Fórum - Téma


350z vs 370z ?


Fórum 350Z 350z vs 370z ?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

San
San
2012-11-24 11:09:41

Tak ono to GTR už teď je za sakra hezký peníze..., za 3 roky kdo ví kde to bude :D ale bude to asi super auto, ale lepší podle mě pučit. Když si spočítaš servis, co to stojí a že prostě 350z bude pořád 350z :))

2012-11-24 11:25:03

Ona ta M3 má charakternější motor, ale dost to znásobuje vylazení výfuku a zvuk - když se u 370Z dá výfuk, tak ty emoce z motoru již nezaostávají :)), ten výfuk taky zvedá výkon a pak se člověk dostene na přesně setjné ba vyšší parametry jako u M3 při stejné váze... pak v přímce jsou nachlup stejně rychlé co jsme zkoušeli 0-200, 370Z má lepší brzdy a i déle vydrží než vadnou a to je co říci, přestože nemá násosy a vrtaný kotouče jako M3, ale je to tak..., no ale hlavní je, že ten podvozek dovolí hodně daleké limity a díky tomu průjezdy zatáček stejně rychle ba i občas rychleji než M3 - koneckonců to auto je nižší, širší, tlustčí pneu a nižší těžiště...., já mám tedy tu podvozkově vychytanější verzi GT Edition - a ta nemá chybu..., ty klasické 370Z mají trochu horší to nastavení - todle je čitelnější a na limitu jistější ve velkých rychlostech - lépe to pracuje s váhou auta na horší vozovce, i když je fakt, že M3 zvládá horší vozovku podvozkově lépe, ale ať to může být podivné, 370Z na lepší vozovce funguje rychleji - docela mě to překvapilo..., čekal jsem, že to bude vyrovnané, ale občas dokonce se svým podvozkem generuje větší přetížení a jedu rychleji... - má M3 sice už má něco za sebou, ale porovnat to mohu dobře. Nissanu se to auto celkem povedlo - sice onu performance dává o 10 let později než BMW ///M, ale za ty peníze, hlavně za cenu jakou se dá reálně skladovej kus sehnat je to výsměch :)

Jinak GTR má obecně vyšší provozní náklady, a to zejména poruchové verze 08-10 - mají něco vadného v převodovce a často se sere - znám i majitele co měli tyhle starší a auto prodali a koupili verzi 10-12 Chce to s tím však i počítat - to auto je dost možná i předimenzované a ona nízká cena se o to více někde odráží - mnohem více než u méně předimenzovaných 350/370 ....takže myšlenka GTR si občas půjčit určitě nebude lichá ´-) ...koupit leda nejlépe nové nebo zánovní - poslední modely, a mít velkou rezervu na vše - od spotřebních věcí (pekelně drahých v případě GTR) až po nějaké poruchy.., rozhodně ne najít nějakej okruhovej šrot my08 s 60tis km za 900tis a pak se na to chodit dívat :)) - jako levná ojetina bude GTR velmi nerentabilní volbou....

No nic - je pěkně..., jdu projet 370Z i M3 :)

2012-11-24 11:48:50

To jsou úplný romány co tady píšete. To než jeden přelouská......

Jinak kdo si chce dávat na 370ce mezi plyn sám, tak si elektronický může vypnout.

GT-R je sice nadupané, ale do garáže bych ho nechtěl.

San
San
2012-11-24 12:00:22

Ja si taky vyhlídl tu verzi GT.., tve uvažuju o tom a jdu akorá protáhnout taky 350z. nejsi někde s okolí prahy???

btw: dá se na 370z vypnout všchno jako na 350z ? Mě je fuk jak moc to ma elektroniky když je to zaplý, mě jde hlavně o to, abych všechno vypnul a mohl jsem to auto řídit zase jen já! :)

San
San
2012-11-24 12:01:37

No ja mizim, kdyby náhodou si byl kousek nebo v okolá Prahy - 775 867 867. klidně napiš zavolej, můžem se sejít :)

2012-11-24 16:06:35

No to je škoda :) - zmizel jsem jak jsem napsal a jsem z okolí Prahy... ...někdy příště no

Jinak u 370Z je to s těma elektronickejma srágorama snad úplně nastejno, ESP je on / off, ale u 370Z a myslím, že i u 350Z i když se vypne ESP, tak při rozdílném prokluzu zadních kol (př. při driftu na extrakluzkém povrchu, nebo při nedostatečném variování na plynu) zasahuje tzv ABLS (active brake limited slip) a pomáhá diferáku "rovnat" prokluz - toto normálně nejde vypnout - ani tlačítekm ESP Off - kazí to driftování, jinak to nezasahuje, ale jde to bez problémů vyřadit - pod středovou konzolou je tzv yaw sensor a ten když se vypojí, tak je stabilizace trvale odpojena a je odpojena i tadle hovadina - jsem si téměř jist, že to má i 350Z - mnoho lidí co nedriftuje to ani nepozná..., resp. řešilo se to i u 350Z na různých fórech - tak předpokládám, že to má taky - prostě ta stabilizace nejde úplně vypnout - tak, že zůstane toto aktivní - ale já třeba stabilizaci nevyužívám nikdy, tak jsem si to samozřejmě odpojil a tím vyřadil i tu elektronickou brzdičku zadních kol, resp. "pomoc" diferáku... ...auto pak funguje mnohem lépe a na třeba ABS to vliv nemá, nic netroubí v interiéru, jen svítí trvale kontrolka ESP Off a kontrolka "Slipu" .... u 370Z na to stačí šroubovák a 8 šroubů ..cca 10min práce, a dle videa středový konzoly u 350 je to ještě snadnější.... Já taky nesnášim, když by mi měla nějaká elektrika do řízení hrabat bez ohledu na jízdní podmínky :) ...v tomto ohledu GTR je taky spíše jen počítačová hra - mohli by udělat nějaký GTR simulátor i s kabinou a asi by to vyšlo nastejno a mnohem lépe na náhradní díly :))

2012-11-24 16:32:25

U 350z taková elektronika není co pišeš stim diferakem... Když vypneš esp tak to řídí řidič žádna elektronika

2012-11-24 17:10:07

dle mnoha článků na netu to alespoň některá asi mají - př. zde nějaké povídání o tom:

http://g35driver.com/foru...disabling-vdc-real-6.html

San
San
2012-11-24 17:44:55

jee škoda, jeslti jsi z okolí, tak se můžeme určitě sejít a projet se. A já bych se vůbec nezlobil kdybys me kousíček svezl v 370z :D :P

joo tak tyhle detailní elektroniky moc nechápu, ja vypnu esp a cejtim se svůj a jedu si :) nejsem žádnej drifter, takže jestli tam něco nějak zasahuje tak to nepoznam. Ja se svezu v driftu pár metrů a jsem vysmatej a stačí mi to :D

2012-11-24 18:18:21

Supr - určitě se někdy svezeme..., bohužel na Z nemám zimáky - je zatím téměř již zajetý, což jsem prováděl v slušných dnech a do jara to tak dokonám..., eMko mám na zimákách a než jej na jaře budu prodávat, bude plnit tu hlavní úlohu pro chladné dny :) (a zimní driftování :)) , ale i na Z se zde v okolí Prahy najdou dny, kdy se půjde svést.... dnes to bylo dobrý - pneu se i při těch 11 stupních pokoušely po zakrouhání lepit, už aby bylo jaro a pěkně :)

Jinak ta elektronická věc u 370Z (a zřejmě i u některých 350Z) se projevuje jen při čistém driftování, kterému úplně nebrání, ale kazí jej, to jen jakože tam něco je co tam být nemá - asi to je imitace pro nesamosvorové základní US verze, ale ty blbouni už to zapoměli upravit pro ty samosvorové - toť můj názor.... ale pokud nedriftuješ tak je to asi fuk, ale stejně to tam nemá co dělat :)

San
San
2012-11-24 18:34:38

Dneska to bylo super. A ještě jsme koukal že má takhle být snad ve středu. Pak to už pude do háje, ja mám na Zku taky letnáky ani tam zimáky nedám. Až bude počasí uplně v hají, tak to nechám spát až do jara. Já mam na každodenní ježdění bmw e61 535d :)) tak kdyby bylo hezky a byl čas, tak si dyžtak dáme tady vědět. Ale v m3 jsem taky ještě nejel :D

tak to nevím zda to moje má, a nevím jak to poznat. Mám tu limited edition žlutou r.06 221kw. výraběla se snad 2 roky jen... ale jako do driftu mě to pustí i párkrát jsem to přepálíl a otočilomě to a furt hrabalo. Tak nevím jak to poznat :)

2012-11-24 18:59:55

Joo to je velmi vkusný daily car i vkusná verze Z :)

Příležitost se jistě najde jak na Z tak na M

...u Z to ABLS neboli BLSD jak se tomu různě nadává poznáš tak, že při slajdu nebo driftu na kluzkém povrchu pokud budeš variovat s plynem nebo auto hodíš bokem hodně a pak plyn ubereš z progresu a dáš velké kontra, tak se vedle kontrolky ESP Off rozbliká podobná kontrolka autíčka ve smyku a ucítíš zvláštní korekce od zadních kol - v tu chvíli dostalo některé ze zadních kol lehký brzdný účinek na omezení prokluzu - případně dokonce ucítíš omezení na plynu! - nejspíše to poznáš při driftováníčku na zledovatělém parkovišti při jen ťukání do plynu - zde by se to mělo projevovat nejvíce..., ale i pokud bys to přímo řidičsky nepociťoval nějak adekvátně - koukni na kontrolku ESP Off a vedle ní by mohla problikávat podobná kontrolka.... (Když je systém vyplý - obě svítí stále - systém je úplně vyřazený) ..nevím jestli to tahle verze Z má, ale teoreticky čím novější verze tím spíše - ale jak říkám - spousta lidí o tom ani neví pokud s autem vyloženě nedriftují - 370Z to maj určitě všechny verze ze všech koutů světa, a 350Z zřejmě některé taky - to by to na těch mnoha topikách na netu nebylo řešeno stále to samé jak u 370Z tak u 350Z ...se stejným výsledkem a i dle obrázků na Google ten samej Bosch modul u ruční brzdy mají obě Zka... - ale též je vzkutku možné, že jen některé... buh ví...

2012-11-24 19:19:46

teď jsem koukal - to kontrolky tam jsou jinak u 350Z vyzobrazený :)) -

zde je video s nějakou poruchou či co - nechápu, ale pro znázornění by to tak mohlo stačit - když se vypne ESP, tak by se měla rozvítit ta levá kontrolka - nepletu-li se, a pokud bude zasahovat to ABLS - tak i při vypnuté a svítící levé by v tu chvíli měla problikávat ta pravá... pokud je systém vyřazen, svítí obě jako na tomto videu stále a ESP nejde zapnout... - (akorát nesvítí "check engine" a vše funguje normálně narozdíl od tohoto videa)

http://www.youtube.com/watch?v=5tn5Ou7L77U

San
San
2012-11-24 19:49:32

Tak dal bych ruku do ohně, že tu SLIP kontrolku tak rozhodně nemám a nikdy mi nic takového nesvítilo... tam na tom místě, mám autičko ze smykem (oranzovou). ale primo oranz. kontrolka "SLIP" tam rozhodně není. Jestli to není až u těch nejvyšších verzí, který mají ty dve klapky už a 230kw nebo kolik přesne mají...

2012-11-24 20:16:33

Jasně.. ...já taky se to dozvěděl původně o 370Z chvíli před koupí - hned jsem řešil jako to odstranit a byl jsem přesvědčen, že 350Z to nemá, pak jsem po hodinách řešení nejlepšího řešení našel právě i témata v kontextu 350Z, tak mě to taky překvapilo, ale tak jako tak je to fuk, hlavně, že to jde odstranit a velice rychle a nenásilně.... Původně jsem přemýšlel o těch origo Nissanovských tavných pojistkách - VDC je v jednom bloku s dalšími - že bych si pořídil jinou a tu tavnou část u VDC kolonky zničil , ale nakonec mi to nedalo a šroubovák vše vyřešil okamžitě :) Samozřejmě pokud to konkrétní model (350Z) nemá tím lépe...

2012-11-25 00:45:52

Viš co ale,mně se stavá když driftuju pořadně a delší dobu tak se rozesvítí trvale ta kontrolka stim autičkem ve smyku.Jemožne že to tam opravdu je ale nikdy jsem to nijak nepocitoval a to mi nekdy vydrželi gumy i je 1000km když jse fest jezdilo bokem možná se to samo vypne když tomu dávaš fest...Ale kontrola slip ta určitě není...myslím že to bude pouze v Us verzich bez svorného diferenciálu...

2012-11-25 08:44:14

Ono je to právě celý takový divně nastavený co já jsem poznal - pokud jsi pořádně při driftování na plynu, nic není pocítitelné, nebo se to ozvalo jen vyjímečně, ale nejlépe poznáš, zda je to jen kontrolka prokluzu, nebo vzkutku tam "je" pod tím ta korigovací funkce - na velmi kluzkém povrchu a při jen ťukání do plynu.... prudčeji zatočit, přepálit prudce zadek, aby se ten senzor co sleduje přetížení probral a pak ve chvíli kdy budeš variovat a rovnat ten smyk stále méně a méně, tak tam možná bude pocítitelný "rovnající" účinek od toho přibržďování... - takto se to projevovalo u mě... ...když jsem byl pořádně na plynu, tak to taky zablikalo, ale reálně to často cítit nebylo... Nebo co vůbec říká Váš návod k obsluze - ten můj píše, že esp jde vypnout, ale, že funkce BSLD, (přibržďování zadních kol) je stále aktivní a nejde vypnout a aktivuje se pouze při rozdílném prokluzu obou kol, tedy pokud je rozdíl větší... takže píše to co tak vzkutku je. Pokud máte návod k obsluze můžete to zkusit pohledat někde u keců o stabilizaci a jejím vypínání.

2012-11-25 11:13:07

Co se provětrat dneska? Počasí zatim vypadá ok.

2012-11-25 12:35:41

Fakt jsem nikdy nic nepocítil,rvu to vždy fest přes plyn tak to asi ani nemá možnost učinkovat navíc mám diferenciál přimo na drift KAAZ a ta kontrolka prokluzu se rozsvítí natrvalo málokdy teď v zimně se v tom budu kopat a dávat Hydr ručku tak se tam podívám jestli tam není ta el krabička jak říkaš

2012-11-25 13:40:32

Projížďka - dnes mi to bohužel nevyjde, musím řešit něco doma... škoda, že to mám k Vám na to okolí pěkných silnic tak daleko

Drift - tak to pokud na drift jdeš přímo takto, tak to to tam asi nemáš ...no každopádně můžeš se podívat - mělo by to být přímo za šaltpákou směrem k ručce ve středové konzoli - malý Bosch modul..., jinak jak ten KAAZ funguje? resp. jaký má převod a jak se projevuje? Slyšel jsem, že je kluci dávali do BMW a šlapalo to supr, prý jen museli často, resp. extra často okolo 5-10tis km měnit olej, jinak se prý sypaly, ale je to jen letmá info co jedna bába povídala..., co olej? - jaký leješ? 75w-140?


Odpovědět

1  2  3