Fórum - Téma


ABS P11


Fórum Primera P11 ABS P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11

2013-05-06 10:10:35

arteee: Zkroucený kotouče jsem zažil a vypadalo to úplně jinak a hlavně by vibroval volant při brždění ve vyšších rychlostech. Mám domluvenýho kámoše se soustruhem, že mi stáhne hrany na kotoučích než tam budu dávat nový desky, tak to zrovna pro jistotu omrknem.

2013-05-06 13:41:22

ferdikf: ono stačí málo, mě to neškube, ale při opravdu jemném dobržďování cítím, jak se sřídá brzdný účinek... Bohužel jsem kotouče přetavil loni v Mostě.

2013-06-23 20:47:42

Mám problém s ABS, podle diskuze je prasklý kroužek. Při dobržďování při malých rychlostech to kope do pedálu - můj problém. Může mi někdo napsat jak náročná a drahá je oprava? Díky.

2013-06-24 08:52:09

švéd: Hlavně je ta oprava úplně zbytečná, protože ABS normálně funguje. Jen je to nepříjemný pocit. Nevím kolik stojí ten kroužek, je potřeba vyhýknout rameno, pečlivě obrousit smirkem tu dosedací plochu a narazit nový kroužek. Někdy je to oprava na chvilku, někdy ale nejde vyrazit poloosa, nebo čep apod., nebo se při rozebrání zjistí další závady.

2013-06-24 14:14:47

Měl jsem prasklé oba kroužky ABS na přední nápravě a krom lehkého zakopání při dobržďování před zastavením to na funkci ABS nemělo vliv. Nechal jsem zavařit, nasadil a asi půl roku to vydrželo. teď mě občas opět zavibruje pedál před zastavením, ještě jsem nedíval na to, kterej praskl a jestli opět na předku. Nechápu, proč ty kroužky tak odcházejí a z jakého důvodu. Když jsem je opětovně nasazoval, tak jsem osazení na poloose očistil tak, že tam šel trošku ztuha jen rukou, takže v tom snad problém není. Jak bych ovšem sundal nepoškozený kroužek ze staré poloosy si neumím představit, určitě by mi praskl.

2013-06-24 21:47:01

stan34: nepraskne! sklepneš ho v pohode a ak ho nahreješ spadne sám...

praskajú kvôli korózii klbu

2013-07-29 11:31:21

Zdravím. Mám problém s ABS.. vcelku jsem to tady pročetl a koukám že nato primery dost trpí.. nejdříve měto cca pos.2 týdny občas při dobrždění seplo,kopnulo a předevčírem se mě rozsvítila už i kontrolka abs na palubce a abs přestalo úplně fungovat dle mého zkoušení.. Díky za každou radu

2013-08-10 22:58:19

Ahoj,

píši zase po čase, s P11 kou jsem velmi spokojen, nalítal jsem s ní přez 30 000 km prakticky bez vady po odstranění jobovek z AAutozloděju ... teď mne ale vypekla na škole smyku ... jedu jedu a najednou mi to uplně ustřelilo, nechápal jsem a instruktor ... že takhle s autem bez ABS nemohu jezdit a já na něj, ale dyť já mám ABS a už asi tušíte, najednou mi svitlo že ani mi nic nekope do nohy, prostě ABS totálně v loji ale divné je že kontrolka nic,

díval jsem se na pojistku a ta vypadá v pohodě, ještě jí raději zajdu koupit ale tím to nebude, auto normálně brzdí ale nic víc .... co s tím prosím jde dělat ? Nechci auto vozit do obecného servisu a na Nissan servis nemám peníze a po pročtení tohoto vlákna taky nejsem moudrý .. velmi děkuji za pomoc, nebo i za odkázání na nějakého zkušeného nissanáře z Prahy a okolí... děkuji velmi

2013-08-11 07:45:41

milan_nes: pravděpodobně prasklá, nebo oddělaná žárovička z palubky. Jinak si přečti toto http://www.nissanclub.cz/...lect=162193#message162193

2013-08-11 11:29:01

Aha, tak to zavání další lahůdkou od AA .... marně se snažím najít servisní manuál, potřebuji než budu dělat tyto testy zkusit opravit tu kontrolku - vyměnit žárovku nebo napájet zpátky přerušený kabel a nerad bych nějak poškodil přístrojovku, nemáte prosím někdo ten manuál v pdf nebo tu knihu jak na to ? nechce se mi za ní dávat 700

díky moc

Milan

2013-08-11 12:04:34

milan_nes: vydělat pulubku není tak složitý a je to tady na foru několikrát popsáno. Musíš vyšroubovat dva vruty co jsou jako pod rádiem, potom násilým vyrvat ten stredovej panel, to se dělá celkem špatně. Pak stejným způsobem oddělat panel na druhý straně volandu,tam bude asi jen jeden vrut, potom odšroubovat vruty na krytu přístrojovky a oddělat ten a jsi u samotný přístrojovky, tam jsou poslední čtyři vruty.

2013-08-24 07:57:38

Zdravím. Poprosil bych Vás o názor co s tím může být.. od koupě mé Primery mi svítila kontrolka ABS a ABS nefungovalo. Po několika měsících přestalo zničeho nic svitit a začlo fungovat, ale občas se mi stane, že třeba druhý den po nastartování začne svítit kontrolka a ABS zas nefunguje a druhý den zas jo a pak je třeba na týden klid... Děkuji za případné odpovědi.

2013-08-24 13:24:36

sima008: kábel od čidla... urob si selfdiagnostiku návod si pohľadaj...

2013-11-08 18:46:53

Technika zabije svět.Na naší Primeře r.v 1997 se rozsvítila kontrolka ABS.Vyblikal jsem kod poruchy,je to 63.-obvod relé solenoidních ventilů.Vyměnil jsem relé-svítí,vyměnil ABS v motoru-svítí,vyměnil celou řídící jednotku na sloupku spolujezdce-svítí,zkontroloval ukostření a pojistky-pořád svítí,kod 63.ABS nefunguje.Co tam ,proboha, ještě může být,na co se zaměřit?KOntrolka svítí pořád,tak jednou za týden zhasne,tak na 5-10 km.Kabeláž jsem proměřil,nikde není vidět poškození..Ted k těm relé.Jsou tam dvě,obě šedé v motorovém prostoru vpravo.Všiml jsem si ,že u toho blíže ke světlu není prostřední PIN zapojen,u toho druhého je.Je to tak správně?Poradí někdo,jak mám postupovat dále?Už fakt nevím

2013-11-08 20:26:54

miroslav: Myslim že ked si premeral kabelaž tak si mal schemu,lenže podla schemy by si videl že jedno rele ma len spinaci a druhe aj rozpinaci kontakt..Do obidvoch rele do kontaktov ide napajanie zo 40A poistiek pri baterii.Cvievka rele je paralelny plus z R.J.ABS na obidvoch relatkach a ovladane su minusom z R.J.ABS.

2013-11-09 18:51:51

sjaro: Takže další poznatky po dneškuObě dvě.napěti 12V z 40 A pojistek jdou do obou relé,napájení z ŘJ také,.zkontrolováno ukostření hydraulické jednotky.Pořád kod 63.Vyměněno další relé-beze změny.Ted otázka.Pokud si vyblikávám kod z kontrolky,tak má kontrolka úplně pohasínat?Mně jen zmenšuje intenzitu v kombinaci s plným svitem.Jinak nemohu smazat závadu(3 krát ukostřit během 12 s-dle návodu na návodech Nissan clubu),kontrolka nikdy nezhasne.Pokud vytáhnu relé ventilů,tak kointrolka plně zhasíná a plně rozsvěcuje s kodem 12-bez chyby.Ale pak kontrolka svítí,ABS nefunguje.Baterii jsem plně dobil,má 12,7 V.Znovu jsem dal jinou ŘJ ,POŘÁD STEJNĚ.Ted se má pozornost orientuje na ukostření ŘJ. ?Dle schématu je tam někde vpředu bod ukostření E 37,nevíte,kde se nachází?Pokud už tohle nevyjde,tak pak už nevím.Poradte další postup

2013-11-09 19:35:21

miroslav: kontrolka musi zhasinat.Kostra na abs by mala byt v motorovm priestore nad nim a k RJ v stlpiku pri nej.Skus pozriet diodu medzi rele a kontrolkou v pristrojovke.

NO_HITS  
Laďa
2013-11-09 20:09:10

miroslav: správnej řidič jezdí s ABS , já mám třeba se svou 1. generací ABS problém na sněhu a námraze brzdit ,takže na zimu vytahuju pojistku - systém je OK , brzdy i čidla sou ok pročištěný, je to daný hloupostí toho systému, vzhledem k tomu že P11 je ze stejný doby jako má N15 tak na tom bude podobně, proto říkám vypnout - PS pokud to furt svítí, tak nemáš spálenou pojistku ABS u řidiče ?

2013-11-09 20:53:09

no_hits: Všechny pojistka,jak v motoru tak u šoféra jsou OK.Tohle vše řeším kvůli synovi,který má ještě řidičák mokrý od ingoustu a nechci,aby se v zimě obtočil kolem nejbližšího stromu,protože jezdí až moc sportovně a nechce si nechat poradit.Zítra jdu na to ukostření ŘJ.Ted mi syn řekl,že má problém i s pravým oknem,trošku blbne centrální zamykání a vypíná občas rádio.Prý mu v létě natekla voda do pravé části vozu,sice to vysušil a zatékání vyřešil.Takže moje podezření na to ukostření ještě zesílilo.Zítra dám vědět a moc děkuji za rady

2013-11-10 03:34:12

nechci moc trollovat, ale odpojit ABS úplně a je po problémech. jezdím bez ABS co mam papíry a nikdy jsem neměl jedinej problém a že těch krizovek bylo. aspoň se naučí řídit a ne že auto bude všechno dělat za něj. toť jen můj názor. dneska jsou ty auta samá elektrika a člověk si nemůže ani pořádně zajezdit. ..nicméně berte mě s rezervou, proti gustu...


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 11