Fórum - Téma


4WD


Fórum Sunny 4WD

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2

2008-08-27 22:43:46

ta hřidel je uložená už v převodovce ve dvouch ložiskách a to co jsem vyndal bylo ve spojce ale na straně od převodovky. Vlastně v tý přírubě co je na kardanu. Zítra to vyfotím a nakreslim. Nějaký ty plniče tam jsou taky, je to zalisovaná kulička v díře.

2008-08-28 07:12:35

no tak to by mohlo být ono.Zkus to nafotit a nakreslit,nejak se do toho dostat človek musi,už jen to že tam byla ta segrovka,ta musi zajištovat hřídel,takže to musí jít nejak ven,

2008-08-28 11:15:16

Tak jsem to nafotil a trochu dokreslil jak se to z čeho skládá. Je to teda odfláklí tak jestli něco nepochopíš ještě to dodělám.

2008-08-28 12:12:01

tak tež už to trošku dává smysl no předně úplně druhý obrázek na začátku přízpěvku,mě připadá jako kdyby na tom obalu byl svár,je to tak nebo ne?

2008-08-28 12:19:38

jj svár tam je. Jsou tam dokonce dva. Jeden už jsme zkoušeli stočit na soustruhu, ale dostali jsme se už strašně hluboko a nic. Druhý je nedotčený. Myslíš že se mám tim svárum víc věnovat? Jsem dostal pocit že se mi to rozpadne a už to nikdo nezavaří.

2008-08-28 12:30:36

no pak to nerozebereš,ale hlavne co nechápu je to že pokud jsou tam ty sváry pak to muselo být spojeno na tvrdo.Můj obrázek tak díl se šipkou 1 je u převodovky takže se točí protože je přímo na hřídeli,díl číslo 2 musí stat protože podle obrázků je na zadní straně obalu 4 díly pro unašeč na kardan,je to tak ne? Jestli že někdo spojil díl jedna a dva sváry musí to být na tvrdo,ale pokud tvrdíš že zabírá jen občas tak mě to nějak nejde do hlavy,jedině že by unašeč na kardan byl uchycený jinde ale podle obrázku nemůžu rozeznat kde.Každopádně sváry musí pryč,ikdyby jsi to měl udělat flexou,odebraný materiál pak není problém dovařit Cočkem a dobrousit.

2008-08-28 12:35:10

tak zpátky na stromy,už to vidím jak to je,hřídel není spojena s dílem 1 takže se unáší samotná,v případě 4x4 se to točí jako celek,takže každopádně ty sváry pryč a možna bude lepší použit pak stahovák ale myslím že se to rozpadne samo jinak by tam ty sváry nebyly.

2008-08-28 14:17:29

zkusim teda stočit kus toho druhýho sváru, ale mám z toho obavu. U toho prvního sváru mám zářez centimetr a pořád tam je materiál. Když se točej nápravy stejně, točí se tohle celé. Je mi divný že by to nebylo rozebiratelný.

2008-08-30 13:29:52

Stále jsem nenacházel jiný řešení, než to říznout. A zjistil jsem že opravdu jiná možnost nebyla. Je to tam nnatvrdo daný. Ve vnitřku jsou dva druhy plechovejch lamel, jendy unášený z velkýho průměru, druhý ze středu a nic víc. Moc nechápu co ty lamely přitlačuje k sobě. A taky je jasný proč ten střed nešel vyrazit. Koukal ho opravdu malej kousek. Děkuji všem za rady...

2008-08-31 10:39:31

Na hrdlech je těsnění a to je vyřízený. Takže olej asi vytekl a taky tam bylo docela dost špíny. Snad to teď už nějak zavařim

2008-08-31 17:20:11

no je to zajimavy,zatim podle obrazku taky nechápu jak to spína,každopádně nemělo být na těch lamelách nějaký obložení?

2008-08-31 18:04:21

jinak dvoje lamely jsou tam proto že jedny jsou na hřídeli přední nápravy a druhý na hřídeli zadní nápravy.Všeobecně viskospojka maká tak že mezi lamelami proudí olej,proto lamely mají díry,pokud jsou otáčky náprav stejné lamely se vůči sobě protáčejí stejně a tím proudí olej mezi nimi bez problémů,pokud se začně protáčet tak olej nestačí protékat otvorama dochází ke střihu oleje a tím se vytváří moment přenosu hnací síly.Celkem bude makačka zjistit jaký olej tam patří,na něm závisí nejvíc.

2008-08-31 20:04:19

JO ten olej bude asi ještě zajímavej. Někde jsem i čet že by se měl roztahovat při prokluzování. Každopádně asi spíš dám hustčí ať to přenese co nejvíc.

2008-08-31 20:53:51

no osobně bych tam dal olej který se používá do automatu nebo podobně,klasika převodovej asi nebo to pravý.V tomhle se ti pokusím zjistit nějaké info.


Odpovědět

1  2