Fórum - Téma


AKá je vaša max.rýchlosť?


Fórum Pokec všeobecný AKá je vaša max.rýchlosť?



1  2  3  4  5 ......... 20

2008-03-14 21:18:43

Zdravím:

Pred nedávnom som sa rozprával s jedným "frajerom",ktorý mal octávku samozrejme 1.9tdi nčipovanú na 130koní alebo tak a mi rozprával že po dialnici mu to šlape 240Km a že ked sa mu niekto na dialnici pokúsi oponovať ževrajj ho sfúkne z cesty,no tak preto sa vás pýtam aké je vaše max.na vašich Nissanov.

Aby som mal aký taký prehlad

2008-03-15 01:20:20

240 km/h-1.9 TDi - no comment:

ja se motal tachometrovych 200 km/h - 1.8 - 115k

2008-03-15 01:33:43

primera P11 144 2.0 103kW tachometrovych 220 co som zatial isiel a maxima 3,0 V6 147kW 240 a automat maxima 225.ale pri maximalke dost zalezi na poveternostnych podmienkach a staci jemny kopcek hore alebo dole a si niekde inde.a octavia by mala pri tej rychlosti 5150 otacok a cervene pole ma od cca 4750 tak to by mu ten motor snad roztrhlo a nie ze v pohode.mozno ked tam ma kolesa z felicie tak mu tachometer moze ukazovat 240 .tolko ide 200 konova maxima a nie nejaka 1,9 TDI 130 koni.tu je nejake video aj ten pise ze 215 a pritom ide 210

http://www.youtube.com/wa...w5NeuAnLA&feature=related

2008-03-15 08:45:27

Njn ochcavkar :-d to na me jeden minule na benzince fuj diesel a mu rikam kolik ti to zere a on 10 tak mu rikam no vidis me 5. Odjizdime od benziny a hned to zkousel bez sance (no trosicku se drzel musim priznat).

Jinak on mel escorta 1,6 a ja almeru 2,2dti

2008-03-15 08:50:35

190 v kopci na dálnici od Lipníka na Olomouc u tunelu. Ale kopec je krátký a z kopce s tím debilem v ochcávce nemělo cenu závodit . A navíc u sjezdu na Potštát měřívají

2008-03-15 09:16:04

v obci obvykle 50,někde 40 i méně, mimo obec 90 a na dálnici 130 .JInak II/100 III/150 IV/180 V/220.

2008-03-15 09:39:47

S primušou jsem jel zatím maximálně cca170km/h a onehdá s TAZ 1500 MAT neuvěřitelných 130km/h.

2008-03-15 09:59:20

260 tachometrových, jinak ještě jsem neviděl ochcávku 1,9 v TDi, která by to zvládala rychleji jak 210 mých tachometrových, to je většinou jejich maximální rychlost (někdy mín), začnu je předjíždět a držím se okolo 200 a čekám až nepřidávájí a končí to tak nějak 210 a potom ještě trochu polechtám plyn a jsem v prdeli a jak lechtám ten plyn, než začnu mizet, koukám se na toho draka krviče z fialovou nohou pod úrovní podlahy

2008-03-15 10:18:18

u GT je pre mna maximalka akurat na to aby som otestoval ci je v poriadku, resp ako vplyvaju veci ako ine palivo, vyfuk, filter... na maximalku. Zatial to bolo max 235-240tachometrovych na predpisanom rozmere pneu.

u ochcavky II je to ine tam sa maximalkou obcas presuvam lebo to az tak nejede napr Chorvatske dialnice. Maximalka 200 tachometrovych na 1,6MPI 75kW. Predchadzajuca 1,6MPI 74kW s nizssim krutakom dosiahla 200-ku lahsie a max to bolo az 205-210km/hod v zavese za E55 AMG z Trnavy do BA asi 15km sme sli za sebou a vsetko mu uhybalo

2008-03-15 12:42:31

130 koni je pramalo aby dosiahol 240 - chlapec snival (keby mal motorku tak ok)

pokial mas gt tak si to snim kludne rozdaj, bude prekvapeny chlapec!

zatial to u mne bolo tachometrickych necelich 220 na zimakoch, seriovom rozmere (skutocnosti asi nieco nad 200 to moze byt)

2008-03-15 13:45:55

Tak to je vazne dobre, ze 240km/h na 1,9TDI Kamos ma 110k TDI tiez v Octavke, ale na moju 2,0 130k nema ani do kopca, ani na rovinke a na zakrutenej ceste uz vobec nie. A nielen on. Na trase co jazdim je par usekov, kde sa zvyknu predvadzat chlapci v ochcavkach (casto "okraslenych" kridlami a´la STI, striebonymi nalepkami na kluckach, pripadne vickach nadrze, mracitkami a podobnymi vecami, z ktorych sa mi na takom aute dviha zaludok) co maju velke sebavedomie kvoli tym 3 pismenkam na zadku ich aut. Vtedy len zaradim trojku a bavim sa tym, ako su prekvapeny, ze nejaky obycajny "suchy" Nissan im to natrel Hlavne do kopca ma to zo zaciatku prekvapilo, pretoze TDI ma o dost vacsi krutiaci moment (myslim, ze 235Nm vs. mojich 172). Na druhej strane Octavka je o dost tazsia ako P11. Maximalne som zatial isiel kusok cez 200km/h (tachometrovych), pretoze som nikdy nemal dost volnu cestu, aby som riskoval ist viac. Chut motora tam kazdopadne bola A kamos na tom 110k TDI podla vlastnych slov max 210, co moze zodpovedat realite.

2008-03-15 13:48:28

Powerflow, zimaky su vacsinou predsa do 190 km/h

U mna max rychlost tachometrovych 240 na 215/40 R17, ale ono dost skresluje, cize realne som mohol mat tych 215, 220 ako pise aj TP...

Inak neviem odkial mate tolko zazitkov nahanania sa s TDIckami, mne sa to este nestalo... Ale mozno to bude tym, ze takych nechavam ist a len sa pousmejem. Jedine co stalo za to, bola (i ked kratka) nahanacka so Civicom 1.6 vti , ktoremu potom na brzde namerali cca 170k, no dost nizky krutak. Vaha nieco pod 1000kg.

2008-03-15 15:13:33

Krásne toto som si aj myslel.Neviem kde sa u všetkých hrdých majitelov TDI a fiat JTD berie vôbec taká istota neporazitelnosti a trúfalosti.Pretože zatial co takých ludí poznám ,ktorý si kupili toto auto tak sa správajú a myslia si o sebe že sú bohovia.Raz som si to rozdal s kamarátom mal Fiat Bravo Gt 1,9 JTD 105 koní versus Kia sorento 2.5CRDI 140koní.siel som do toho s jasnou prehrou pretože s mojou hmotnosťou cez 2000kg a podvozkom a celkovo konštrukciou auta som nemal šancu na malé a lahké Bravo Gt.Ale pravdou bol opak.Na akceleráciu a taktiež na rýchlosť som ho natrel a z toho som bol aj ja fakt velmi prekvapený.

Takže vzdávam aj HOLD našlapaným TDičkam so spotrebou max.do 5litrov

2008-03-15 16:45:35

sx jsem zkousel neco kolem 240,moje honda necelych 270 a primera kolem 190

2008-03-15 20:47:14

co mas za hondu ?

2008-03-15 20:49:24

svobi-cbr 1000

2008-03-15 21:24:42

220-225 km/h dle rychloměru, pneu zimní rozměr origo, origo stav auta, zatížení : povinná výbava +řidič, benzín natural 95, kamoš s oktavkou 1.8T (150HP) téměř totožný výsledek, rozdíl minimální

2008-03-16 13:40:21

ja som na mojej maličkej micre (1.0 - 16 ventil) dal 140 km/h a viac som ju už nechcel trápiť... ale ešte by zo seba kusoček dala

2008-03-16 13:42:34

no tak ja si taky prihreju polivcicku. poveldo se mi ze se ruccika tachometru zastavila o ten hajzlik na nulovani denniho pocitadla neco pres 240kmph, na origo pneu, vybava + ridic ale mel jsem vitr. docela velkej

2008-03-16 14:18:30

Pucmeloun: dobre seriove P10GT dokazu dat tachometrickych 240km/hod to je od viacerych uzivatelov, P11 GT tak 230-235. Odpoveda to aj vyrobcom udavanym 220 P10GT a 218 u P11GT pri obvyklej chybe tacho +cca 7% cize vykonovo to mas ok

Inak voci TDI by som nebol az tak skepticky. Cca pred tyzdom som sa bol pozret na merani na brzde a TDI-cka tam jednoduchou sw upravou ECU dosahovali slusne hodnoty. Za vstky Octavka r.v.98 110kW 300tis km najazdene a po uprave 140k a 280Nm. Fabia RS (teda tiez 1n9Tdi) pred upravou 130k, po uprave 160k a tusim 330Nm.

Jasne ze Tdi su oblubene pre nizku spotrebu na denne uzivanie a zarovan ten zatah, aj ked v malom rozsahu otaciek. Z 1,9Tdi sa da bezne dosta takmer 200k a az 400Nm co myslim ze by stacilo aj na kazde GT. Dokazom toho ze sa s tym da aj zavodit su na vrchoch uspesne jazdiace prave Fabie RS, Ibiza Cupra (seria 118kW) a Leony. Vsetko 1,9Tdi. Ja to nemusim, ale zas povedat v globale ze by sa nechytali na nase benziny neplati. A priklad porovnania Octavie RS (turbo benzin/ diesel) je tak trosku nestastny lebo to tdi je nielen sabsie proti tomu TFSI, ale k tomu je to auto este tazsie. Keby mu dali rovnakych 200k urcite by TFSI viac potrapila a vysledok nebol taky jednoznacny. Napriek tomu ja som zastanca benzinov, ale zas nie nekriticky. Hlavne maju tie auta seriovo zle nastavene podvozky proti P11 (a hlavne P11GT) co mi par dni az sokujuco vyrazne potvrdil vyslovene trapiaci sa novy Passat s 2,0TDi v zakrute za mno. Kym ja som ho len predbehol a siel normalne on to evidentne neprezul a siel zavodit nebolo treba ani podradovat z 5 ale len opat pridat plyn ktory som uz predtym pustil. Nestihal evidentne podvozkovo


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 20