Fórum - Téma


350z vs 370z ?


Fórum 350Z 350z vs 370z ?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

San
San
2012-11-22 10:56:09

Zdravím, ne že bych chtěl zradit 350z. Ale má tu někdo zkušenosti z ježděním v 350 tak i v 370?

moji 350z miluju nadevše , ale mohl bych mít za stejně peníze stejnou barvu ve 370z, která mě svym způsobem taky přitahuje... Ale pro mě je 350z to nejzábavnější auto co jsem kdy řídil! Tak bych nerad něco co už není ono. Ale nikdy jsem v tom neseděl tak nevím.

2012-11-23 09:16:29

Co jsem se tak dočet ta auta projektována kolem roku 2000-2005 jsou prej poslední pravé sporťáky nemam vlastni zkušenost 370Z je hezká ale uživatelsky přívětivější čet jsem jednu recenzi,a říkali že zni zmizela ta surovost a chuliganstvi jako má 350z jen to že to auto hazí samo meziplyny nasvětčuje komu a jakým lidem jsou dnes sporťáky určené ...osobně tento trend přelektrizovani načančani a zkomfortnení neuznávám myslim že 370z je oněco vic kulturní aby se vyhovělo širšímu spektru lidí...

2012-11-23 14:10:33

Jen tak na okraj, ten automaticky meziplyn jsem videl v TopGearu i u 350Z. A docela si to chvalil. Sice si s tim nevyhrajes treba jak chces, ale zase se tim nemusis tolik zabyvat a hlavne ze to funguje tak jak ma.

2012-11-23 14:18:37

Takže 370Z má oprti 350Z väčšie brzdy, silnejší motor, nižšiu hmotnosť širšie rozchody, je tichšia atd a je aj rýchlejšia aj ked nie oveľa ,ale je rýchlejšia .

350Z je oproti tomu hulvát a to doslova , tam kde si 370ka ide pekne cez zatáčku ako z učebnice 350-ka ti podlomí kolená trhá zo strany na stranu ide bokom píska, hučí dáva o sebe riadne vedieť.Toľko moje postrehy ked sme sa jašili na kopcoch s 370Kami . Celkovo mi to auto pripadá také menej drastické a menej zábavné so starým budeš zrejme pomalší ,ale zato si toho viacej užiješ za volantom.Ked postavíš dve série vedľa seba Z33 a Z34 a pridáš plyn tak Z34 ani nezapočuješ lebo Z33 ho prehučí. Darmo 370-ka je už určená širšiemu okruhu zákazníkov a preto tak trošku ubrala na sebe z tej surovosti a chuligánstva podobne ako EVO X .Toľko moje postrehy tým nechcem povedať že by sa mi nepáčilo mať v garáži vedľa 350ky aj 370ku :)

San
San
2012-11-23 14:29:25

Joo to co jste napsaly, tak mi bylo jasný hned. Prostě 350z je hulvát, 370z je už i pro "neřidiče" :)

škoda, že někdo neřídil delší dobu oboje aby řekl. Ohledně meziplynu, tak přepokladám, že to je pouze s automatem. U manuálu by to nešlo udělat a ja jedině manuál, takže to mě nezajíma. A hlavně dávání meziplynu je jedna z nejlepších věci při ostrý jízde :) no asi na to prdim, nechámn si tuhle potvoru...

2012-11-23 15:05:04

Omyl, bylo to prave u manualu a u 350Z, vim co jsem videl... Proste slapl na spojku, chtel preradit a v mziku mu to hazelo meziplyn. Spatny mi to neprislo...

2012-11-23 15:54:32

Meziplyn se nauči každa lulina :D ja na to elektroniku nepotřebuju :D od sportáku pravý nadšenci žadaj to co ma 350z kdo chce auto mene drasticke voli 370z a v tom topgearu to byla 370z v manualu 350z to nikdy nemnělo )

2012-11-23 17:14:11

Fakt to byla 370Z? Ja Ti ted fakt nevim, je to uz nejaka doba co sem to videl, ale dal bych ruku do ohne ze to bylo starsi a prave 350. Ale pokud se fakt pletu, tak se omlouvam.

2012-11-23 18:01:14

Jo jel stim Jeremi Klarkson a ukazoval to... 350z byla v top gearu před 9roky hned na startu a pak ještě jednou ta novější verze

San
San
2012-11-23 19:16:25

meziplyn se clovek naučí a je to docela sranda potom! Elektronika má svoje výhody, ale spravnej sporták by měl umět vypnout všechno a at se clovek ukaze :) takze nechavam 350z! :D a doufam ze najare se mnou nekdo sakra pojedete na okruh do mostu aspon!! :))

2012-11-23 19:30:17

My kazdopadne v Moste budeme. Sice jen s poladenejma Primerama, ale uz to nekteri taky mame docela najety...

San
San
2012-11-23 19:32:03

Posledně se se mnou honil ford fusion 1,4i a byla to sranda :D teda asi 1 zatacku, pak jsem ho ztratil :D

tak dobry, uvidime se. Jedno s cim, hlavne ze se jede :))

2012-11-23 19:45:02

Ty voe, Fusion Pockej az tam vyjede Tofoj s jeho Primerou, kterej to tam ma sakra uz najety a s cca 170PS. Nezda se to, ale prohani hodne aut, takze asi par zatacek by ses divil taky Hlavne by bylo dobry aby jsme se tam vsichni pak sesli, at muzem dat i rec a ocihnout taky neco jinyho nez nase Primery.

2012-11-23 23:37:16

Ahoj,

mohu Vám k tomu něco možná přispět - pár set km v 350Z a pár tisíc km v 370Z a je jasné asi toto:

charakter aut je v mnohém jiný - 350Z je hrubší.... to je asi vše - to ostatní plyne z rozdílu obou aut - 370Z je lehčí o cca 90kg a širší s poměrově kratším rozvorem, z čehož při vyšším výkonu a hlavně spektru využitelnějších otáček a točivého momentu plynou závěry - je vyváženější, čitelnější, schopná větších bočních přetížení a na limitu je více říditelnější, o akceleraci a deceleraci není třeba hovořit, ty jsou jasné taky.

Je to čistě o gustu co kdo chce a co upřednostňuje - chci-li něco extra hrubého co má spíše svůj osobitý styl co jiné auto nemá, tak 350Z jistě je tím pravým, ale chci-li zpětnou vazbu, vyváženost a precizní chování na limitu, mnohem menší těžkopádnost tak bez ohledu na onu větší rychlost a mnohem lepší a výdržnější brzdy je 370Z o mnoho kroků dále.... Je to čistě jen o gustu co člověk hledá - nelze asi objektivně něco vyzdvihnout - nebo používat na to silácké řeči a něco upřednostňovat, ale já si nemyslím, že změna byla na nějaké obměkčení pro větší sortu lidí - já si skutečně myslím, že spíše byl úmysl se konečně měřit s mnohými evropskými sportovními vozy - přičemž já jako zastánce sportovnosti a ryzích zážitků a jako letitý majitel BMW M3 E46 mohu říci, že 350Z se jí v souhrnu nepřibližovala a 370Z je jí v performacnce v souhrnu vyrovnává, v ohledu bočního přetížení dokonce předčívá a občas i v některých zatáčkách funguje rychleji... 350Z má podle mě spíše svůj čistě osobitý styl než precizní sportovní vlastnosti. O 350Z jsem kdysi uvažoval - dlouho, stejně jako o 370Z - ale až ta splnila mé sportovní nároky. 350Z však mám taky moc rád právě díky tomu, že to je správný "poleno" který má styl, já se orientuju v těch nástrojích spíše na "břitvy" :)

Jde jen o to, jaký nástroj preferujete Vy ´-)

Každopádně všechny zájemce o 350Z nebo 370Z mohu vřele pobídnout k tomu, ať si auto, resp. jeho verze zkusí na okresce, ve městě, na okruhu, a kdekoli jinde co to jen jde... - obě to jsou auta, která člověk nepozná při objetí bloku a obě jsou poměrně specifická - ale předpokládám, že potenciální zájemci jsou nároční, tak si svůj stroj jistě najdou ke své spokojenosti.

2012-11-23 23:49:54

Je jasné že 370z je o 8let nověší sporták tudiž jsou všechny veci vykonostně lepši...Jinak jsi to Imolored napsal vskutku hezky 370z je jiste fest popředu aby ne když je to nová gen..nekdy bych se v tom rad svez pokud bude možnost :-D po novem roce na jaře si chci pujčit GT-R a to už je prý uplny Playstation :D

2012-11-24 00:15:43

Kamarád si pořídil GTR - osobně mám s ním zatím jen zkušnosti, když vidím jak na okruhu umí ten jeho podvozek pracovat :), teším se až jej budu moci prubnout (hlavně ten podvozek... ...výkon v přímce je veličina co mne tolik nebere) ...je to však úplně jinačí koncepce že... - 4x4 / pádla pod volantem / turbomotor ....to třeba stále 370Z se musí furt řídit bedlivě - furt na člověka mluví přes volant a sedačku a rychlé průjezdy a časy "nedaruje" - časy GTR jsou na těch listinách stejné bez většího ohledu na řidiče... ...v tom vidím jeho největší slabinu - není třeba se tolik snažit a to auto člověka "neučí" řídit.... ...350Z je to stejné jako v 370Z ...jen na člověka mluví méně a méně srozumitelně a to se odráží na performance...

2012-11-24 00:28:41

Vice mi vyhovuje hrubost a chulganstvi a nepředvidalelnost,stoho je pak větší vzrušo,ale časem bych si htěl GT-R pořidit ale Zetko si určitě necham to je pro mně srdovka tu nedam ňikdy

2012-11-24 00:36:57

Hlavně ono už brzy nebude pravověrný auto k sehnání, takže brzy nezbyde nic ani jinýho než to poctivý nedat z ruky....

San
San
2012-11-24 10:36:33

Imolared: krásný proslov, tohle jsme chtěl slyšet :)) a je to i tak, jak jsem si myslel. No zkusím si zetko někde pučit a projet, abych zjistil. Já osobně 350z hrozně miluju za to jaká je a že prostě to auto jede, jak umí jet ridič. Když si do toho sedne neřidič amatér, tak s tím pojede jak důchodce nebo ve druhý zatáčce skončí ve škarpě. Ta hrubovost a neustála práce s volantem a spojkou je něco co u sporťáku hledám! A bylo mi také řečeno, že když jezdím v 350z, a't si nepučuju m3 e46, že budu nasranej :D, že to Zetko tomu nesahá ani po okýnka :)) a jestli 370z se tomu vyvažuje to je krásný, to mám za nissana radost :) spíš jsem to chtěl volit jako určitou změnu, ale nevím proč bych to dělal, když s 350z jsem neuvěřitelně spokojenej.

jinak GTR padla taky volba, že se koupí místo zetka. Ale dospěl jsem k názoru, že si radši nechám zetko a gtr si párkrát za rok půjčím a vyjde mě to asi tak 450x levněji než ho koupit a servisovat a hlavně se bojím - i přes to, že každý o tom autě řekl, že to je nejzabavnější auto na světe - tak to ztratí zábavu pro mě. Automat - pádla - 4x4 ... to už není ono. K tomu to se to hodí, ze zadohrabem by se s tím asi nedalo ani rozjet, ale to je prostě už jindě, než kde jezdím já. Já se radši svezu v driftu přes križovatku, než v neuvěřitelný rychlosti v přetížení přilepenej v sedačce :)) můj názor...

2012-11-24 10:56:44

Jo no maš pravdu ja třeba zvažuju v horizontu 3let to GT-R a nebo je taky možnost nadupat zetko tak na 500hp mystlim že to bude o 100% hravějš a adrenalinové než GT-R


Odpovědět

1  2  3