Fórum - Téma


AAC VENTYL


Fórum Sunny AAC VENTYL

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2

AcE
2009-03-31 22:02:25

CA18de ... podle me me zlobi tento ventyl... nedavno sem ho vytocil do omezovace a dycky po te co se zahreje vylitnou otacky do 3000ot/min... chci se jen zeptat je to ten malej hnedej valecek zprava skrtici klapky smerem dopredu a na sani z druhe strany je sroub kterym se regulujjou otacky??? podle me pruzinka ktera ho ma dovrit se pretahla... ptze sem na ten plyn slapl agresivne a drzel ho az do maxima O podle me je to jim... diky za kazdou poznamku.

2011-01-10 20:04:49

no vsetci vravia ze ked mas vysoke volnobezne otacky mas zly aac ventil ano je to ten hnedy valcek....ja mam tiez vysoky volnobeh... ...skoda ze zlobi inac strasne krasne a rychle auto

2011-01-10 20:09:30

volnobeh se steluje tak ze odpojis na teplem motoru aac a sestelujes sroubkem...

se slapanim na plyn to nema co delat. zkontrpoluj pripojeni cidla teploty pro ECU, a jestli ti to nekde netaha falesnej luft.

2011-01-14 19:12:35

no skusal som to stelovat...zohrial som motor....odpojil aac....nasteloval na 1000 ot. ....pripojil som aac a otacky vybehly na 2500...nevim co mam s tim robit ...no to som v soku

AcE
2011-01-15 10:52:03

je tam technologický postup.... da se i odovodit... zahrejes motor s aac... chcipnes motor odpojis aac, petkrat slapnes na plyn... nastartujes, pockas az si jednotka srovna prebytek kysliku a otacky se ustaly plus minus 100 pak zezadu na prirube sani mas stelovaci sroubek volnobehu nastavis asi na tech 1000... chcipnes motor.. opet petkrat slapnes na plyn pripojis aac, opet chvili pockas nez si jednotka upravi parametry a opet poupravis stelovacim sroubkem otacky a je to.... nekdy jsem cekal i par minut... nekdy se mi taky stalo ze to nezabralo ale, na treti pokus uz jo...

AcE
2011-01-15 10:53:45

jo zahratej by mel mit 800-850 rpm

2011-01-15 12:57:27

duvod toho slapani plynem?? nikdy sem to nedelal a taky to bylo v cajku, AAC odpojujes jen proto aby ti nekecalo do stelovani a nekolisalo to... asi zalezi kde to aac zuszane viset protoze nekdy to jde napoprve a nekdy az na potreti no...

2011-01-15 18:05:19

AcE....vyskusam teda tvoj postup a uvidim .....predem dik

AcE
2011-01-15 19:39:40

jo me to pripadalo taky na hlavu... nasel jsem to kdysi na nemeckym foru... ale normalne to slo... tapal jsem se nad tim dlouho a bez toho slapani mi to nefungovalo...

2011-01-15 19:57:52

takze se zaplym klickem a vypnutym motorem??

2011-01-16 13:43:57

este by ma zaujmalo ked slapes na plyn ma byt zapnuti kluc???....

AcE
2011-01-16 13:52:05

klicek otoceny na pohotovostni rezim... kontrolky nesviti!!

2011-01-16 14:05:09

a ked uz nakonci pojdem zapojit aac aj vtedi ma byt kluc v pohotovostnom rezime?.....a potom nastartujem a az potom cakam nech si jednotka upravi parametre?

2011-01-16 15:09:20

takze ta poloha kde fouka ofuk a jdou sterace a radio ale nesviti kontrolky?? to teda nechapu vubec... zmerim si to ale rekl bych ze vubec nejde napětí do snimaču ani do jednotky (krom standby staleho +) tak nechapu jak to pozna ze jsi seslapl plyn byť treba 5x... (neni to rypnuti jen me zajima ten princip ...)

2011-01-16 15:41:02

zaujmalo by to aj mna

AcE
2011-01-17 17:29:54

chapu vas chlapy, ale sam to nechapu, necht prijde clovek ktery ma zkusenosti s tim a potvrdi ci vyvrati to co pisu... ja jen vim ze u me to fungovalo a tim to pro me skoncilo... co si pomatuju tak se tim vymazou vsechny predesly udaje v jednotce a preprogramuje se tak jednotka do tovarniho stavo... nekdo mi predtim radil at vyhodim baterku a bylo to k nicemu... tak sem hledal dal a dal az jsem nasel tohleto a fungovalo to...

.jjo az pujdes zapojit klicek v prvni poloze kdy jdou vetraky... a zbytek...

muze to bejt pychovina ale taky nemusi ja to nevymejslel :-D

jinak schanim jinej motorek ca18de... tak dybyste vedeli napiste... vim ze to patri jinam.. ja to taky jinam napisu ale lina huba holy nestesti dyt tovite ;o))

2011-01-17 18:00:52

a prosim ta........ ked uz nakonci pojdem zapojit aac aj vtedi ma byt kluc v pohotovostnom rezime?..... potom nastartujem a az potom cakam nech si jednotka upravi parametre?..toto by ma este zaujmalo...inak dik zaradu urcite to vyskusam

2011-02-23 16:44:19

no hosi dnes som to teda isiel nastavit a nakoniec z toho nebolo nic zohrial som motor potom som aac odpojil a ked som to siel nastavovat s tim sroubkom....ked som ho zatahoval otacky isli hore a ked som ho odtahoval isli o 100 ot/min. dole cize na 2100 a potom zase stupali proste to neslo nastavit na menej nez 2100 neviem co stim mam robit...neviete co by tam este mohlo byt?

2011-02-23 20:49:47

air regulator v riti (porad otevrenej) a nebo vadne cidlo teploty motoru ale byla by moc bohata smes dost by to žralo a spatne by to chytalo za tepla....

2011-02-24 15:01:38

co to je ten air regulator a kde sa to nachadza....no moc bohata zmes je urcite pretoze mi to zere okolo 16l na 100 pri normalnej jazde.....mozno aj ta lambda je v haji za studena mi to chiti skor nez za tepla


Odpovědět

1  2