Fórum - Téma


350Z na závodění?


Fórum 350Z 350Z na závodění?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1 ......... 2  3  4  5  6

2012-09-06 08:03:57

Když jsem na okruhu neboli na závodech,tak taky vypínám ESP..vypneto celou eletroniku a tím pádem se mi neztratí žádný koník pod kapotou Posílám video na ruční ovládání.Na pravé straně od volantu je páka která je napojena na pedály.Okdyž jí dáš do předu od sebe tak brzdíš.Když jí dáš dolu k podlaze,tak dáváš plyn.Používá se hlavně na automaty.Posílám odkaz.

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=5TYYWG87VYA

2012-09-06 08:22:23

Zjistil jsem cenu předělání na ruční řízení.To je hrozný.Jak je něco pro invalidy tak je to strašně moc drahý!

Cena 72 tisíc kč

http://www.rucniovladani.cz/ovladani-spojky

To si radši najdu automata a předělání mě bude stát 25 tisíc kč.

Pokusím se najít někoho,kdo by mi udělal to samé.Za normální peníze.

2012-09-06 09:10:29

Nevim do toho automaty bych nešel.Není to ono a pokud se ty AT převodovky přehřívaj na okruhu tak je to pro tebe a tvé učely nevyužitelné max na volnočasové ježdění...Každá sranda neco stojí,a pokud chceš zavodit tak ještě stat hodně bude...

2013-06-18 20:44:55

Zdar borci, prosil bych o radu. Nevíte někdo o nějakém chladiči na automat v Z? Dneska v Brně se po 6 (ostrých) kolech přehřál a bylo po ježdění... Nebo o nějakém lepším oleji, který snese vyšší teploty? Díky

2013-06-19 07:05:16

A co takhle používat jedno chladící kolo občas hmm?

2013-06-19 11:21:28

To jsou všechny origo automaty , Evo to samé s SST . Musíš tam dát náporovej větší chladič do nárazníku . Nevyjde to moc ty chladiče jestli stojí 3000kč

2013-06-19 18:02:26

bmarcellus: Tak to je samozřejmost chladit

Svobi: Nějaký konkrétní by jsi nedoporučil? A co ten olej? Neexistuje nějaký, který snese trošku větší "čočku"?

2013-06-19 20:01:10

nissan350z: Je úplně jedno, jaký tam bude olej, jelikož převodovku ti odstaví teplotní snímač.

2013-06-19 22:58:16

Chlazeni pri jezdeni? Jaky smysl ma jezdit na okruh, kdyz se clovek nesveze? Jednoznacne zvolit chladic....

2013-06-20 14:36:51

nissan350z:

http://www.andysautosport...ission_coolers/mishimoto/

http://www.andysautosport...transmission_coolers/b&m/

2013-06-20 16:31:12

Díky všem

2013-07-17 20:21:26

Zdar, tak nakonec padlo na chladič (329x134x50), tak snad to bude lepší (dříve "chlazeno" přes normální chladič), po příjezdu z dovolené proběhne test. Jinak, přikládám foto chladiče.

San
San
2013-07-25 23:38:39

Prokupekjara: muzu se zeptat co budes drandit za zavody? mas nakej odkaz? Taky neco hledam amaterskyho.. Popripade jeslti nekdo neco nevi :) - pokud si to uz psal, tak sry, nechce se mi lisotvat takovejch stranek :D

jinak nevím jak vše ohledně uprav abys mohl ridit, tak nechci napsat blbost. ale mám manual a to auto dava 100% smysl, automat neuveritelne ubira autu, nechci ho hanit. ale i kdyz si das sport a sam si sekvence radis a jdes do driftu, tak automat 2x klepne omezovac a automaticky ti zaradi. takze pri zavodech k nepouziti. ale samozrejme se takove veci asi daja nejak nastavit a vyladit, takze dyztak sry za kecani blbosti. Jen v tom jsem ja jel a takhle se tzo chovalo :(

2013-07-26 08:36:35

Precti si na zacatku, proc vubec ten automat chce.

San
San
2013-07-26 10:44:53

Precti si prvni vetu o automatu co jsem napsal ;)

2013-08-04 14:19:14

V Brně na okruhu (řazení sekvenčně) to taky chytil omezovač a dokud jsi se sám nerozhodl, že chceš přeřadit, automat nepřeřadil :)

2013-08-29 23:00:17

Hlásím, že chladič funguje perfektně. Zetko odjelo cca 8 kol se spotřebou 25.4l/100 km a ty "másla" (jak tomu tady říkáte) vůbec nevadly, akorát pěkně smrděly (jen vzadu jsou asi kotouče i destičky v řiti). ;) Nechápu, jak někdo dokáže úplně oddělat ty 4 pístkové Bremba (buď tomu dává fakt záhul, nebo neumí brzdit). Čas na kolo 2.58.9

Jinak opravdu, tenhle automat (v módu sekvenčního řazení) sám nepřeřadí (i když opakovaně narazí na omezovač), dokud se řidič nerozhodne sám přeřadit.

2013-08-29 23:28:58

nissan350z: Otazkou je taky jak jezdis... protoze cas je zatim hodne vyletni. To tam zajela i moje 100% seriova Primera (130hp) a lehounce upravene N14 GTI (cca 160hp) o 15sek. rychleji (2.43min).

Kazdopadne chvalim, ze jako jeden z mala jezdis na okruh - tak to ma byt. Clovek se zlepsi pouze tim, ze bude trenovat, takze jen tak dal. Onboardy nenatacis?

2013-08-30 11:40:17

jagy: Díky za pochvalu, pošlu jí dál (jak jsem psal v jiné sekci, zatím nemám papíry) Včera se jezdilo spíš pomaleji, protože byla plná dráha (na místě vyprodáno - obě dvě jízdy, naštěstí si to nevyzvedli Ti, kteří si to online zarezervovali, takže jsme se dostali na dráhu), takže raději opatrně. Styl jízdy... Na cílové rovince kolem 180 na 4, před zatáčkou za 3, krátce ale razantně na brzdy, zatáčka pomali autahována a plyn... Hodně, co jsem koukal, tak dost lidí brzdí a potom až podřadí (už jsou v zatáčce). Není lepší nejdřív podřadit a potom brzdit?

Jezdilo tam GT-R a pěkně je tam trhalo (změřil jsem mu jedno kolo - 2.29.6. - měřeno stopkami mobilu, takže pochopitelně nějaké odchylka) a nádherný bylo, jak na konci cílové rovinky sundal nohu z plynu a z výfuků vyšlehly plameny. Potom jsem tam viděl ještě další 4 Zetka (2x černé, bílé a červené), někdo odsud? :) Jinak je jasné, že se má otec ještě co učit (teprve po třetí v životě na okruhu z toho po druhé se Zetkem). Jak jsem již zmínil, brzdy zatím dobré (dost smrděly), jen nechápu, jak je možné, že to odnesly zadní (i s kotoučema).

Kdyby někdo mohl napsat, za kolik udělal okruh se Zetkem, byl bych mu vděčný. Onboardy nenatáčím (zatím).

Odjeto na Bridgestonech Potenza RE040, které jsou po 2 návštěvách okruhu a cca 5000 km relativně ok

2013-08-30 12:36:26

Seriova 350z musi zajet minimalne 2.45min...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6