Fórum - Téma


370 Z


Fórum Pokec všeobecný 370 Z



1  2

2010-04-07 17:32:40

Svez se s 370Z. http://www.cimlista-onlin...z_bnr_lp.php?bid=NN3Z1003

2010-04-09 11:37:13

Tak jsem tam poslal dotaz, tak uvidíme.

Každopádně děkuji.

2010-04-09 11:52:43

Nejake info z testov:

0-50 za 2,5s

0-100 za 6,1s

0-200 za 22,2s

60-100 za 2,8s

80-120 za 4,0s

vaha auta 1600kg, uzitocna nosnost 285kg

rozlozenie vahy auta 55/45%

polomer zatacania L/P 11,3 / 11,4

brzdenie zo 100km studene brzdy 36,7m

brzdenie zo 100km zahriate brzdy 35,8m

hluk pri 50km 62dB

hluk pri 100km 70dB

hluk pri 130km 75dB

hluk prechadzajuceho auta 73dB

spotreba v teste 11,5l

garancka 15000km alebo 1rok

2010-04-09 12:00:19

Sakra co to sem cpeš za údaje??

Českého človíčka zajímá:

Zda to má měkčený plasty

Jak má velkej kufr

Kolik to žere

2010-04-09 12:08:10

olizem dam vediet

kufor 140l ale na zlatu kreditku snad staci

zerie to zerie +- rovnako ako konkurencia od BMW a oooo

2010-04-09 12:39:11

to ale neni moc z 0-100 za 6,1s,to se jezdi normalne celkem

2010-04-09 12:50:39

6.1sek. to urcite nema. Oficialni udaj bude cca 5.5sek. a v realu staci lepivejsi pneu, drobne upravy a bude to mit okolo 5sek.

Ale i tak sportovni auto neni o zrychleni v primce ale o zatackach.

2010-04-09 13:11:39

Info su z Autobildu a ten je pro nemecky orientovany hlavne ak konkurentmi 370Z boli Audi TT RS a BMW Z4 35is. BMW na s100km za 5,7s a Audi za 5,3s.

Obutie u Nissanu : 245/40 a 275/35 R19W vyroba a typ pneu neboli uvedene.

2010-04-09 14:30:18

Mna by hlavne zujimalo, preco ma 2 miestne "Sportove " auto hmotnost jak moj stary sedmickovy bavorak?

Teda, jednoducho:

Preco je to taka tazka krava?

2010-04-09 15:09:06

Jednoducha odpoved. Tohle neni sportak jako GT3 RS, kde mas vzadu ram, lehkou vahu. Tohle je luxusni kupe s klimou, navigaci, kuzi, airbagy atd. atd. V teto dobe bohuzel naprosto normalni, ze ty auta vazi tolik.

Nebo si myslite, ze by se dobre prodavalo Zetko s 1200kg, polo-ramem, skorepinama, bez vybavy,...?

2010-04-09 15:24:55

Este niekde inde bude problem, napriklad inzinieri v bielych plastoch v Lotuse sa vedia zamysliet a vyrobit 2+2 kupe so sestvalcom o hmotnosti 1350kg.

http://www.auto.sk/spravy/?clanok=12051

No, zasa je pravda, ze Evora ma stat okolo 50000 €, ale ani 370Z nie je s 40000€ nijake ludove vozitko.

 Svobi
2010-04-09 15:39:11

I Evora je ocesana oproti 370Z . Ale kdyz vezmes novou M3 ta ma snad 1900kg takze vaha Z jeste jde.

2010-04-09 15:55:49

Promin, ale srovnavat Lotuse s 370z. Lotus je vylozene sportovni auto.. se podivej na Elise, Exige.. nema interier prakticky zadny. Jak jsem psal, Z je zamerene na jine zakazniky, nez je Lotus, GT3 RS a jine skorapky.

2010-04-09 16:09:33

Tak ako pise Jagy, je to nie len rychle ale aj pohodlne a "luxusne " pojate sportove auto . 1600kg je dost ale aj konkurencia ma taku istu vahu, akurat u Nissana neviem ci je tam uz pocitane aj so 75kg pre vodica a batozinu?

2010-04-20 00:06:19

Tak zítra jdu na 370Z. Tak jsem zvědavej.

Ještě jednou díky.

2010-04-20 00:23:17

Fakt?Tak to je supr.

2010-04-20 00:44:34

Gratulace. Pak podej nejake dojmy.

2010-04-20 17:50:33

Jesním slovem paráda.

Nyní si to musím napracovat. Tak snad večír sem hodím nějakej text + fotky.

2010-04-21 11:34:14

Bylo to super, škoda, že jsem se se svou klaustrofobií nesvezla ... Ale i tak to bylo úžasný

2010-04-21 13:43:23

Akce byla uspořádána v areálu Volcano Complex www.volcanocomplex.cz,. Ani jsem netušil že něco takového ve Stodůlkách je. Vypadá to tam super. Je to tam moderní a prostorný. Počasí také vyšlo na 1 s* , bylo slunečno a teplo. Přijel jsem s vím naftovým stíhačem na 12:00. Zaregistroval jsem se, vyfasoval jsem reklamní materiály + tkaničku na krk „ Nissan sport cars“. Reklamní materiály jsem tam náhodou nechal, ale tkaničku uschoval. Tu předvedu na výjimečných akcích jako je např. Nissan sraz. Zeptali se mě co preferuji, bez rozmýšlení jsem řekl švédskou trojku, to slečnu trochu rozhodilo, řekla že chce vědět zda manuál či automat? Škoda. Řekl jsem že je mi to jedno, že raději automat. Sednul jsem si a čekal až mi řeknou že můžu ukázat co je ve mě. Celkem bylo připraveno 5 370Z. Jeden kabriolet ostatní coupé. Z toho bylo 2 coupé Nissan 370Z Black Edition. Prostě ňamky.

A cca po 1minutě mi přinesli podepsat papír, kde se upisuji, že uhradím případnou spoluúčast. V podstatě je to dlužní úpis, kde budete muset prodat auto byt a i psa, aby jste to zaplatili. A po další minutě jsem již seděl v 370Z v kabriu v at.

Kluk který seděl na sedadle spolujezdce se snažil mi něco povídat o autě, ale vysvětlujte to mě, který přijel naftovým kombajnem s 140k a nyní řídil klasickej sporťák s 328k. Takže jediné na co jsem se soustředil byl provoz a policejní radary. No a co čert nechtěl, na prvních světlech jsem se postavil vedle BMW M3 E46. Mrknul jsem na něj on na mě a bylo to jasný. Padla oranžová , já dal plnej knedlík a BMW bylo ve zpětným zrcátku. A pak na dalších světlech jsem zjistil že to není M3 ale nějaká 328 s M paketem. Ale řidič BMW se smál a ukázal OK. Testovací jízdy byla po 4. Proudovce pak na dálnici, pak kousek zatáčkové okresky a znovu na dálnici. Celkově to bylo +- 35 km. Maník vedle mi řekl, že omezovač se zapne při 250km/h, a nekecal, když jsem tam dal k Loděnicím 250 tak už to nezrychlovalo. V pár zatáčkách jsem se snažil odsadit zadek, ale 370 sedí jak přibitá. Limity tohoto auta jsou v řidiči. Většinou ubere řidič, limity 370 jsou ještě dále. A když jsem se vracel tak se vedle postavila další testovací 370. Takže padla zelená a opět pedál do koberce a opět nastalo další inferno. 370 opět zmizela a já brzdil neb jsem měl na Jeremiášce 160. Po příjezdu jsem pokecal s klukem co řídil to druhé Zetko a on se divil o kolik je automat rychlejší na světlech než manuál. Jo, jasně pokud to bude mít člověk v ruce tak mu automat neujede, ale oba jsme v Zetku seděli poprvé. Pak jsem udělal pár statických fotek pro Vás. A protože tam bylo 5 volných aut , asi všichni správní řidiči obědvali, tak jsem i dal ještě jízdu v coupe v manuálu. JJ jsem klikař. Takže nastal stejný mazec jako v kabriu s automatem, jen s tím rozdílem že jsem+- věděl jak se auto chová. Takže za jedna a v 7500ot za dvě atd. Za zvuk motoru nad 5000 ot. bych snad vraždil. To byla paráda.

K jízdě samotné:

Kokpit má hafo budíků, displejů a čuplajzů. Ale jediné co jsem stihnul sledovat byl otáčkoměr a rychloměr. Vše ostatní jsem zjistil že je v autě až po dojezdu. Zajímavější než celý kokpit je jiné nastavení auta pro automat a manuál. Jinak auto je do +- 3000,- nevýrazné, ožívat začne kolem 4500ot a nejlepší je kolem 7000ot. Polohu za volantem jsem našel hned, sedačky byly super a měli navíc chlazení. Sedala jsou velice pohodná a celkem držela mé obtloustlé tělo . Volant ač vypadá divně se super drží. Pedál brzdy jde ztuha, ale perfektně funguje. Např. stahování oken je umístěno lépe než u mého rodinného vagonu. Místa na výšku je zde překvapivě hodně. Žádný stísnění prostor pro nohy či hlavu. Ale mě je každé auto super i taková stará Fiatka 500. Jen hluk o pneumatik mi přišel celkem velký. Ale bylo to tím že jsem měl auto se zimákama.

Automat:

Pedál má tři polohy: Městský neboli na korzování po Monaku, rychlý pro dálniční přesun a infarktový, kdy chcete způsobit okolí zástavu srdce. Funguje to super jen si na to musíte zvyknout. S automatem v první poloze řadí nahoru kolem 3000ot. Je to pohoda, jízda je tichá a rychlá. V druhé poloze odřazuje při 6000ot a při zaražení pedálu na podlahu podřadí o 1 až 2 stupně a pak řadí po omezovač. Ideální pro předjíždění. Nejenom že vystrašíte ostatní řidiče rychlostí jakou jste je předjel ale i zvukem vytočeného šestiválce. To je teprve ten pravý motoristický orgasmus. Automat mě opět překvapil jak byl rychlý a pohodlný. Prostě návykovej. Kabrio bylo super, ale trochu hlučné a to jsem jel s nataženou střechou. Hlavně aerodynamický hluk byl výrazný. Hlavně kolem 220a výše.

Coupe.

To je teprve to pravé Zetko. A navíc mělo fofrklacek. Hned jsem zapnul sportovní mód u řazení. Ze začátku mě zarazilo jak jde spojka a řazení ztuha. Takže za jedna a pomalu z parkoviště, pak dát za 2 a lehce polechtat plyn. Pak prudce na brzdy neb tam je 110. Semafory, takhle dlouhou červenou jsem dlouho nezažil. Konečně tam padla zelená, dávám za jedna za dvě, tři až do šestky. Jedu na pohodu tak 160, pak podřadím za 4 otáčky letí k 5000ot a na plnej knedlík dojíždím, spíše dolétám, k nájezdu na D5. Na dálnici jedu na pohodu 160, pak se řidič vedle jedoucí Fábie rozhodne předjíždět kamión. Trvá mu to všechno neskutečně dlouho. Podřazuji za 3 otáčky jsou srovnatelné s otáčky elektrického mixéru. Opět řadím na horu a rychlost roste rychle na horu. Při tomhle mě změřit tak jsem nejenom bez papírů, ale na TV NOVA i pirát silnic jistě bych byl zařazen mezi stíhače AČR. Najednou mi spolupráce se spojkou a řazením připadá dokonalá. Vše funguje na 1. Na tohle auto se musí prostě zostra. Takže plný plyn a když kontrolka řazení problikne tak řadit na horu. Při podřazování tam elektronika hodí meziplyn. Takže se nemusíte zatěžovat s brzděním a meziplynem. Při nájezdu do zatáček podřadit za 3 a pod plynem projet zatáčku a na jejím konci zatlačit plyn do koberce. Auto sebou trochu hodí do strany v náznaku malého driftu ale pokračuje ve směru. Nic záludného. Jen ten božský zvuk V6. Po ujetých 30 km musím auto vrátit na parkoviště. Škoda tohle auto by mi slušelo.

Jinak průměrná spotřeba byla 20,1 L/100km

Kufr je malý, tak na 3 kartony plechového Gambáče v 0,33.

Plný dojmu pro projížďce s 370Z usedám do P12. Dávám za 1 a nic se neděje, tak řadím na horu a opět se nic neděje. Kde jen ten zátah, kde je ten fantastický zvuk z 370??? V pr….. No nic, tak potěším alespoň ego a jedu cca 100 po úzké silničce. Šlápnu na brzdu a nic. Ono to nebrzdí. Ale brzdí, jen normálně, ne jak Zetko. To byl hrozný návrat do reality. Na tyhle jízdy bych povinně doporučil jízdu MHD.


Odpovědět

1  2