsem v klidu naplacal BMW o 100kw je taky dobre mit.

. Taky pri potrebe brzdit, nastesti to moje SLXko ma 4 kotouce, kdyz dupnu na brzdu, ty kola me zastavjej ikdyz nechtej. Siroky kola sice zerou vykon, ale zas profil 40 ma mnohem mensi valivej odpoer, nez bezny profily.

Jojo, 66kw je malo, ale nikdo me nechce pochopit ze tam proste 73kw jednotku chcu, ze to bude posun.

Svody bych tam chtel dat ty vetsi, jenom bych je vycistil, protoze rvat tam svody za 5k do takoveho maleho vykonu je prepich ktery si dovolit nemuzu. Bouhzel 2.0 litry jsou stale jeste dost ceneny, a dokud nebude moznsot naky GTicko dotahnout z nemecka bez papiru a nechat to na mych 1.6 papirech, bude me muset moje 1.6 stacit :]

2012-07-15 12:49:21

U Almer (pokud se nejedná o 2.2 dCi) je největší problém malej krouťák. Výkon vem čert, víc jak stopade s tim stejně nelítám a těch 100 koní je naprosto dostačujících. Ale na těch silničkách bych právě potřeboval tak 200 N.m, abych mohl předjet třeba náklaďák na kratších rovinkách. Takhle musim čekat strašně dlouho na fakt dlouhej úsek, abych viděl hodně daleko a navíc se musí podřadit aspoň na trojku, aby to zatáhlo. Ty podvozky by zvládly klidně 200 koňový motory, v tom jsou almerky tak rozporuplný. Někde jsem četl o týpkovi, kterej má v 1.5 asi 190 koní a 240 krouťák. To musí lítat jak hovado, ale v pomalé jízdě po městě se to na spotřebě vůbec neprojeví, že to má naturbený. Maximálka prej 240, ale na to musí být peníze a hlavně, u nás by takováhle úprava byla nelegální, pokud by nedostal výjimku na úřadě ohledně úpravy auta.

2012-07-15 13:26:00

no ja muzu v klidu rict, ze ten kroutak od 3k mam. Oddelej EGR ventil, dela hodne a otacky trochu zvys, tech psanejch 750 je malo ikdyz preradis, tak te to tahne dolu.

2012-07-15 15:42:05

Trilli. Nechápu co nechápeš?

Pokud ždímáš 1.6tku ,tak 10l je adekvátní spotřeba. Jinak jsem jezdil asi tak za 7.5-8.5l

Pokud ždímáš 2.0lku,tak 12l a víc je taky vpořádku. Jinak běžně 8-8.5l

Já nemám GTi abych jako zoufalec zkuhral na spotřebu. Mě šetří náklady spolehlivost.

2012-07-15 18:43:58

BMarcellus

jasny, to slovo relevantni ... byl bys napsal adekvatni, hned by mi to docvaklo.

Jo to beru ze vetsi obsah vic bere, ale vic jede. A u 2 litru se vyplati pri snaze dostat max vykon investovat nejakou tu korunu o proti 1,6. Ze

Ja kdyz sem si to auto kupoval, moje prvni auto, tak sem nejak neresil jestli 1.6 bo 2.0. Hlavni bylo, ze to auto bylo v cajku, nemelo najeto az tak moc km, a rok vyroby 1999 , 12 mesic. Relativne to jeste slo.

Navic dost verim na E85, jako palivo budoucnosti, takze ta tvoje 2 litrovka je uuplne idealni

2012-07-15 20:43:33

V dnešní době patří mezi nejúspornější právě ty největší motory. Osmiválec Audi z nové A8 a S8 si při jízdě po dálnici vypne čtyři válce a jede na zbývající čtyři a žere támhle 5,5 l na 100km. To samé u Veyronu. 16 Válců a 1001 koní, ale při plynulé jízdě po dálnici motor potřebuje na udržení povolené rychlosti pouhých 50 koní, tím pádem žere minimálně. Na jednu stranu je to strašně sprostý proti nám, kteří maj nicotnej obsah a jsou rádi, když jedou za 6,5 - 7 litrů, ale na druhou stranu je vidět ta krása pokroku Prius žere na dálnici víc než BMW M3 a tak to prostě je. Takže tvrzení, že se s objemem zvedá spotřeba už v dnešní době úplně nefunguje.

2012-07-15 20:50:19

Trilli.

Ty 1.6stky byly v tý době nejlepší motory ze všech v rámci výkonu-obsahu-spotřeby-životnosti

Pokud je pěkně rozježděná tak umí hodně povozit,akorát jí dřeš na krev,což jí nevadí,je na to stavěná.80tis. km jsem jí dával samozřejmě s citem a je k neutahání.

Měl jsem jí v sérii a jsem moc rád,že zůstala v rodině a můžu se o ní dál starat,jezdí jakoby neměla jen 90k

Neboj se,občas jí protáhni a uvidíš jak je čilá,trojku můžeš odřazovat až u 7000ot./min. ve 100km/h a nic se neděje.Většinou jsem předjížděl na dvojku při 60-70km/h a pak dával trojku jinak to moc nejelo.Na okreskách fajn,,dálniční auto to samo není :-

Jo a pojistku mam skoro 2x větší

2012-07-15 20:56:08

1.5 u N16 (72kW) jsou taky dobrý, akorát vzhledem k váze auta je ten nižší krouťák už mnohem víc znát, než u stíhaček N15. Což o to, N15 i N16 umí jet skvěle po dálnici, ale na převodovce chybí jedna důležitá věc...šestej kvalt. Kdyby tam ta šestka byla, tak by se i na dálnici jelo za 6 litrů. Po dálnici jezdim často a většinou 130-140 a žere to 7,5 až 8. Je to škoda, ale v tý době se halt šestistupně na takový motory nemontovaly

2012-07-18 22:45:36

Jo šestka by se mě také zamlouvala hlavně u mé N16 1.8 to by byla parádička

Já když jedu po dálnici tak na pětku nějakých cca 130kmh tak mě to točí nějakých 3500rpm.......

Má to hrozně krátké převody na dvojku a trojku to jede jak z praku ale pak už to vadne.

2012-07-23 14:16:31

Asi tak...

samozřejmě v Německu

Nissan Primera max speed engine sr20ve

Germany highway. Nissan Primera sr20ve

Max, speed ...

2012-07-23 16:07:38

No velmi pekne, skoda ze neni videt realna rychlost dle GPS, ale predpokladam ze bude urcite vice nez 230km/h, kdyz jsem ja se svou P11 (jeste bez svodu a otevrenyho laufu) dal real cca 215km/h.

2012-07-23 16:16:49

rychlomery nam kecaji v relaci 10-15km/hod s progresivnim prubehem naprosto zamerne, pokud clovek ma predepsana kola (obvod). Realnou rychlost vidi ECU (lze ji precist) pres diagnostiku.

2012-07-23 17:05:11

VE ma spicku v 7000ot., takze to odpovida... pekne.

2mato  
Mato
2012-07-23 18:15:00

az tak moc by som si nemyslel, ze ta S8 ide za 5,5 na dialnici, mozno tak pri 80km/h, pri 130 to bude nad 8-9l v ramci velmi dobrej hodnoty na tak vykonny motor... ani 2,0 TFSI nedokaze ist pri 130 za 5,5 to ani 2,0 TDi ktore su v novej generacii common rail velmi usporne a este v A8 ? .... btw aj ked vypina valce tak stale tam je trenie a kompresia a straty z velkeho motora, takze tak

netreba tak zrat ten marketing

ja dokazem na cliu 2010 1,2 16V urobit na okreske 11litrov i ked je pravda, ze chodi otackomer medzi 5000 - obmedzovac ... pri spotrebe zavysi ako vies vyuzivat potencial motora...na mojej p10 som sa za 5rokov naucil tak jazdit, ze okresky a nejake male jazdy v meste dokazem robit za 7,2l ked nesetrim ale idem normalne tak 7,5 a ked obcas prebieham ze ho dobre vyzmykam a potom idem kludne tak nad 8 to nechce ist ...plynulost premavky, brzdit motorom a auto v dobrom stave a nemoze byt problem... a to SR20Di nie je este najuspornejsia varianta SR20 rodiny... sa tesim na P11 ze co za spotrebu na nej urobim hehe

2012-07-23 20:58:36

A8 má cca 100x lepší aerodynamiku než clio nebo .....

Panamera Turbo S,8V,550k Mnichov-K.Vary legalníma rychlostma 7,9l/100

Jde o to že ty velkoobjemy točí tak málo otáček,že třeba při 130 km/h točí jen cca 1200-1500 ot/mim na 8. převod. stupeň a tím jsou tak moc spořivý-mluvím o benzínu Nafťáci poddobně.

Jinak dnes almera gti opět 215km/h - asi si příště sklopím zrcátka,aspoň tam nebudou ty mušky velký jak ptáci

2mato  
Mato
2012-07-23 21:37:31

2,0 tdi alebo tfsi nemas v cliu ked uz teda sa bavime konkretne, urcite nema a8 100x lepsiu aero ako a6 tak si staci zistit spotreby ktore z nich ide pri 130 za 5,5 ani jedno a ani v zivote nepojde a uz duplom nie S8 aj keby vypinala 6 valcov , to su len bludy ... na udrziavanie rychlosti do kopca ked aj mierneho stupania na dialnici nehra rolu len aero ale aj vaha a ine straty uz len v motore samotnom a nie to este na gumach a podobne... zbytocna debata ked si niekto toto mysli

2012-07-23 21:48:53

Musim potvrdit ze velkoobejmy benziny tocej prd, MB V8 5000ccm to samy, ten motor se jen tak prevaluje.

Jinak s tou Almusou tech 215 bylo dle tacho nebo GPS?

2mato  
Mato
2012-07-23 21:52:00

to je uplne jedno, ze sa prevalauje pri 1300ot, fyziku neoklames, mozes spravit motor, ktory sa bude prevalovat na 900ot a neznamena to, ze bude perpetum mobile...nebude...

2012-07-23 22:00:33

2mato je 21století kdo nevěří ať tam běží a zjistí si to sám když tady nechce věřit lidem co to znají Jsou i jiný činitele co to ovlivní...

Lukyisek jen tacho,navi nemám,ale brzo ji budu mít pučenou a změřím

2012-07-23 22:03:15

Neviem prečo mám stále ten pocit, ale pri deklarovanom výkone SR20VE (cca 140KW) to ide tachometrových cca 250km/h. mne sa podarilo na SR20DE (110KW+) ísť tacho 240Km/h po rovine (pneu 205/50 ZR16) . sú to síce pekné hodnoty na motory s malým krút.momentom ale na top speed to VE nič moc oproti sérií DE


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 20